Cat представляє компактні асфальтоукладачі для невеликих робіт в умовах обмеженого простору

Спецтехнiка Стaттi

7 Січ 2022, 09:20

eye-icon

30

comment-icon

0

Тепер американська компанія-виробник будівельної техніки Cat, яка часто отримувала від невеликих підрядних організацій прохання створити компактну асфальтоукладальну машину, може сказати, що побажання клієнтів виконано.

У лінійці асфальтоукладачів компанії Cat не вистачало компактних машин.
У лінійці асфальтоукладачів компанії Cat не вистачало компактних машин.

Cat заповнила пробіл у своєму асортименті асфальтоукладачів, випустивши нову лінійку 2,45-метрових машин і сумісних вигладжувальних плит. Нові асфальтоукладачі AP400, AP455, AP500 і AP555, а також вигладжуючи плити SE47 V і SE47 FM призначені для невеликих робіт, найчастіше вироблених в умовах обмеженого простору, наприклад, на вузьких вуличках і під’їзних шляхах, на невеликих стоянках.

“Компактні асфальтоукладачі та вигладжувальні плити відкривають нові можливості як для великих, так і для невеликих підрядників, – говорить консультант з продажу техніки Cat Джон Андерсон (Jon Anderson). – Для великих підрядників це ідеальні машини за нижчою ціною, які можна використовувати для влаштування кишень і вимощень. Дрібнішим клієнтам ці машини дозволять брати більш великі замовлення, на які вони завжди хотіли претендувати, але не могли собі дозволити через відсутність підхожої техніки “.

При максимальній ширині укладання, що становить 6,1 м, ширину вигладжувальної плити SE47 V можна регулювати в діапазоні від 2,45 до 4,71 м. Вигладжувальна плита SE47 FM забезпечує стандартний діапазон укладання від 2,4 до 4,7 м при максимальній ширині укладки 6,25 м. Обидві вигладжувальні плити забезпечують товщину укладання до 25,4 см.

“Одне з найскладніших завдань – це, коли вам потрібно робити все з мінімальною шириною, а асфальтоукладач занадто великий, – каже Джон Андерсон. – Це справжня проблема, тому нові машини відкриють нові можливості “.

Перевезення на трейлері або самостійне пересування автодорогами

Коли обладнання доводиться перевозити протягом дня з одного майданчика на інший, а потім ще на один майданчик, його транспортування має бути максимально простим. Компанія Cat заявила, що для транспортування нових асфальтоукладачів масою від 13 до 15 тонн не потрібні спеціальні дозволи. Машини мають зручне розташування точок кріплення.

Маючи довжину менш як 5,6 м і ширину 2,6 м, компактні машини легко поміщаються на трейлері та можуть транспортуватися з іншим обладнанням. Крім того, кут в’їзду передом, що становить 17 градусів, і високий кліренс під переднім бампером спрощують навантаження та усувають необхідність використання додаткових блокувальних матеріалів.

Пересуватися по дорозі самостійно, а не на трейлері? Це можливо завдяки універсальній конструкції ходової частини машин, що забезпечує відмінне зчеплення і швидкість при переході на наступний майданчик.

Ходова частина Cat Mobil-Trac, що використовується на моделях AP455 і AP555, – це унікальна система з чотирма опорними котками, самонатяжною системою і центральними напрямними колесами, що запобігає проскакуванню провідних коліс і зменшує знос. Завдяки еластичній підвісці кожен опорний коток здатний копіювати рельєф ґрунту, забезпечуючи плавність ходу машин, наприклад, під час виїзду з ділянки з розкритим дорожнім покриттям.

Також доступна колісна ходова частина, що має просту конструкцію, з шинами Sand Rib або з радіальними шинами для провідних коліс. Модель AP400 може бути оснащена опціональною системою Front-Wheel Assist, що перетворює асфальтоукладач на передньопривідну машину. Для моделі AP500 пропонується опція повного приводу All-Wheel Drive, що забезпечує збільшення тягового зусилля при роботі на м’яких покриттях або, коли асфальтоукладач штовхає перед собою, наприклад, важкий перевантажувач.

Просте, інтуїтивно зрозуміле управління

Спрощена структура меню забезпечує активацію систем машин з головного сенсорного екрана.
Спрощена структура меню забезпечує активацію систем машин з головного сенсорного екрана.

Для всієї лінійки асфальтоукладачів Cat використовуються стандартизовані елементи управління. Це спрощує переміщення працівників дорожніх бригад з однієї машини на іншу, а також навчання нових працівників.

“У нас є кілька нових, спрощених структур меню, завдяки яким стало простіше вносити зміни, систему подачі можна включити одним дотиком, – говорить Джон Андерсон. – Новий дисплей має фантастичну видимість навіть при яскравому сонячному світлі “.

Увімкнення підігріву вигладжувальної плити та відведення димових газів, налаштування параметрів вібрації та включення системи водяного охолодження можливе одним натисканням на кнопку в головному меню. Це допомагає швидше почати роботу і підвищити продуктивність.

Нові універсальні вигладжувальні плити

Вигладжувальні плити з розширювачем з заднім або переднім монтажем здатні задовольнити всі потреби підрядних організацій. SE47 V – це вигладжувальна плита, в якій гідравлічні регульовані розширювачі знаходяться за вигладжувальною плитою. Така конструкція дозволяє матеріалу природним чином переміщатися до торцевих заслінок, забезпечуючи плавну і стабільну роботу.

Вигладжувальні плити SE47 V і SE47 FM оснащені ефективною системою нагріву і пропонують просте регулювання.
Вигладжувальні плити SE47 V і SE47 FM оснащені ефективною системою нагріву і пропонують просте регулювання.
Як правило, вигладжувальні плити з заднім монтажем розширювачів вибирають 25% клієнтів, і компанія Schlouch Incorporated, що здійснює свою діяльність в Пенсильванії, є однією з них. «Протягом багатьох років наші співробітники постійно говорять нам, що вигладжувальна плита з заднім монтажем розширювачів працює найкраще»,

– говорить Глен Пауелл (Glen Powell), координатор відділу укладання дорожніх покриттів Schlouch і керівник проєкту.

Бригада дорожніх робітників компанії Schlouch тестувала асфальтоукладач AP455 з вигладжувальною плитою SE47 V весь минулий рік. Ось деякі з причин, чому вони воліють випрасувати плиту із заднім монтажем розширювачів:

  • Містки по всій ширині: “Тут містки по всій ширині. Коли ви висуваєте розширювачі, містки втихомирюються разом з ними та по них можна пройти до кінця розширювачів “, – говорить Глен Пауелл. Це забезпечує відмінну видимість, наприклад, при укладанні дорожнього покриття навколо вхідних отворів у зливову каналізацію.
  • Міцність, стійкість конструкції та підхожа маса: цей робочий орган також добре підходить для застосувань з високими вимогами, наприклад, для укладання асфальтобетонних підстав для тенісних кортів. “Завдяки додатковій вазі внаслідок вигладжувальної плити позаду машини покриття виходить краще. Якість ущільнення безпосередньо за плитою теж набагато краще, дозволяє нам досягти хороших результатів “, – говорить Глен Пауелл.

Вигладжувальна плита з монтованими спереду розширювачем може бути кращим варіантом для підрядників, яким при укладанні доводиться часто обходити перешкоди, такі як бордюри та ліхтарні стовпи. Модель SE47 FM оснащена гідророзширювачем, які розташовуються перед вигладжувальною плитою. Така система займає меншу площу і скорочує обсяг ручної роботи на початку проходу. Коли ширина укладання зменшується, матеріал швидко втягується назад у камеру шнека.

Якщо підрядній організації потрібна система робочих органів з більшою шириною уклади, для випрасуваної плити SE 47 FM пропонуються опціональні системи розширювачем, а також пристосування для берм.

Економічна потужність

Нові асфальтоукладачі Cat мають функцію екорежиму, що працює паралельно з автоматичним регулюванням швидкості обертання двигуна для зниження витрати палива. У більшості випадків двигун може працювати на більш низьких оборотах і як і раніше забезпечувати потужність, необхідну для задоволення вимог до робочих характеристик. При необхідності, коли досягаються певні умови навантаження, швидкість обертання двигуна збільшується автоматично.

Асфальтоукладачі AP400 і AP455 оснащені двигуном Cat C3.6 потужністю 120 к. с., а моделі AP500 і AP555 – двигуном Cat C4.4 потужністю 148 к. с. Обидва двигуни відповідають вимогам екостандартів Tier 4 Final.

Покращена оглядовість

Оператори цих нових компактних машин відразу оцінять поліпшену видимість завантажувального бункера і безперешкодну передню оглядовість. Вихлопна труба інтегрована в нову конструкцію капота і не височіє, як в інших моделей асфальтоукладачів Cat. Невелика площа основи машин забезпечує відмінну мобільність в обмеженому просторі та в низькокліренсних застосуваннях.

“Деякі речі ми відразу помітили, в тому числі відмінну оглядовість навколо машини, – говорить Глен Пауелл. – Найпримітніше – ніякої вихлопної труби перед моторним відсіком. Тепер оператор дійсно бачить все, що знаходиться попереду. А завантажувальний бункер став трохи нижче. Тому, коли матеріал вивантажується з самоскидом в бункер, робочий-регулювальник, який стоїть поруч з машиною, може бачити бункер, бачити, коли він заповнений, бачити, коли самоскид все вивантажив, і, в цілому, краще бачить цю зону “.

Рівномірний потік матеріалу

При невеликій ширині рівномірний потік матеріалу забезпечують шнеки меншого розміру, допомагаючи підрядникам досягати заданих показників за якістю. Шнеки діаметром 35,6 см ефективно переміщують матеріал через камеру. При використанні відсічних башмаків, що дозволяють зменшити ширину укладання, або при укладанні дорожнього покриття невеликої ширини оператори можуть контролювати кожен датчик подачі матеріалу. Можна просто перемикнутися в ручний режим і використовувати для системи подачі пропорційний регулятор.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Що відбувається на ринку екскаваторів у постковидному світі

Що відбувається на ринку екскаваторів у постковидному світі

Коли мова йде про виробництво землерийних робіт у складних умовах, гусеничні екскаватори не мають собі рівних. В цей час одним з важливих рушійних факторів при створенні сучасних моделей став рівень задоволеності операторів.

4 Січ 2022, 09:59

eye-icon

24

comment-icon

0

Перспективні плани шведського виробника самоскидів Terex Trucks, який змінив назву на Rokbak

Перспективні плани шведського виробника самоскидів Terex Trucks, який змінив назву на Rokbak

В рамках плану глобального перетворення Volvo Group компанія-виробник шарнірно-визнаних самоскидів підвищеної прохідності Terex Trucks перейменована в Rokbak.

31 Гру 2021, 09:10

eye-icon

27

comment-icon

0

Doosan виводить на ринок нові гусеничні екскаватори в класі 20-тонників, що відповідають вимогам екостандартів Stage V

Doosan виводить на ринок нові гусеничні екскаватори в класі 20-тонників, що відповідають вимогам екостандартів Stage V

Серед новинок - якісно нові моделі гусеничних екскаваторів масою 21 і 25 тонн і модель DX235LCR-7 з малим радіусом повороту.

22 Гру 2021, 09:32

eye-icon

28

comment-icon

0

Advertisement