Кран “Захарій” прибув до України і прямує до Запоріжжя
Річковий несамохідний плавучий кран прибув в Україну зі Стамбулу. 148-метрова машина буде залучена при будівництві мостових переходів через Дніпро та Старий Дніпро у Запоріжжі. Як повідомляє міський сайт Запоріжжя з посиланням на Інформаційну річну службу України, плавучий кран LK-600 (кран типу “Захарій”) пройшов Каховський шлюз і рухається до Запоріжжя.
Для чого буде використовуватися кран?
Як повідомляє сайт www.zp-mist.com, кран LK-600 потрібен для транспортування секцій мосту від майданчика збирання в районі Кривої бухти. Маршрут становить 6 км по річці Дніпро. Усього заплановано транспортувати 6 секцій, загальною масою 4 334 т. Також плавкран необхідний для монтажу секцій прогонової будови споруди №10 (вантового мосту).
Що робить цей кран особливим?
У класі компактних річкових кранів з низькою осадкою LK-600 – найпотужніший у Європі. Його вантажопідйомність після модернізації становить 800 т. Вага – близько 3 тис т. Та це не заважає йому працювати на мілині: для проходу по річковому мілководдю у крана істотно знижена осадка, в повному вантажі з баластом вона становить 2 метри. Для проходу під мостами зменшена висота при транспортуванні.
Машину спорудили у 2009 році на київському суднобудівному заводі “Ленінська кузня” (зараз – “Кузня на Рибальському”). Максимальна висота, на яку кран може підняти вантаж, – 75 м.
З 2017 року плавкран працював у Туреччині.
Довідка. Запорізький міст – загальна назва 9-кілометрової магістралі безперервного руху, яка складається з 6 транспортних розв’язок, що включають 27 штучних споруд, зокрема два позакласні мости з окремими спорудами під кожен напрямок руху. План Укравтодору – завершити будівництво Запорізького мосту за два роки. Рух через міст було частково відкрито у кінці минулого року.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0