Навантажувач Sandvik LH209L поповнив сімейство Toro та отримав доопрацювання двигуна Stage V

Новини Новини світу

19 Січ 2022, 09:20

eye-icon

18

comment-icon

0

Навантажувач Sandvik LH209L вантажністю 10 тонн став першою низькопрофільною моделлю, що приєдналася до відомого сімейства навантажувачів та самоскидів Toro™ після модернізації.

Навантажувач Sandvik LH209L поповнив сімейство Toro та отримав доопрацювання двигуна Stage V

Продуктивність та зручність обслуговування Toro LH209L, розробленого для роботи в надзвичайно складних умовах з обмеженою висотою, були додатково покращені шляхом, серед іншого, зміни конструкції та посилення задньої частини машини, що дозволило йому краще протистояти ударам об землю та дах, типовим для низькопрофільних операцій.

Надзвичайно плоскі кришки для підвищення зручності обслуговування забезпечують легкий доступ до зони обслуговування та технічного обслуговування у верхній частині навантажувача. Інші покращення зручності обслуговування та надійності включають нові покращені алюмінієві радіатори, нову трансмісію та кілька змін у гідравлічній системі з її компонентами.

З точки зору моніторингу стану обладнання та профілактичного обслуговування Toro LH209L оснащений новим інтерфейсом оператора з 7-дюймовим дисплеєм, що забезпечує доступ до простої та спеціально розробленої системи управління. Інтерфейс надає базову інформацію про стан навантажувача і попереджає оператора до того, як відбудеться збій, запобігаючи серйозним збиткам або потенційному простому.

Машина рухається 8-літровими двигунами Volvo Penta потужністю 185 кВт, які доступні у варіантах, що відповідають стандарту EU Stage V та Stage 3A.

Для зниження викидів твердих частинок обидва двигуни доступні з фільтром сажі (DPF). Двигун Stage V в стандартній комплектації поставляється з фільтром сажі, а двигун Stage 3A може бути оснащений фільтром сажі, якщо на робочому майданчику доступне паливо з наднизьким вмістом сірки.

Для подальшого зниження викидів вихлопних газів обидва двигуни можуть використовувати парафінове дизельне паливо, що відповідає вимогам EN 15940, що сприяє меншому впливу на навколишнє середовище, а також зниження споживання викопного палива. Варіант двигуна Stage V також оснащений технологією каталітичного виборчого відновлення вихлопних газів для зниження викидів оксидів азоту.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Peterbilt випускає нові робочі трансмісії для різних застосувань

Peterbilt випускає нові робочі трансмісії для різних застосувань

Компанія Peterbilt Motors поповнила сімейство трансмісій PACCAR TX абсолютно новими автоматизованими трансмісіями PACCAR TX-18 та TX-18 Pro. Трансмісія TX-18 доступна для моделей Peterbilt 567, 389 та 579, оснащених двигунами PACCAR MX.

24 Лют 2022, 09:20

eye-icon

33

comment-icon

0

CNH Industrial запускає CNH Industrial Ventures

CNH Industrial запускає CNH Industrial Ventures

CNH Industrial створила новий підрозділ стратегічних інвестицій CNH Industrial Ventures. Новий підрозділ буде зосереджено на скороченні часу виведення на ринок інновацій, спрямованих на підвищення продуктивності клієнтів при одночасному просуванні екологічних, соціальних та управлінських цілей компанії (ESG).

24 Лют 2022, 09:12

eye-icon

30

comment-icon

0

Caterpillar має 500 автономних вантажівок у світі

Caterpillar має 500 автономних вантажівок у світі

Компанія Caterpillar давно визнана лідером галузі з найбільшим у світі парком автономних самоскидів, і саме на цьому тлі компанія оголосила минулого тижня, що вона досягла рубежу більш ніж у 500 автономних самоскидів Cat, що знаходяться в експлуатації по всьому світу.

23 Лют 2022, 11:22

eye-icon

40

comment-icon

0

Advertisement