Українська дорожньо-будівельна компанія обладнала свої бульдозери супутниковою системою керування
При будівництві автошляху Н-31 “Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка” проходить випробування супутникової системи управління Topcon 3DMC². Про це компанія повідомила на своїй сторінці у Фейсбуці. Ця система дозволяє в автоматичному режимі та з достатньо високою точністю регулювати висоту відвалу бульдозера.
Завдяки новій технології досягається висока якість та ефективність виконання робіт, процес розрівнювання матеріалу відповідно проектних відміток займає набагато менше часу.
Система Topcon також за допомогою спеціальних датчиків регулює висоту відвалу, але вже на бульдозері. На відміну від Trimble, Topcon працює в супутникових системах GPS/ГЛОНАСС. Якщо “дальність роботи” роботизованого тахеометра обмежена радіусом 400 м та необхідністю постійно переміщуватися слідом за технікою, то базова станція супутникової системи Topcon забезпечує радіус роботи техніки до 5 км, а також не залежить від погодних умов та часу доби”,
– зазначив начальник регіональної геодезичної служби «Автомагістралі-Південь» Олександр Онищенко.
За його словами, завдяки системі Topcon процес виконання земляних робіт проводиться фактично в автоматичному режимі з високою точністю та швидкістю. Ця система управління виключає людський фактор, не допускає помилок, які вимагають додаткового часу на виправлення.
При виконанні земляних робіт уже немає потреби у додатковій техніці, зокрема у автогрейдері. Із системою Topcon компанія також може відпрацьовувати влаштування шарів дорожньої основи із забезпеченням точності за висотними відмітками до 1,5 см.
Нова технологія також скоротить час роботи працівників геодезичної служби, які займаються геодезичним забезпеченням та операційним контролем.
– додає Олександр Онищенко.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0