Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Галузi Стaттi

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

Флагманська модель АБЗ BA RPP 4000 компанії Benninghoven - це реальні інвестиції в майбутнє. Ця модель АБЗ забезпечує високі коефіцієнти використання вторинної сировини та відповідає вимогам стандарту з контролю забруднення повітря TA Luft
Флагманська модель АБЗ BA RPP 4000 компанії Benninghoven – це реальні інвестиції в майбутнє. Ця модель АБЗ забезпечує високі коефіцієнти використання вторинної сировини та відповідає вимогам стандарту з контролю забруднення повітря TA Luft

Постачання асфальтобетонних сумішей потрібної якості, в потрібній кількості та в потрібний час – це завдання, що вимагає ідеально вивіреного технічного рішення. Коли необхідні висока частка використання вторинної сировини, і при цьому потрібне суворе дотримання вимог до показників шкідливих викидів, варто звернути увагу на генератор гарячого газу компанії Benninghoven. Ця сучасна сушильна система дозволяє виробникам асфальтобетонних сумішей перетворювати практично 100% старого асфальтогранулята на нову асфальтобетонну суміш, не порушуючи норми TA-Luft. TA-Luft – це перший прийнятий у Німеччині закон, який регулює викиди в атмосферу. Після консультацій, що тривали протягом декількох років, закон був переглянутий з урахуванням останніх технологічних розробок. Нова редакція TA-Luft була затверджена Федеральним кабінетом міністрів Німеччини 16 грудня 2020 року.

Технологія, яка використовується в генераторі гарячого газу, дозволяє отримати свіжу асфальтобетонну суміш, що складається на 90 + X% з гранулят старого асфальту. Це більше, ніж здатна забезпечити будь-яка інша пропонована на ринку система перероблення старого асфальтобетону. Як варіант модернізації чинних асфальтобетонних заводів компанія Benninghoven пропонує інтегрувати в технологічний процес систему подачі гарячого асфальтогранулята. Приклад компанії Knäble Straßenbau з південної Німеччини показує, що інвестиції в абсолютно новий асфальтобетонний завод можуть окупитися сторицею.

З верхнього майданчика заводу, на висоті 43 метри над землею, відкривається чудовий краєвид на долину Кінзігталь в гірському масиві Шварцвальд. Новий асфальтобетонний завод BA RPP 4000 висотою 55 метрів справляє величне враження, навіть якщо дивитися на установку з землі. Новий АБЗ належить компанії середнього бізнесу Knäble Straßenbau (Knäble) з Бібераха, комуни в Німеччині, розташованої в землі Баден-Вюртемберг. Новий асфальтобетонний завод примітний з усякого погляду, включаючи той факт, що компанія Knäble придбала нову установку BA RPP 4000 замість свого чинного заводу TBA 3000 тієї ж компанії Benninghoven, який протягом десяти років надійно постачав асфальтобетонними сумішами дві дорожні Десять років – це не так вже й багато для асфальтового заводу, оскільки термін служби більшості заводів Benninghoven становить від 30 до 40 років.

Вид нового АБЗ BA RPP 4000, придбаного німецькою компанією Knäble Straßenbau, з висоти пташиного польоту
Вид нового АБЗ BA RPP 4000, придбаного німецькою компанією Knäble Straßenbau, з висоти пташиного польоту

Отже, чому ж дорожньо-будівельна компанія з її багатими традиціями вважала за краще інвестувати в нові технології, а не в модернізацію свого чинного заводу? “Насправді, спочатку ми планували модернізувати завод. Але в кінцевому підсумку, ринкова кон’юнктура і наші вимоги в частині технології та можливостей, яких повинна була забезпечити нова установка, схилили нас до вибору абсолютно нового заводу “, – пояснює керуючий директор Ніколас Кнебле (Nicolas Knäble), представник четвертого покоління сім’ї засновників компанії. Ще однією перевагою цього підходу було те, що компанія не втратила жодного дня виробництва. «Старий» завод TBA 3000 продовжував працювати та виробляти необхідну асфальтобетонну суміш до тих пір, поки після установки та випробувань устаткування технічні фахівці компанії Benninghoven не дали «зелених світло» на переклад виробництва на новий АБЗ BA RPP 4000.

Для дорожньо-будівельної компанії середнього розміру, такої як Knäble, інвестування коштів у завод BA RPP 4000 має надзвичайно важливе значення зі стратегічної точки зору. Річ у тому, що уряд землі Баден-Вюртемберг, на території якої здійснює свою діяльність Knäble, взяв на себе зобов’язання щодо максимального залучення вторинних ресурсів у виробництво. Це означає, що при приготуванні свіжої асфальтобетонної суміші має використовуватися така кількість грануляту старого асфальту, яка визначена прийнятими нормами. «Повторне використання матеріалів економить енергію і робить великий внесок у боротьбу зі зміною клімату», – сказав міністр транспорту землі Баден-Вюртемберг Вінфрід Херманн (Winfried Hermann). Прийняття відповідних законів у цій сфері призвело до того, що у 2018 році підприємствами землі Баден-Вюртемберг було перероблено 2,5 мільйона тонн старого асфальту, що становить близько 23% від кількості вторинного асфальту, використаного на території всієї Німеччини, і цей показник значно вище середнього.

Крім цього, в Німеччині була прийнята нова версія документа з контролю забруднення повітря, який мати назву TA-Luft (Технічне керівництво з підтримки чистоти атмосферного повітря). Виконати суворі граничні показники, закладені в цьому стандарті, допоможе працюючий за принципом протитечії барабан вторинного перероблення з генератором гарячого газу, який використовується на новому заводі Benninghoven. Завдяки використанню цієї технології асфальтобетонний завод BA RPP ідеально підійшов під вимоги компанії Knäble. Абревіатура «RPP», яка використовується у позначенні нової моделі АБЗ, розшифровується як «Recycling Priority Plant», тобто установка, призначена для виробництва асфальтобетонних сумішей переважно з додаванням ДСА.

Щоб інтегрувати «зелену» технологію перероблення вторинної сировини, компанії в технологічний процес, компанії Knäble знадобилася змішувальна установка з більш високою продуктивністю. Продуктивність змішувальної установки на новому АБЗ становить 320 тонн суміші на годину, тоді як на старому заводі цей показник становив 240 тонн на годину. Крім того, компанія також хотіла більш зручне компонування агрегатів. Зрештою, Knäble прийняла рішення інвестувати кошти в нову установку BA RPP 4000. Нова установка також охоплювати дві пальники EVO JET 3, одну для сушильного барабана первинних мінералів, а другу – для сушильного барабана вторинного перероблення. Пальники працюють на твердому (вугільний пил) і рідкому паливі, і також можуть дуже ефективно працювати на природному газі. Комбіноване виконання пальників дозволить компанії Knäble в майбутньому гнучко реагувати на коливання цін на енергетичному ринку і завжди використовувати найдешевше паливо.

В цілому, інвестувавши кошти в новий асфальтобетонний завод, компанія Knäble інвестувала у своє майбутнє. Knäble Straßenbau – це має багаті традиції сімейна компанія з регіону Центральний Шварцвальд. Число співробітників компанії становить близько 150 осіб. У компанії є дві бригади дорожніх будівельників, які використовують вироблену на заводі компанії асфальтобетонну суміш. У парку дорожньо-будівельної техніки компанії є живильники та фінішери Vögele, а також дорожні катки Hamm, сортувальна установка Kleemann і дорожні фрези Wirtgen.

Досягнення одночасно високих коефіцієнтів вторинного перероблення і низького навантаження на навколишнє середовище можливе тільки при використанні працюючого за принципом протитечії барабана вторинного перероблення з генератором гарячого газу. При введенні мінерального порошку в процес змішування для досягнення необхідної температури між 140 ° C і 180 ° C вдається уникнути його перегріву завдяки опосередкованому нагріву старого асфальтогранулята. Такий метод дозволяє знизити загальну витрату енергії на експлуатацію заводу і забезпечує низький рівень викидів.

Розміщення пульта управління установкою BA RPP 4000 в окремій будівлі дозволяє забезпечити комфортні умови праці цілий рік
Розміщення пульта управління установкою BA RPP 4000 в окремій будівлі дозволяє забезпечити комфортні умови праці цілий рік

Робить цей процес можливим використання генератора гарячого газу Benninghoven. При класичному нагріванні асфальтової крихти через прямий контакт полум’я і матеріалу відбувається «випалювання» бітуму, що міститься в старому асфальті. Генератор гарячого газу нагріває асфальтову крихту опосередковано, м’яко доводячи температуру матеріалу до ідеальної температури застосування. Цей метод також дозволяє знизити рівень викидів нижче граничних показників, встановлених у Директиві з охорони чистоти повітря TA-Luft. Не в останню чергу це можливо завдяки тому, що одночасно згорає велика частина вуглеводнів, що містяться в потоці відпрацьованих газів. Безперервні вимірювання обсягів викидів на підприємствах Knäble показують, що рівень викидів стабільно знаходиться в допустимих межах. “Якщо порівнювати з нашим старим заводом, процентна складова матеріалу вторинного перероблення збільшилася в середньому з 25% до 60%, – з гордістю повідомляє дружина керуючого директора Міріам Кнебле (Myriam Knäble). – А з генератором гарячого газу ми економимо 770 тонн CO2 на рік” Це величезна перевага, особливо з урахуванням введення в Німеччині сертифікатів, що дають право на викиди певного обсягу діоксиду вуглецю. З початку року компанії, що постачають паливо на ринок, зобов’язані купувати дозволи на викиди, відомі як сертифікати на викиди CO2. Спочатку за кожну тонну CO2, яка виділяється при спалюванні мазуту, природного газу, бензину і дизельного палива, таким компаніям доведеться платити 25 євро. Федеральний уряд планує встановити вартість дозволів на викиди на ввідному етапі, який триватиме до 2025 року. У 2021 році ціна за тонну викидів CO2 становила 25 євро. До 2025 року цей показник збільшиться до 55 євро к. У 2026 році сертифікати вперше будуть виставлені на аукціон за ціною в межах 55-65 євро, після чого планується вільний обіг сертифікатів на ринку. Встановлення податку на викиди CO2 є частиною Програми уряду Німеччини в галузі боротьби з наслідками зміни клімату до 2030 року. Оскільки постачальники енергії перекладають ці витрати на своїх клієнтів, компанії, що використовують енергоефективні технології та, отже, здійснюють екологічно чисту діяльність і мають низький рівень викидів, ще більше виграють у майбутньому.

Генератор гарячого газу компанії Benninghoven являє собою складне сучасне рішення, яке завойовує все більшу популярність у багатьох частинах Європи. Компанія Knäble не є винятком. За словами Ніколаса Кнебле, ця технологія забезпечує можливість використовувати до 90 + X% вторинного матеріалу. “Нам вже вдалося досягти 96% при приготуванні асфальтобетонної суміші для укладання основи, – говорить Ніколас Кнебле. Якість, якої ми досягли при виконанні робіт з ремонту федеральної траси B 33 на ділянці, що проходить через районний центр Хаслох, просто приголомшлива. Часи, коли працювати з регенерованим асфальтом було неймовірно складно, давно минули. Сьогодні у нас інша проблема. Щоб виконати всі замовлення на асфальтобетонну суміш з певним вмістом ДСА, доводиться стежити за тим, щоб у нас завжди був достатній запас старого асфальту. Ось чому ми приділяємо особливій увазі участі в тендерах на купівлю регенерованого асфальту, щоб у нас не закінчилися запаси «чорного золота».

Попри те, що в цей час на ринку представлено безліч різних асфальтозмішувальних установок, які дозволяють виробляти суміші, що містять асфальтогранулят, потреби дорожньо-будівельних компаній безперервно зростають. Наприклад, клієнти хочуть, щоб асфальтобетонна суміш мала певні властивості, наприклад, була певною кольору, мала певний модуль пружності та показники стабільності. Все це досягається шляхом використання певних добавок, тому установка BA RPP 4000, спроєктована для компанії Knäble, має три окремих, повністю автоматизовані системи, що дозволяють приготувати асфальтобетонну суміш з необхідними властивостями. Нова установка оснащена модулем попереднього дозування з двома дозаторами для порошкоподібних матеріалів і гранулят, окрему систему подачі для сипучих матеріалів, таких як Тринідад-асфальт і каучукова крихта, і систему подачі ДСА з регульованими параметрами, що дозволяє подавати в технологічний процес до 40% асфальтової крихти, Такий рівень оснащеності забезпечує компанії Knäble велику гнучкість.

“Така оснащеність підняла нашу ефективність і продуктивність на новий рівень, – говорить Ніколас Кнебле. – На нашій старій установці матеріали для кожної партії завантажувалися в змішувач вручну. Двоє робітників висипали матеріал у змішувач з 15 кілограмових мішків “. Змішувач на новій установці здатний виробляти до трьох тонн асфальтобетонної суміші кожні 45 секунд. “У минулому, для таких складів, які містили Тринідад-асфальт або каучукову крихту, тобто матеріали, які подавалися тільки вручну з мішків, ми навіть близько не могли наблизитися до максимально можливої продуктивності змішування 240 тонн на годину, оскільки для особливих складів час перемішування замісу має становити не менше 60 секунд, наприклад, через більш тривалу Високий ступінь автоматизації процесів на новій установці та чотиритонний змішувач дозволили нам не тільки наростити продуктивність до 320 тонн на годину, але і досягти високої продуктивності змішування навіть у разі спеціальних складів, що мають більш тривалу тривалість перемішування “.

Візит представників китайських органів влади на будівельний майданчик на швидкісній автомагістралі Пекін-Харбін. Будівництво здійснює компанія Longjian Road & Bridge Group. Для приготування асфальтобетонної суміші використовується АБЗ Ammann ABP 400 Universal
Візит представників китайських органів влади на будівельний майданчик на швидкісній автомагістралі Пекін-Харбін. Будівництво здійснює компанія Longjian Road & Bridge Group. Для приготування асфальтобетонної суміші використовується АБЗ Ammann ABP 400 Universal

Крім зручної компоновки агрегатів заводу, компанія Knäble хотіла, щоб на новому АБЗ були передбачені заходи, що забезпечують першокласні умови праці для операторів і решти персоналу установки. Тому на новій установці підйом матеріалів і персоналу на верхній рівень виконується за допомогою ліфта, завдяки чому виконувати всі перевірки та технічне обслуговування стало зручніше. Найбільш чудовим моментом для персоналу Knäble стало компонувальне рішення для центру управління заводом: центр управління нового АБЗ, основою функціонування якого є система управління BLS 3000 компанії Benninghoven, розміщений в окремій будівлі, в якій цілий рік підтримується комфортна температура. Звідси персонал може спостерігати за всіма ділянками заводу за допомогою системи відеоспостереження, не покидаючи своїх робочих місць. «Коли я дивлюся на те, що тут створено, мені стає шкода, що я скоро виходжу на пенсію», – з жалем говорить Рейнольд Гельмут (Reinold Helmut), оператор установки.

Північно-східна частина Китаю відрізняється від інших регіонів найхолоднішим клімат. Тому будівельний сезон тут набагато коротший, ніж в інших регіонах Китаю. Враховуючи кліматичні особливості цієї частини Китаю, для виробництва робіт тут потрібна високоефективна і високопродуктивна техніка.

Будівництво ділянки A2 в рамках проєкту розширення швидкісної автомагістралі Пекін-Харбін здійснюється в умовах короткого будівельного сезону. Асфальтобетонну суміш для цього ключового проєкту виготовляють на асфальтозмішувальній установці Ammann ABP 400 Universal. Ця установка була придбана компанією Longjian Road & Bridge Group (Longjian), яка займається реалізацією проєкту із залучення своїх дочірніх компаній. Асфальтозмішувача установка була встановлена і введена в експлуатацію в травні 2020 року. Зараз установка використовується в інших дорожньо-будівельних проєктах.

Швидкісна автомагістраль Пекін-Харбін з’єднує два зовсім різних міста. На одному кінці автомагістралі знаходиться місто Пекін, столиця КНР з населенням понад 21 мільйон осіб. На іншому кінці – місто Харбін, відоме як «Крижане місто», з населенням 10 мільйонів осіб. Харбін розташований на півдні провінції Хейлунцзян. У цій провінції, з шести основних маршрутів, що ведуть на південь, швидкісна автомагістраль Пекін-Харбін є однією з найбільш завантажених. Ця автомагістраль повинна була залишатися відкритою для дорожнього руху навіть під час виконання робіт з розширення траси.

Проєкт розширення швидкісної автомагістралі Пекін-Харбін викликав великий ентузіазм. Цей проєкт навіть був включений до списку 100 кращих проєктів, що реалізуються в провінції Хейлунцзян. Однак через пандемію коронавірусу реалізацію проєкту довелося на час відкласти. Коли проєкт був відновлений, компанія Longjian придбала асфальтозмішувачу установку Ammann ABP 400 Universal, щоб задовольнити потреби проєкту в асфальтобетонній суміші та забезпечити будівництво і здачу ділянки A2 у встановлені терміни.

Компанія Longjian – одна з найбільших будівельних груп на північному сході Китаю. Компанія надає комплексні послуги з будівництва та проєктування автомагістралей, мостів, тунелів, а також комунальних об’єктів. Маючи в своєму складі 28 незалежних компаній і 44 дочірніх компанії, група бере участь у різних великих проєктах з будівництва об’єктів транспортної інфраструктури як в Китаї, так і за кордоном. Парк групи налічує понад 3000 одиниць будівельної техніки.

Дочірня компанія Longjian Equipment Engineering здійснює експлуатацію 13 асфальтозмішувальних установок і шести асфальтоукладачів.

Асфальтобетонну суміш для розширення автомагістралі Пекін-Харбін на ділянці A2 забезпечує асфальтозмішувача установка Ammann ABP 400 Universal
Асфальтобетонну суміш для розширення автомагістралі Пекін-Харбін на ділянці A2 забезпечує асфальтозмішувача установка Ammann ABP 400 Universal

1 вересня 2020 року було завершено укладання дорожнього покриття на ділянці K1172 + 000-K1190 + 500 протяжністю 18,5 км. Роботи на цій найскладнішій і відповідальній ділянці швидкісної автомагістралі Пекін-Харбін були виконані точно вчасно.

З урахуванням нарощуючи темпів реалізації проєкту в провінції Хейлунцзян, асфальтозмішувача установка Ammann ABP 400 Universal відмінно впоралася зі своїм завданням і дозволила встановити рекорд одноденної продуктивності – 8544 тонни асфальту уклали всього за 21 годину.

Крім того, ABP 400 Universal стала першою в провінції асфальтозмішувальною установкою продуктивністю 400 тонн на годину, що працює на природному газі. Установка стала підтвердженням того, що досягнення високої продуктивності при низькій витраті палива можливо. ABP 400 Universal отримала високу оцінку керівників провінції Хейлунцзян, міста Харбін і державних транспортних відомств КНР.

Тянь Юлун (Tian Yulong), голова правління компанії Longjiang Road & Bridge Group, вважає, що рушійною силою успіху асфальтозмішувальної установки Ammann є передові технології. На його думку, саме технології є основою чудової продуктивності та надійності установки. Тянь Юлун зробив цю заяву після того, як установка показала свої переваги з точки зору економії часу і зусиль. Позитивні відгуки отримала також зручна для користування система управління as1 Control System, здатна генерувати докладні звіти, що задовольняють всі потреби у виробничих даних, ефективне використання енергії, що дозволяє скоротити виробничі витрати, а також заходи зі зниження рівня шуму, які допомагають зробити умови праці більш комфортними.

Взявши на себе зобов’язання «використовувати першокласне обладнання, застосовувати передові методи управління і надавати послуги найвищого класу», компанія Longjian придбала ще одну асфальтозмішувачу установку Ammann ABP 400 Universal для ведення будівельних робіт на ділянці A1 швидкісної автомагістралі Суйхуа-Дацин. Крім того, були придбані ще дві установки Ammann ABP 400 Universal для ведення будівельних робіт на ділянках A9 і A5 швидкісної автомагістралі Харбін-Чжаоюань.

Завдяки чотирьом установкам Ammann ABP 400 Universal компанія Longjian зберігає сильні позиції на ринку будівельних послуг і залишається однією з найпотужніших будівельних компаній в північно-східному регіоні та в усьому Китаї.

У проєкті модернізації аеропорту Новий Уренгой в Західному Сибіру використовується асфальтозмішувача установка CSM 4000 компанії Lintec, що спеціалізується на виробництві та постачанні асфальтозмішувальних і бетонозмішувальних установок, і асфальтобетонних заводів. Власником установки є компанія-постачальник будівельних матеріалів «Уренгойдорстрой». Компанія щодня доставляє суміш для робіт з відновлення злітно-посадкової смуги в аеропорту Новий Уренгой, розташованому в 4 км на південь від Нового Уренгоя Ямало-Ненецького автономного округу

Головний інженер компанії «Уренгойдорстрой» Євген Кірєєв зізнався, що вибрати відповідну установку для проєкту було нескладно.

Асфальтозмішувача установка Lintec CSM 4000 використовується в проєкті будівництва нової злітно-посадкової смуги в аеропорту Новий Уренгой в Західному Сибіру
Асфальтозмішувача установка Lintec CSM 4000 використовується в проєкті будівництва нової злітно-посадкової смуги в аеропорту Новий Уренгой в Західному Сибіру

“Нам потрібна була потужна установка для отримання асфальтобетону, і ми зупинили свій вибір на установці Lintec CSM 4000. Рівень попиту на послуги з будівництва інфраструктурних об’єктів аеропортів завжди високий, і з того часу, як ми почали працювати з такими проєктами, різко виріс. Графік будівництва нової злітно-посадкової смуги дуже щільний, тому в міру просування робіт ми ще більше раді, що вибрали саме установку CSM 4000 “.

Установка CSM 4000 – один з найпотужніших агрегатів в лінійці асфальтозмішувальних установок компанії Lintec. Ця установка здатна виробляти до 320 тонн суміші на годину. У рамках проєкту модернізації аеропорту Новий Уренгой установка забезпечує 2500-3000 тонн суміші щодня.

Компанія Lintec першою в галузі використовувала для асфальтобетонних заводів конструкцію контейнерного типу, оптимальну для транспортування з точки зору швидкості та витрат на перевезення.

Модульна конструкція установки CSM 4000 дозволяє швидко і легко зібрати установку; і точно так само, коли приходить час розібрати установку і перевезти її на наступний проєкт, процес демонтажу і транспортування такий же швидкий і ефективний. Користувачам подобається простота нарощуваної конструкції. Для входу в змішувальну вежу передбачено одностулкові двері, що замикаються, забезпечуючи максимальну безпеку.

За словами Євгена Кірєєва, технології, які використовуються в установці CSM 4000, і її конструктивне рішення забезпечили відчутну економію на будівельному майданчику.

“Ми використовуємо установку з минулого літа. Автоматизована технологія виробництва дозволила скоротити чисельність робітників, необхідних для виробництва асфальту, – пояснив Євген Кірєєв. – Крім того, ми дійсно вражені якістю асфальту, виробленого на установці, особливо з урахуванням швидкості, з якою вона працює “.

Реконструкція злітно-посадкової смуги аеропорту Новий Уренгой є частиною масштабної реконструкції авіавузла регіонального значення.

Масштабна реконструкція інфраструктури аеропорту вартістю 40 мільйонів євро також охоплювати будівництво нового пасажирського термінала площею 18 000 м, який прийматиме до 1,45 мільйона пасажирів на рік. Реконструкцію веде КК «Аеропорти регіонів».

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

75

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

33

comment-icon

0

Підхід до підготовки професійних робітничих кадрів за кордоном: машиніст крана

Підхід до підготовки професійних робітничих кадрів за кордоном: машиніст крана

Причини, через які в США вибирають професію машиніста крана, можуть бути різними - від стабільної роботи та високої заробітної плати до затребуваності цієї професії на ринку праці.

30 Гру 2021, 09:01

eye-icon

60

comment-icon

0

Advertisement