Як скоротити кількість відходів у циклі перевезення

Галузi Стaттi

30 Чер 2021, 10:47

eye-icon

76

comment-icon

0

Прийняття рішень на основі даних підвищує ефективність агрегатних операцій

Як скоротити кількість відходів у циклі перевезення
Використання даних в агрегованих операціях є одним з ключів до підвищення ефективності, оскільки дозволяє приймати обґрунтовані рішення на основі даних на керівному рівні.

Оптимізація ефективності – постійне завдання для будь-якого оператора агрегатів. Виявлення, усунення та контроль відходів у циклі перевезення є ключем до дотримання графіка та підвищення чистого прибутку, але виявити та подолати неефективність буває складно. Однак різниця між ефективними та неефективними операціями може бути значною.

Використання даних в агрегованих операціях є одним з ключів до підвищення ефективності, оскільки дозволяє приймати обґрунтовані рішення на основі даних на керівному рівні. Переваги можуть бути реалізовані в економії часу, продуктивності праці та обладнання, а також у збільшенні прибутковості. Аналіз операцій в реальному або близькому до реального часу, в тому числі про те, наскільки ефективно обладнання переміщує матеріал від початку до кінця процесу, дозволяє вносити постійні інкрементні зміни, які збільшують виробництво і прибуток.

Усунення відходів у робочому процесі агрегатів

Усунення відходів вже давно знаходиться в центрі уваги керівників автопарку, але ряд перешкод і обмежень не дозволяють детально зрозуміти, де утворюються відходи і як з ними боротися. Традиційні автомобільні ваги не можуть забезпечити точний вимір корисного навантаження, поки машина не рухається, а це занадто пізно для оптимізації навантаження. Виробничі дані зазвичай розрізнені, без зворотного зв’язку з іншими операторами та обладнанням або більш широкою командою, відповідальною за об’єкт, регіон або підрозділ, через центральний вузол даних.

“Багато рішень керують продуктивністю за розділами, перевіряючи, чи є KPI [ключовий показник ефективності] хорошим або поганим. Потім менеджери можуть зосередитися на тих, які не працюють “, – сказав Стів Франклін, генеральний директор Cement & Aggregate Consulting. “Але деталізовані дані також важливі для того, щоб ми могли розбити кожен компонент кожного циклу перевезення. Гарна панель інструментів дозволяє менеджерам керувати винятками, а також глибше аналізувати цикл перевезення, коли це необхідно для порівняння з цільовими показниками ділянки. Коли ми завантажуємо грубо кажучи, я очікую збільшення продуктивності на 20-30 відсотків. Ми бачимо дуже мало використовувані автопарки, що веде до втрати доходів, більш високих капітальних витрат і зниження прибутковості. Більшість підприємств можуть робити більше. з їх існуючим обладнанням, персоналом і ресурсами “.

На сьогодні моніторинг циклу перевезення вимагає, щоб менеджери оцінювали застарілі дані або приймали рішення на основі неповних або невірних даних. Можуть пройти дні або тижні, перш ніж операційні дані стануть доступні для аналізу. Тільки в цьому випадку менеджери можуть вносити зміни для поліпшення роботи на основі того, що сталося деякий час тому, але періодичні зміни можуть бути неточними. В інших випадках проблема може бути очевидною – можливо, час циклу або час завантаження, або транспортування занадто великий, але основна причина і способи її усунення можуть бути невловимими.

“Є великі можливості для поліпшення більшості вантажно-транспортних операцій”, – сказав Франклін. “Вантажівки та навантажувальні інструменти, як правило, не використовуються достатньою мірою, і є три кроки, щоб розв’язувати цю проблему: 1. Привести обладнання в робочий стан; 2. Збільшити швидкість переміщення в одиницях обсягу або тонн на годину; 3.Підвищить точність завантаження “.

Прийняття обґрунтованих рішень з використанням точних даних є ключем до всіх трьох етапів.

Переваги підключеної системи вантажно-розвантажувальних робіт, централізованого збору даних по всьому автопарку в режимі, близькому до реального часу, і швидкої та ефективної звітності є значними. Управління сайтом може виявляти проблеми, в тому числі вузькі місця, які знижують ефективність виробництва.
Переваги підключеної системи вантажно-розвантажувальних робіт, централізованого збору даних по всьому автопарку в режимі, близькому до реального часу, і швидкої та ефективної звітності є значними. Управління сайтом може виявляти проблеми, в тому числі вузькі місця, які знижують ефективність виробництва.

Навантаження/транспортування у складі Підключеного парку для роботи з агрегатами

Ситуація змінюється в міру вдосконалення технологій – включаючи більш точні, надійні, автоматизовані мережеві датчики для зважування вантажів; підвищена точність визначення місця розташування і геозони для відстеження вантажних автомобілів; більш швидкий і надійний зв’язок на місці; та хмарна звітність у реальному часі, яка об’єднує інформацію про мобільне обладнання та продуктивність, подану у вигляді зручних для читання звітів з важливими ключовими показниками ефективності.

“Отримати своєчасні та точні дані про навантаження/транспортування, не перебуваючи на місці, може бути непросто”, – сказав Франклін. “Завантаження даних з вантажівок вручну коштує дорого, а інформація завжди застаріла. У нас повинен бути віддалений доступ до детальної інформації “.

Рішення, що забезпечують прозорість всієї операції, такі як Trimble система Smart Haul відкрила епоху підключеного автопарку. Інтеграція точних бортових терезів екскаватора, відстеження місця розташування вантажівки та інформаційних панелей Insight забезпечує цілісне уявлення і можливість вносити корективи під час зміни. Оператори та менеджери можуть отримувати доступ до автоматизованої та точної інформації, яка допомагає виробничим і виробничим підприємствам приймати більш обґрунтовані бізнес-рішення.

Шляхом максимально можливої автоматизації збору даних і скорочення взаємодії оператора з системою виключається збіг даних для даних про корисне навантаження в поєднанні з даними вантажівки. Немає ніякої впевненості в тому, що людина натисне кнопку в потрібний момент, і ця незалежність від оператора допомагає усунути помилки, що псують набори даних, підвищуючи точність. Це покращує криву навчання для нових операторів і дозволяє досвідченим операторам зосередитися на ефективному використанні свого обладнання. Результатом автоматичного збору є значне поліпшення збору надійного і корисного набору даних для поліпшення роботи.

Це дає операторам можливість вносити попереджувальні зміни та усувати відходи. Замість того, щоб приймати оперативні рішення на основі даних минулого тижня, менеджери сайтів можуть використовувати поточний статус для попереджувального прийняття рішень і зміни операцій. Замість того, щоб розв’язувати проблеми, що виникли кілька днів тому, які, ймовірно, більше не актуальні, менеджери можуть вносити зміни щогодини або навіть щохвилинно.

Наприклад, на одному будмайданчику було вузьке місце на звалищі. Хоча сам процес розвантаження йшов гладко і, як і передбачалося, вантажівки затримувалися, тому що світлофор, що дозволяє вантажівкам розвантажитися, не реагував. Використання системи, яка вимірює час кожної фази циклу, дозволило менеджеру автопарку швидко визначити затримку і реалізувати більш швидку зміну сигналу, яка показуває справжній час розвантаження, усуває проблему і знижує загальний час циклу. Скорочення світлового циклу дозволило підвищити продуктивність на 10 відсотків.

Де зменшити відходи та знизити ефективність циклу перевезення

Є дві основні області, на яких менеджери можуть зосередитися на поліпшенні операцій і скороченні втрат і неефективності у своїй системі транспортування:

  • Операційна ефективність

Наскільки добре завантажуються вантажівки? Чи всі завантажені на повну потужність? Чи завантажують вони потрібний матеріал? Вантажі йдуть у потрібне місце? Скільки часу потрібно, щоб завершити цикл завантаження? Така проста річ, як повільне визначення часу, може викликати значне уповільнення роботи сайту, якщо за нею не стежити. Чи дотримуєтеся ви інструкції виробника вантажівки з навантаження і перевантаження?

  • Утилізація

Наскільки добре управляються ваші внутрішні активи? Машини простоюють? Вантажівки чекають завантаження або розвантаження? Чи є ваш трафік на підприємстві плавним і ефективним? Правильні оператори працюють з правильним обладнанням? Чи очікують екскаватори вантажівок для навантаження? Оператори здійснюють навантаження і транспортування ефективно? Чи ефективно здійснюється дозаправлення? Цілісне уявлення про завантаження і переміщення може вказувати на необхідність додати в робочий процес ще одну вантажівку або екскаватор, або виявити більш повільних операторів, яким може знадобитися додаткове навчання або повторне навчання.

Уважно вивчивши відповіді на ці питання, оператори можуть отримати набагато більше інформації про бізнес в цілому і часто можуть знайти можливості для усунення втрат і підвищення ефективності – і прибутковості.

“Ми працювали з ділянкою і переглядали звіти про корисне навантаження самоскидів, які місяць за місяцем показували, що вони перевозили в середньому 52 метричних тонни на вантажівку”, – згадує Франклін. “При перегляді даних з’ясувалося, що правильне корисне навантаження становило 61 тонну. Фактичне корисне навантаження необхідно порівняти з процентним співвідношенням цільового корисного навантаження. У цьому випадку їх парк вантажівок був на 20 відсотків більше, ніж необхідно, тому що вони не змогли завантажити останні дев’ять тонн. на кожну вантажівку. Ці дві додаткові вантажівки обійшлися приблизно в 3 мільйони доларів капіталовкладень, плюс експлуатаційні витрати та технічне обслуговування – це близько 1 мільйона доларів на рік додаткових експлуатаційних витрат “.

Переваги підключеної системи вантажно-розвантажувальних робіт окупаються

Переваги підключеної системи вантажно-розвантажувальних робіт, централізованого збору даних по всьому автопарку в режимі, близькому до реального часу, і швидкої та ефективної звітності є значними. Управління сайтом може виявляти проблеми, в тому числі вузькі місця, які знижують ефективність виробництва. Вони можуть надавати індивідуальний зворотний зв’язок операторам, щоб поліпшити їхню роботу без більш нав’язливого втручання. Відстеження прогресу в режимі реального часу, включаючи переміщення матеріалу від виїмки до відвалу, забезпечує погодинну і щоденну вигоду, а також загальні поліпшення в роботі. Краще управління активами, від поліпшеного використання парку до кращого завантаження та оптимізованих циклів перевезення, означає меншу кількість затримок, підвищення ефективності та більш високий чистий прибуток.

Шукайте систему, яка допомагає оператору оптимізувати кожне завантаження і підтримує змішаний парк. Це забезпечить єдине уявлення для доступу до всього парку і підвищення цілісності даних шляхом автоматизації завдань і зняття тягаря даних з операторів, щоб вони могли зосередитися на своїй роботі. Також важливо вибрати систему, яка збирає дані про навантаження з екскаватора для точного навантаження, і, якщо кінцевим користувачам важливо використовувати існуючі інструменти звітності, пошукайте ту, яка надає необроблені дані через API. І, що важливо, виберіть систему зі зручним інтерфейсом, що дозволяє швидко і просто використовувати дані та налаштовуванні параметри, щоб кожен користувач бачив найбільш корисну інформацію.

Удосконалені технології – в обладнанні, агрегуванні та аналізі даних, а також у мережах – роблять дані більш важливими з кожним днем – для тих, хто відстежує і покращує кожен етап експлуатації. Інтегрований підхід до моніторингу та оцінки вантажних перевезень має вирішальне значення для поліпшення управління активами, оперативного коригування для розв’язання проблем і підвищення ефективності, своєчасного виконання проектів і поліпшення чистого прибутку.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

77

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

34

comment-icon

0

Advertisement