Чому безпілотні вантажівки з’являться спочатку в кар’єрах
Сьогодні однією із задач для всіх галузей промисловості стало створення рішень, що здатні забезпечити максимальну ефективність використання рухомого складу на гірничих підприємствах за рахунок сучасних засобів автоматизації. Першою галуззю, де це станеться, швидше за все буде видобуток корисних копалин шахтним способом та розробка кар’єрів, де автоматизація виробничих процесів іде повним ходом. Таку думку висловлюють у Volvo Autonomous Solutions. Це новий бізнес-напрямку Volvo Group.
Пройшовши період стабільного, ретельно продуманого поетапного розвитку, що тривав понад 100 років, автомобільний світ вступив у період революційних змін. З одного боку, автомобільна промисловість відчуває тиск з боку регуляторів, направлений на скорочення шкідливих викидів в атмосферу. Це змушує виробників спрямовувати зусилля на розробку електроприводних технологій. А з іншого боку, виробники прагнуть здійснити свою давню заповітну мрію – створити автомобіль або машину, для яких не потрібен водій або оператор. Але незважаючи на великі успіхи в переході на гібридні і повністю електричні приводи, довести до досконалості безпілотний транспорт виявилося набагато складніше.
Наш підхід полягає в тому, щоб почати з малого, в умовах майданчика, обмеженої бортами кар’єра, і поступово розвивати досягнуті успіхи. Відмінним місцем, з якого можна почати, є кар’єри. Як правило, в них чітко визначені місця навантаження і вивантаження з найкоротшими маршрутами переміщення між ними”,
– розповідає Перьохан Росдал (Perjohan Rosdahl), який очолює відділ розробки безпілотних рішень для позашляхової техніки в компанії Volvo Autonomous Solutions.
Перехід на машини з автономним управлінням буде не просто заміною машин з оператором на машини без оператора. Впровадження автономних машин потребують автоматизації всього процесу транспортування вантажів і змусить по-новому поглянути на організацію всіх робіт.
Новий підрозділ концерну Volvo Group – Volvo Autonomous Solutions буде не лише поставляти рішеннія, адаптовані для машин Volvo, а і надавати підтримку клієнтам, поставляючи інші рішення і послуги, необхідні для нормального функціонування автономних машин. А саме тих, що підтримують інфраструктуру, контрольно-диспетчерські пункти, послуги з ремонту та технічного обслуговування, симулятори водіння, і навіть послуги із запуску операцій, якщо буде потрібно.
– каже Уве Мюллер (Uwe Müller), який очолює відділ маркетингу та збуту безпілотних рішень для позашляхової техніки в компанії Volvo Autonomous Solutions.
Платформи автономного водіння
Підрозділ Volvo Autonomous Solutions тісно співпрацює з іншими бізнес-напрямками концерну Volvo Group, особливо з компанією-виробником будівельної техніки Volvo Construction Equipment в сегменті позашляхової техніки. Така співпраця означає, що в нових машинах, розроблених спеціально для автономної роботи, таких, наприклад, як відзначений нагородами автономний електричний тягач Volvo TA-15, і в традиційному обладнанні, керованому оператором, будуть використовуватися одні й ті ж платформи автономного водіння, мови кодування і т. д.
Не всі машини будуть автономними, але можливість впровадження функцій автономного водіння дозволить перетворити стандартні продукти компанії в машини, управління якими буде можливо з меншою участю оператора завдяки власному запатентованому набору функцій автономного приводу.
Кар’єри і шахти
У Volvo Autonomous Solutions впевнені: щоб зробити світ простішим, треба в максимально можливій мірі стандартизувати процес. І ідеальне місце для цього – кар’єри. Адже в обмеженому бортами просторі кар’єрів з жорстко фіксованими зонами робіт відокремити автономний транспорт від інших процесів набагато легше. І сам процес з повторюваним завантаженням і розвантаженням ґрунту досить простий.
– каже Перьохан Росдал.
За матеріалами www.heavyequipmentguide.ca
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0