Чому безпілотні вантажівки з’являться спочатку в кар’єрах

Стaттi Технології

19 Бер 2021, 16:35

eye-icon

77

comment-icon

0

Сьогодні однією із задач для всіх галузей промисловості стало створення рішень, що здатні забезпечити максимальну ефективність використання рухомого складу на гірничих підприємствах за рахунок сучасних засобів автоматизації. Першою галуззю, де це станеться, швидше за все буде видобуток корисних копалин шахтним способом та розробка кар’єрів, де автоматизація виробничих процесів іде повним ходом. Таку думку висловлюють у Volvo Autonomous Solutions. Це новий бізнес-напрямку Volvo Group. 

Підрозділ Volvo Autonomous Solutions було створено концерном Volvo Group 1 січня 2020 року для вирішення завдань з розробки і комерціалізації безпілотних транспортних рішень для всіх компаній, які входять до складу Volvo Group.

Пройшовши період стабільного, ретельно продуманого поетапного розвитку, що тривав понад 100 років, автомобільний світ вступив у період революційних змін. З одного боку, автомобільна промисловість відчуває тиск з боку регуляторів, направлений на скорочення шкідливих викидів в атмосферу. Це змушує виробників спрямовувати зусилля на розробку електроприводних технологій. А з іншого боку, виробники прагнуть здійснити свою давню заповітну мрію – створити автомобіль або машину, для яких не потрібен водій або оператор. Але незважаючи на великі успіхи в переході на гібридні і повністю електричні приводи, довести до досконалості безпілотний транспорт виявилося набагато складніше.

“Розробники систем управління для масового виробництва безпілотних автомобілів стикаються з неймовірно складними завданнями, тому що вони намагаються створити безпілотні автомобілі, які змогли б працювати де завгодно і безпечно співіснувати з усіма переміщуваними об’єктами. Тобто з легковими автомобілями, вантажівками, велосипедами, людьми, собаками, кішками – список можна продовжувати. Вирішити всі ці питання одночасно виявляється надзвичайно складно, навіть для найбільших автомобільних і технологічних компаній світу.

Наш підхід полягає в тому, щоб почати з малого, в умовах майданчика, обмеженої бортами кар’єра, і поступово розвивати досягнуті успіхи. Відмінним місцем, з якого можна почати, є кар’єри. Як правило, в них чітко визначені місця навантаження і вивантаження з найкоротшими маршрутами переміщення між ними”,

розповідає Перьохан Росдал (Perjohan Rosdahl), який очолює відділ розробки безпілотних рішень для позашляхової техніки в компанії Volvo Autonomous Solutions.

Перехід на машини з автономним управлінням буде не просто заміною машин з оператором на машини без оператора. Впровадження автономних машин потребують автоматизації всього процесу транспортування вантажів і змусить по-новому поглянути на організацію всіх робіт.

Новий підрозділ концерну Volvo Group – Volvo Autonomous Solutions буде не лише поставляти рішеннія, адаптовані для машин Volvo, а і надавати підтримку клієнтам, поставляючи інші рішення і послуги, необхідні для нормального функціонування автономних машин. А саме тих, що підтримують інфраструктуру, контрольно-диспетчерські пункти, послуги з ремонту та технічного обслуговування, симулятори водіння, і навіть послуги із запуску операцій, якщо буде потрібно.

“Йдеться і про розробку безпілотних машин і про перехід до нового мислення. Ми говоримо про автоматизацію процесу транспортування, а не просто про продаж машини. Саме тому ми ставимо за мету розробку комплексного рішення, яке забезпечить можливість управляти всім процесом”,

– каже Уве Мюллер (Uwe Müller), який очолює відділ маркетингу та збуту безпілотних рішень для позашляхової техніки в компанії Volvo Autonomous Solutions.

Платформи автономного водіння

Підрозділ Volvo Autonomous Solutions тісно співпрацює з іншими бізнес-напрямками концерну Volvo Group, особливо з компанією-виробником будівельної техніки Volvo Construction Equipment в сегменті позашляхової техніки. Така співпраця означає, що в нових машинах, розроблених спеціально для автономної роботи, таких, наприклад, як відзначений нагородами автономний електричний тягач Volvo TA-15, і в традиційному обладнанні, керованому оператором, будуть використовуватися одні й ті ж платформи автономного водіння, мови кодування і т. д.

Це дозволить “розмовляти” з усією технікою на одній мові і забезпечить легкість масштабування.

Не всі машини будуть автономними, але можливість впровадження функцій автономного водіння дозволить перетворити стандартні продукти компанії в машини, управління якими буде можливо з меншою участю оператора завдяки власному запатентованому набору функцій автономного приводу.

Кар’єри і шахти

У Volvo Autonomous Solutions впевнені: щоб зробити світ простішим, треба в максимально можливій мірі стандартизувати процес. І ідеальне місце для цього – кар’єри. Адже в обмеженому бортами просторі кар’єрів з жорстко фіксованими зонами робіт відокремити автономний транспорт від інших процесів набагато легше. І сам процес з повторюваним завантаженням і розвантаженням ґрунту досить простий. 

“Ми починаємо з малого – з простіших варіантів використання, і будемо розвивати наш успіх. При наявності відповідних партнерів-замовників наступним кроком можуть стати підземні гірничі роботи і будівництво тунелів – автономні машини (особливо електричні) можуть однаково добре працювати як в темряві, так і при світлі, і в цих областях застосування вони максимально підходять для евакуації людей з небезпечних зон. Оскільки наші технології з плином часу стануть більш досконалими, ми зможемо зосередити свої зусилля на великомасштабних землерийних проектах, які також реалізуються в обмеженому просторі, але в яких існує більше число змінних, які необхідно враховувати”,

каже Перьохан Росдал.

За матеріалами www.heavyequipmentguide.ca

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Призначення, класифікація і технологія виробництва холодного асфальту

Призначення, класифікація і технологія виробництва холодного асфальту

Поява холодного асфальту на ринку стала справжнім відкриттям, яке істотно спростило роботу комунальних служб. Який ще матеріал дозволяє робити ямковий ремонт взимку без втрати властивостей? У цій статті прицільно вивчимо характеристики, склад, порівняємо плюси і мінуси, навіть порахуємо приблизні витрата.

4 Лют 2021, 12:14

eye-icon

65

comment-icon

0

Автомобільні дороги: про все і відразу. Класифікація, характеристики, основні принципи проектування та показники якості

Автомобільні дороги: про все і відразу. Класифікація, характеристики, основні принципи проектування та показники якості

За тисячі років існування призначення доріг не змінилося. Вони як і раніше використовуються для пересування транспорту і людей, з'єднують населені пункти та окремо розташовані об'єкти. Що ще ви знаєте про дороги? Пропонуємо не ходити колами, а заглибитися в дану тему і детально розглянути основні правила облаштування автомобільних доріг, поширені класифікації та головні показники якості.

3 Лют 2021, 16:20

eye-icon

102

comment-icon

0

Обезпилювання автомобільних доріг: застосовувані способи і речовини

Обезпилювання автомобільних доріг: застосовувані способи і речовини

Знепилювання доріг - це профілактичні роботи, спрямовані на видалення з проїжджої частини дрібних частинок бруду і пилу. При регулярному знепилюванні дороги стають чистішими, на них менше затримуються пилоподібні елементи.

3 Лют 2021, 11:46

eye-icon

20

comment-icon

0

Advertisement