Чому безпілотні вантажівки з’являться спочатку в кар’єрах

Стaттi Технології

19 Бер 2021, 16:35

eye-icon

95

comment-icon

0

Сьогодні однією із задач для всіх галузей промисловості стало створення рішень, що здатні забезпечити максимальну ефективність використання рухомого складу на гірничих підприємствах за рахунок сучасних засобів автоматизації. Першою галуззю, де це станеться, швидше за все буде видобуток корисних копалин шахтним способом та розробка кар’єрів, де автоматизація виробничих процесів іде повним ходом. Таку думку висловлюють у Volvo Autonomous Solutions. Це новий бізнес-напрямку Volvo Group. 

Підрозділ Volvo Autonomous Solutions було створено концерном Volvo Group 1 січня 2020 року для вирішення завдань з розробки і комерціалізації безпілотних транспортних рішень для всіх компаній, які входять до складу Volvo Group.

Пройшовши період стабільного, ретельно продуманого поетапного розвитку, що тривав понад 100 років, автомобільний світ вступив у період революційних змін. З одного боку, автомобільна промисловість відчуває тиск з боку регуляторів, направлений на скорочення шкідливих викидів в атмосферу. Це змушує виробників спрямовувати зусилля на розробку електроприводних технологій. А з іншого боку, виробники прагнуть здійснити свою давню заповітну мрію – створити автомобіль або машину, для яких не потрібен водій або оператор. Але незважаючи на великі успіхи в переході на гібридні і повністю електричні приводи, довести до досконалості безпілотний транспорт виявилося набагато складніше.

“Розробники систем управління для масового виробництва безпілотних автомобілів стикаються з неймовірно складними завданнями, тому що вони намагаються створити безпілотні автомобілі, які змогли б працювати де завгодно і безпечно співіснувати з усіма переміщуваними об’єктами. Тобто з легковими автомобілями, вантажівками, велосипедами, людьми, собаками, кішками – список можна продовжувати. Вирішити всі ці питання одночасно виявляється надзвичайно складно, навіть для найбільших автомобільних і технологічних компаній світу.

Наш підхід полягає в тому, щоб почати з малого, в умовах майданчика, обмеженої бортами кар’єра, і поступово розвивати досягнуті успіхи. Відмінним місцем, з якого можна почати, є кар’єри. Як правило, в них чітко визначені місця навантаження і вивантаження з найкоротшими маршрутами переміщення між ними”,

розповідає Перьохан Росдал (Perjohan Rosdahl), який очолює відділ розробки безпілотних рішень для позашляхової техніки в компанії Volvo Autonomous Solutions.

Перехід на машини з автономним управлінням буде не просто заміною машин з оператором на машини без оператора. Впровадження автономних машин потребують автоматизації всього процесу транспортування вантажів і змусить по-новому поглянути на організацію всіх робіт.

Новий підрозділ концерну Volvo Group – Volvo Autonomous Solutions буде не лише поставляти рішеннія, адаптовані для машин Volvo, а і надавати підтримку клієнтам, поставляючи інші рішення і послуги, необхідні для нормального функціонування автономних машин. А саме тих, що підтримують інфраструктуру, контрольно-диспетчерські пункти, послуги з ремонту та технічного обслуговування, симулятори водіння, і навіть послуги із запуску операцій, якщо буде потрібно.

“Йдеться і про розробку безпілотних машин і про перехід до нового мислення. Ми говоримо про автоматизацію процесу транспортування, а не просто про продаж машини. Саме тому ми ставимо за мету розробку комплексного рішення, яке забезпечить можливість управляти всім процесом”,

– каже Уве Мюллер (Uwe Müller), який очолює відділ маркетингу та збуту безпілотних рішень для позашляхової техніки в компанії Volvo Autonomous Solutions.

Платформи автономного водіння

Підрозділ Volvo Autonomous Solutions тісно співпрацює з іншими бізнес-напрямками концерну Volvo Group, особливо з компанією-виробником будівельної техніки Volvo Construction Equipment в сегменті позашляхової техніки. Така співпраця означає, що в нових машинах, розроблених спеціально для автономної роботи, таких, наприклад, як відзначений нагородами автономний електричний тягач Volvo TA-15, і в традиційному обладнанні, керованому оператором, будуть використовуватися одні й ті ж платформи автономного водіння, мови кодування і т. д.

Це дозволить “розмовляти” з усією технікою на одній мові і забезпечить легкість масштабування.

Не всі машини будуть автономними, але можливість впровадження функцій автономного водіння дозволить перетворити стандартні продукти компанії в машини, управління якими буде можливо з меншою участю оператора завдяки власному запатентованому набору функцій автономного приводу.

Кар’єри і шахти

У Volvo Autonomous Solutions впевнені: щоб зробити світ простішим, треба в максимально можливій мірі стандартизувати процес. І ідеальне місце для цього – кар’єри. Адже в обмеженому бортами просторі кар’єрів з жорстко фіксованими зонами робіт відокремити автономний транспорт від інших процесів набагато легше. І сам процес з повторюваним завантаженням і розвантаженням ґрунту досить простий. 

“Ми починаємо з малого – з простіших варіантів використання, і будемо розвивати наш успіх. При наявності відповідних партнерів-замовників наступним кроком можуть стати підземні гірничі роботи і будівництво тунелів – автономні машини (особливо електричні) можуть однаково добре працювати як в темряві, так і при світлі, і в цих областях застосування вони максимально підходять для евакуації людей з небезпечних зон. Оскільки наші технології з плином часу стануть більш досконалими, ми зможемо зосередити свої зусилля на великомасштабних землерийних проектах, які також реалізуються в обмеженому просторі, але в яких існує більше число змінних, які необхідно враховувати”,

каже Перьохан Росдал.

За матеріалами www.heavyequipmentguide.ca

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

У міру електрифікації позашляхової техніки та оснащення машин функціями, що забезпечують їх взаємодію з іншими машинами та пристроями, зростають вимоги, що пред'являються до таких систем, як системи СВКО.

18 Лют 2022, 10:00

eye-icon

36

comment-icon

0

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

Все більше значення для будівельної галузі набуває виставка споживчої електроніки Consumer Electronics Show, що щорічно проходить в січні в Лас-Вегасі, США, за підтримки асоціації Consumer Electronics Association

9 Лют 2022, 10:30

eye-icon

20

comment-icon

0

Трансформація Terex MP напередодні нової ери цифрових технологій

Трансформація Terex MP напередодні нової ери цифрових технологій

Останні кілька років бізнес-сегмент Terex Materials Processing (Terex MP), що спеціалізується на проєктуванні та виробництві дробильно-сортувального обладнання, активно розробляє нові цифрові продукти в різних областях, у тому числі системи управління товарно-матеріальними запасами, телематичні системи, а також системи eCommerce.

4 Лют 2022, 10:00

eye-icon

26

comment-icon

0

Advertisement