Трансформація Terex MP напередодні нової ери цифрових технологій

Стaттi Технології

4 Лют 2022, 10:00

eye-icon

27

comment-icon

0

Останні кілька років бізнес-сегмент Terex Materials Processing (Terex MP), що спеціалізується на проєктуванні та виробництві дробильно-сортувального обладнання, активно розробляє нові цифрові продукти в різних областях, у тому числі системи управління товарно-матеріальними запасами, телематичні системи, а також системи eCommerce. Зусилля Terex MP в області розробки цифрових технологій спрямовані на те, щоб працювати в ногу з часом і зберегти свої лідируючі позиції на ринках в нову еру цифрових технологій. Нещодавно Terex MP створив новий бізнес-підрозділ Digital Solutions, основне завдання якого полягає в координуванні діяльності бізнес-підрозділів корпорації Terex в цій життєво важливій галузі.

Склад запасних частин Terex в бізнес-парку м. Данганнон (Північна Ірландія)
Склад запасних частин Terex в бізнес-парку м. Данганнон (Північна Ірландія)

У липні 2021 року бізнес-сегмент Terex MP створив новий підрозділ Digital Solutions. Створення нового підрозділу стало кульмінаційною точкою стійкого і послідовного входження Terex MP в нову епоху цифрових технологій і прагнення забезпечити для замовників дробильно-сортувального обладнання ті можливості з підвищення ефективності та збільшення продуктивності, які несе з собою нова ера.

Співробітники відділу роботи з клієнтами складу запасних частин Terex, що координують виконання замовлень і запитів дилерів
Співробітники відділу роботи з клієнтами складу запасних частин Terex, що координують виконання замовлень і запитів дилерів

Бізнес-сегмент Terex MP належить корпорації Terex Corporation, що базується в США. Головний офіс Terex MP знаходиться в Данганноні в Північній Ірландії. Новий бізнес-підрозділ Digital Solutions обслуговує всіх дилерів і клієнтів корпорації. Послуги, що надаються, охоплюють всі 12 брендів корпорації: Powerscreen, Terex Finlay, EvoQuip, MDS International, ProStack, Terex Minerals Processing Systems (Terex MPS), Terex Washing Systems, Terex Ecotec, CBI, Fuchs, Franna Pick-and-Carry Cranes, Terex Tower, а так же Rough Terrain Cranes.

Як пояснив директор нового бізнес-підрозділу Digital Solutions Марко Піовано (Marco Piovano), виняткову важливість має те, що новий бізнес-підрозділ об’єднав під своїм дахом всі цифрові технології Terex MP, призначені для клієнтів, і тепер цим займається одна, спеціально виділена команда. За словами Марко Піовано, наявність спеціального бізнес-підрозділу дозволить Terex MP розгортати свої цифрові інструменти більш систематично, гарантуючи торговим партнерам і кінцевим користувачам машин марки Terex MP обслуговування світового класу. Марко Піовано підкреслив, що створення нового бізнес-підрозділу також дозволить Terex MP більш ефективно здійснювати діяльність з дослідження і розробки нових цифрових інструментів, здатних задовольнити зростаючі потреби клієнтів.

“Сьогодні Digital Solutions пропонує для наших машин телематичні платформи, що забезпечують збір показників роботи устаткування в режимі реального часу і доступ до них, і допомагають виконати попереджувальне технічне обслуговування вчасно. Для наших дилерів ми також розробили цифровий інструмент для управління запасами деталей, який інтегрується з системами Terex і значно полегшує дилерам та їх клієнтам процес прогнозування і планування, – розповів Марко Піовано. Цей інструмент допомагає дилерам зрозуміти, які саме запасні частини і яка кількість запчастин необхідно мати на складах, і дозволяє поповнити запаси деталей у кілька кліків. Інструмент також дозволяє швидко перевірити наявність запчастин на багатьох складах дилерів Terex MP, граючи роль загальної платформи для обслуговування та об’єднуючи таким чином дилерів і клієнтів в одне співтовариство “.

У вересні 2021 року, в інтерв’ю галузевому виданню Aggregates Business, Марко Піовано сказав: “Цієї осені (2021 року) ми плануємо глобальний запуск нового носильного електронного продукту Remote Servicing, який зможе забезпечити зв’язок між інженерами Terex MP, технічними фахівцями дилерів і персоналом на виробничих майданчиках клієнтів для оперативної підтримки в ході виконання робіт з ремонту та технічного обслуговування обладнання.

На ліфтовому стелажі типу Lean-Lift зберігається понад 4000 одиниць деталей. Ця система зберігання, що забезпечує швидкий і простий доступ до деталей, використовується на складі Terex в Данганноні
На ліфтовому стелажі типу Lean-Lift зберігається понад 4000 одиниць деталей. Ця система зберігання, що забезпечує швидкий і простий доступ до деталей, використовується на складі Terex в Данганноні

Носильна гарнітура Remote Servicing успішно використовується при наданні технічної підтримки клієнтів у США, які здійснюють експлуатацію дробильно-сортувального обладнання марки Powerscreen, з 2018 року.

“Особливість цієї гарнітури полягає в тому, що на лінзі гарнітури може зображатися технічна інформація, що допомагає вирішити поставлене завдання. Маючи цю електронну гарнітуру, персонал клієнта, що виконує обслуговування дробильно-сортувального комплексу, технічним персонал Terex MP або дилера можуть обмінюватися зображеннями та інформацією в режимі реального часу. Це як окуляри з фільму «Місія нездійсненна». Ця технологія залишає руки вільними руками, що робить її використання більш безпечним при ремонті або обслуговуванні машини “.

Компанія Blue Spares з головним офісом у місті Воррінгтон на півночі англійського графства Чешир відома як дилер дробильно-сортувального обладнання Terex MP. Допомагаючи клієнтам оптимізувати роботу, компанія використовує все нові технології Terex MP. Blue Spares входить до складу групи компаній Blue Group, що спеціалізуються на постачаннях обладнання для перероблення матеріалів і вантажно-розвантажувальних робіт в кар’єрах, для робіт з демонтажу і знесення, вторинного перероблення, перероблення металолому, для портів і енергетичного сектора по всій Великобританії та Ірландії.

На думку керуючого директора компанії Blue Spares Яна Веббера (Ian Webber), такі технологічні інновації, як Remote Servicing, набагато полегшать команді роботу з клієнтами. “Я думаю, що з нами вести бізнес легше, і в цьому вся наша мантра. Звичайно, ми розвиваємося, але намагаємося, щоб все було якомога простіше. Як тільки ви починаєте ускладнюватися, ви втрачаєте людей. Ми завжди шукаємо способи розвитку нашого бізнесу і несемо реальні зобов’язання перед нашими клієнтами, у яких багато справ і яким потрібно, щоб все можна було зроблено якомога простіше “.

“Що стосується Digital Solutions, ми підвищили ефективність наших внутрішніх процесів, підключившись до єдиного дилерського порту CDI (Connected Dealer Inventory) компанії Terex MP. Отримати інформацію про наявність відповідальних деталей стало набагато легше. Для підтримки наших клієнтів ми зберігаємо на наших майданчиках у Великобританії запасні частини на кілька мільйонів фунтів стерлінгів. Крім цього, є система CDI, яка забезпечує інформацію про наявність запчастин на складі запчастин Terex в Данганноні та у дилерів, причому в режимі реального часу “.

Підйом елемента броні дробильного обладнання за допомогою магніту. Використання магніту для переміщення деяких змінних деталей є прикладом того, як на складі запчастин Terex, обладнаному за останнім словом техніки, дбають про охорону здоров'я і безпеки персоналу
Підйом елемента броні дробильного обладнання за допомогою магніту. Використання магніту для переміщення деяких змінних деталей є прикладом того, як на складі запчастин Terex, обладнаному за останнім словом техніки, дбають про охорону здоров’я і безпеки персоналу

Ян Веббер навів хороший приклад того, які переваги можуть отримати дилери завдяки Digital Solutions. “Нещодавно в одного з наших клієнтів у Великобританії, який займається переробленням металолому, в перевантажувачі матеріалів Fuchs зламався двигун і йому терміново потрібно було його замінити. У Великобританії на наших майданчиках не було такого двигуна, і у Terex MP такого двигуна на складі запасних частин в Данганноні теж не було. Але завдяки бізнес-підрозділу Digital Solutions ми змогли швидко знайти та купити двигун у дилера Terex MP в Польщі. Двигун оперативно відправили замовнику, завдяки чому час простою машини був мінімальним. Клієнту не довелося витрачати час на пошук і переживати про те, де дістати двигун. Вони просто хотіли отримати його якомога швидше.

Ян Веббер вважає, що каталізатором для впровадження цифрових рішень у галузі послужили порушення нормальної діяльності підприємств по всьому світу, які почалися в першому кварталі 2020 року, коли вибухнула пандемія COVID-19. Наслідки торкнулися також бізнесу, пов’язаного з дробильно-сортувальним обладнанням.

“Якщо подивитися на нашу галузь, багато наших клієнтів, власників, операторів готові до того, щоб їх інструментарій перетворився на носимі пристрої. Приходить молоде покоління, у якого будуть інші очікування щодо того, як працювати з нашими дилерами. У багатьох з них не буде часу, щоб зняти трубку і поговорити з хлопцем в офісі про запчастини і їх наявність “.

“Тому ми працюємо з Terex MP над створенням порталу. Наявність порталу означатиме, що в майбутньому, наприклад, клієнт Blue Spares зможе увійти в систему, побачити машини, які він використовує, показники їх роботи, які збирає телематика, інформацію про те, коли закінчиться термін гарантії на його обладнання, а також дату, в яку необхідно провести сервісне обслуговування машин. На порталі він може перевірити, скільки коштів він витратив на Blue Parts, переглянути неоплачені рахунки та історію запитів. Це величезний обсяг доступної інформації “.

“Наявність такого порталу дозволить будь-якому клієнту замовити кілька нескладних запасних деталей на своєму Айпаді навіть о 9 годині вечора в будній день, якщо у нього не було часу зробити це протягом дня. Це зробить співпрацю з нами ще зручнішою “.

Два працівники складу запчастин Terex за роботою
Два працівники складу запчастин Terex за роботою

За словами Яна Веббера, портал дилерів і клієнтів Terex MP планується запустити на якомусь з етапів у першій половині цього року; з порталом повинні будуть працювати такі дилери, як компанія Blue Spares, а також більш великі ключові клієнти групи компаній Blue Group. Портал повинен бути запущений після запуску телематичного мобільного додатку MyTerex Customer Fleet. Цей додаток повинен буде забезпечити для клієнтів зручний доступ до важливих технічних даних про роботу обладнання, включаючи обсяг виробництва, витрату палива і тривалість простоїв, а також можливість отримувати повідомлення про ремонт і обслуговування. Для Яна Веббера ще одна велика перевага тісних робочих відносин Blue Spares з бізнес-підрозділом Terex MP Digital Solutions полягає в роботі компанії з управління парками клієнтів.

“Бізнес наших клієнтів повинен працювати, і експлуатація і технічне обслуговування декількох дробильно-сортувальних машин в парках клієнтів – це лише мала частина їх повсякденної роботи. Ми можемо сказати: «Давайте ми подбаємо про це для вас і позбавимо вас від клопоту». Це ще один приклад використання цифрових рішень, щоб максимально спростити роботу для наших клієнтів “.

На думку Яна Веббера, завдяки тому, що у компанії Blue Parts з’явилася можливість доступу шляхом цифрових засобів до інформації про наявність запасних частин на складах у решти компаній Blue Group, Terex MP і інших дилерів, для головного офісу компанії в Воррінгтоні та для компанії Blue Scotland стало простіше поповнювати запас деталей на складах, що обслуговують клієнтів, що працюють з обладнанням Terex MP в Шотландії.

На питання про те, що станеться, якщо цифровий доступ Blue Parts до даних про запаси на складах Terex MP та інших дилерів буде недоступний через системний збій, Ян Веббер відповів: “Ми використовуємо дві системи – рекомендаційну систему CDI та нашу SAP-систему управління запасами. Тому, якщо ми не отримаємо рекомендації щодо доступності запасних частин від системи CDI, ми звернемося за інформацією до нашої SAP-системи. У будь-якому випадку, ми перевіряємо дані в SAP-системі щотижня “.

Стелажна система, на піддонах якої зберігається кілька тисяч запасних деталей на складі запчастин Terex в Данганноні
Стелажна система, на піддонах якої зберігається кілька тисяч запасних деталей на складі запчастин Terex в Данганноні

Цікаво дізнатися, наскільки складним був перехід компанії Blue Spares на більш комплексний «цифровий підхід» до своєї повсякденної діяльності. “Отримати від нашої команди” добро “на трансформацію виявилася простіше, ніж я думав. Колектив був налаштований дуже лояльно, багато хлопців на керівних посадах з нами вже давно. Наш директор з продажу працює в компанії вже 15 років, наш менеджер із закупівель – з нами теж вже 15 років. Я думаю, у нас все вийшло легко завдяки тому, що ми залучили співробітників, які повинні були брати участь у цьому, на самому ранньому етапі переходу. Ці співробітники брали участь у прийнятті рішень. Навіть Марко Піовано повернувся в свою команду, сказавши: «Це дійсно дуже здорово!».

«Я прийшов з іншої галузі та звик створювати щось виключно з точки зору OEM-виробника, тому відсутність необхідності переконувати дилерів значно полегшило життя при створенні бізнес-підрозділу Digital Solutions»,

– додав Марко Піовано.

За словами Марко Піовано, корпорація Terex твердо має намір в довгостроковій перспективі здійснювати багатомільйонні інвестиції в дослідження і розробки, що проводяться підрозділом Digital Solutions, що підкреслює важливість результатів роботи цього бізнес-підрозділу. “Багато OEM-виробників створюють цифрові рішення самостійно, не замислюючись про те, як вони будуть інтегрувати їх у рішення дилерів і клієнтів. Такий підхід може призвести до блокування бізнес-процесів і ускладнити роботу дилерів і клієнтів. Ми витрачаємо багато часу і грошей на те, щоб бути впевненими, що наші процеси повністю інтегруються “.

Директор нового бізнес-підрозділу Digital Solutions, створеного Terex MP, Марко Піовано
Директор нового бізнес-підрозділу Digital Solutions, створеного Terex MP, Марко Піовано

За словами Яна Веббера, використання компанією Blue Spares пропозиції нового бізнес-підрозділу Terex MP Digital Solutions на тлі підвищення попиту на дробильно-сортувальне обладнання на британському ринку призвело до того, що компанії довелося взяти ще кілька співробітників у відділ продажів. “Ви можете губитися в здогадках про те, який фактор робить найбільший вплив, але ми продовжуємо рости як компанія. Я думаю, що використання цифрових рішень в цілому допоможе розвитку галузі, що випускає дробильно-сортувальне обладнання. Збільшиться час безвідмовної роботи машин, робота буде виконуватися більш ефективно, і більше число проєктів буде виконано раніше терміну.

“Крім перерахованого вище, цифрові рішення сприяють створенню зеленої економіки. Якщо ми та наші клієнти зможемо працювати більш ефективно, ми також будемо працювати більш стійко. Наприклад, якщо кількість суден-контейнеровозів, які відправляються в плавання з різних частин світу, включаючи Індію і Китай, зменшиться, зменшиться негативний вплив на навколишнє середовище “.

“Я думаю, що в майбутньому дані про машини стануть ще більш доступними, і навички робочого персоналу теж зміняться. Люди зможуть робити більше за будь-який заданий проміжок часу. Якщо діяльність клієнтів буде більш ефективною і рентабельною, у всіх нас будуть можливості для зростання “,

– додав Марко Піовано.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

У міру електрифікації позашляхової техніки та оснащення машин функціями, що забезпечують їх взаємодію з іншими машинами та пристроями, зростають вимоги, що пред'являються до таких систем, як системи СВКО.

18 Лют 2022, 10:00

eye-icon

36

comment-icon

0

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

Все більше значення для будівельної галузі набуває виставка споживчої електроніки Consumer Electronics Show, що щорічно проходить в січні в Лас-Вегасі, США, за підтримки асоціації Consumer Electronics Association

9 Лют 2022, 10:30

eye-icon

20

comment-icon

0

Диджиталізація – це не лише сучасні технології, а й цифрові компетенції робітника

Диджиталізація – це не лише сучасні технології, а й цифрові компетенції робітника

На думку Керстіна Грейнера (Kerstin Greiner) з компанії Shell Lubricant Solutions, в умовах повсюдної диджиталізації європейським будівельним компаніям доведеться усувати прогалини в цифрових навичках свого персоналу.

3 Лют 2022, 10:30

eye-icon

25

comment-icon

0

Advertisement