Ефективний зв’язок між машинами

Галузi Стaттi

7 Тра 2021, 10:53

eye-icon

123

comment-icon

0

Новий стандарт дозволить створити більш ефективну систему, що включає зв’язок між машинами, а також між машинами та офісом.

Ефективний зв'язок між машинами
Новий стандарт ISO дозволить зв’язати в повноцінну систему потік даних від різних одиниць будівельної техніки, оснащених технічними засобами управління машинами, і офісом на будівельному майданчику. Фото © люб’язно надано Майком Вуфом (Mike Woof)

В цей час ведуться роботи з розробки міжнародного стандарту, який дозволить підвищити ефективність інформаційного обміну між різним обладнанням на будівельному майданчику. Асоціація виробників обладнання (AEM) працює спільно з Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO) над розробкою нормативного документа, який дозволить оптимізувати потік даних між обладнанням і учасниками проекту. Робоча група ISO, в яку увійшли кілька членів асоціації AEM, займається розробкою міжнародного стандарту, спрямованого на забезпечення функціональної сумісності на робочих ділянках.

Метою цього стандарту є надання інформації, що дозволяє різним постачальникам систем управління машинами забезпечити ефективну міжопераційну сумісність на одному робочому місці.

«Парки машин, що складаються з брендів різних виробників, генеральні підрядники та їх субпідрядники, які використовують різні системи, є звичайною справою для робочих ділянок хоча б тому, що кожен окремо взятий виробник не виробляє всі види машин або технічного оснащення, які використовуються будівельниками»,

пояснила Сара Фейлінг (Sara Feuling), директор секції будівництва в AEM.

«Цей новий стандарт покликаний стандартизувати обмін даними на кордоні сполучення між землерийно-транспортними машинами, системами регулювання ухилу та інформаційною системою будівельного майданчика».

Область застосування цього стандарту, який офіційно називається «Обмін топографічними даними на робочому ділянці», спочатку поширюється на землерийні роботи, включаючи будівництво доріг і роботи з підготовки майданчиків для будівництва. У стандарті основна увага приділяється поправкам результатів радіолокаційного фільмування рельєфу на будівельному майданчику, цифровим моделям рельєфу і загальної інформації про робочого майданчику. Остаточну версію стандарту планується опублікувати в кінці 2021 року. Попередню інформацію про стандарт планувалося представити форумі з обміну досвідом на виставці CONEXPO-CON / AGG 2020 на Лас-Вегасі (США).

«Презентація нових технологій в будівельній сфері — це одна з найважливіших речей, які ми робимо на виставці CONEXPO-CON / AGG в цьому році»,

сказала Дана Уессхофф (Dana Wuesthoff), директор виставки CONEXPO-CON / AGG.

«Один з моментів, яким ми особливо пишаємося, — це співпраця між компаніями-членами AEM, які в іншому випадку були б конкурентами».

Передає Інформаційний портал Заповнювачі з посиланням на Worldhighways

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

78

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

34

comment-icon

0

Advertisement