Бурова установка Bauer виявилася безшумною та ефективною.
Bauer Maschinen завершила випробування своєї першої повністю електричної бурової установки eBG 33.
Компанія заявила, що прототип машини завершив операції із забивання паль на випробувальному полігоні в Мюнстері, Німеччина, буря палі діаметром 1200 мм на глибину 16 метрів.
Bauer повідомив про зниження шуму до 50% у порівнянні з його дизельним аналогом, а також про економію палива, еквівалентну 400 літрам дизельного палива, після восьми годин роботи.
Працюючи в діапазоні моменту, що крутить, від 280 до 390 кНм, бурова установка здатна вирішувати ряд завдань, включаючи буріння по Келлі, процеси змішування ґрунту фрезами, двох головкове буріння і навіть фрезерування стінок з діафрагмою.
Підключена потужність
Крістіан Хайнекер, голова бізнес-підрозділу бурових установок у Bauer, сказав: «Наш аналіз показав, що… експлуатаційні витрати можуть бути значно знижені шляхом тривалішого використання eBG у порівнянні з буровою установкою з дизельним двигуном».
Бурова установка живиться від прямого джерела живлення, а не батареї. Bauer каже, що акумуляторна система не може забезпечити необхідну потужність для бурової установки такого розміру.
Перша електрична бурова установка була оснащена тяговим тросом, що, за словами Бауера, робить її особливо придатною для перемішування ґрунту, під час яких бурова установка залишається відносно нерухомою.
Еволюційний процес
Хайнекер сказав: «Загалом прокладання кабелів, як і раніше, буде пов’язане з деякими проблемами, тому що в кожному проєкті є різні вимоги, і, відповідно, можливі рішення будуть різноманітними».
Поточне рішення – це так звана силова петля – товстий шланг із міцною захисною оболонкою, всередині якого проходять сім кабелів.
Він пояснив, що позитивний вплив на весь вуглецевий слід будівлі надає електропривод, який оптимізований для викидів CO2, а також можливий вибір будівельних процесів, оптимізованих для викидів CO2.
Електрична установка буде розгорнута цього року на будівельному майданчику високошвидкісної залізничної мережі HS2 у Великій Британії.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0