До 2040 року в Україні має з’явитися 30% цементобетонних доріг

Новини Новини України

6 Сер 2020, 11:19

eye-icon

128

comment-icon

0

Наразі в Україні цементобетонні дороги становлять лише 1% від загальної протяжності мережі автошляхів. До 2025 року їх частка має збільшитися до 3%, а до 2040 року до 30%.

Такі показники закладено у “Програму розвитку цементобетонних доріг в Україні”.

Зараз уже ведеться будівництво цементобетонних доріг у рамках програми “Велике будівництво” на 3 ключових об’єктах:

  • 80 км нової траси від Дніпра до Києва в межах Полтавської області, Н-31
  • 75 км дороги Кропивницький – Миколаїв, Н-14
  • 22 км обходу Житомира, М-06.

Як зазначив очільник Укравтодору Олександр Кубраков, ці три об’єкти дають змогу отримати різний досвід, зокрема – у дотриманні технологій облаштування асфальтодбетонних доріг.

“Цементобетонні дороги краще витримують навантаження та високі температури. Вони оптимальні для нового будівництва та реконструкції на Півдні країни. Для ремонтів та оновлення є свої обмеження, та я впевнений, що бізнес зможе адаптуватися, коли побачить реальні переваги й інтерес з боку держави”,

– відмітив Олександр Кубраков.

Основним перевагами цементобетонних доріг є, на яких акцентували увагу розробники програми є:

  • менша залежність від кліматичних факторів;
  • підвищення безпеки руху в темну пору доби за рахунок вищого показника світловідбивання в порівнянні з чорним асфальтобетонним покриттям;
  • збільшений життєвий цикл автомобільних доріг з цементобетонним покриттям (18-21 років);
  • значно краща екологічність;
  • міцність, а отже краще пристосування до руху важкого транспорту;
  • високий рівень локалізації при будівництві цементобетонних доріг (більше 90%).

У світі будівництво бетонних доріг значно дорожче, ніж асфальтобетонних. За даними ДП ДержДорНДІ – в Україні цементнобетонні дороги навпаки мають бути дешевші – тому що бітум на 60% ми імпортуємо, а цемент – вітчизняний.

Протягом 5 років на будівництво цементобетонних доріг в Україні планується виділити 95,5 млрд грн. Це кошти із Держбюджету, а також можливо залучення частини коштів Міжнародного валютного фонду.

Найбільш перспективними об’єктами мережі цементобетонних автодоріг є міжнародна траса М-29 Харків-Перещепино (180 км), національна траса Н-08 Бориспіль-Маріуполь (95 км у межах Дніпроипетровської області) і регіональна траса Р-55 Одеса — Новий Буг (135 км).

Наразі проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України “Про схвалення Концепції Державної цільової економічної програми будівництва автомобільних доріг загального користування з цементобетонним покриттям на 2021-2025 роки” опубліковано на сайті Укравтодору. Зауваження та пропозиціі можна надавати протягом 15 днів.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Кран

Кран "Захарій" прибув до України і прямує до Запоріжжя

148-метрова машина буде залучена при будівництві мостових переходів через Дніпро та Старий Дніпро у Запоріжжі. Наразі плавучий кран LK-600 пройшов Каховський шлюз і рухається до Запоріжжя. 

5 Січ 2021, 16:08

eye-icon

16

comment-icon

0

Держгеоконтроль перевітрятиме діяльність надрокористувачів із високим ступенем ризику

Держгеоконтроль перевітрятиме діяльність надрокористувачів із високим ступенем ризику

Державний геологічний контроль інформує, що мораторій на перевірки, запроваджений у зв’язку із карантином, не розповсюджується на діяльність підприємств із високим ступенем ризику.

15 Гру 2020, 12:13

eye-icon

18

comment-icon

0

Частково рух Запорізьким мостом планується відкрити вже до кінця року

Частково рух Запорізьким мостом планується відкрити вже до кінця року

Укравтодором проведено тест-драйв мосту через річку Дніпро у м. Запоріжжі.

15 Гру 2020, 10:42

eye-icon

19

comment-icon

0

Advertisement