Liebherr анонсувала новий 150-тонний автокран із 66-метровою телескопічною стрілою
Німецька машинобудівна компанія Liebherr представила новий автокран LTM 1150-5.3. Це наступник успішної моделі LTM 1130-5.1, якої було випущено 1500 одиниць.
Довжина телескопічної стріли нового крана на 10% більше довжини стріли в попередньої моделі, вона здатна піднімати в середньому на 15% важчі вантажі як з максимальним, так і з частковим баластом.
З такими характеристиками інженери Liebherr здійснили практично диво – їм вдалося зберегти невелику загальну експлуатаційну масу машини. При навантаженні на міст машини, що становить 12 тонн, цей кран перевозить 9 тонн баласту по дорогах загального користування.
LTM 1150-5.3 – це вже друга нова модель, представлена компанією Liebherr в цьому році в лінійці усюдихідних кранів. У березні цього року компанія вивела на ринок модель LTM 1120-4.1.
– розповідає керівник відділу продажів компанії Крістоф Кляйнер (Christoph Kleiner).
Довжина телескопічної стріли нового крана LTM 1150-5.3 більше довжини стріли попередньої моделі на шість метрів. При тій же габаритної довжині, що становить 60 м, новий п’ятимостовий автокран здатний піднімати з повністю піднятою стрілою вантажі вагою до 12 т – це на 1,5 т більше, ніж його попередник. При максимальному вильоті повністю висунутої стріли (66 м) новий кран здатний піднімати вантажі вагою до 9 тонн.
Ґратчасті подовжувачі стріли дозволяють автокрану досягати висоти підйому стріли до 92 метрів, а вильоту стріли – до 72 метрів. Для досягнення цих показників використовується один 7-метровий гратчастий подовжувач і складні гуськи довжиною від 10,8 до 19 метрів. Кут нахилу гуськів можна регулювати за допомогою гідравліки в діапазоні від 0 ° до 40 °. Завершують перелік оснащення монтажний гусек довжиною 2,9 метрів і поворотна напрямна. Складні гуськи сумісні з багатьма моделями автокранів Liebherr у класі від 100 до 180 тонн, дозволяючи власникам техніки економити кошти.
Необхідну потужність для роботи всіх робочих механізмів автокрана LTM 1150-5.3 забезпечує випробуваний тривалою експлуатацією шестициліндровий двигун шасі Liebherr. Двигун розвиває потужність до 400 кВт. Крутний момент становить 2516 Нм. Він задовольняє вимогам нових директив ЄС Stage V. Можливе оснащення автокрана двигуном, що відповідає екологічним вимогам країн за межами Європи, наприклад, Tier 4 для ринку США, або Stage IIIA для країн з менш суворими екологічними вимогами.
“Фішки” нового крану:
▪️ Для передачі крутного моменту на осі крана використовується нова модульна коробка передач ZF-TraXon.
▪️ Технологія ECOdrive гарантує особливу економічність: додатковий режим EСО оптимізує роботу систем, що визначають роботу приводу, зменшуючи витрати пального, знижуючи рівень шуму і скорочуючи обсяг викидів CO2.
▪️ Система допомоги при підйомі по схилу Hillstart-Aid полегшує управління машиною на крутих підйомах.
При проєктуванні цього крана компанія Liebherr продовжила реалізацію своєї стратегії використання в автокранах одномоторного механічного приводу. Відмова від використання окремого приводу для кранової установки дозволила зменшити масу машини у порівнянні з попередньою моделлю і збільшити вантажопідйомність і довжину стріли.
Інтелектуальна система керування автоматично вимикає весь насосний привод, коли двигун працює на холостому ходу, і включає його в лічені секунди, коли це необхідно. Інтелектуальна система контролю крана автоматично розраховує ідеальну частоту обертання двигуна для робочої швидкості, обраної за допомогою важеля перемикання швидкості, щоб уникнути надмірно високих обертів двигуна.
Ґакові підвіски повинні бути досить важкими, щоб опускатися без вантажу на гаку під дією власної сили тяжіння. При цьому вони повинні бути досить легкими, щоб не викликати проблем при транспортуванні крана і не впливати на величину чистої вантажопідйомності. Компанія Liebherr розробила абсолютно нову лінійку ґакових підвісок, які здатні виконати ці суперечливі вимоги. Щоб маса підвіски ґака ідеально підходила для виконуваних завдань, конструкція підвісок передбачає можливість навішування спеціальних додаткових вантажів.
Наприклад, маса підвіски ґака з 3-шківних блоком для кранів цього класу становила 700 кг. Тепер маса підвіски ґака становить всього 500 кг, але при необхідності її масу можна легко і швидко наростити до 700 кг. Нова система доступна для ґакових підвісок з кількістю шківів в блоці від 1 до 7. Систему можна використовувати на кранах з 19- і 21-міліметровим вантажним канатом. Виконання вантажно-розвантажувальних операцій спрощують взаємозамінні баласти.
За матеріалами www.heavyequipmentguide.ca
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0