Liebherr співпрацює з Mahle в розробці двигунів, що працюють на водні
Компанія Liebherr оголосила про перші результати випробувань з використанням Mahle Jet Ignition при розробці двигунів внутрішнього згоряння, що працюють на водні. Він виявився успішним джерелом займання водню без необхідності зниження ступеня стиснення, розкриваючи потенціал водню як вуглецево-нейтрального палива для сектора важких двигунів.
Водень привертає все більше уваги через його зростаючої доступності та того факту, що його можна виробляти з відновлюваних джерел енергії. В якості палива для перевіреної та чинної технології ДВС в агресивних середовищах водень ідеально підходить для робочих циклів з високими навантаженнями з різкими стрибками навантаження, високою температурою, пилом і вібрацією в важких умовах і в умовах бездоріжжя – чого не можна сказати про акумуляторних, або силові агрегати на паливних елементах.
Проблема полягає в тому, що водень як паливо для згоряння дуже схильний до аномального згоряння, що призводить до детонації та передчасного займання двигуна. Зазвичай це вимагає неефективного зниження ступеня стиснення двигуна. Однак потенційною альтернативою є зниження температури згоряння шляхом використання високих рівнів розведення, що більш сприяє стабільній роботі, але вимагає джерела запалювання з високою енергією.
Спочатку розроблена для бензинових двигунів технологія передкамерного запалювання Mahle дозволяє використовувати сильно розбавлені паливоповітряної суміші, що робить її ідеальною для використання у двигунах, що працюють на водні. Для цього MJI був адаптований, в основному, шляхом модифікації форкамери в голівці блоку циліндрів, що містить свічку запалювання, яка запалює паливоповітряну суміш. Новоутворена газова плазма проходить через невеликі отвори в основну камеру згоряння для дуже швидкого і рівномірного займання горючої суміші.
Адаптація активної форкамери до двигунів Liebherr H966 і H964 показала в попередньому дослідженні, що ця технологія розширює стабільна межа розрідження двигуна за межі можливостей традиційних систем запалювання з набагато швидким і повним згорянням.
Деякі з досягнутих до цього часу результатів співпраці були спільно представлені на 8- му Міжнародному конгресі по двигунах в лютому 2021 року. Обидві компанії продовжують свою співпрацю, щоб просуватися до автомобілів з нульовим рівнем викидів, які можуть задовольнити значні потреби великовантажних автомобілів і самоскидів.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0