Нові легкі тандемні катки ARX Ammann
Новітні машини пропонують безліч переваг, включаючи більш просте управління і підвищену частоту вібрації.
AMMANN випустила нову серію легких тандемних катків з робочою вагою від 1460 кг до 1640 кг і шириною барабана від 820 мм до 1000 мм. Розроблені для простоти експлуатації, транспортування і технічного обслуговування, катки зберігають свою здатність працювати з лінійними або зміщеними вулицями, забезпечуючи ущільнення на бордюрах та інших перешкодах.
Нові двобарабанні катки – ARX 12-2, ARX 16-2 та ARX 20-2. Також представлена комбінована версія ARX 16-2C, в якій використовується сталевий барабан спереду і пневматичні шини ззаду для підвищення тягового зусилля машини та поліпшеного ущільнення поверхонь.
Катки приводяться в рух двигунами Kubota потужністю 15,6 кВт (21,2 к.с.), які відповідають стандартам на викиди забруднювальних речовин Stage V ЄС і Tier 4f Агентства з охорони навколишнього середовища США. Нова установка вібраційного контуру забезпечує розширені частоти вібрації, що сприяє більш швидкому ущільненню.
– сказав Властіміл Медек, глобальний стратег по продуктах Ammann.
«Покращена відстань між ударами також оптимізує якість ущільнення».
Елементи управління логічно розташовані та інтуїтивно зрозумілі; Перемикачі освітлення і вібрації були переміщені для забезпечення оптимального доступу, а новий підлокітник відрізняється оновленою компонуванням і інтегрованими функціями, включаючи гальмо стоянки.
– сказав пан Медек.
«Це особливо важливо для ринку оренди та при роботі з недосвідченими операторами».
Новий помаранчевий ремінь безпеки допомагає контролювати, чи правильно пристебнуті члени екіпажу, а модернізований замок ROPS захищає операторів і знижує рівень шуму.
Ще одна важливе поліпшення — це легке перемикання між режимами руху, яке в попередніх поколіннях вимагало сервісного техніка або представника дилерського центру. Тепер режими можна легко міняти.
М’який привід дозволяє плавно і плавно змінювати напрямок руху, що особливо важливо при роботі на асфальті. Жорсткий диск швидко реагує на зміну напрямку. Панічна зупинка зупиняє машину, якщо оператор різко змінює напрямок руху або значно регулює положення важеля ходу.
Передні та задні гумові амортизатори, що захищають фари та скребки, були потовщені та розширені, і переміщені в центральне місце. Фари встановлені в рамі машини для додаткового захисту, а спрямоване і робоче освітлення централізовано. Замок шарнірного зчленування був перероблений і переміщений для кращого захисту.
Точки зливу були переміщені в зовнішні місця, що запобігає розливи та скорочує час обслуговування на 75%, а вимикач акумуляторної батареї знаходиться на основній базі двигуна для зручного доступу.
Інші ключові особливості катків включають електронний приводний важіль для плавного пуску і зупинки, що особливо важливо при асфальтових роботах, а також систему зрошення з багаторівневою фільтрацією і великим резервуаром для води для збільшення інтервалів між заправками.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі з посиланням на Ammann
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0