Новий екскаватор 245XR від JCB: мінімальний радіус повороту і максимальний простір для ефективної роботи

Спецтехнiка Стaттi

3 Гру 2021, 10:04

eye-icon

34

comment-icon

0

Екскаватор JCB 245XR зі зменшеним радіусом повороту платформи. Джерело: JCB
Екскаватор JCB 245XR зі зменшеним радіусом повороту платформи. Джерело: JCB

Британський виробник будівельної техніки JCB розширив модельний ряд екскаваторів X Series, випустивши нову 28-тонну модель 245XR зі зменшеним радіусом повороту задньої платформи. Нова модель має повнорозмірну кабіну, яка є характерною рисою всіх машин цієї лінійки.

У період з 2018 по 2019 рік компанія JCB випустила п’ять екскаваторів серії X Series. Але в міру розвитку інфраструктури та зростання фінансування інфраструктурних проєктів, будмайданчики ставали все тіснішими. За словами директора з інновацій та розвитку компанії Тіма Бернхоупа (Tim Burnhope), хоч досить великий модельний ряд, в ньому як і раніше чогось не вистачало машини, здатної розв’язувати цю проблему.

«У лінійці наших традиційних моделей зі стандартним радіусом повороту повинна була бути машина зі зменшеним радіусом повороту, на якій можна було б безпечно працювати в міських умовах, щоб машину могли використовувати комунальні служби та дорожньо-будівельні організації»,

– розповів Тім Бернхоуп.

В результаті в модельному ряду X Series з’явився екскаватор з радіусом повороту платформи, що становить всього 178 см, на 41% менше радіусу повороту платформи в моделі 220X. 28-тонник 245XR на 2 тонни важче екскаватора 220X. Експлуатаційна маса екскаватора JCB 245XR збільшилася шляхом збільшення на 2 тонни маси противаги. При цьому була зменшена довжина поворотної вежі, завдяки чому зменшується ймовірність пошкодження заднього звису внаслідок ударів.

Нова модель JCB 245XR зі зменшеним радіусом повороту призначена для виробництва традиційних автодорожніх робіт без зупинки дорожнього руху. Джерело: JCB
Нова модель JCB 245XR зі зменшеним радіусом повороту призначена для виробництва традиційних автодорожніх робіт без зупинки дорожнього руху. Джерело: JCB

Зменшити розмір заднього звису і зберегти при цьому можливість оснащення машини повнорозмірною кабіною серії Command Plus було досить складним завданням. За заявою JCB, панель управління в кабіні має ті ж розміри, що і в моделі 220X. Ширина панелі становить близько 99 см, а об’єм – 2,8 куб. м, забезпечуючи, «мінімальний радіус повороту і максимальний простір для ефективної роботи».

Щоб зберегти продуктивність машини, порівнянну з продуктивністю традиційних екскаваторів серії X Series, компанія спроєктувала стрілу, яку назвала найміцнішою стрілою за всю історію створення екскаваторної техніки. За словами Тіма Бернхоупа, екскаватор у стандартній комплектації оснащений полегшеною односекційною стрілою. Машина може бути оснащена опціональною трисекційною шарнірно-зчленованою стрілою.

Пропонуються також нагрібні руків’я 239 см і 300 см. Радіус черпання екскаватора, оснащеного монострілою, становить 9,4 м, а глибина копання – 6,7 м. За словами генерального директора підрозділу важких екскаваторів Адріана Холла (Adrian Hall), розрахована на 26 тонн конструкція поворотної платформи забезпечує підвищений різальні зусилля на зубцях ковша, рівномірно розподіляючи зусилля по ходовій частині.

Виняткову стійкість нової моделі 245XR забезпечують тракові стрічки шириною від 600 до 900 мм, розраховані на складні умови експлуатації. Серед навісного обладнання пропонується опціональний бульдозерний відвал.

Радіус черпання екскаватора JCB 245XR, оснащеного монострілою, становить 9,4 м, а глибина копання - 6,7 м. Джерело: JCB
Радіус черпання екскаватора JCB 245XR, оснащеного монострілою, становить 9,4 м, а глибина копання – 6,7 м. Джерело: JCB

Як і інші п’ять моделей в лінійці X Series, екскаватор JCB 245XR отримав новий дизельний двигун JCB стандарту Stage V. Stage V – новий екологічний стандарт, спрямований на зниження рівня викидів токсичних речовин в Євросоюзі. Потужність дизельного двигуна JCB 448, встановленого на новій моделі 245XR, становить 172 к. с. Двигун забезпечує виконання норм токсичності ОГ, встановлених стандартами Stage V і Tier 4 Finals завдяки селективному каталітичному відновленню (СКВ), дизельному сажовому фільтру і каталізатору окислення дизельного палива (DOC).

За словами Тіма Бернхоупа, для нового двигуна не потрібна система рециркуляції відпрацьованих газів. Тім Бернхоуп підкреслив, що новий двигун набагато екологічніше дизельного двигуна, встановленого на моделі 220X, і при цьому забезпечує ту ж величину кротячого моменту, що становить 97,8 кгс м. Новий двигун також споживає на 5% менше палива, ніж попередній двигун Tier 4.

Для економії палива і скорочення шкідливих викидів у стандартній комплектації в двигуні також передбачена функція автоматичного вимикання і функція автоматичного включення холостих оборотів.

Гідравлічна система нового екскаватора JCB забезпечує точність і плавність рухів робочих органів. У гідравлічній системі використовуються сучасні помпи Kawasaki та головний розподільчий клапан Kayaba. Щоб збільшити гідравлічний потік для підвищення продуктивності та ефективності, збільшено діаметр гідравлічних шлангів.

Нова модель екскаватора 245XR зі зменшеним діаметром повороту платформи оснащена такою ж кабіною серії Command Plus, як і інші п'ять моделей X Series. Джерело: JCB
Нова модель екскаватора 245XR зі зменшеним діаметром повороту платформи оснащена такою ж кабіною серії Command Plus, як і інші п’ять моделей X Series. Джерело: JCB

Для повнорозмірної кабіни Command Plus пропонується можливість вибору конструкції сидіння оператора, включаючи сидіння з вбудованим підігрівом і охолодженням, а також електрично регульованою поперековою опорою. У стандартній комплектації кабіна оснащена камерами заднього і бічного огляду, системою обігріву і кондиціонування повітря, і функцією Bluetooth, вбудованою в 7-дюймовий екран системи управління. Для зниження вібрації та зменшення рівня шуму всередині кабіни до 69 децибелів кабіна оснащена пневматично регульованими підвісками з подвійними пневмоподушками. Джойстик і органи управління вмонтовані в підлокітники сидіння, завдяки чому переміщуються разом з оператором.

Для зручності обслуговування точки обслуговування екскаватора 245XR винесені в один відсік, який зачиняється великими поворотними дверима. Точки обслуговування доступні з рівня землі. Компанія збільшила міжсервісний інтервал для повітряних і гідравлічних фільтрів до 2000 годин, а інтервал заміни моторного мастила – до 500 годин.

Короткі технічні характеристики екскаватора JCB 245XR:

  • Макс. місткість ковша – 1,25 куб. м
  • Макс. експлуатаційна маса – 28 тонн
  • Потужність – 172 к. с.
  • Радіус повороту задньої платформи – 178 см
  • Швидкість пересування – від 3,2 до 5,7 км/год.
  • Макс. радіус черпання (моностріла) – 9,4 м
  • Макс. глибина копання (моностріла) – 6,7 м

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

89

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

59

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement