Сучасні технології на службі у кар’єрних підприємств

Спецтехнiка Стaттi

7 Жов 2021, 08:57

eye-icon

57

comment-icon

0

Передові технології на службі у кар’єрних підприємств допомагають збільшити продуктивність, підвищити паливну економічність і безпеку експлуатації вантажно-розвантажувального обладнання.

Екскаватор Hyundai HX520L працює на мармуровому кар'єрі Colonnata в Тоскані (Італія)
Екскаватор Hyundai HX520L працює на мармуровому кар’єрі Colonnata в Тоскані (Італія)

Італійська компанія Alba Ventura, що здійснює розробку мармурового кар’єру, придбала у компанії Toscomeccanica, офіційного дилера компанії-виробника спецтехніки Hyundai Construction Equipment (HCE) в італійському регіоні Тоскана, екскаватор Hyundai HX520L

Новий 52-тонний екскаватор був придбаний для заміни моделі, що має аналогічну продуктивність, але вже застарілої, і вже старанно трудиться на кар’єрі Colonnata, розташованому в регіоні міста Каррара, «мармурової перлини» Італії, де видобувають відомий сорт мармуру White Cattani Marble.

Екскаватор HX520L оснащений 6-циліндровим двигуном Scania DC13 084A об’ємом 12,7 л, що відповідає вимогам стандарту Stage IV. Потужність цього енергоефективного двигуна з високими робочими характеристиками становить 316 кВт.

За словами власника компанії Alba Ventura Роберто Вернацца (Roberto Vernazza), серед якостей, які екскаватор HX520L продемонстрував на робочому майданчику, можна особливо виділити велику потужність, високий запас стійкості та максимальну ефективність.
Система відеокамер, встановлена на екскаваторі Hitachi ZW220-7 забезпечує огляд будмайданчика з висоти пташиного польоту.
Система відеокамер, встановлена на екскаваторі Hitachi ZW220-7 забезпечує огляд будмайданчика з висоти пташиного польоту.
“З перших днів роботи в нашому мармуровому кар’єрі екскаватор компанії Hyundai показав, на що він здатний, – потужна машина, але при цьому чутлива і з точними рухами; справжній чемпіон, народжений, щоб відчувати себе вільно в будь-якій місцевості, який би складний рельєф там не був “,

– додав Роберто Вернацца.

Для оптимізації роботи машини в найважчих умовах експлуатації компанія HCE оснастила екскаватор передовими технологіями. Пакет технологій включає систему Eco Indicator, що забезпечує миттєвий зворотний зв’язок про ефективність використання палива під час роботи машини; систему інтелектуального управління потужністю IPC, що регулює роботу помп гідросистеми, виходячи з робочих умов, і вибирає режим максимальних оборотів, стандартний режим або режим економії для адаптації робочих характеристик машини до характеру виконуваних робіт. Крім того, розроблено новий плавний регулятор потужності для збільшення продуктивності в будь-яких умовах експлуатації.

“На нашому кар’єрі нам потрібна була нова машина для заміни застарілої моделі, яка мала б таку ж продуктивність, – розповів Роберто Вернацца. Тому ми звернулися до дилера техніки Hitachi в Массарозі – компанії Toscomeccanica, яка обслуговує наше підприємство вже багато років і робить це з високим професіоналізмом і завжди у встановлені терміни. І як завжди, компанія швидко підібрала нам модель екскаватора, яка задовольнила б всі наші очікування “.

Конструкція екскаватора HX520L відрізняється міцністю і довговічністю. За інформацією компанії HCE, здатність масивної конструкції верхньої та нижньої рам екскаватора витримати навантаження від зовнішніх впливових факторів і працювати з важкими вантажами, а також допоміжним обладнанням, що збільшує продуктивність, була доведена в ході суворих випробувань, і є відмінною перевагою машин серії HX.

Компанія-виробник додає, що це ці переваги стають очевидними в складних умовах експлуатації, наприклад, на кар’єрах, і гарантують високу продуктивність. Нижчий рівень шуму, низька вібрація та ергономічний дизайн покликані зробити простір кабіни екскаватора більш комфортним і приємним.

До числа чеснот екскаватора HX520L, які забезпечують для оператора комфортні робочі умови, відносяться простора кабіна, зрозумілі органи управління машиною, відмінна видимість і високопродуктивна система, кондиціонування повітря. Стандартне сидіння на пневматичній підвісці, регульоване з урахуванням росту і ваги оператора, має підголів’я і регульовані підлокітники. В основу сидіння вбудована кнопка аварійного зупинення двигуна. Компанія приділяє велику увагу безпеці та комфорту оператора, тому контрольно-вимірювальні прилади в екскаваторі HX520L можна перевірити швидко і безпечно.

“Крім витривалості та потужності екскаватор Hyundai HX520L пропонує більш тривалі інтервали між циклами техобслуговування і просту процедуру ТО, що скорочує час перебування машини в ремцехе до мінімуму, – говорить власник компанії Toscomeccanica Клаудіо Бацці (Claudio Bacci). – Доступ до компонентів, що потребують технічного обслуговування, став простішим і зручнішим. Точки мастила зосереджені в одному місці. Слід також згадати високоефективний масляний фільтр з інтервалом заміни 500 годин. Без сумніву, це найважливіші аспекти для наших клієнтів, адже вони хочуть техніку з абсолютно мінімальним часом простоїв “.

Японська компанія-виробник оригінального устаткування Hitachi представила свій новий фронтальний навантажувач ZW220-7. Як заявила компанія-виробник, це перша машина в модельному ряду її фронтальних навантажувачів на колісному ходу, яка виконана в екокласі Stage V, і перша модель в лінійці фронтальних навантажувачів нового покоління.

Компанія Doosan Infracore Europe пропонує унікальну систему «прозорого ковша», призначену для навантажувачів, яка здатна розв'язувати серйозну проблему «сліпих зон»
Компанія Doosan Infracore Europe пропонує унікальну систему «прозорого ковша», призначену для навантажувачів, яка здатна розв’язувати серйозну проблему «сліпих зон»

Компанія Hitachi підкреслює, що нова модель ZW220-7 пропонує для оператора виключно комфортні робочі умови в кабіні. Машина оснащена новими функціями, що підвищують рівень безпеки та поліпшують комфорт.

На навантажувачі встановлена система відеокамер Aerial An^, що забезпечує огляд на 270 градусів і дозволяє бачити машину і робочий майданчик з висоти пташиного польоту. На машині також встановлена система детектування та попередження про наявність перешкод у зоні ззаду машини.

Компанія Hitachi заявляє, навантажувач ZW220-7 особливо простий в управлінні завдяки таким характеристикам, як удосконалене сидіння з вмонтованими важелями електричного управління, новий контролер з монітором і зручна панель з перемикачами збоку.

Крім цього, як заявила компанія, власники навантажувача ZW220-7 зможуть збільшити доходи завдяки паливній економічності та ефективності нової машини. Більш короткий робочий цикл дозволяє виконувати операції по завантаженню швидше та ефективніше завдяки функції регулювання швидкості підходу до об’єкта.

Система контролю корисного навантаження, яка входить в комплектацію нової моделі ZW-7, дозволяє більш точно підтримувати корисне навантаження при навантаженні самоскидів. Крім того, оператори можуть контролювати витрату палива за допомогою системи ECO Gauge, а продуктивність можна поліпшити за допомогою декількох регульованих функцій.

Щоб забезпечити технічну підтримку власників і організацій, що здійснюють експлуатацію нових фронтальних навантажувачів ZW-7, протягом усього життєвого циклу машин, компанія Hitachi пропонує широкий спектр послуг з післяпродажного обслуговування і надає доступ до життєво важливих даних та інструментів, які допоможуть ефективно керувати машинами. До них належать системи віддаленого моніторингу Owner’s Site і ConSite (в рамках сервісу Global e-Service), а також додаток ConSite Pocket. Всі ці інструменти допомагають контролювати робочі параметри машин, відстежувати їх місце розташування і планувати роботи з обслуговування.

“В основу створення лінійки фронтальних навантажувачів ZW-7 лягли результати багаторічних великих досліджень. Такий підхід повинен гарантувати, що нові машини будуть відповідати конкретним вимогам європейських клієнтів, від власників малого бізнесу до великих підрядників, – сказав менеджер по продукції компанії Hitachi Construction Machinery (Europe) Білл Дроугкас (Bill Drougkas). Ми вважаємо, що нам вдалося створити машину, яка пропонує чудову за зручністю і безпекою кабіну і перевершує очікування з точки зору ефективності та продуктивності “.

Південнокорейська компанія Doosan Infracore Europe випустила на ринок унікальну систему «прозорого ковша», що розв’язувати серйозну проблему «сліпих зон». Система дозволяє водієві навантажувача бачити на моніторі в кабіні, що відбувається в «сліпих зонах» перед ковшем.

Система записує зображення простору перед фронтальним навантажувачем за допомогою верхньої та нижньої фронтальних камер і показує об’єднані зображення на моніторі практично в режимі реального часу, використовуючи для цього метод проєкція просторових кривих.

Через те, що у фронтальних навантажувачах ківш створює так звану «сліпу зону», простір перед ковшем вважається зоною, що викликає серйозну заклопотаність з точки зору безпеки. Компанія Doosan повідомляє, що тепер, з новою системою «прозорого ковша», водій може легко перевіряти «сліпі зони» перед ковшем за допомогою монітора в кабіні, що підвищить безпеку робіт і запобігатиме нещасним випадкам.

Ще одна заявлена перевага системи «прозорого ковша» полягає в тому, що система може допомогти значно підвищити ефективність роботи, забезпечуючи для водія панораму переднього огляду під час вантажно-розвантажувальних операцій або при транспортуванні таких матеріалів, як заповнювачі, пісок і ґрунт.

Новий екскаватор Volvo CE EC300E призначений для важкого режиму експлуатації
Новий екскаватор Volvo CE EC300E призначений для важкого режиму експлуатації

Компанія Doosan Infracore заявляє, що є першою у світі компанією, яка розробила і реалізувала функцію проектування фронтальної зони з «прозорим ковшем» для будівельних машин. Компанія подала заявки на реєстрацію патенту в Кореї, Північній Америці, Європі та Китаї.

Для своєї лінійки машин компанія Doosan розробила також додаткові високотехнологічні системи безпеки, такі як система кругового огляду (AVM), яка «спостерігає» за навколишніми машинами об’єктами, і система попередження про наближення ззаду машини об’єктів, в якій використовуються ультразвукові датчики. Обидві системи отримали дуже хороші відгуки клієнтів.

За словами представника компанії Doosan Infracore, “через те, що у всьому світі посилюються стандарти безпеки для спецтехніки та для робіт на будівельних майданчиках, важливим фактором при виборі техніки є оснащеність техніки сучасними системами безпеки. Компанія планує продовжити роботу над розробкою систем безпеки, які допоможуть захистити водіїв і робітників на проммайданчиках, і прагне бути на передньому краї при створенні систем для будівельних майданчиків, які зроблять більш безпечними та безаварійними “.

Компанія Volvo Construction Equipment (CE) випустила модернізовані версії екскаваторів EC250E та EC300E. Компанія заявила, в нових версіях паливна економічність двигуна покращилася на 10%.

Експлуатаційна маса модернізованих екскаваторів EC250E та EC300E, призначених для складних умов експлуатації, становить 26-31,5 тонни та 30,2-36,8 тонни відповідно. Машини можуть поставлятися зі спеціальним навісним обладнанням, включаючи ковші та гідромолоти, які, як запевняє компанія Volvo CE, допоможуть організаціям, що експлуатують модернізовані версії, «переміщати більше при менших витратах».

Компанія-виробник заявляє, що нові версії машин забезпечують 10-відсоткове підвищення паливної економічності шляхом комбінації декількох систем, які включають інтелектуальну електрогідравліку, класичний режим ECO і перемикатися режими роботи, і, нарешті, модернізований двигун Volvo D8M.

У двигуні Volvo D8M число оборотів знижено з 1800 до 1600, при цьому забезпечується 5-відсоткове збільшення потужності. В екскаваторі EC300E маса противаги збільшилася на 700 кг, що забезпечує велику стійкість і 5-відсоткове збільшення вантажності машини.

Як заявляє компанія Volvo CE, завдяки електричному джойстику управління екскаватором і електричним педалям ходу оператори отримають переваги у формі високої швидкості реагування машини. Ефективно виконувати робочі завдання операторам допоможе опціональний додаток Dig Assist, встановлений на 10-дюймовому (25,4 см) планшеті бортовій системі управління Volvo Co-Pilot. Додаток включає програми 2D, In-Field Design, 3D і бортову систему зважування. Крім цього, система автоматизації рухів стріли та ковша Volvo Active Control підвищує точність геометричних параметрів виїмки ґрунту, дозволяючи скоротити терміни виробництва робіт на 45%. Оператор може включити функцію обмеження повороту екскаватора, задати граничні значення висоти підйому ковша і глибини копання, щоб уникнути зіткнення з перешкодами, які можуть знаходитися збоку і зверху машини, наприклад, лінії електропередачі, і уникнути пошкодження підземних трубопроводів і кабелів.

Для поліпшення умов роботи оператора екскаватор оснащений технологією зменшення відскоку стріли та руків’я, пом’якшувальні поштовхи та удари, і додаткова система управління ходом машини Comfort Drive Control, яка допомагає знизити стомлюваність оператор, дозволяючи керувати машиною за допомогою джойстика замість педалі.

Нова система безпеки від компанії Liebherr, так звана «карта подій» дозволяє операторам навантажувачів своєчасно вжити заходів, щоб уникнути аварій на робочому майданчику
Нова система безпеки від компанії Liebherr, так звана «карта подій» дозволяє операторам навантажувачів своєчасно вжити заходів, щоб уникнути аварій на робочому майданчику

Британська компанія DUO Operations, що постачає рішення для виробництва заповнювачів, виконала постачання цілого парку машин марки Doosan, включаючи два фронтальних навантажувачі та два екскаватори. Зараз поставлені машини забезпечують безперебійну роботу кар’єра Carnsew Quarry, розташованого в графстві Корнуолл, що на південному заході Англії. Кар’єр Carnsew Quarry – один з двох кар’єрів, розробку яких здійснює компанія Colas Cornwall. Другий кар’єр має назву West of England Quarry. На обох кар’єрах видобувають і переробляють тверду гірську породу, поставляючи широкий асортимент продукції, включаючи асфальт, на місцевий ринок і за межі країни.

Carnsew Quarry – це найбільший кар’єр у графстві Корнуолл, розташований у центрі регіону, що розвивається між головними містами графства Редрут, Фалмут і Труро. На кар’єрі виробляють якісні крупнозернисті сорти граніту сріблясто-сірого кольору, що задовольняють потреби в різних галузях будівельної індустрії.

Техніка Doosan була поставлена компанії Colas за довгостроковим договором оренди з компанією DUO Operations, щоб допомогти в експлуатації кар’єра Carnsew Quarry і забезпечити його безперебійну роботу.

Техніка включає два самоскиди з шарнірно-зчленованою рамою Doosan DA40-5, призначені для транспортування матеріалів між обладнанням первинного і вторинного дроблення. Разом з самоскидами були поставлені фронтальні навантажувачі Doosan DL450-5 і DL550-5, які використовуються для складування продукції, виробленої на кар’єрі, а також для навантаження шарнірно-визнаних самоскидів і вантажних автомобілів, що доставляють продукцію кар’єру на розташовані в регіоні будівельні майданчики. Парк Doosan від DUO також укомплектований парою гусеничних екскаваторів Doosan DX380LC-5, які використовуються для завантаження сировини в установку вторинного дроблення, і допомагають на ділянці дроблення.

У стандартну комплектацію всіх машин Doosan, поставлених компанією DUO Operations, входить підключення до сучасної телематичної системи DoosanCONNECT. Використовуючи дані, зібрані системою DoosanCONNECT, компанія DUO Operations щомісяця відправляє звіти безпосередньо компанії Colas.

Звіти містять інформацію про ефективність використання палива, рівні палива, коди несправностей, попередження, а для шарнірно-визнаних самоскидів – підрахунок навантаження. Ця інформація дозволяє компанії Colas планувати та максимізувати прибутковість кар’єра, і дає чітке уявлення про вартість продукції за тонну. Компанія DUO Operations також надає Colas детальну інформацію про неправильні дії операторів, пропонує рекомендації та забезпечує зворотний зв’язок, щоб запобігти проблемам з технічним обслуговуванням у майбутньому.

Німецька компанія-виробник спецтехніки Liebherr додала дві нові функції в свою візуальну систему виявлення персоналу при русі заднім ходом для фронтальних навантажувачів. Система, яка використовується у фронтальних навантажувачах Liebherr L 526 – L 586 XPower, була доповнена функцією динамічного контролю за гальмуванням і «картою подій». У той момент, коли візуальна система виявлення персоналу подає попереджувальний сигнал, функція динамічного контролю за гальмуванням автоматично знижує швидкість навантажувача до повної зупинки. На «карті подій» зображатися зони потенційного ризику на об’єкті з використанням даних GPS в системі дистанційної передачі даних і геопозиціювання LiDAT, призначеної для віддаленого контролю і моніторингу техніки Liebherr.

Фахівці компанії Liebherr кажуть, що за статистикою аварійні ситуації з фронтальними навантажувачами найчастіше відбуваються, коли навантажувач здає назад після завершення після навантаження. Цей рух заднім ходом особливо небезпечний в ситуації, коли в робочій зоні фронтального навантажувача знаходяться люди. У таких ситуаціях на оператора машини лягає величезна відповідальність, саме тому компанія Liebherr продовжує розробляти та вдосконалювати системи-асистенти водія.

Якщо в просторі ззаду фронтального навантажувача присутня небезпека, візуальна система виявлення персоналу передає на екран дисплея візуальний сигнал, а також подає звукові сигнали, попереджаючи оператора машини про небезпеку.

Крім функції динамічного контролю за гальмуванням, візуальна система виявлення персоналу на фронтальних навантажувачах придбала ще одну функцію – зображення «карти пригод». Щоразу, коли система-асистент виявляє небезпеку і подає попереджувальний сигнал, система передає GPS-сигнал в систему LiDAT. На основі цього сигналу, для кожного оператора фронтального навантажувача, на якому встановлена візуальна система виявлення персоналу Liebherr, в LiDAT показуватися карта Google із зазначенням цих GPS-точок.

В результаті виходить «карта подій», на яких показуватися зони ризику і потенційні джерела небезпеки на об’єкті. Оператор може використовувати цю інформацію для вжиття заходів щодо запобігання нещасних випадків і аварій, підвищуючи таким чином рівень безпеки. Наприклад, оператор може змінити маршрути пішохідних доріжок, перекрити ділянки та змінити послідовність небезпечних робіт. Керівник може використовувати «карту подій» при проведенні інструктажу персоналу і для інформування персоналу про небезпечні ситуації.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

88

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

59

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement