Rokbak досяг успіху на ринку Північної Америки після ребрендингу
ROKBAK вітав “сильний” старт продажів у Північній Америці після нещодавнього ребрендингу компанії Terex Trucks, показавши, що замовлення на зчленовані самоскиди RA30 та RA40 вже “накопичуються”.
Перші агрегати Rokbak вже кілька тижнів сходять з конвеєра в Мазервеллі та вирушають клієнтам по всьому світу. Багато хто з них призначений для Північної Америки, і перші одиниці вже прибули, ще десятки повинні прибути в найближчі місяці.
Роберт Франклін, директор з продажу у Північній та Південній Америці Rokbak, сказав, що успіх став доказом того, що впровадження нового бренду було правильним рішенням. “Коли ми розпочали свою діяльність як Rokbak, ми знали, що реакція буде позитивною, тому що у нас дуже міцні відносини з нашими дилерами”, – пояснив він. «Але навіть ми були здивовані тим, наскільки успішним виявився наш новий напрямок.
«У нас довга історія в США та Канаді у нашому попередньому втіленні, але дуже приємно бачити, з яким ентузіазмом наші партнери ставляться до нашого нового напрямку та підкріплюють цей ентузіазм численними замовленнями».
«Прихильність команди наполегливій праці, надійності, продуктивності та турботі про навколишнє середовище є пріоритетом, а за підтримки Volvo Group якість гарантована на 100%».
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0