Перспективні плани шведського виробника самоскидів Terex Trucks, який змінив назву на Rokbak

Спецтехнiка Стaттi

31 Гру 2021, 09:10

eye-icon

35

comment-icon

0

В рамках плану глобального перетворення Volvo Group компанія-виробник шарнірно-визнаних самоскидів підвищеної прохідності Terex Trucks перейменована в Rokbak.

Шарнірно-зчленований самоскид Rokbak RA30 на роботі в кар'єрі
Шарнірно-зчленований самоскид Rokbak RA30 на роботі в кар’єрі

Ребрендинг передбачає не тільки зміну назви Terex Trucks на Rokbak. Думки виробника самоскидів зі світовим ім’ям спрямовані на створення успішного майбутнього компанії, заснованого на стійкому розвитку. Компанія, головний офіс якої знаходиться в шотландському місті Мотеруелл, представила фірмовий стиль нового бренду Rokbak на великому презентаційному заході, що відбувся 1 вересня, в якому взяли участь дилери компанії, клієнти, галузеві ЗМІ та колеги Volvo Group з усього світу.

Як зазначає керуючий директор компанії Rokbak Пол Дуглас (Paul Douglas), новий бренд є продовженням величезної спадщини Terex Trucks в області проєктування і виготовлення самоскидів, призначених для роботи на гірничих підприємствах і в будівництві. Протягом останніх чотирьох десятиліть компанія була для своїх клієнтів серйозним виробником і постачальником потужних і надійних шарнірно-зчленованих самоскидів. За словами Пола Дугласа, новий бренд Rokbak буде продовженням значних успіхів, досягнутих компанією за останні роки, і інструментом для реалізації нових стратегічних пріоритетів компанії.

Розкриваючи деталі прийняття рішення про ребрендинг, Пол Дуглас сказав: “Ми увійшли до складу групи компаній Volvo сім років тому. Це дозволило нам істотно поліпшити всі аспекти нашої діяльності. Мільйони фунтів стерлінгів були інвестовані в удосконалення нашої продукції, модернізацію наших виробничих потужностей, розширення мережі дилерів і підвищення кваліфікації наших співробітників. Це був процес безперервного розвитку. Ось чому ми вважаємо правильним визнати цей процес новим етапом у розвитку нашої компанії, що відкриває нову захопливу главу в нашій історії та тому вимагає ребрендингу. І ми продовжимо докладати зусиль і вкладати кошти в подальше удосконалення наших машин для задоволення потреб наших клієнтів “.

Шарнірно-зчленований самоскид Rokbak RA30 з корисним навантаженням 28 тонн
Шарнірно-зчленований самоскид Rokbak RA30 з корисним навантаженням 28 тонн

Завдяки значним інвестиціям в інноваційну діяльність та удосконалення шарнірно-зчленованих самоскидів машини шведського виробника залишаються одними з найміцніших і надійних машин у світі. Компанія вже вивела на ринок дві нові моделі визнаних самоскидів під брендом Rokbak. Нові моделі RA30 з корисним навантаженням 28 тонн і RA40 з корисним навантаженням 38 тонн створені на базі чинних моделей Terex Trucks і є найбільш продуктивними та ефективними шарнірно-зчленованими самоскидами, які коли-небудь виробляла компанія. У рамках запуску нового бренду для нових моделей використовується оновлене колірне рішення і напис Rokbak. Зберігши добре відпрацьовану конструкцію, чудову оснащеність і точність, які є синонімами самоскидів шведського виробника, нові моделі RA30 і RA40 забезпечують кращу паливну економічність, більш низький рівень викидів, підвищену безпеку і велику довговічність. Завдяки міцній конструкції, розрахованій на тривалий термін експлуатації, самоскиди з легкістю справляються з важкою роботою, підвищуючи продуктивність праці клієнтів у будь-яких важких умовах.

“Бренд Rokbak символізує потужність, продуктивність і надійність, – говорить Пол Дуглас. У нас вже дуже хороший портфель замовлень на новий бренд, і ми хочемо і далі розвивати наш авторитет, розширювати дилерську мережу і збільшувати нашу частку на ринку. Ми як і раніше залишаємося тією ж висококваліфікованою, досвідченою і захопленою командою, яка безперервно працює над створенням надійних машин. Але у нас також є чітке бачення того, куди ми хочемо йти, і ким хочемо бути “.

Увійшовши до складу Volvo Group, компанія Rokbak демонструвала в останні сім років неухильний розвиток. І хоча якісне зростання відбувається у всіх сферах діяльності компанії, воно особливо помітне в чотирьох ключових областях: проєктування виробів, сталий розвиток, безпека і люди.

Як результат безперервного удосконалення, нові машини оснащені двигунами стандарту Stage V, що забезпечують економію палива і зручність експлуатації. Серед інших поліпшень – нова трансмісія на моделі з корисним навантаженням 28 тонн, впровадження телематичної системи Haul Track, а також підвищена увага до комфорту і безпеки оператора.

Що стосується сталого розвитку, виробниче підприємство повністю перейшло на використання електроенергії, виробленої з відновлюваних джерел. Впроваджена на підприємстві система управління якістю відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO. У рамках ініціативи «Науково-обґрунтовані цілі» (SBTi) компанія затвердила цілі боротьби зі зміною клімату, спрямовані на скорочення викидів CO2.

У всіх сферах був зроблений акцент на безпеку, але особливо це торкнулося працівників компанії. Модернізація виробничих процесів призвела до того, що безпека працівників тепер стоїть на першому місці, але при цьому забезпечуються високі стандарти та скорочення тривалості простоїв. Постійна увага приділяється професійному розвитку працівників, які є для компанії Rokbak цінним активом. Такий підхід дозволяє команді набувати найбільш передових професійних навичок і досвіду. Впроваджені стандарти роботи та навчання дилерів гарантують найвищий рівень обслуговування клієнтів у розширюваній мережі.

У відповідь на поставлене після презентації питання, чи забезпечить запуск Rokbak довгострокове майбутнє нового бренду Volvo Group в Мотеруеллі, Пол Дуглас сказав: “Ребрендинг – це підтвердження зацікавленості Volvo Group в нашому заводі, в наших фахівцях і в наших виробничих лініях. Завжди дивіться на ситуацію з точки зору ринку і клієнтів. Зараз Volvo Group вкладають кошти в новий бренд. Вони інвестують у розвиток продукту і продовжують інвестувати в команду. Для того, хто займається бізнесом, це дуже потужний позитивний імпульс “.

Транспортування гірської маси за допомогою зчленованого самоскида Rokbak RA30
Транспортування гірської маси за допомогою зчленованого самоскида Rokbak RA30

Роз’яснюючи плани компанії Rokbak зі сталого розвитку, Пол Дуглас розповів, що компанія вже багато зробила в цій області. Компанія поставила за мету зробити завод вуглецево-нейтральним виробничим майданчиком з нульовим рівнем викидів. “Існує дуже багато аспектів, які потребують опрацювання. Ми досягли деяких значних успіхів у споживанні та ефективному використанні електроенергії, що потребувало великих інвестицій. Але це не останній проєкт великих перетворень. Ми продовжимо інвестувати в різні рішення “.

“Єдине, що заважає заводу стати вуглецево-нейтральним, – це великі відкриті простори. Наша чинна система опалення працює на природному газі. Систему опалення доведеться змінювати, а це вимагає величезних вкладень. Згідно з планами Volvo Group, всі заводи компанії повинні стати до 2030 року вуглецево-нейтральними з нульовим рівнем викидів. Наші цілі також включають зведення до мінімуму кількості утворюються при виробництві відходів, які підлягають похованню. Ми дуже близькі до досягнення цієї мети “.

За словами Пола Дугласа, для переходу на шлях сталого розвитку у Volvo Group розроблена система з чотирма елементами. До 2040 року кожен шарнірно-зчленований самоскид і самоскид з жорсткою рамою матимуть нульовий рівень викидів (як при виробництві, так і при експлуатації). У компанії є проміжна мета щодо зниження рівня викидів при виробництві та експлуатації виробів – 30-35% до 2030 року. Це масштабні цілі.

“Нам потрібно працювати з ланцюжком постачання. Немає сенсу робити так багато для того, щоб наші заводи та продукція були екологічно чистими та з нульовими викидами, якщо підприємства в ланцюжку постачання не прагнуть до таких же цілей. Останнім елементом системи переходу до сталого розвитку є перероблення і вторинне використання матеріалів в економіці замкнутого циклу. Продукція повинна бути більш придатною для вторинного перероблення, і на виробництві не повинно бути відходів. Все, що ми споживаємо на заводі, повинно бути повторно використано, включаючи піддони та упакування. Це величезна сфера діяльності “, – каже Пол Дуглас.

Отже, що можуть очікувати клієнти, які займаються розробкою кар’єрів, а також гірничі підприємства від компанії Rokbak? В цей час компанія працює над створенням нового покоління шарнірно-зчленованих самоскидів. Будуть удосконалені та модернізовані моделі класу вантажності 30 і 40 тонн. Компанія продовжить модернізувати чинні моделі машин, оскільки це завжди має сенс. За словами Пола Дугласа, компанія отримує багато запитів від своїх дилерів і клієнтів про те, що компанії потрібно додати у свій асортимент машини більш високої вантажності. Всі дані аналітики говорять про те, що кращою моделлю, на якій варто зосередитися, буде 45-тонний самоскид з шарнірно-зчленованою рамою.

“На деяких кар’єрах і невеликих гірничодобувних підприємствах, де використовуються зчленовані самоскиди, як правило, шукають найнижчу сукупну вартість володіння і найбільш ефективний спосіб переміщення матеріалу. Використання визнаних самоскидів більшого розміру, таких як 45-тонні моделі, зазвичай має більше сенсу тоді, коли експлуатаційна організація зробить відповідні розрахунки. Коли ви переходите на машини з більшою вантажністю, ви повинні проаналізувати, чи буде для виконання ваших завдань визнаний самоскид вантажністю 50 або 60 тонн краще, ніж самоскид з жорсткою рамою “.

Протягом останніх 18 місяців світовий сектор позашляхової техніки змушений був адаптуватися до серйозних збоїв у роботі, викликаних безперервною пандемією COVID-19. За словами Пола Дугласа, це був дуже складний період для всіх співробітників Volvo Group.

“Пандемія справила реальний вплив на роботу нашого заводу в Мотеруеллі. Кільком співробітникам довелося піти на самоізоляцію, в результаті чого деякі відділи залишилися без персоналу. Пандемія також зробила непрямий вплив і на глобальний ланцюжок постачання Volvo Group – в Європі, США, Китаї та Індії. Наприклад, в Індії нещодавно була введена повна ізоляція на два тижні, що означало перебої в постачаннях відливок для самоскидів з жорсткою рамою і деяких деталей для зчленованих самоскидів.

“Зараз, коли світ повертається до нормального життя та економіка відновлюється, ми бачимо, що попит на сировину і компоненти часто перевищує наявні запаси. З урахуванням поточної наявності робочої сили та запасами матеріалів у нас фактично повний портфель замовлень на решту року. Це дуже гарне положення, особливо, коли ми тільки що запустили бренд Rokbak “.

Шарнірно-зчленовані самоскиди Rokbak виробляються на заводі Volvo Motherwell в Шотландії.
Шарнірно-зчленовані самоскиди Rokbak виробляються на заводі Volvo Motherwell в Шотландії.

За словами Пола Дугласа, ще однією проблемою, що впливає на діяльність компанії Rokbak і діяльність Volvo Group в цілому, є дефіцит перевізників. “Про це зараз говорять у всіх новинах. Ця проблема ускладнює доставлення матеріалів на наші заводи, а також доставлення матеріалів і готових виробів на ринок у необхідні для нас терміни. Перебої в доставці, що виникли через пандемію, означають, що вантажні судна знаходяться не в тих місцях, в яких потрібно, всі графіки перевезень зайняті, а порожніх контейнерів немає.

Попит зростає, а ринок ще не встиг відновитися. З усім тим, ми намагаємося щосили та дуже задоволені високим попитом на нашу продукцію “.

Не зважаючи на ці тимчасові труднощі, майбутнє компанії Rokbak виглядає дуже перспективним. На питання, чи збільшиться виробництво самоскидів Rokbak і Volvo на заводі в Мотеруеллі після того, як відновляться нормальні умови для діяльності компанії, Пол Дуглас відповів: “Ми обговорюємо в Volvo Group технічні можливості нашого виробництва. Ми знаємо, скільки одиниць ми можемо виготовити зараз, і на скільки одиниць ми зможемо збільшити виробництво. На цей момент, якщо працювати в кілька змін і збільшити штат співробітників, наприклад, в наших складальних цехах, ми здатні без серйозних інвестицій і реструктуризації заводу виробляти до 400 одиниць самоскидів з жорсткою рамою і від 600 до 700 одиниць самоскидів з шарнірно-зчленованою рамою в рік “.

Компанією було інвестовано 4 мільйони фунтів стерлінгів у нове обладнання для роботизованого зварювання. Обладнання було встановлено у виробничих приміщеннях заводу. На момент презентація нового бренду перша лінія була повністю готова до роботи, а другу планували завершити та ввести в експлуатацію наприкінці вересня. Це ще один приклад того, яку роль зіграли інвестиції Volvo Group у підвищенні продуктивності та ефективності підприємства.

Виступаючи на презентації нового бренду Rokbak, Мелькер Йернберг (Melker Jernberg), президент Volvo Construction Equipment і виконавчий віцепрезидент Volvo Group, сказав, що група дуже пишається тим, що в її портфелі з’явився модернізований бренд Rokbak Мелькер Йернберг підкреслив, що продукція нового бренду буде складати «фундаментальну» частину продуктового портфеля Volvo Group.

“Ми віримо в стійке майбутнє, інновації та здібності наших співробітників, і ми бачимо, що все це втілено в бренді Rokbak. На тлі власної індивідуальності, спадщини та бази постійних клієнтів Volvo, нам буде цікаво спостерігати, як буде розвиватися оновлений бренд після переходу на новий етап свого розвитку “.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

89

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

60

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement