Що відбувається на ринку екскаваторів у постковидному світі
Коли мова йде про виробництво землерийних робіт у складних умовах, гусеничні екскаватори не мають собі рівних. В цей час одним з важливих рушійних факторів при створенні сучасних моделей став рівень задоволеності операторів.
Те, що їх вважають справжніми «робочими конячками», будь то на будмайданчиках або в кар’єрах і шахтах, не завадило найбільшим світовим виробникам зробити ривок у розробці конструктивних рішень, що роблять ці машини більш комфортними, більш екологічними та привабливими.
У виробників була вагома причина витратити більше часу на ці будівельні гіганти. По-перше, за інформацією агентства з досліджень і прогнозування ринків Off-Highway Research, очікується, що цього року продажі екскаваторної техніки на європейських ринках перевищать попередній максимум, встановлений у 2019 році. оскільки відновлення галузі після пандемії COVID-19 набирає обертів.
Більш того, очікується, що цього року рівень продажів цих машин на 15 найбільших ринках Західної Європи досягне позначки в 31 400 одиниць, перевищивши попередню рекордну позначку 2019 року, що становить 31 200 одиниць. Ривок у продажах у порівнянні з 2020 роком, на показники якого справив сильний вплив COVID-19, складе близько 23%. За наявними прогнозами, в 2022 році попит на екскаватори зросте ще більше – очікується, що продажі перевищать 32 000 одиниць техніки.
– сказав керуючий директор агентства Off-Highw
Кріс Слейт додав: “Ми вважаємо, що продажі цього року були б набагато вищими, якби не обмеження в ланцюжках постачання і труднощі з доставлянням, про які широко повідомлялося. Це особливо стосується гусеничних екскаваторів, оскільки велика частина машин, що продаються в Європі, імпортується з Азії “.
Проблеми в ланцюжках постачання
Проблеми в ланцюжках постачання явно позначаються на виробництві техніки. Але життя триває! І нещодавно південнокорейська компанія Doosan представила свій новий 25-тонний екскаватор DX245NHD-7, призначений для важких експлуатаційних навантажень. У новій моделі використовуються компоненти ходової частини екскаватора 30-тонного класу, що забезпечують тривалий термін служби та надійність машини в найскладніших умовах експлуатації.
Машина оснащена дизельним двигуном Doosan DL06V, потужність якого досягає 131 кВт при 1800 об/хв.
Компанія Doosan заявляє, що двигун представляє нове рішення, що перевершує вимоги екологічних стандартів Stage V. Конструктивні особливості нового двигуна забезпечують збільшення кількості повітря, доступного під час згоряння, в результаті чого підвищується температура процесу і зменшується кількість твердих частинок, що утворюються. Таким чином усувається необхідність в рециркуляції вихлопних газів (EGR).
Виробник заявляє, що поєднання нової конструкції двигуна та ефективної системи додаткового очищення ОГ дозволяє збільшити інтервал обслуговування сажового фільтра (DPF) приблизно до 8000 годин.
Новий екскаватор розроблений з урахуванням можливості більш широкого використання поворотно-похилих механізмів і оснащений стандартною противагою масою 5 тонн, що сприяє збільшенню зусилля копання і вантажності машини.
У порівнянні з попередніми моделями, екскаватор DX245NHD-7 оснащений інтелектуальною гідравлічною системою, що підвищує ефективність роботи навісного обладнання на 30%. У стандартній комплектації моделі з’явився новий режим оптимізації роботи поворотно-похилого механізму ковша «Tiltrotator Mode». Режим використовується, коли необхідна максимальна точність роботи поворотно-похилого механізму, яка досягається внаслідок усунення зустрічного тиску та оптимізації гідравлічного потоку.
Оновлення, які порадують операторів нової машини, також включають нове сидіння з оббивкою зі шкірзамінника, сенсорний екран більшого розміру, аудіосистему DAB audio (бездротова система гучного зв’язку і Bluetooth), кондиціонер і 8 світлодіодних фар робочого світла. Додаткові параметри включають 4 додаткових світлодіодних лампи, монітор кругового огляду AVM з камерами кругового огляду та ультразвукову систему виявлення перешкод.
За словами фахівця компанії Doosan Стефана Дьє (Stephane Dieu), нова модель DX245NHD-7 означає появу в лінійці гусеничних екскаваторів Doosan середнього класу виключно витривалої машини. Умовне позначення цієї моделі містить літеру «N», що означає конфігурацію з вузькою гусеничною стрічкою. Літери «HD» у позначенні машини розшифровуються як «Heavy Duty», що означає придатність машини для найскладніших умов експлуатації. Крім цього, вузька конструкція моделі DX245NHD-7 забезпечує додаткову перевагу – транспортну ширину, що становить всього 2,54 м.
Нові моделі екскаваторів Caterpillar.
Коли виробник випускає на ринок нову модель екскаватора, звичайно ж, ви очікуєте, що машина буде краще, ніж попередні. Але нові моделі екскаваторів, випущені нещодавно американською компанією Cat, без сумніву, перевершать всі ваші очікування. У порівнянні з «попередниками» новий 17-тонний екскаватор Cat 317 забезпечує 45-відсоткове підвищення ефективності роботи оператора, а витрати на технічне обслуговування нової моделі Cat 317 GC знижені на 20%.
Машини можуть похвалитися «інтелектуальною» технологією Smart, яка для підвищення продуктивності автоматично адаптує потужність двигуна і гідравлічної системи до поточних умов експлуатації.
Коли виконувані завдання не потребують особливих зусиль, для економії палива можна використовувати робочий режим ECO. У цьому режимі знижується частота обертання двигуна і тривалість циклів, але зберігається величина виривного зусилля.
Обидві нових моделі оснащені новою системою управління розподільчим клапаном, яка, як заявляє компанія Cat, усуває необхідність в гідролініях управління, зменшує втрати тиску, а також сприяє економії палива.
Одна з причин підвищення продуктивності, заявленого компанією Cat щодо двох нових екскаваторів – це використання вбудованих технологій. Сюди входить система Cat Grade з 2D, яку оператори можуть використовувати для керування параметрами глибини, ухилу і горизонтальної відстані при виконанні виїмки ґрунту. Цю систему також можна модернізувати до Cat Grade з Advanced 2D або Cat Grade з 3D.
Технологія Cat Payload дозволяє операторам отримувати оптимальні показники завантаження шляхом зважування під час руху машини та розрахувати корисне навантаження в режимі реального часу для підвищення ефективності навантажувальних робіт. Ці та інші відомості про роботу машин, включаючи зведені дані про корисне навантаження, витрати палива і т. д. автоматично збираються за допомогою системи Product Link, допомагаючи керівникам парку спецтехніки приймати зважені рішення і розробляти заходи, спрямовані на підвищення загальної ефективності.
Гусеничні екскаватори Volvo CE
Шведська компанія Volvo CE випустила два гусеничних 50-тонники, які є першими машинами, виробленими компанією в цьому розмірному класі. Зробивши трохи більше, ніж очікувалося, компанія домоглася того, щоб зусилля різання і підіймальна сила обох машин перевищують аналогічні показники більш великих машин. Обидві моделі оснащені двигуном, що забезпечує найвищу вихідну потужність у цьому класі.
За інформацією компанії Volvo, нові моделі екскаваторів EC530E і EC550E підходять для навантаження визнаних самоскидів вантажністю 30-40 тонн, при цьому для їх завантаження потрібно менше проходів. Це одна з причин, через яку компанія обіцяє потенційне зростання продуктивності до 20%.
На обох машинах посилена ходова частина, верхня і нижня рами відрізняються однаковою міцністю. Додаткову міцність стріли та руків’я обох машин забезпечує більший розмір пальця.
Не зважаючи на дивовижну потужність паливна економічність обох машин підвищилася до 25%, насамперед шляхом сучасної електрогідравлічної системи управління.
В електрогідравлічній системі управління екскаваторами використовується технологія незалежного регулювання дозувального клапана (IMVT). Гідравлічна система з електронним управлінням забезпечує більш точне виконання операцій з порівняння з системою з механічним управлінням.
У машинах використовується ще одна технологія, що допомагає знизити стомлюваність оператора – це технологія зменшення розгойдування робочого органу екскаватора, що пом’якшує ударне навантаження на машину.
Оскільки вирішальне значення як для продуктивності, так і для рентабельності операцій має час безвідмовної роботи, компоненти екскаваторів EC530E та EC550E спроєктовані з урахуванням виключної довговічності. Електрична схема має роз’єми, характеристики яких перевищують стандарти захисту від проникнення води, а гідравлічні лінії управління виключені, завдяки чому зменшилася кількість необхідних муфт.
Інтервали заміни моторного мастила та фільтрів збільшено до 1000 годин.
Нові екскаватори компанії Hyundai Construction Equipment Europe
Кожен п’ятий гусеничний екскаватор, що купується в Європі, належить до класу 20-тонників, тому випуск південнокорейською компанією Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) нової 22-тонної машини здається правильним рішенням.
Новий екскаватор HX210AL оснащений двигуном Cummins B4.5 з вихідною потужністю 129 кВт, що відповідає вимогам екологічних стандартів Stage V.
За інформацією компанії Hyundai, двигун оснащений інноваційною інтегрованою системою нейтралізації вихлопних газів, яка скорочує обсяг шкідливих викидів і зменшує потребу в технічному обслуговуванні. За заявою компанії, усунення необхідності в рециркуляції відпрацьованих газів призвело до підвищення надійності та спрощення технічного обслуговування машини.
Екскаватор HX210AL може похвалитися максимальним крутним моментом 780 Нм – на 7% вище, ніж у попередньої моделі. Нова електронна система управління об’ємною витратою помпи (система EPFC) підвищує керованість машини, забезпечуючи точність позиціювання робочого органу.
Нова машина може бути оснащена опціональною системою інтелектуального управління машиною MG/MC, яка показує оператору положення крайки ковша і допомагає керувати процесом формування поверхні, автоматично направляючи крайки ковша під заданим кутом.
Для нової моделі HX210AL використовується фірмове колірне рішення, призначене для машин Hyundai серії A – темно-сіра стріла і руків’я у поєднанні з жовтими елементами корпусу. Оператори цієї моделі оцінять нову кабіну зі склінням у нижній частині дверей, що покращує огляд.
Ще одна особливість нової моделі – сидіння Grammar з пневматичною підвіскою, а також сенсорний монітор і поворотний регулятор Jog-Shuttle.
– сказав Герт Петерс (Gert Peeters), керівник відділу спеціальних продуктів компанії HCEE.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0