Відбулася поставка перших кар’єрних самоскидів з полегшеними кузовами Metso в регіон Центральної Європи

Комплектуючi Стaттi

20 Тра 2020, 11:26

eye-icon

45

comment-icon

0

На кар’єр з видобутку порфіру, розташований в бельгійській провінції Валлонський Брабант поставлені два перших самоскиди Komatsu HD605-8 з самоскидними кузовами Metso. Поставка була виконана дистриб’ютором Metso – компанією BIA Group. Це була перша поставка в регіон Центральної Європи, і вона відбулася рівно через рік після презентації самосвальних кузовів Metso на міжнародній виставці Bauma у 2019 році в німецькому місті Мюнхен.

Відбулася поставка перших кар'єрних самоскидів з полегшеними кузовами Metso в регіон Центральної Європи
Metso заявила, що представлений на виставці Bauma у 2019 році самоскидний кузов на 20-30% легше традиційного кузова вантажного автомобіля зі сталевою футерівкою

Видобувається і переробляється в кар’єрі в Валлонський Брабант порфір, що являти собою тверду і вельми міцну вулканічну гірську породу, викликав сильне абразивне зношування контактуючих з ним частин традиційних кузовів вантажівок, які використовувалися до поставки самоскидів з кузовами Metso. У разі традиційного кузова величину максимальної корисної вантажопідйомності обмежує висока маса футерування і самого кузова.

Компанія Metso заявила, що її самоскидний кузов відрізняється від стандартних тим, що він легше, має високу зносостійкість, має округлу форму і виконаний зі високоміцної сталі з футерівкою з високоякісної еластичної гуми Trellex. Фінський виробник кар’єрного устаткування сказав, що цей прийом дозволив зменшити масу кузова на 20-30% і при цьому зберегти його структурну жорсткість.

Полегшений кузов Metso, розроблений для вантажівок Komatsu HD605-8, важить на 6 тонн менше, ніж стандартна версія зі сталевою футерівкою. За словами фахівців компанії Metso, досягнуте зниження маси кузова дає можливість збільшити корисну вантажопідйомність на 10%. Таким чином, висока ефективність досягається за першої поїздки. Крім того, під час поїздок з порожнім кузовом самоскид буде споживати менше палива просто тому, що він став легше. Завдяки округлій формі кузова в ньому не залишається залишків вантажу, що перевозиться, і самоскиду не переміщує непотрібну вагу.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Інноваційні паралельні гібриди від Kohler

Інноваційні паралельні гібриди від Kohler

Американська корпорація Kohler пропонує інноваційні гібридні силові установки, які можуть застосовуватися для різних видів будівельної техніки.

31 Січ 2022, 10:00

eye-icon

21

comment-icon

0

У нових механічних подрібнювачах Cat тривалість робочого циклу зменшена на 52 відсотки

У нових механічних подрібнювачах Cat тривалість робочого циклу зменшена на 52 відсотки

Нове покоління механічних подрібнювачів для первинної та вторинної обробки від американської компанії-виробника будівельної та гірничодобувної техніки Caterpillar

13 Вер 2021, 09:02

eye-icon

33

comment-icon

0

Нюанси сучасного догляду за ситами для грохотів

Нюанси сучасного догляду за ситами для грохотів

Якщо сита грохоту брудні або їх розмір підібраний неправильно, то не має значення, яку кількість заповнювача ви виробляєте на добу. І хоча сита не такий дорогий інструмент, як, наприклад, велика кар'єрна або гірничошахтна спецтехніка, вони є важливою частиною обладнання, що приносить підприємству прибуток.

17 Лис 2020, 10:56

eye-icon

33

comment-icon

0

Advertisement