Інноваційні паралельні гібриди від Kohler
Американська корпорація Kohler пропонує інноваційні гібридні силові установки, які можуть застосовуватися для різних видів будівельної техніки.
Як заявила компанія, в основі її новітніх силових установок серії K-HEM лежить паралельна гібридна схема, яка більш ефективна, ніж класична послідовна схема.
У послідовній гібридній схемі хімічна енергія перетворюється на механічну, а потім механічна енергія перетворюється на електричну. У паралельній гібридній схемі механічну енергію отримують також шляхом перетворення хімічної енергії, а електроенергія надходить від попередньо зарядженого блоку акумуляторних батарей. Основна перевага паралельного гібрида полягає в можливості одночасно використовувати механічну та електричну енергії.
Як і у випадку з традиційними ДВЗ, гідросистема машини, оснащеної гібридною установкою серії K-HEM, буде працювати, використовуючи частину механічної енергії, відібраної у гібридної установки та перетвореної на гідравлічну.
Установка K-HEM 2504 являє собою гібридну силову установку, яка складається з дизельного двигуна KDI 2504TCR потужністю 55,4 кВт і електродвигуна з номінальною напругою 48 вольтів. Дизельний ДВЗ не оснащений системою SCR і відповідає вимогам законодавчих норм Stage V, що регулюють вміст шкідливих речовин в ОГ. Електродвигун забезпечує миттєву максимальну потужність 19,5 кВт і постійну потужність 9 кВт. Нова гібридна установка K-HEM 2504 оснащена системою контролю дизельного сажового фільтра (DPF), що забезпечує ефективну регенерацію фільтра і контролює температуру з метою регулювання правильного зарядного напруження блоку акумуляторів.
Удосконалений двигун KDI 2504TCR має високі робочі характеристики. Використовуючи для підтримки електромотор, двигун здатний забезпечити таку ж, якщо не вище, потужність, що і ДВЗ з високою вихідною потужністю, і при цьому має невеликі габарити.
Гібридна силова установка K-HEM 1003 виробляє енергію, використовуючи комбінацію дизельного двигуна KDW 1003 потужністю 18 кВт і електродвигуна з номінальною напругою 48 вольтів. Дизельний ДВЗ не оснащений сажовим фільтром DPF і відповідає вимогам законодавчих норм Stage V, що регулюють вміст шкідливих речовин в ОГ. Електродвигун забезпечує миттєву максимальну потужність 15 кВт і постійну потужність 9 кВт. Це означає, що установка здатна забезпечити потужність понад 30 кВт без потреби в установці системи нейтралізації відпрацьованих газів. Гібридну силову установку K-HEM можна також використовувати як генераторну установку для систем акумулювання енергії.
Гібридні силові установки K-HEM можна встановлювати як на обладнанні з повторно-короткочасним режимом роботи та з нерегулярними піками навантаження, а також на обладнанні з безперервним режимом роботи, для якого характерні низькі навантаження. В установках K-HEM велика частина енергії забезпечується шляхом ДВЗ, а в момент пікових навантажень залучається електродвигун.
Встановлення K-HEM Package легше і набагато компактніше, ніж зіставні ДВЗ. При цьому установка забезпечує перевагу використання механічної та електричної енергій. Двигуни гібридних установок менш складні та не потребують складних систем доочищення вихлопних газів, а гібридна схема дозволяє накопичувати та використовувати надлишкову енергію в акумуляторних батареях. Для управління роботою двигуна використовується головний блок управління, а гібридна схема означає зниження рівня шуму і викидів ОГ, а також зменшення витрати палива.
Дизельний двигун забезпечує максимальний ККД в певних умовах експлуатації, а гібридний агрегат забезпечує оптимальну потужність при піковому споживанні потужності, підвищуючи продуктивність. Подвійна «роль» електромотора, який працює і як генератор, і як допоміжний двигун, забезпечує рекуперацію кінетичної енергії в системі трансмісії під час гальмування, а також у ДВЗ під час низького споживання енергії. Крім цього, передбачена рекуперація енергії вихлопних газів. Енергія, що зберігається в блоці акумуляторів, використовується тоді, коли потрібна потужність, що перевищує поріг встановленої потужності в 18 кВт, і навіть перевищує 30 кВт. Завдяки цій схемі зменшується обсяг вихлопних газів, знижується витрата палива і встановлена потужність.
Італійська компанія-виробник підіймальних платформ CELA одна з перших серед виробників будівельної техніки використовувала гібридну силову установку Kohler K-HEM 1003 в новій моделі підіймача DT28.
Оскільки у двигунах не використовуються системи доочищення вихлопних газів, усунені простої, які могли б бути викликані необхідністю регенерації дизельного сажового фільтра.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0