Інноваційні паралельні гібриди від Kohler

Комплектуючi Стaттi

31 Січ 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Американська корпорація Kohler пропонує інноваційні гібридні силові установки, які можуть застосовуватися для різних видів будівельної техніки.

Більш потужна гібридна силова установка Kohler K-HEM 2504 підходить для установки на великогабаритних промислових машинах
Більш потужна гібридна силова установка Kohler K-HEM 2504 підходить для установки на великогабаритних промислових машинах

Як заявила компанія, в основі її новітніх силових установок серії K-HEM лежить паралельна гібридна схема, яка більш ефективна, ніж класична послідовна схема.

У послідовній гібридній схемі хімічна енергія перетворюється на механічну, а потім механічна енергія перетворюється на електричну. У паралельній гібридній схемі механічну енергію отримують також шляхом перетворення хімічної енергії, а електроенергія надходить від попередньо зарядженого блоку акумуляторних батарей. Основна перевага паралельного гібрида полягає в можливості одночасно використовувати механічну та електричну енергії.

Як і у випадку з традиційними ДВЗ, гідросистема машини, оснащеної гібридною установкою серії K-HEM, буде працювати, використовуючи частину механічної енергії, відібраної у гібридної установки та перетвореної на гідравлічну.

Установка K-HEM 2504 являє собою гібридну силову установку, яка складається з дизельного двигуна KDI 2504TCR потужністю 55,4 кВт і електродвигуна з номінальною напругою 48 вольтів. Дизельний ДВЗ не оснащений системою SCR і відповідає вимогам законодавчих норм Stage V, що регулюють вміст шкідливих речовин в ОГ. Електродвигун забезпечує миттєву максимальну потужність 19,5 кВт і постійну потужність 9 кВт. Нова гібридна установка K-HEM 2504 оснащена системою контролю дизельного сажового фільтра (DPF), що забезпечує ефективну регенерацію фільтра і контролює температуру з метою регулювання правильного зарядного напруження блоку акумуляторів.

Удосконалений двигун KDI 2504TCR має високі робочі характеристики. Використовуючи для підтримки електромотор, двигун здатний забезпечити таку ж, якщо не вище, потужність, що і ДВЗ з високою вихідною потужністю, і при цьому має невеликі габарити.

Гібридна силова установка K-HEM 1003 виробляє енергію, використовуючи комбінацію дизельного двигуна KDW 1003 потужністю 18 кВт і електродвигуна з номінальною напругою 48 вольтів. Дизельний ДВЗ не оснащений сажовим фільтром DPF і відповідає вимогам законодавчих норм Stage V, що регулюють вміст шкідливих речовин в ОГ. Електродвигун забезпечує миттєву максимальну потужність 15 кВт і постійну потужність 9 кВт. Це означає, що установка здатна забезпечити потужність понад 30 кВт без потреби в установці системи нейтралізації відпрацьованих газів. Гібридну силову установку K-HEM можна також використовувати як генераторну установку для систем акумулювання енергії.

Гібридні силові установки K-HEM можна встановлювати як на обладнанні з повторно-короткочасним режимом роботи та з нерегулярними піками навантаження, а також на обладнанні з безперервним режимом роботи, для якого характерні низькі навантаження. В установках K-HEM велика частина енергії забезпечується шляхом ДВЗ, а в момент пікових навантажень залучається електродвигун.

У гібридній силовій установці Kohler K-HEM 1003 використовується паралельна гібридна схема. Ця установка підходить для використання з компактними машинами
У гібридній силовій установці Kohler K-HEM 1003 використовується паралельна гібридна схема. Ця установка підходить для використання з компактними машинами

Встановлення K-HEM Package легше і набагато компактніше, ніж зіставні ДВЗ. При цьому установка забезпечує перевагу використання механічної та електричної енергій. Двигуни гібридних установок менш складні та не потребують складних систем доочищення вихлопних газів, а гібридна схема дозволяє накопичувати та використовувати надлишкову енергію в акумуляторних батареях. Для управління роботою двигуна використовується головний блок управління, а гібридна схема означає зниження рівня шуму і викидів ОГ, а також зменшення витрати палива.

Дизельний двигун забезпечує максимальний ККД в певних умовах експлуатації, а гібридний агрегат забезпечує оптимальну потужність при піковому споживанні потужності, підвищуючи продуктивність. Подвійна «роль» електромотора, який працює і як генератор, і як допоміжний двигун, забезпечує рекуперацію кінетичної енергії в системі трансмісії під час гальмування, а також у ДВЗ під час низького споживання енергії. Крім цього, передбачена рекуперація енергії вихлопних газів. Енергія, що зберігається в блоці акумуляторів, використовується тоді, коли потрібна потужність, що перевищує поріг встановленої потужності в 18 кВт, і навіть перевищує 30 кВт. Завдяки цій схемі зменшується обсяг вихлопних газів, знижується витрата палива і встановлена потужність.

Компанія Kohler стверджує, що високий ступінь інтеграції між механічними та гідравлічними компонентами дозволяє оптимізувати управління машиною. Залежно від конкретних потреб, управління кожним виконавчим механізмом може здійснюватися за допомогою гідравлічної або електричної системи, а контроль – за допомогою головного блоку управління.

Італійська компанія-виробник підіймальних платформ CELA одна з перших серед виробників будівельної техніки використовувала гібридну силову установку Kohler K-HEM 1003 в новій моделі підіймача DT28.

Оскільки у двигунах не використовуються системи доочищення вихлопних газів, усунені простої, які могли б бути викликані необхідністю регенерації дизельного сажового фільтра.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

У нових механічних подрібнювачах Cat тривалість робочого циклу зменшена на 52 відсотки

У нових механічних подрібнювачах Cat тривалість робочого циклу зменшена на 52 відсотки

Нове покоління механічних подрібнювачів для первинної та вторинної обробки від американської компанії-виробника будівельної та гірничодобувної техніки Caterpillar

13 Вер 2021, 09:02

eye-icon

34

comment-icon

0

Нюанси сучасного догляду за ситами для грохотів

Нюанси сучасного догляду за ситами для грохотів

Якщо сита грохоту брудні або їх розмір підібраний неправильно, то не має значення, яку кількість заповнювача ви виробляєте на добу. І хоча сита не такий дорогий інструмент, як, наприклад, велика кар'єрна або гірничошахтна спецтехніка, вони є важливою частиною обладнання, що приносить підприємству прибуток.

17 Лис 2020, 10:56

eye-icon

33

comment-icon

0

Відбулася поставка перших кар'єрних самоскидів з полегшеними кузовами Metso в регіон Центральної Європи

Відбулася поставка перших кар'єрних самоскидів з полегшеними кузовами Metso в регіон Центральної Європи

На кар'єр з видобутку порфіру, розташований в бельгійській провінції Валлонський Брабант поставлені два перших самоскиди Komatsu HD605-8 з самоскидними кузовами Metso.

20 Тра 2020, 11:26

eye-icon

45

comment-icon

0

Advertisement