Wacker Neuson випустила важкий навантажувач WL95

Новини Спецтехнiка

5 Жов 2020, 10:17

eye-icon

9

comment-icon

0

Фронтальний навантажувач з шарнірно-зчленоваю рамою WL95 став першою машиною важкого класу в портфелі навантажувачів компанії Wacker Neuson. Про це повідомляє heavyequipmentguide.ca.

Незважаючи на компактні габарити, фронтальний навантажувач WL95 вже отримав позитивні відгуки за відмінні експлуатаційні якості і високі показники корисного навантаження, що дозволяють користувачам виконувати завантаження, переміщення і відсипання матеріалів більш ефективно.

Основні характеристики 

Високе відривне зусилля навантажувача WL95 і швидкість пересування до 20 км/год забезпечуються завдяки використанню гідростатичної трансмісії з плавним регулюванням. Стандартний ківш об’ємом 1,5 м3 і перекидаюче навантаження з прямим ковшем, що складає 6,5 тонн, дозволяють фронтальному навантажувачу WL95 переміщувати великі обсяги ґрунту за більш короткий проміжок часу.

Компактні габарити, не характерні для навантажувачів цього класу, забезпечують малий радіус розвороту машини і великий кут повороту керованих коліс.

Шарнірне з’єднання і хитний задній міст машини забезпечують в будь-якій ситуації оптимальну маневреність і зчеплення з ґрунтом. У заводській комплектації навантажувач WL95 оснащений системою автоматичного повернення ковша, системою регулювання плавності ходу і реверсивним вентилятором, які гарантують оптимальний рівень продуктивності.

Зручність для оператора 

Фронтальний навантажувач з шарнірно-зчленоваю рамою Wacker Neuson WL95 відрізняється ергономічністю і комфортними умовами для тривалої роботи оператора. Кабіна простора, має зручні сидіння, хороший огляд навісного обладнання. Тож оператор може продуктивно працювати протягом усього робочого дня. Зручний для користування 7-дюймовий кольоровий дисплей забезпечує доступ оператора до всіх ключових показників і функцій машини.

Консоль керування оснащена багатофункціональним джойстиком та інноваційним елементом керування — поворотним перемикачем “Jog Dial”, що забезпечує простоту регулювання потоку гідравлічної рідини на навісне обладнання.

Двигун Deutz 3.61, потужністю 100 кВт, з системою очищення вихлопних газів, що включає дизельний каталізатор окислення DOC і систему селективного каталітичного відновлення (SCR), забезпечує потік гідравлічної рідини на стандартне допоміжне обладнання на рівні 0,12 м3 на хвилину. Завдяки широкому капоту двигуна, спрощується доступ для щоденного і регулярного обслуговування машини. Знімні кришки забезпечують легкий доступ до гідравлічних та електричних компонентів машини.

Компанія Wacker Neuson планує поповнити модельний ряд навантажувачів у важкому класі версією фронтального навантажувача WL95 з телескопічною стрілою. Модифікація WL95T матиме ті ж технічні характеристики, що й навантажувач WL95, але буде оснащена телескопічною стрілою з максимальним вильотом, що досягає 5,4 метра.

Як заявляють у компанії, завдяки збільшеній вазі, величині перекидаючого навантаження, підйому і вильоту стріли, ця машина буде мати переваги, які не так легко знайти у інших машин на ринку фронтальних навантажувачів.

Компанія Wacker Neuson планує представити в 2020 році ще один, більший фронтальний навантажувач з шарнірно-зчленоваю рамою WL110. Ця робоча конячка буде оснащена двигуном Deutz, потужністю 115 кВт, ковшем об’ємом 1,8 м3 і матиме велику вантажопідйомність. Нова модель підійде для роботи у сфері переробки відходів.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Час напрацювання моделі фронтального навантажувача John Deere 944K Hybrid досяг 1 мільйона мотогодин

Час напрацювання моделі фронтального навантажувача John Deere 944K Hybrid досяг 1 мільйона мотогодин

Як зазначають у компанії, це є свідченням високої надійності їх машин.

12 години.тому

eye-icon

19

comment-icon

0

Компанія K-Tec представила новий виштовхувач для кузовів зчленованих самоскидів Volvo

Компанія K-Tec представила новий виштовхувач для кузовів зчленованих самоскидів Volvo

Тепер клієнти, які експлуатують зчленовані самоскиди марки Volvo, отримають можливість оснастити кузова своїх землевозів виштовхувачем K-Tec EJB.

16 Жов 2020, 11:22

eye-icon

12

comment-icon

0

Ґрунтовий коток від Dynapac здатний долати підйом у 55% на задній передачі

Ґрунтовий коток від Dynapac здатний долати підйом у 55% на задній передачі

Грунтовий коток Dynapac спеціальної серії High Climb здатний на задній передачі долати підйоми величиною до 55%.

30 Вер 2020, 10:01

eye-icon

34

comment-icon

0

Advertisement