Запорізький міст планують добудувати за два роки замість чотирьох

Новини Новини України

22 Кві 2020, 16:31

eye-icon

5

comment-icon

0

Про це під час прес-конференції на довгобуді заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков. Нагадаємо, в лютому 2020 року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було оголошено турецьку компанію Onur. 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт і станом на сьогодні роботи відновлені. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).

Запорізький міст. Фото Репортер.Ua.
“Контрактом передбачено, що термін будівництва складатиме 4 роки. Але, за умови планового фінансування, наш робочий термін 2 роки. Якщо динаміка, темпи будівництва будуть усіх влаштовувати, то за нашим внутрішнім планом у нас буде можливість виділити на цей проєкт 5 млрд грн цього року”,

– заявив Олександр Кубраков.

Загалом, на будівництво мосту вже виділено 2,76 млрд грн, з яких:

Державний дорожній фонд – 10 млн грн.
Окрема бюджетна програма – 500,04 млн грн.
Залишки коштів з минулого року – 740 млн грн.
Залучення кредитів Укравтодором – 1,5 млрд грн.

Роботи на об’єкті вже розпочато. Цього року вони будуть вестися на опорах №№ 3, 4, 5. Усі опори були обстежені, в тому числі і під водою. З боку проєктної організації був виданий висновок, що конструкції мають незначні дефекти, які треба усунути шляхом невеликих ремонтів. В цілому ж вони відповідають нормативам та придатні до експлуатації та подальшого ведення робіт.

Отже, до кінця року планутється завершити роботи на частині мостового переходу та запустити рух з ж/м Бабурка на острів Хортиця. При цьому на хід виконання робіт не може вплинути скарга громадської організації до АМКУ щодо підозри у змові переможця тендеру компанії Onur та іншого учасника – Gocay.

“Розслідування не стосується процесу будівництва. Якщо була змова, то це буде мати наслідки для них, як для компаній. Вони можуть отримати штраф, та можуть бути позбавлені можливості приймати участь у тендерах. Такі гучні заяви досить часто бувають у наших реаліях. АМКУ у цьому розбереться. Я запевняю, що жодним чином на процесі будівництва це не вплине”,

– заявив очільник Укравтодору.

Нагадаємо, Запорізький міст — це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі два 2 позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років. Будівництво було розморожено у 2020 році.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Ferrexpo розпочала промислову експлуатацію безпілотних самоскидів

Ferrexpo розпочала промислову експлуатацію безпілотних самоскидів

Компанія стала першою в СНД і Європі по впровадженню автономного парку гірничого обладнання. Група Ferrexpo розпочала промислову експлуатацію безпілотних самоскидів на Єристівському гірничо-збагачувальному комбінаті.

20 години.тому

eye-icon

14

comment-icon

0

У Кременчуці почали будувати новий міст за 11 млрд гривень

У Кременчуці почали будувати новий міст за 11 млрд гривень

Будівельники заганяють палі майбутнього мосту на глибину 30 метрів, щоб перевірити здатність витримувати проектні навантаження.

4 дні.тому

eye-icon

11

comment-icon

0

Трасу від Сміли до Київської області відновлять за два роки

Трасу від Сміли до Київської області відновлять за два роки

Укравтодор планує протягом двох років відновити трасу Н-01 Київ — Знам'янка в Черкаській області. Про це агентство повідомило на своїй сторінці в Facebook.

4 дні.тому

eye-icon

10

comment-icon

0

Advertisement