Запорізький міст планують добудувати за два роки замість чотирьох
Про це під час прес-конференції на довгобуді заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков. Нагадаємо, в лютому 2020 року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було оголошено турецьку компанію Onur. 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт і станом на сьогодні роботи відновлені. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).
– заявив Олександр Кубраков.
Загалом, на будівництво мосту вже виділено 2,76 млрд грн, з яких:
▪ Державний дорожній фонд – 10 млн грн.
▪ Окрема бюджетна програма – 500,04 млн грн.
▪ Залишки коштів з минулого року – 740 млн грн.
▪ Залучення кредитів Укравтодором – 1,5 млрд грн.
Роботи на об’єкті вже розпочато. Цього року вони будуть вестися на опорах №№ 3, 4, 5. Усі опори були обстежені, в тому числі і під водою. З боку проєктної організації був виданий висновок, що конструкції мають незначні дефекти, які треба усунути шляхом невеликих ремонтів. В цілому ж вони відповідають нормативам та придатні до експлуатації та подальшого ведення робіт.
Отже, до кінця року планутється завершити роботи на частині мостового переходу та запустити рух з ж/м Бабурка на острів Хортиця. При цьому на хід виконання робіт не може вплинути скарга громадської організації до АМКУ щодо підозри у змові переможця тендеру компанії Onur та іншого учасника – Gocay.
– заявив очільник Укравтодору.
Нагадаємо, Запорізький міст — це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі два 2 позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років. Будівництво було розморожено у 2020 році.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0