Запорізький міст планують добудувати за два роки замість чотирьох

Новини Новини України

22 Кві 2020, 16:31

eye-icon

53

comment-icon

0

Про це під час прес-конференції на довгобуді заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков. Нагадаємо, в лютому 2020 року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було оголошено турецьку компанію Onur. 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт і станом на сьогодні роботи відновлені. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).

Запорізький міст. Фото Репортер.Ua.
“Контрактом передбачено, що термін будівництва складатиме 4 роки. Але, за умови планового фінансування, наш робочий термін 2 роки. Якщо динаміка, темпи будівництва будуть усіх влаштовувати, то за нашим внутрішнім планом у нас буде можливість виділити на цей проєкт 5 млрд грн цього року”,

– заявив Олександр Кубраков.

Загалом, на будівництво мосту вже виділено 2,76 млрд грн, з яких:

Державний дорожній фонд – 10 млн грн.
Окрема бюджетна програма – 500,04 млн грн.
Залишки коштів з минулого року – 740 млн грн.
Залучення кредитів Укравтодором – 1,5 млрд грн.

Роботи на об’єкті вже розпочато. Цього року вони будуть вестися на опорах №№ 3, 4, 5. Усі опори були обстежені, в тому числі і під водою. З боку проєктної організації був виданий висновок, що конструкції мають незначні дефекти, які треба усунути шляхом невеликих ремонтів. В цілому ж вони відповідають нормативам та придатні до експлуатації та подальшого ведення робіт.

Отже, до кінця року планутється завершити роботи на частині мостового переходу та запустити рух з ж/м Бабурка на острів Хортиця. При цьому на хід виконання робіт не може вплинути скарга громадської організації до АМКУ щодо підозри у змові переможця тендеру компанії Onur та іншого учасника – Gocay.

“Розслідування не стосується процесу будівництва. Якщо була змова, то це буде мати наслідки для них, як для компаній. Вони можуть отримати штраф, та можуть бути позбавлені можливості приймати участь у тендерах. Такі гучні заяви досить часто бувають у наших реаліях. АМКУ у цьому розбереться. Я запевняю, що жодним чином на процесі будівництва це не вплине”,

– заявив очільник Укравтодору.

Нагадаємо, Запорізький міст — це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі два 2 позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років. Будівництво було розморожено у 2020 році.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Україна розпочала реалізацію своїх перших дорожніх ДПП

Україна розпочала реалізацію своїх перших дорожніх ДПП

Уряд України підписав консультаційні угоди щодо своїх перших дорожніх проєктів ДПП (державно-приватне партнерство).

11 Січ 2022, 09:04

eye-icon

18

comment-icon

0

Каталог відомостей про геологічну інформацію розпочав роботу

Каталог відомостей про геологічну інформацію розпочав роботу

Геопросторові дані геологічної інформації доступні на інтерактивній карті

7 Січ 2022, 09:10

eye-icon

9

comment-icon

0

Відбулися аукціони з продажу спецдозволів на користування надрами

Відбулися аукціони з продажу спецдозволів на користування надрами

Держгеонадра під час прозорих торгів реалізували 11 ділянок надр за понад 12,5 мільйона гривень

27 Гру 2021, 09:30

eye-icon

14

comment-icon

0

Advertisement