Час напрацювання моделі фронтального навантажувача John Deere 944K Hybrid досяг 1 мільйона мотогодин

Новини Спецтехнiка

26 Жов 2020, 11:25

eye-icon

24

comment-icon

0

Час напрацювання моделі фронтального навантажувача 944K hybrid досяг 1 мільйона мотогодин. Як відзначили у компанії, це є свідченням високої надійності машин. Про це повідомляє інформаційний портал www.heavyequipmentguide.ca.

“Коли ми розробляємо нову машину, в центрі уваги наших проєктувальників в першу чергу знаходяться такі потреби клієнтів, як довговічність і продуктивність машини, рентабельність експлуатації і низькі експлуатаційні витрати. Досягнувши на наших навантажувачах 944K кордону в 1 мільйон мотогодин, ми можемо з усією впевненістю сказати, що наші машини з електроприводом гарантують клієнтам надійність і продуктивність, підтверджену практикою”, –

– розповідає менеджер з маркетингу компанії John Deere Грант Ван Тайн (Grant Van Tine).

Модель фронтального навантажувача 944K Hybrid вперше з’явилася на ринку в 2015 році. Гібрид 944K оснащений дизельним двигуном потужністю 536 к.с., що забезпечує високий крутний момент і швидкість реагування при збереженні швидкості роботи стріли і ковша. 

Гібрид 944K також має високу паливну ефективність. Він має інші видатні якості, що забезпечують високу продуктивність машини протягом усього терміну служби, навіть при великих навантаженнях або при використанні машини в кар’єрах.

Серед інших переваг машини:

  • безщіткові генератори змінного струму і електродвигуни,
  • гальмівні резистори з водяним охолодженням
  • твердотільна силова електроніка.

У порівнянні з традиційними приводними механізмами система електроприводу 944K значно знижує експлуатаційні витрати за рахунок виключення необхідності відновлення перетворювача крутного моменту і компонентів трансмісії в середині терміну служби машини.

До ключових особливостей машини відноситься наявність стандартної антипробуксовочної системи, яка автоматично обмежує передачу крутного моменту на колесо при прослизанні і підвищує зчеплення з ґрунтом у поганих дорожніх умовах.

Удосконалена система контролю тягового зусилля на колесі практично виключає пробуксовку і пошкодження шин. Функція руху накатом знижує знос робочого гальма. Гідростатична система трансмісії забезпечує динамічне гальмування, коли уповільнення швидкості руху навантажувача відбувається без торкання педалі, допомагаючи зменшити знос елементів робочого гальма.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Французька компанія Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів з усіма поворотними колесами і поворотною стрілою. Такі машини мають важливу перевагу там, де розміри робочого майданчика обмежені. 

2 дні.тому

eye-icon

13

comment-icon

0

Bobcat повертається у сегмент тракторів із новою лінійкою компактних моделей

Bobcat повертається у сегмент тракторів із новою лінійкою компактних моделей

Компанія Bobcat оголосила про своє рішення повернутися до "витоків" і знову вийти на ринок тракторів. Новий модельний ряд тракторів Bobcat включає 15 моделей потужністю від 21 до 58 кінських сил.

28 Жов 2020, 15:38

eye-icon

13

comment-icon

0

Компанія K-Tec представила новий виштовхувач для кузовів зчленованих самоскидів Volvo

Компанія K-Tec представила новий виштовхувач для кузовів зчленованих самоскидів Volvo

Тепер клієнти, які експлуатують зчленовані самоскиди марки Volvo, отримають можливість оснастити кузова своїх землевозів виштовхувачем K-Tec EJB.

16 Жов 2020, 11:22

eye-icon

15

comment-icon

0

Advertisement