Час напрацювання моделі фронтального навантажувача John Deere 944K Hybrid досяг 1 мільйона мотогодин

Новини Спецтехнiка

26 Жов 2020, 11:25

eye-icon

59

comment-icon

0

Час напрацювання моделі фронтального навантажувача 944K hybrid досяг 1 мільйона мотогодин. Як відзначили у компанії, це є свідченням високої надійності машин. Про це повідомляє інформаційний портал www.heavyequipmentguide.ca.

“Коли ми розробляємо нову машину, в центрі уваги наших проєктувальників в першу чергу знаходяться такі потреби клієнтів, як довговічність і продуктивність машини, рентабельність експлуатації і низькі експлуатаційні витрати. Досягнувши на наших навантажувачах 944K кордону в 1 мільйон мотогодин, ми можемо з усією впевненістю сказати, що наші машини з електроприводом гарантують клієнтам надійність і продуктивність, підтверджену практикою”, –

– розповідає менеджер з маркетингу компанії John Deere Грант Ван Тайн (Grant Van Tine).

Модель фронтального навантажувача 944K Hybrid вперше з’явилася на ринку в 2015 році. Гібрид 944K оснащений дизельним двигуном потужністю 536 к.с., що забезпечує високий крутний момент і швидкість реагування при збереженні швидкості роботи стріли і ковша. 

Гібрид 944K також має високу паливну ефективність. Він має інші видатні якості, що забезпечують високу продуктивність машини протягом усього терміну служби, навіть при великих навантаженнях або при використанні машини в кар’єрах.

Серед інших переваг машини:

  • безщіткові генератори змінного струму і електродвигуни,
  • гальмівні резистори з водяним охолодженням
  • твердотільна силова електроніка.

У порівнянні з традиційними приводними механізмами система електроприводу 944K значно знижує експлуатаційні витрати за рахунок виключення необхідності відновлення перетворювача крутного моменту і компонентів трансмісії в середині терміну служби машини.

До ключових особливостей машини відноситься наявність стандартної антипробуксовочної системи, яка автоматично обмежує передачу крутного моменту на колесо при прослизанні і підвищує зчеплення з ґрунтом у поганих дорожніх умовах.

Удосконалена система контролю тягового зусилля на колесі практично виключає пробуксовку і пошкодження шин. Функція руху накатом знижує знос робочого гальма. Гідростатична система трансмісії забезпечує динамічне гальмування, коли уповільнення швидкості руху навантажувача відбувається без торкання педалі, допомагаючи зменшити знос елементів робочого гальма.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

SANY представляє новий екскаватор Stage V

SANY представляє новий екскаватор Stage V

SANY офіційно представила новий екскаватор SY215C Stage V вантажністю 22-24 тонни.

25 Жов 2021, 09:05

eye-icon

27

comment-icon

0

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

В цьому році американська консалтингово-аналітична компанія EquipmentWatch відзначила гусеничні екскаватори Doosan Infracore Europe малого і середнього класів престижними нагородами «Equipment Lowest Cost of Ownership (LCO) Award» і «Highest Retained Value (HRV) Award».

30 Кві 2021, 10:13

eye-icon

73

comment-icon

0

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер Cat D9 гарантує зниження експлуатаційних витрат і скорочення витрати пального.

29 Січ 2021, 12:27

eye-icon

71

comment-icon

0

Advertisement