ConExpo-Con/Agg 2020: виставка, що відбулася, попри хвилювання та занепокоєння

Галузi Стaттi

30 Бер 2020, 14:20

eye-icon

59

comment-icon

0

У день відкриття виставки було багато відвідувачів було на відкритих стендах, за межами приміщень.

За декілька днів до ConExpo-Con/Agg 2020 і учасники, і відвідувачі стали ставити серйозні питання щодо участі у ній. Чи дійсно є причина для занепокоєння? Може деяким учасникам делегації слід утриматися від відвідування виставки? Може варто взагалі відмовитися від участі?

Потім, у міру наближення виставки, яка була намічена на 10-14 березня, деякі почали боязко запитувати: “Може організаторам ConExpo-Con/Agg варто відкласти або взагалі скасувати захід, який проводиться кожні три роки?”. 

Висока драма

Напередодні виставки здавалося, що обставини змінюються щодня, а в деякі дні — щогодини. За тиждень до початку стало відомо, що кілька великих виробників заповнювачів не направлятимуть своїх представників до Лас-Вегасу. Як тільки про це стало відомо, деякі інші великі виробники також дали зрозуміти, що вони не братимуть участі у виставці.

Так протягом декількох днів більшість великих учасників відмовилися від участі в ConExpo-Con/Agg.

Той факт, що “відсіялися” великі виробники заповнювачів, безумовно, було ударом для заходу. Відмова одного з великих виробників від участі викликала ланцюгову реакцію серед інших. Люди почали думати, чи будуть представлені на виставці ключові експоненти.

Тижнем раніше серед учасників почали ходить чутки про те, що двоє з найбільш яскравих учасників виставки відкликають свої заявки на участь. Якщо б це підтвердилося, то мало б негативний “ефект доміно” для інших.

Хоча чутки, що циркулювали навколо цих двох значних учасників виставки, не підтвердилися, Volvo Group підтвердила в середу, напередодні виставки, що вона не буде брати участь у заході. Це означало, що у виставці не братимуть участь підприємства декількох провідних бізнес-напрямків, в тому числі підрозділи Volvo Construction Equipment, Volvo Penta, Volvo Trucks, Mack Trucks і Terex Trucks. Рішення Volvo Group було прийнято після того, як штат Каліфорнія приєднався до штату Вашингтон і Флорида у США, оголосивши надзвичайний стан по боротьбі з розповсюдженням коронавіруса.

Від участі в ConExpo-Con/Agg відмовилося також кілька інших учасників. Це відбулося як до, так і після відмови Volvo Group від участі. Але жоден з них не був таким значним для заходу, як Volvo Group.

Зрештою, виставка пройшла, як планувалася, хоча організаторами було прийнято рішення закінчити її на день раніше, адже напруга, пов’язана з поширенням коронавіруса, зростала з кожним днем.

Враження

Попри несприятливі обставини, ґрунтуючись на незліченних бесідах з учасниками та відвідувачами виставки, можна сказати, що у більшості учасників залишилися хороші враження від заходу. Деякі учасники були навіть приємно здивовані результатом, враховуючи, що вони не були впевнені, чи будуть взагалі заходити у конференц-центр Лас-Вегаса.

Атмосфера, яку вдалося створити організаторам ConExpo-Con/Agg не зважаючи на ситуацію, дозволила учасникам повною мірою скористатися можливістю та ознайомитися з новим обладнанням, наприклад, з новою дробаркою Sepro.

Хоча відсутність великих виробників заповнювачів викликала в учасників деяке розчарування, ConExpo-Con/Agg 2020 надала постачальникам обладнання і послуг можливість приділити більше уваги дрібним і середнім виробникам. Знаючи, що на виставці не будуть присутні представники основних напрямків у галузі, ряд учасників скорегували число своїх представників з урахуванням передбачуваного рівня відвідуваності. Рішення скоротити кількість персоналу на виставці, ймовірно, було правильним для більшості учасників, оскільки вони змогли оптимально розставити пріоритети, щоб приділити максимальну увагу клієнтам.

У багатьох з виробників, які все-таки зважилися відвідати виставку, залишилися позитивні враження. Вони відзначили, що в цей раз їм не довелося “штовхатися ліктями” з великими компаніями, щоб привернути увагу відвідувачів. На цей раз вони відчули, що їм дісталося більше уваги. Загальні враження залишилися позитивними.

“Я отримав задоволення від двох відмінних обідів, організованих для налагодження ділових зв’язків. На них я прийшов до відкриття, що, попри коронавірус, всі дивляться на майбутній рік з оптимізмом. Я не був прихильником таких ярмаркових майданчиків — вони мені здавалися занадто віддаленими від решти діяльності. Це були, звичайно, надзвичайні обставини, і я дуже вдячний людям ConExpo за те, що вони впоралися. Я з нетерпінням чекаю вражень від виставки у 2023 році, але без коронавіруса”,

– поділився враженнями власник і віце-президент компанії Route 82 Sand & Gravel (штат Нью-Йорк, США) Стюарт Петровице (Stewart Petrovits).

Попри побоювання з приводу коронавіруса, на ConExpo-Con/Agg багато в чому панувала така ж атмосфера, як і на виставках, які проходили раніше. На перший погляд, могло здатися, що кількість відвідувачів в цей раз була менше, ніж у 2017 році, хоча організатори виставки повідомляють, що загальне число зареєстрованих відвідувачів ConExpo-Con/Agg 2020 і IFPE 2020 року, яка проводилась на тому ж майданчику, перевищило 130 тис. людей за тиждень (За 5 днів ConExpo-Con/Agg 2017 відвідали близько 128 тис. чоловік).

Організатори виставки 2020 року свідчать, що відвідуваність покупців з США збільшилася на 8% у порівнянні з 2017 роком, а загальна відвідуваність покупців збільшилася майже на 5%. Загальна кількість підрядників і виробників, які відвідали виставку, зросла на 14%.

Цілком очевидно, що виставка як і раніше викликає величезний ентузіазм. Але також зрозуміло, з урахуванням того, які компанії відмовилися від участі в ConExpo-Con/Agg 2020 року, то кількість людей на виставці було трохи менше, ніж очікувалося.

Багато хто не приїхав

Проте, ті, хто зважився приїхати в Лас-Вегас, отримали від виставки незабутні враження. ConExpo-Con/Agg виявилася корисною і для Pit & Quarry (профільне ЗМІ, – прим. Ред.), надавши можливість ознайомитися c величезною кількістю експонатів і безліччю інноваційних розробок.

Нова статуя “Жінка-будівельник”. Вона виконана з композиту та виготовлена ​​методом тривимірного друку. Вперше для створення статуї використовувалося програмне забезпечення САПР.

Загальну увагу привернули концепти та тенденції, наприклад, попереджувальне технічне обслуговування і смарт-технології. Ідея створення в недалекому майбутньому операційного середовища та відмова від використання дизельного палива цілком реальна.

“Той світ дизеля, який ми знаємо сьогодні, підійде до кінця в якийсь момент часу. Чи станеться це через 100 років? П’ятдесят років? Двадцять років? Десять років? Я б сказав, що це трапиться десь через 10-50 років, дизельному паливу знайдуть заміну”, – впевнений генеральний директор CNH Industrial Хубертус Мюльхаузер (Hubertus Muhlhauser).

Ні, дизель не зникне завтра. Дизель все ще потрібен, нагадав виконавчий директор Terex Corp. Джон Гаррісон (John Garrison) оскільки деяке переробне обладнання Terex Materials Processing все ще передбачає використання дизельного палива, особливо, потужні установки.

Проте, тенденція електрифікації обладнання триває завдяки розробкам компаній Case, Hyundai Construction Equipment, Keestrack, Terex MPS та інших, які прагнуть подолати старі обмеження.

Виставка ConExpo-Con/Agg 2020 послужила також нагадуванням про те, що виробники продовжують включати в обладнання конструктивні елементи, що забезпечують безпеку й зручність обслуговування. Одним з таких прикладів є нова бурова установка з занурювальним пневмоударником Leopard DI650i компанії Sandvik. Навколо установки передбачені конструктивні елементи, що полегшують доступ операторам та ремонтно-обслуговуючому персоналу.

Висновки

Безсумнівно, кожен відвідувач виставки ConExpo-Con/Agg 2020 знайшов там щось своє. Для мене ця виставка стала невичерпним джерелом ідей, якими ми поділимося з вами в Pit & Quarry в найближчі місяці.

А поки я бажаю вам міцного здоров’я в цей непростий в історії нашої країни час. Бережіть себе!

Джерело: www.pitandquarry.com, автор — головний редактор Pit & Quarry Кевін Янік. 

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

37

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

75

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

33

comment-icon

0

Advertisement