Case показала електричний екскаватор-навантажувач 580 EV

Новини Обладнання

16 Лип 2020, 10:41

eye-icon

62

comment-icon

0

Компанія Case Construction Equipment перша в будівельній індустрії презентувала електричний екскаватор-навантажувач. Нова революційна модель носить гучну назву “Проєкт “Зевс” або 580 EV.

Електричний екскаватор-навантажувач 580 EV від компанії Case забезпечує зниження експлуатаційних витрат.

Згідно з інформацією, викладеною в прес-релізі компанії, потужність і продуктивність нової моделі 580 EV така ж, як у її дизельних “побратимів”, але при цьому нова модель має додаткові переваги — значно нижчі щоденні експлуатаційні витрати і нульовий рівень викидів.

З огляду на скорочення викидів до нульового рівня і низький рівень шуму, новий екскаватор-навантажувач ідеально підходить для роботи в межах міста, поблизу будівель і громадських місць.

“580 EV — це великий крок вперед у нашому прихильності курсу на забезпечення стійкості, справжній прорив в еволюції землерийних і транспортних машин, це дійсно практичне нововведення, яке забезпечить власникам екскаваторів-навантажувачів реальну економію і конкурентні переваги”,

– заявив керівник північноамериканського відділення будівельної техніки CNH Industrial Леандро Лечета (Leandro Lecheta).

Живлення нового екскаватора-навантажувача 580 EV здійснюється від літій-іонної акумуляторної батареї ємністю 90 кВт⋅ч і напругою 480 В. Зарядити акумуляторну батарею можна від будь-якої трифазної розетки на 220 В. З урахуванням різних сфер застосування екскаватора-навантажувача, одного заряду батареї повинно вистачити на стандартний восьмигодинний робочий день.

Окремо живлення трансмісії і гідромоторів від акумуляторної батареї забезпечує величину зусилля відриву ковша, рівну величині зусилля дизельних машин. При одночасній роботі коробки передач і стріли підйому ковша, продуктивність залишається незмінно високою.

Хоча кожне застосування машини буде відрізнятися робочим навантаженням, за попередніми оцінками компанії-виробника, екскаватор-навантажувач 580 EV допоможе заощадити в масштабах парку спецтехніки до 90% щорічних витрат на сервісне та технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів.

Також варто взяти до уваги скорочення кількості дизельних двигунів або їх повну відсутність, скорочення використання моторного масла, рідини для очищення дизельних вихлопних газів, скорочення обсягів регулярного профілактичного ТО і ремонтів двигунів (і пов’язані з перерахованими видами робіт витрати на оплату праці, а також економію часу).

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Komatsu додає нові лінійки гідравлічних молотів

Komatsu додає нові лінійки гідравлічних молотів

Komatsu розширила свій асортимент гідравлічних молотів двома новими лінійками продуктів, щоб задовольнити зростальний попит в регіоні Північної Америки.

7 Тра 2021, 18:26

eye-icon

116

comment-icon

0

Нові можливості модульних грохотів Terex MPS

Нові можливості модульних грохотів Terex MPS

Перевірені грохоти тепер доступні з системою промивки, завантажувальним бункером й іншими корисними опціями

6 Тра 2021, 09:42

eye-icon

211

comment-icon

0

Kleeman представила нові високопродуктивні грохоти

Kleeman представила нові високопродуктивні грохоти

У лінійці мобільних грохотов Kleemann з'явилися нові грохоти з високою продуктивністю по завантаженню початкового матеріалу.

22 Лют 2021, 13:53

eye-icon

112

comment-icon

0

Advertisement