Навіщо дорожнім будівельникам потрібні інноваційні продукти та технології
Готовність випробувати нові методи та технології дозволить вам випередити конкурентів, оскільки з впровадженням нововведень діяльність починає набирати обертів.
Асфальтна промисловість не відрізняється бажанням впроваджувати щось нове. Нам подобається робити все так, як ми давно звикли, тому що це завжди працює. Але через бюджетних обмежень на всіх державних рівнях також вкрай важливо забезпечити максимальну віддачу від кожного долара, який американський народ вкладає в дороги.
Для того, щоб почати рухатися вперед, обійти конкурентів і виграти більше тендерів, підрядникам потрібно зосередити свою увагу на нововведеннях в дорожньому проектуванні та будівництві. У нас є чотири простих способи, як компанії зважитися на впровадження нових продуктів і технологій. Ми обіцяємо вам, що, застосувавши ці методи, ви зможете виконувати свою роботу швидше. Щонайменше, наші поради принесуть вам ні найменшої шкоди.
Тестуйте технології:
Ми не говоримо, що вам потрібно відразу піти та купити технології для всього вашого парку техніки, але якщо ви ніколи не пробували, як працює інтелектуальна система ущільнення на дорожніх ковзанках, або все ще натягаєте струни для укладання дорожнього покриття, чого ви чекаєте? Розгляньте можливість оренди нової машини, щоб спробувати всі ці нововведення, або зверніться до вашого дилера і попросіть демоверсію.
Щоб правильно використовувати обладнання, пройдіть необхідне навчання. Поспостерігайте, як ваш персонал справляється з цією новою машиною. Подивіться, чи подобається їм, що результати роботи можна побачити відразу, в режимі реального часу. Перевіряйте в кінці кожного дня, як змінилася продуктивність. Зверніть увагу на те, що їм подобається і що не подобається, і подумайте, може варто інвестувати в щось нове.
У міру того, як на ринку праці буде з’являтися молоде покоління працівників, вони чекатимуть від компанії деякого рівня нововведень, які відповідають їх епосі, і вам потрібно буде з чогось почати.
Пробуйте нові матеріали:
Від теплого асфальтобетону (WMA) і відновленого асфальту (RAP) до в’язких речовин, отриманих на основі органічних матеріалів, — існують сотні нових конструкцій дорожнього одягу, які можуть заощадити підрядникам їх кошти та допомогти їм зменшити вуглецевий слід. Поширена в індустрії риторика буде говорити вам, що ці матеріали не забезпечать вам такі ж властивості, як первинні, але інновації, які стоять за цими продуктами, пройшли довгий шлях.
Підрядники співпрацюють з постачальниками цих матеріалів, намагаючись знайти щось, що не тільки заощадить їм гроші, але і допоможе їм виграти більше замовлень на виробництво робіт з використанням цих інноваційних продуктів, і домагаються в цьому напрямку величезного успіху.
Вчіться чомусь новому:
Ви ЗАВЖДИ можете навчити старого пса новим трюкам, якщо він все ще бажає вчитися. Сьогодні віртуальні заняття проходять буквально щохвилини, і немає причин не сісти за комп’ютер і не взяти участь в часовому веб-семінарі цікавить вас.
За відсутності виставок, щоб підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами, асоціації та виробники використовують нові технології. Скористайтеся цією зазвичай безкоштовною можливістю, щоб дізнатися більше про пропоновані інновації, і зрозуміти, які вигоди ви можете отримати з них з користю для вашого бізнесу.
Не бійтеся змін:
Те, що ви не проводите навчання, тому що уникаєте простоїв, не хочете витрачати кошти на впровадження інновацій, більше не допоможе вам уникнути змін. Як тільки буде прийняти законопроект про модернізацію інфраструктури США, підрядники, які виконують дорожньо-будівельні роботи, отримувати ще більше роботи. Але вам потрібно бути готовим виконувати роботу так, як буде наказано, а не так, як це завжди робилося. Подумайте про альтернативні методи та вдосконалення, які допоможуть вашій компанії досягти успіху в майбутньому. Ті компанії, які безперервно просувають галузь вперед за допомогою інновацій і нових методів будівництва, побачать тільки вигоди для свого бізнесу.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0