Досвід нідерландської компанії Mammoet в експлуатації важковозних модульних причепів

Корисні поради Стaттi

12 Січ 2022, 10:30

eye-icon

32

comment-icon

0

Збільшення вантажності важковозних модульних причепів означає, що за один раз можна перевезти ще більше вантажів.

“У сегменті самохідних модульних причепів ми спостерігаємо повсюдну тенденцію – посилення конструкції рами та збільшення навантаження на осьову лінію до 60 тонн. Попри те, що результати такої роботи з удосконалення конструкції вражають, для перевезення вантажу заданої маси вантажність модульних причепів не є єдиним фактором, що розширює або обмежує їх можливості. Використовувати повне осьове навантаження в 60 тонн не завжди виходить. Причиною може бути, наприклад, підстилаючий ґрунт, не завжди здатний витримати чиниться шинами тиск, який зі збільшенням вантажності автоматично збільшується.

З нашого досвіду, кількість проєктів, в яких можна безпечно використовувати повне осьове навантаження в 60 тонн, обмежена “,

– говорить Людо Моус (Ludo Mous), операційний директор міжнародного парку самохідних модульних трейлерів компанії Mammoet.

Схоже, що обмежувальний фактор більше визначається здатністю дороги витримати вагу, а не технологічними обмеженнями.

Спостерігається стійка тенденція до збільшення осьового навантаження самохідних модульних причепів до 60 тонн
Спостерігається стійка тенденція до збільшення осьового навантаження самохідних модульних причепів до 60 тонн

“Якщо раніше у нас були тільки чотиривісні та шестивісні причепи, то сьогодні ми бачимо, як швидко зростають потреби в п’ятивісних. За останні роки наш парк поповнився складовими причепами. Це пов’язано з більш низьким допустимим навантаженням на одну вісь для доріг загального користування “, – продовжив Людо Моус. – Перш ніж вибрати правильну транспортну стратегію для використання важковозних модульних трейлерів, доводиться ретельно обстежити маршрути та поряд з оцінкою багатьох факторів проводити оцінку міцності ґрунту. Залежно від носійної здатності ґрунту транспортні рішення з використанням модульних причепів можуть вимагати проведення попередніх інженерних робіт у досить великих обсягах “.

“Моделі самохідних модульних причепів з надвисоким навантаженням на осьову лінію в діапазоні від 40 до 60 тонн можуть використовуватися тільки там, де дороги мають відповідні експлуатаційні якості, що дозволяють витримати такі підвищені навантаження. Саме це є обмежувальним фактором, а не маса вантажу, яку здатний витримати сам причіп “.

Про досвід компанії Mammoet в експлуатації важковозних модульних причепів

Нідерландська компанія Mammoet, що спеціалізується на важких підіймальних роботах і транспортуванні важких вантажів по воді та суші, оснащує свої модульні причепи бортовими електронними системами. “Це дає нам можливість більш ретельно стежити за станом нашого автопарку, виявляти довгострокові тенденції при використанні причепів, а також спрощує регулювання модулів, – сказав Людо Мус. – Важковозні модульні причепи – це дуже складний транспортний засіб, оснащений для кожної пари коліс індивідуальною гідробалансирною підвіскою, яку необхідно правильно відрегулювати, щоб забезпечити стійкість вантажу “.

Підйом і транспортування важких вантажів – це бізнес, пов’язаний з високими ризиками, тому ці операції вимагають ретельної підготовки. У підготовці можуть допомогти електронні системи, що дозволяють проводити перевірку різних параметрів. Попередньо зважити вантаж і перевірити всі розрахунки, щоб мінімізувати ризики, допоможуть нові тензодатчики фірми Hareket. Межа зважування системи тензодатчиків Hareket для окремих вантажів становить 8400 тонн. Для цього потрібно 14 датчиків, оскільки зважувальна здатність одного тензодатчика становить 600 тонн.

Екологічні технології для важковозних модульних причепів

Безумовно, в наші дні для важковозних модульних причепів і для транспортних засобів в цілому на перший план виходять екологічні технології. «Ми завжди шукаємо способи працювати екологічно відповідально, і наш парк модульних причепів не виняток», – сказав Людо Моус. Компанія Mammoet, спільно з німецькою компанією Scheuerle, що входить до складу групи компаній-виробників важких і спеціальних транспортних засобів Transporter Industry International Group (TTI Group), працює над підготовкою свого електричного блоку силової установки до активної експлуатації.

Спеціальна опорна конструкція була спроєктована і виготовлена за індивідуальним замовленням для транспортування захисних кожухів.
Спеціальна опорна конструкція була спроєктована і виготовлена за індивідуальним замовленням для транспортування захисних кожухів.
“Зовсім недавно ми завершили наш перший проєкт, в якому використовували паливо HVO. Це було транспортування двох захисних кожухів загальною масою 2 000 тонн за допомогою модульних причепів “,

– сказав Людо Моус.

Будівництво вітряних електростанцій

Важковозні модульні причепи постійно використовуються при будівництві парків вітротурбін як на суші, так і на морі.

“У вітроенергетиці до нашої техніки пред’являються високі вимоги; зокрема, це стосується розміщення в певному порядку гондол, секцій веж і фундаментів для проєктів морської вітроенергетики, – сказав Людо Моус. – Важковозні модульні причепи будуть використовуватися для вивантаження великих фундаментів плавучих вітряних турбін, як це було, наприклад, у проєкті WindFloat Atlantic кілька років тому. Наші модульні причепи також беруть участь у сортуванні всіх цих компонентів, здійснюваної на узбережжі “.

Для таких проєктів будівництва вітряних електростанцій потрібні модульні причепи великої вантажності. Італійська компанія Cometto, яка входить до складу групи компанія Faymonville Group, виконувала спільно з компанією Fagioli підрядні роботи з транспортування і розвантаження декількох захисних кожухів для нової морської вітряної електростанції в проєкті компанії Navantia в Північній Іспанії. Маса компонентів була величезною – 480 тонн важили дерев’яні елементи транспортної конструкції, 600 тонн – нижня і верхня частини захисного кожуха, і 1200 тонн – весь захисний кожух.

Необхідно було спроєктувати та зібрати спеціальну конструкцію, щоб перемістити нижню і верхню частини захисних кожухів так, щоб їх можна було з’єднати разом і підготувати до розвантаження, яке заплановане на початок 2022 року. Компанії Cometto довелося використовувати 56 осьових ліній модулів з навантаженням 48 тонн на одну осьову лінію. Транспортери розділили на відкритій місцевості на дві колони. У кожній колоні було 28 осьових ліній. Колони приводилися в рух двома силовими агрегатами потужністю 368 кіловатів. Повна корисна вантажність цієї конфігурації склала 2500 тонн.

Коли компанія Mammoet, спільно з фірмою Cometto, здійснювала транспортування фундаменту-треноги, громіздкого об’єкта висотою 90 метрів і масою 2035 тонн, необхідно було попередньо продумати та розрахувати відповідну конфігурацію для стикування модулів. Працівники компанії Mammoet перевезли вантаж, використавши для цього колону модулів Cometto з 84 осьовими лініями. Осьове навантаження становило 48 тонн. Використовувалося три силових агрегати потужністю 368 кіловатів кожен. Транспортування фундаменту-треноги є частиною морського вітроенергетичного проєкту під назвою Seagreen OWF, спільного підприємства фірм TotalEnergies і SSE Renewables. Вітряна електростанція, яка складатиметься зі 140 вітротурбін, розташована за 27 км від області Ангус, яка розташована на узбережжі Північного моря.

Транспортування лопатей вітряних турбін також вимагає особливого підходу. Німецька компанія-виробник важких причепів і надпотужних самохідних модулів Goldhofer представила свій новітній транспортер для транспортування лопатей FTV 850, найбільший в історії підіймач лопатей. Його стандартна ширина становить 3 метри, але ширину можна збільшити до 4 м завдяки можливості стикування. Перші транспортери FTV 850 вже знаходяться на шляху в компанії Anipsotiki та Denzai. Компанія Laso також нещодавно використовувала ці причепи в Іспанії для транспортування лопатей на вітряну електростанцію. Laso використовувала три підіймачі лопатей FTV500, FTV550 і новий FTV850 німецького виробника Goldhofer.

Самохідні модульні причепи в нафтогазових проєктах

Компанія Mammoet також спостерігає попит на важковозні модульні причепи в нафтогазовій галузі.

“Самохідні модульні причепи інтенсивно використовуються у великих нафтогазових проєктах. Наприклад, нещодавно ми брали участь у навантаженні основної опорної рами для нової нафтової платформи в Нідерландах, коли вона відвантажувалася з корабельні Aibel, розташованої в Таїланді, – сказав Людо Моус. – Більш великі ЗПГ-проєкти, такі як, наприклад, проєкт LNG Canada, вимагають мобілізації великої кількості модульних причепів “.

Спеціалізована транспортна компанія Laso доставляє лопаті на вітряну електростанцію на Піренейському півострові.
Спеціалізована транспортна компанія Laso доставляє лопаті на вітряну електростанцію на Піренейському півострові.

Компанія Hareket була обрана як підрядник з підйому важких поза майданних комплектних установок Petrofac і Samsung на нафтопереробному заводі DUQM в Омані. Для султанату Оман нафтопереробний завод DUQM є стратегічною інвестицією і частиною особливої економічної промислової зони Оману. Компанія Hareket буде проєктувати, контролювати та виконувати деякі важливі роботи з підйому важких вантажів, включаючи вантажі масою до 1600 тонн, і установку факела висотою 190 метрів.

В іншій частині Оману компанія L&T Modular Fabrication Yard LLC уклала контракт з компанією Fagioli на транспортування і розвантаження кожуха D30-2 на заводі в місті Сохар, Оман. Транспортування кожуха масою 3207 тонн, довжиною 92 метри, шириною 37,7 метра і висотою 37,4 метра здійснювалася за допомогою важковозних модульних причепів. Компанія використовувала 144 осьові лінії та 7 силових установок. Замовником була поставлена ^ баржа вантажомісткістю 300 тонн, управління якої, включаючи швартування і баластування, входило в межі відповідальності компанії Fagioli. Проєкт був спланований і реалізований успішно і безпечно.

Для розвантаження кожуха в Омані компанія Fagioli використовувала 144 осі модульних причепів і сім силових агрегатів.
Для розвантаження кожуха в Омані компанія Fagioli використовувала 144 осі модульних причепів і сім силових агрегатів.

Транспортування за допомогою важковозних модульних причепів

“У галузі сильно недооцінюють інженерну підтримку, необхідну при виконанні вантажоперевезень за допомогою важковозних модульних причепів, – сказав Людо Моус. – Максимальні осьові навантаження ростуть, а межі, що допускаються, стають все менше.. Якщо всі інженерні роботи не виконуються на належному рівні, виникають наслідки. Mammoet – одна з небагатьох компаній, що використовують у своїх розрахунках динамічні коефіцієнти. Компанія використовує програму EZTrailer, яка була розроблена спільно з норвезькою компанією DNV “.

“Навіть після 40 років експлуатації важковозних модульних причепів і успішних операцій з підйому важких вантажів, ми як і раніше відкриваємо для себе нові нюанси. Наприклад, ми проводили випробування, щоб проаналізувати зусилля гальмування модульного причепа і стійкість вантажу від перекидання в умовах наближення до точки перекидання. Ці випробування дали нам деякі несподівані результати, завдяки яким ми підвищили рівень безпеки в умовах експлуатації. У цьому полягає цінність інженерних робіт, виконаних з особливою ретельністю “.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Корисні поради щодо забезпечення безпеки при підйомі вантажів за допомогою екскаватора

Корисні поради щодо забезпечення безпеки при підйомі вантажів за допомогою екскаватора

Коли екскаватор використовується для підйому вантажів, критично важливе належне налаштування гідравліки, правильна підготовка екскаватора до роботи та дотримання обережності.

5 днів.тому

eye-icon

21

comment-icon

0

7 порад, щоб забезпечити безперебійну і продуктивну роботу вашої важкої техніки в зимовий період

7 порад, щоб забезпечити безперебійну і продуктивну роботу вашої важкої техніки в зимовий період

Завдяки підготовці до експлуатації в умовах морозної погоди будівельна техніка та обладнання на будмайданчиках працюватимуть безвідмовно протягом усього зимового періоду.

5 Січ 2022, 09:22

eye-icon

12

comment-icon

0

Рекомендації щодо вибору важкого бульдозера

Рекомендації щодо вибору важкого бульдозера

Важкі бульдозери на гусеничному ходу з двигуном потужністю 220 кВт і вище відіграють головну роль при виробництві відкритих гірничих робіт і землерийно-транспортних робіт у важких умовах.

29 Гру 2021, 09:01

eye-icon

25

comment-icon

0

Advertisement