Новинки-2019 зі світу будівельної техніки (частина 1)

Спецтехнiка Стaттi

19 Гру 2019, 08:45

eye-icon

174

comment-icon

0

Дорожні котки з роздільними барабанами

Для укочування асфальту зараз широко застосовуються вібраційні котки. Вібрація зменшує тертя матеріалу всередині суміші, а за рахунок маси катка й динамічного навантаження зростає щільність покриття. Машині з такими котками потрібна менша кількість проходів, а це заощаджує час. 

У цьому році фірма Hamm представила нові котки. Їх вирізняє особлива конструкція коливальних барабанів – вони розділені навпіл. У кожній половині є незалежний блок коливань. Такі барабани краще ущільнюють асфальт на кривих ділянках шляху. Двоосний акселерометр і нове, поліпшене програмне забезпечення задають необхідні показники коливань. Система керування забезпечує синхронне коливання барабанів. Показники відображаються на дисплеї оператора.

Електрична бурова установка Liebherr

Компанія Liebherr виготовила першу в світі бурову установку з живленням від акумуляторних батарей – LB 16. Їй не потрібен кабель. Заряду вистачає на 10 годин роботи. Заряджається вона за одну ніч. Завдяки низькому рівню шуму установка ідеально підходить для застосування у містах.  Щодо решти якостей установка нічим не поступається вже звичним моделям. Її експлуатаційна маса 55 тон, максимальний обертальний момент 180 кНм, максимальна глибина буріння 34,5 м, максимальний діаметр свердловини – 1500 мм.

Універсальний всюдихід

Канадська компанія Zeal Motor почала випуск амфібії під назвою Fat Truck. Виробник позиціонує її як “промисловий позашляховик, призначений для перевезення персоналу й матеріалів у важкодоступній місцевості”. Машина має три варіанти кузова: повністю закрита кабіна на 8 місць (2 передніх і 6 – у пасажирському салоні); пікап і пікап з підйомним кузовом. Кермування Fat Truck здійснюється за допомогою джойстика; це можна робити як з лівого, так і з правого переднього місця. 

Автоматична система накачування за командою оператора змінює тиск у шинах. Наприклад, коли машина потрапляє на бездоріжжя, водій може спустити шини, щоб покращити зчеплення. Якщо автомобіль пливе по воді, за натиском іншої кнопки шини накачуються до максимуму. Всюдихід може долати підйоми 35º та спуски 70º. Рухається по суші зі швидкістю 40, по воді – 6 км/год. Вантажопідйомність 1000 кг. Довжина машини 3720 мм, ширина 2565 мм, висота 2565 мм, кліренс 525 мм.

На авто встановлений чотирициліндровий турбодизель Caterpillar С2.2 Tier 4 Final об’ємом 2,2 л. Його потужність 50 кВт при 2800 об/хв. Обертальний момент 208 Нм при 1400 об/хв. Трансмісія гідростатична, автоматична коробка передач Danfoss. Тиск на ґрунт встановлюється від 0,035 до 0,28 кг/см². 

Основні споживачі лінійки Fat Truck – підрядники, які працюють на лініях електропередач, трубопроводах або обслуговують телекомунікації та вітрові електростанції, а також аварійно-рятувальні служби. До кінця 2019 року компанія випустить 100 машин. Їх поставлятимуть на ринки США, Канади, Австралії та Скандинавських країн.

International Truck повернулась до сегменту Class 4/5 

Після кількарічної перерви, коли Navistar не випускала будівельну техніку, компанія повернулась у цей сегмент з новою серією International Truck. Машини мають вантажне шасі й кабіни серії CV™. Їх вирізняє надміцна конструкція і потужність, авто легко переобладнуються. Є багато варіантів застосування: будівництво, сервісні та комунальні машини, ландшафтний дизайн. Це добре підходить для багатьох людей, яким потрібна вантажівка такого розміру. 

Серія CV збудована у партнерстві з GM. В її основі універсальний візок, побудований навколо двигуна. 6,6 -літровий дизель потужністю 350 к.с. розміщено під похилим капотом. Для зручності обслуговування капот відкидається вперед. На машині можна застосовувати дві коробки передач Allison. 

Багато з цих вантажівок слугують для доставки екіпажів на робочий майданчик. Тому в кабіні забезпечено максимальний комфорт і простір, а також є можливість зберігання інструментів та речей, які водії приносять з собою. До кабіни легко зайти і вийти з неї. Є великий центральний дисплей для резервних камер заднього ходу. Враховуючи потреби покупців, компанія має намір випускати в даній серії машини максимальною дозволеною масою до 22 900 фунтів (10,4 тони).Екскаватор Doosan

Екскаватор Doosan DX170LC-5 розроблено так, щоб полегшити та здешевити його транспортування. Маса машини 17 тон. До її переваг належить добра видимість з робочого місця. Оглядовість підвищують дві відеокамери.  

Екскаватор може працювати у чотирьох режимах – щоб краще збалансувати витрати палива і потужність з умовами роботи.   

  • Режим сила плюс швидкість призначений для високої продуктивності при завантаженні вантажівок, ритті твердої землі. Він забезпечує швидке переміщення робочих елементів.
  • Сила дає необхідні зусилля, щоб копати у важких умовах.
  • Стандартний режим оптимізує витрати палива при повсякденній роботі.
  • Економічний – мінімізує споживання палива при невисоких темпах роботи та уповільнює рухи для умов, коли необхідна підвищена точність рухів.

Роботу машин можна відстежувати за допомогою облікового запису в інтернет. Дилери отримують інформацію про стан механізмів та можуть заздалегідь попереджати можливі неполадки. Потужність мотора екскаватора 131,3 к.с. при 2000 об/хв. Ківш має вантажопідйомність 5,8 тон.

Підйомна люлька XC Booms

Телескопічні підйомники S-40 XC та S-45 XCX компанії Genie Brand Terex призначені для огляду мостів, обслуговування стадіонів та інших спортивних споруд, промислових об’єктів, систем радіозв’язку тощо. Їх вирізняє підвищена місткість люльок. Ті розраховані на 300 кг без обмеженні переміщень по горизонталі і 454 кг – з обмеженнями. Спеціальні пристрої постійно контролюють вагу в корзині і при необхідності обмежують переміщення по горизонталі. Максимальна висота підйому для різних моделей – від 14,2 до 15,8 м. Максимальний винос по горизонталі від 9,7 до 11 м. Занурення вниз – від 0,3 до 1,27 м. ширина машини 2,49 м, довжина – 9,47 м. 

На всі боки майстер

Все частіше місце звичайних самоскидів на будівництві займають думпери. Вони з’явились кілька десятирічь тому як компактні машини для перевезення матеріалів на майданчику. А тепер можуть виконувати функції тягачів, працювати всередині будівель (цехів, складів), на підземних роботах, в садах і парках. Їх середовище там, де звичайні самоскиди через свої розміри та бездоріжжя працювати не можуть. 

Німецький концерн Wacker Neuson SE створив нову концепцію вантажівки Dual View, що до позитивних якостей самоскида (вантажопідйомність та швидкість) додала преваги думпера. Вона має хорошу прохідність, компактна та маневрена. На шарнірно-з’єднаній рамі встановлено тристоронній механізм розвантаження. Пристрій може обертатись на 270 ° навколо вертикальної осі та перекидати кузов крім фронтального ще на будь-який з бортів. 

В 2019 році завершено створення нової лінійки: DV-60 вантажопідйомністю 6 тон, DV-90 на 9 тон та флагман DV-100 – на 10 тон. Усі три моделі оснащені дизельним двигуном Deutz TD2.9 L4, що має потужність 55,4 КВт. У машин – гідростатична трансмісія, яка забезпечує не лише повний привід, але й поворотність усіх коліс. 

Водій Wacker Neuson добре бачить усе, що навколо. Щоб розвантажити машину, обертає сидіння з консоллю керування назад, в напрямку кузова: так легше маневрувати. А для поїздки – знову повертає сидіння з консоллю вперед.

Гідроекскаватор TRUVAC

Вакуумні екскаватори з’явилися близько 20 років тому. Вони працюють на кшталт пилососа і можуть видаляти комунальні відходи, сміття, глину, пісок, ґрунт, воду. Для цього у них є довга труба діаметром близько 30 см. Матеріал вони виймають, не порушуючи шарів поруч. Машини можуть рити рови, робити отвори для прокладки труб та інших комунікацій, коли проведення відкритих розкопок неможливе. Потужність агрегату дозволяє всотувати об’єкти до 25 см поперечиною та до 30 кг вагою. Іноді при роботі поєднують роботу повітряного струменя з водяним. Гідроекскаватор Vactor HXX вирізняє компактна землечерпалка. Є оптимізована система фільтрації. Машина має цистерну для води ємністю 2,7 куб. м.

 

За матеріалами сайту www.heavyequipmentguide.ca

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Вибираємо вилковий навантажувач: класифікація і характеристики

Вибираємо вилковий навантажувач: класифікація і характеристики

Вибираємо вилковий навантажувач для покупки або оренди. Дізнайтеся всі деталі, як вибрати вибрати навантажувач, чому так важливо врахувати тип двигуна, потужність, вантажопідйомність і навіть розмір вилкової каретки.

2 дні.тому

eye-icon

8

comment-icon

0

Світова прем'єра: компанія Liebherr представляє нове покоління шарнірно-зчленованих самоскидів

Світова прем'єра: компанія Liebherr представляє нове покоління шарнірно-зчленованих самоскидів

Нова машина спроєктована з використанням останніх науково-технічних досягнень і перевірена в ході комплексних випробувань в умовах граничних навантажень відповідно до вимог найвищих стандартів якості. Тепер компанія Liebherr може запропонувати клієнтам повний спектр сучасного обладнання для виконання землерийно-транспортних робіт.

13 Лис 2020, 11:35

eye-icon

32

comment-icon

0

Дорожні котки: види і призначення

Дорожні котки: види і призначення

Щоб оптимально підібрати техніку, потрібно враховувати вагу котка асфальтоукладача, функції, розміри вальців, надійність виробника і багато інших чинників.

9 Лис 2020, 11:02

eye-icon

29

comment-icon

0

Advertisement