Огляд фронтальних навантажувачів Hitachi та Hyundai

Спецтехнiка Стaттi

5 Лис 2020, 09:05

eye-icon

29

comment-icon

0

Світовий ринок кар’єрної навантажувальної техніки залишається динамічним, і багато провідних виробників навантажувального устаткування планують представити протягом найближчих 12-18 місяців нові моделі машин. Фахівці двох провідних компаній-виробників фронтальних навантажувачів і гусеничних екскаваторів при відкрили завісу над планами компаній з випуску нових моделей і розповіли про основні переваги чинної лінійки машин, призначених для кар’єрних робіт.

Фронтальний навантажувач Hitachi ZW310-6 і гусеничний екскаватор Hitachi Zaxis ZX350LC-6 працюють у кар'єрі в Болгарії
Фронтальний навантажувач Hitachi ZW310-6 і гусеничний екскаватор Hitachi Zaxis ZX350LC-6 працюють у кар’єрі в Болгарії

Компанія-виробник будівельного устаткування Hitachi Construction Machinery (Europe) NV (HCME) відстежує ситуацію на ринку кар’єрної техніки та добре обізнана про чинний рівень попиту на екскаватори та фронтальні навантажувачі серед гірничих підприємств і підприємств, що займаються розробкою кар’єрів, в Навесні 2020 року великий виробник оригінального обладнання запустив для європейського ринку гусеничні екскаватори наступного покоління серії Zaxis-7, а трохи пізніше на ринку з’явилися нові моделі фронтальних навантажувачів.

“Наші великі кар’єрні та шахтні екскаватори – дуже надійні робочі конячки, які перед виведенням на ринок проходять всебічні випробування. Клієнти, які використовують наші машини, відзначають всі ці аспекти “, – говорить менеджер з продукції компанії HCME Вілберт Блом (Wilbert Blom). Якщо ви подивитеся на нашу частку на європейському ринку екскаваторів, то це близько 20% в сегменті 50-тонників, а в сегменті 85-тонників наша частка досягає 30%. Для клієнтів, які купують машини такого класу, важливі такі аспекти, як час безвідмовної роботи та продуктивність. Вони не схильні витрачати гроші на надмірне технічне обслуговування, ремонти та інші проблеми. Машини повинні виконувати свої завдання “.

Вілберт Блом каже, що, оскільки великі гусеничні екскаватори HCME оснащуються гідравлічними системами, спроектованими та сконструйованими фахівцями компанії Hitachi, їх якість знаходиться під повним контролем виробника.

На думку Вілберта Блома, компанія може збільшити свою частку на ринку екскаваторів у класі 50-тонників. Ринок потроху вирівнюється. Покупці зараз ставитися до купівлі нового обладнання з деякою часткою сумніву. У короткостроковій перспективі це дає час підготуватися.

Відповідаючи на питання, що очікувати клієнтам-підприємствам гірничодобувної промисловості та підприємствам, які здійснюють розробку кар’єрів, від великих гусеничних екскаваторів HCME Zaxis-7 наступного покоління, Вілберт Блом сказав: “Ми змогли внести ряд значних поліпшень в гідравлічну систему нових машин. Ці поліпшення дозволяють значно економити паливо, знижуючи сукупну вартість володіння “.

Фронтальний навантажувач Hitachi ZW370-6 працює в кар'єрі у Фінляндії
Фронтальний навантажувач Hitachi ZW370-6 працює в кар’єрі у Фінляндії

“У нашому 85-тоннику ZX890-6 датчик олії системи віддаленого моніторингу ConSite використовується з 2018 року. Це датчик мастила у двигуні та гідравлічній системі, який цілодобово і без вихідних контролює якість моторного мастила і робочої рідини в гідравлічній системі. Унікальний датчик є компонентом запатентованої системи Hitachi. Датчик допомагає виявити різні забруднюючі домішки, а використовувані алгоритми визначають ступінь якості олії до того, як щось трапиться. Система може виявити, наприклад, підвищений вміст заліза в моторному мастилі або в гідравлічній рідині та запобігти серйозному пошкодженню головного регулюючого клапана, що, своєю чергою, допоможе уникнути проведення значного обсягу робіт з ТО “.

Вілберт Блом підкреслив, що компанія HCME завжди прислухається до побажань клієнтів. Компанія зробила кабіну гусеничних екскаваторів нового модельного ряду Zaxis-7 більш просторою. Кожна кабіна оснащена 8-дюймовим екраном з високою роздільною здатністю. У порівнянні з попередніми моделями знижений рівень фонового шуму і вібрації.

Вілберт Блом згадав ще один аспект, над поліпшенням якого серйозно попрацювала компанія. “У 2018 році ми почали постачання ковшої марки Hitachi для екскаваторів, як ми зробили це свого часу для наших фронтальних навантажувачів. Деякі з покупців наших екскаваторів скаржилися дилеру, у якого вони придбали обладнання Hitachi, на погану роботу ковшів, які вони використовували з екскаваторами Hitachi. Вивчивши основні причини, ми виявили, що використовувані ковші були занадто великі. Тепер, поставляючи свої власні ковші, ми можемо гарантувати продуктивність “,

– розповів Вілберт Блом.

Вілберт Блом прокоментував перспективи розвитку ринку електричних гусеничних екскаваторів важкого класу для кар’єрів: “У нас вже є електричні версії машин для клієнтів у гірничій промисловості, які можуть працювати від електричної мережі. Я не бачив багато запитів від замовників, які займаються розробкою кар’єрів, скажімо, на створення 80-тонної машини з електричним приводом. Якщо машини на водневих паливних елементах дійсно стануть комерційно вигідними, це буде цікаво. Можливо, ми зможемо розробити кілька гібридних рішень, оскільки гібридні рішення менш складні. Я думаю, що машини, які використовуються в кар’єрах і на інших робочих майданчиках, стануть «розумнішими», в них будуть частіше використовуватися датчики для вимірювання великої кількості визначальної продуктивності параметрів і збереження працездатного стану машин. Також можна буде придбати набагато більше локалізованих запасних частин “.

На думку Білла Дроугкаса (Bill Drougkas), менеджера по продукції компанії HCME, клієнти, які займаються розробкою кар’єрів, і підприємства гірничої промисловості особливу увагу приділяють поліпшеному утриманню матеріалу в ковші та підвищеному коефіцієнту заповнення, оскільки ці характеристики забезпечують скорочення робочого циклу і дуже низьку сукупність “З цим пов’язано кілька під параметрами: фронтальний навантажувач повинен бути високої якості, повинен мати низьку витрату палива і низькі витрати на ТЕ; в кабіні оператора повинні бути створені комфортні умови роботи плюс абсолютний фокус на безпеці. Що стосується екскаваторів, ці машини більш безпечні, оскільки виконують робочі завдання, стоячи на місці. Фронтальні навантажувачі постійно переміщуються робочим майданчиком кар’єра або шахти, постійно заїжджають і виїжджають шосейні та позашляхові самоскиди. Це означає, що безпека має першорядне значення “.

Компанія Hyundai вивела на ринок кар'єрний фронтальний навантажувач HL970A в першій половині 2020 року
Компанія Hyundai вивела на ринок кар’єрний фронтальний навантажувач HL970A в першій половині 2020 року

Білл Дроугкас вказав на те, що у порівнянні з попередниками сучасні фронтальні навантажувачі ZW-6 мають набагато більше функцій, що забезпечують безпеку виконання робіт. “Як приклад можна навести нашу систему віддаленого моніторингу парку спецтехніки ConSite, яка може визначити неефективну манеру управління машиною, що не сприяє тривалому терміну її служби. Важливо відзначити, що виявлена проблема може ніяк не позначатися на продуктивності фронтального навантажувача. Проблема може полягати, наприклад, в тому, що оператор постійно натискає на педаль гальма. Завдяки нашій глобальній платформі e-Service ми можемо виявити операторів, які неефективно керують роботою фронтальних навантажувачів Hitachi, по всьому світу. Завдяки платформі ми можемо передати кожному оператору персональні рекомендації щодо поліпшення манери управління машиною, що дозволяє значно збільшити термін служби машин “, – розповідає Білл Дроугкас.

Конструктори компанії також витратили багато часу на те, щоб знайти таке положення двигуна на рамі, яке забезпечувало б хорошу оглядовість з двох сторін задньої противаги. Звичайно, оператори використовують встановлені на навантажниках камери заднього виду, але вони також завжди дивляться обабіч, коли переміщуються на фронтальному навантажувачі майданчиком.

За словами Білла Дроугкаса, лінійка фронтальних навантажувачів ZW-6 відрізняється високим тяговим зусиллям, що дозволило підвищити коефіцієнт наповнення ковша цих машин. Компанія Hitachi є експертом у галузі гідравлічних систем. Фахівці компанії можуть підібрати якісну силову установку з високоякісними компонентами.

В останні роки фронтальні навантажувачі Hitachi позитивно сприймаються в кар’єрах і на шахтах завдяки підтвердженій в умовах експлуатації низькій витраті палива. Звичайно, цей показник залежить від умов на робочому майданчику клієнта і від того, як використовується навантажувач. Але в цілому, фронтальні навантажувачі ZW-6 забезпечують 10-відсоткове зниження витрати палива у порівнянні з машинами попереднього покоління. Частково це пов’язано з удосконаленням компонентів обох мостів і зменшенням тертя, що означає зниження гідравлічних втрат і, відповідно, скорочення витрати палива при роботі. На думку Білла Дроугкаса, в цілому, машини серії ZW-6 дуже конкурентоспроможні.

За словами Білла Дроугкаса, компанія HCME вкладає значні кошти в розвиток програм післяпродажного обслуговування і підтримки клієнтів. Ковші марки Hitachi дозволяють запропонувати власникам фронтальних навантажувачів компанії комплексне рішення. Для дилерів Hitachi також існує безліч програм післяпродажної підтримки, наприклад, програма з просування оригінальних запчастин Hitachi Hitachi Genuine Parts. Компанія також пропонує інструменти для планування профілактичного обслуговування машин, що дозволяють дилерам і клієнтам заздалегідь підготуватися до сервісного і технічного обслуговування. Тому, коли технічний фахівець компанії відвідує клієнта, він привозить з собою ті запасні частини, які дійсно потрібні, і йому не потрібно буде відвідувати клієнта ще раз. Більш ретельне профілактичне обслуговування також означає, що клієнти зможуть уникнути незапланованих простоїв і витрат через необхідність заміни основних компонентів фронтального навантажувача.

Відкриваючи завісу над тим, що побачать клієнти компанії в більш важких моделях лінійки фронтальних навантажувачів, які повинні з’явитися в найближчому майбутньому, Білл Дроугкас сказав: “У цих машинах спосіб надання оператору інформації про параметри продуктивності машини та її стан буде виведено на новий рівень. Для передачі основних повідомлень про манеру роботи оператора і про те, що відбувається з машиною, буде використовуватися смартмонітор. Повідомлення можуть мати такий вигляд: «Якщо ви зробите X, ви скоротите споживання палива на Y і збільшите термін служби вашої машини на Z». Йдеться про використання свого роду штучного інтелекту, означаючи перехід від контролю машини до взаємодії з оператором “.

За словами Білла Дроугкаса, при проектуванні нової лінійки фронтальних навантажувачів компанія дотримувалася концепції Hitachi, в якій особливий акцент зроблений на техніці безпеки. У нових машинах буде встановлена більш досконала версія системи управління за допомогою «найсучаснішого» джойстика, яка вже використовується в моделях серії ZW-6.

Що стосується поточного попиту на важкі фронтальні навантажувачі на європейському ринку, за словами Білла Дроугкаса, попит як і раніше існує завдяки ряду великих інфраструктурних проектів. Очікується, що у 2020 році попит залишиться стабільним.

В асортименті фронтальних навантажувачів компанії Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE), одного зі світових лідерів у виробництві важкої техніки, з’явилася нова лінійка фронтальних навантажувачів HL900 серії A, що складається з трьох моделей: HL940A, HL955A й HL960A. Нові моделі оснащені двигуном, що відповідає вимогам екологічних стандартів Stage V.

Стефан Швілл (Stefan Schwill), фахівець з фронтальних навантажувачів компанії HCEE, розповів про фронтальних навантажувачів HL900 серії A, що підходять для роботи в кар’єрах. Стефан Швілл також поділився інформацією про плани компанії HCEE щодо збільшення частки ринку більш важких, 20-тонних моделей фронтальних навантажувачів.

За словами Стефана Швілла, компанія планувала запустити на ринок 24,2-тонну модель HL970A з ковшем місткістю 4,2 м ­ і 31-тонну машину HL980A з ковшем місткістю 5,6 м ­ у першій половині 2020 року, а 26,5-тонну модель HL975A з ковшем місткістю 4,8 м ­ і безступеневою коробкою передач – у другій половині року. У портфелі компанії є також 20-тонна модель HL965 з двигуном екокласу Stage IV і ковшем місткістю 3,6 м плечей. З датою виведення на ринок цієї моделі в серії A з двигуном екокласу Stage V компанія ще не визначилася.

HL960A - один нових фронтальних навантажувачів Hyundai HL900 серії A
HL960A – один нових фронтальних навантажувачів Hyundai HL900 серії A

Як і в навантажувачах з меншою експлуатаційною масою, в меню системи управління фронтальних навантажувачів серії A масою понад 20 тонн передбачено три режими роботи двигуна: «Power»», «Power Smart» й «Economy». Залежно від виду виконуваних завдань, оператор може вибрати роботу на повній потужності або режим, що забезпечує економію палива. За словами Стефана Швілла, новий для моделей з двигуном екокласу Stage V режим «Power Smart» в комбінації з системою рециркуляції ОГ (EGR) дає зниження втрат енергії та 5-процентну економію палива. Крім того, оптимізовані технічні характеристики двигуна, забезпечуючи високий крутний момент на низьких обертах. Це рішення додатково підвищує паливну економічність, оптимізуючи потужність двигуна і скорочуючи час відгуку двигуна.

Всі фронтальні навантажувачі Hyundai серії A в стандартній комплектації оснащені камерою заднього виду власної розробки. Компанія Hyundai також пропонує опційну радарну систему зворотного ходу, як у автомобіля, що дозволяє оператору швидко виявляти перешкоди в межах 10 метрів як у денний, так і в нічний час доби.

Що стосується підвищення рівня безпеки на робочому майданчику, Стефан Швілл звертає увагу на розроблену компанією Hyundai інноваційну систему кругового огляду AAVM з чотирма камерами, яка пропонується у вигляді опції для фронтальних навантажувачів Hyundai серії A з двигуном екокласу Stage V і гусеничних ексклавів “Система включає функцію кругового огляду AVM і” інтелектуальну “систему виявлення рухомих об’єктів IMOD. Система IMOD попередить оператора машини при наближенні до машини на небезпечну відстань людини або потенційно небезпечного об’єкта. При наближенні об’єкта на відстань п’яти або трьох метрів спрацьовує звукове і візуальне попередження, що дозволяє оператору вчасно зупинити машину. У системі AAVM передбачено чотири відеокамери, встановлені по одній з кожної сторони машини, забезпечуючи круговий огляд на 360 °. Для обох систем можна встановити в кабіні додатковий опціонний монітор для виведення зображення камер на екран. У нових машинах передбачений сигнал не пристебнутого ременя безпеки.

Інші нові особливості фронтальних навантажувачів серії A класу понад 20 тонн включають вдосконалену інтегровану систему зважування, яка інформує оператора про досягнення оптимального завантаження ковша. Дані з системи можна зберегти на USB-накопичувачі та проаналізувати їх в офісі. Більш важкі фронтальні навантажувачі серії A також мають п’ятиступеневу коробку передач і систему блокування, що забезпечують додаткову економію палива.

“Система дистанційного відкривання дверей, як в автомобілі, дозволяє за допомогою невеликого смартключа відкривати двері, розблокувати або заблокувати машину з рівня землі. Кабіни фронтальних навантажувачів серії А великі та тихі, з багатоступеневою системою фільтрації повітря. У сидінні оператора вбудовані електрогідравлічні важелі управління, які є на моделях з двигунами екокласу Stage IV. Але на моделях серії A з двигунами екокласу Stage V буде вдосконалена версія “,

– додав Стефан Швілл.

Коментуючи питання, чим же 20-тонні фронтальні навантажувачі HCEE виділяються на висококонкурентному європейському ринку, Стефан Швілл сказав: “Наші моделі дуже міцні. При проектуванні сталевого каркаса використовувалися передові напрацювання підрозділу Hyundai, що здійснює діяльність у галузі суднобудування. У нових моделях використовується багато компонентів преміумкласу, наприклад, коробка КПП ZF і гідравлічна система від Bosch Rexroth. Наші моделі будуть оснащені тільки двигунами Cummins екокласу Stage V, які мають високий коефіцієнт ефективності згоряння і в них не використовується система рециркуляції ОГ і мають підвищену ефективність згоряння двигуна. Використання двигунів тільки одного постачальника дозволяє компанії Hyundai приєднати двигуни через систему віддаленої діагностики (ECD) до своєї власної телематичної системи Hi-MATE для збільшення часу безвідмовної роботи. Завдяки цьому знижується сукупна вартість володіння “.

“Я думаю, що у нас є багато можливостей для розвитку сегмента більш важких фронтальних навантажувачів. Ми прагнемо забезпечити зміцнення своїх позицій на розвинених ринках і в цей час посилюємо нашу європейську дилерську мережу в таких країнах, як Німеччина, яка є для нас ключовим ринком, оскільки у неї найбільша кількість фронтальних навантажувачів в Європі. В цей час у Великобританії також непогано розвивається сегмент обладнання для утилізації та перероблення відходів. Що стосується частки ринку, ми досягли значних результатів у Східній Європі, в таких країнах, як Польща. І я також бачу можливості для нашої компанії в Скандинавії “, – сказав на закінчення Стефан Швілл.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

89

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

60

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement