У Нідерландах з’явилася перша у світі велосипедна доріжка з переробленого пластику
Компанія-розробник проекту зі створення першої у світі велодоріжки з переробленого пластику, яка з’явилася в Нідерландах, оголосила про мільйонного велосипедиста, проїхавши по унікальній велодоріжці.
Автором ідеї та творцем першої у світі велодоріжки з пластику є нідерландська компанія з будівництва доріг PlasticRoad, очолювана будівельною компанією Volkerwessels (KWS), при партнерстві з компаніями Wavin і Total. Однойменний продукт PlasticRoad є порожнисті модульні панелі, які виготовляються з перероблених пластикових відходів. Компанія заявила, що після півтора року випробувань і доопрацювання конструкції модулів інноваційна технологія готова до застосування в промисловому виробництві та реалізації на ринку. Промислове виробництво модульних панелей PlasticRoad для будівництва велосипедних доріжок почнеться в першому кварталі 2021 року.
Велосипедна доріжка з переробленого пластику
В рамках реалізації двох пілотних проектів з будівництва велодоріжок з переробленого пластику було побудовано дві велодоріжки: одна велодоріжка з двома смугами руху завдовжки 30 метрів — в місті Зволле, і ще одна аналогічна велодоріжка — в селі Гітхорн. На виготовлення кожної експериментальної велодоріжки пішло близько 1000 кг переробленого пластику або 218 000 пластикових кришечок від пляшок. Як стверджує компанія, кількість оксиду вуглецю, що виділяється, ці експерименти ненадійні збірних велодоріжок PlasticRoad, на 50-70% менше, ніж кількість CO, що виділяється традиційними велосипедними доріжками з асфальту або бетонних плит.
Модульні панелі, з яких збирається велодоріжка PlasticRoad, виконують ще одну важливу функцію. Панелі PlasticRoad порожнисті усередині. У разі сильних дощів зливові води можуть збиратися всередині панелей і потім поступово вбиратися в ґрунт. Це адаптоване до різко мінливих погодних умов рішення продемонструвало відмінні результати на практиці. Найвищий рівень води, який вимірюється всередині модульних панелей PlasticRoad на експериментальній велодоріжці в місті Зволле, склав всього 48% від корисного об’єму пустот. Як і очікувалося, треба було всього два дні, щоб вода повністю вбралася в ґрунт.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі з посиланням на World Highways
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0