Компанія MAN випустила нове покоління вантажних автомобілів
Підрозділ MAN Truck & Bus вперше за двадцять років випускає на ринок нове покоління вантажних автомобілів. Вони оснащені новими системами допомоги водієві та оновленою апаратно-програмною частиною. Інтерес представляють нові компоненти приводу, що забезпечують економію палива до 8% і значне скорочення викидів СО2.
– підкреслив на презентації в іспанському Більбао голова правлінь компаній MAN SE і MAN Truck & Bus Йоахім Дріс (Joachim Drees).
Основні характеристики та інновації
За інформацією виробника, при розробці автомобілів нового покоління основний упор був зроблений на чотири ключові моменти:
- умови на робочому місці водія;
- ефективність транспортного засобу;
- його надійність в експлуатації;
- ефективну і компетентну технічну підтримку клієнтів.
Компанія зберегла чотири основні моделі TGX, TGS, TGL і TGM у ваговому класі від 7,5 тонн до 41 тонн, але при цьому автомобілі зазнали комплексної модернізації.
Нове покоління вантажівок MAN оснащено новими двигунами, які відповідають вимогам стандарту викидів палива Euro 6d. Такі двигуни почали використовуватися тільки у 2019 році.
Силові агрегати у поєднанні з новими, більш економічними компонентами приводу і новим програмним забезпеченням надають високу ефективність нової серії вантажних автомобілів. При використанні автомобілів для транспортування на далекі відстані економія палива, у порівнянні з попереднім класом двигунів Euro 6c, досягає 8%. Природно, при цьому знижуються викиди СО2.
Покращена аеродинаміка нових вантажних автомобілів також допомагає знизити показники викидів СО2. Крім того, щоб допомогти водіям повністю розкрити потенціал вантажівок нового покоління, компанія MAN пропонує додаткові опції практичного навчання водія під час їзди, використовуючи для цього спеціальні електронні додатки.
Ретельне і комплексне опрацювання деталей автомобілів, а також оптимізація технічного і сервісного обслуговування, дозволить клієнтам скоротити експлуатаційні витрати. Покращена вантажопідйомність нових вантажних автомобілів MAN пропонує значні переваги для тих областей застосування, де завантаження автомобіля має особливо важливе значення.
У вантажівках з’явилися нові електронні асистенти водія:
Асистент повороту Lane Return Assist (LRA) допомагає запобігти серйозним аваріям при водінні у міських умовах.
Асистент перестроювання Lane Change Support (LCS) попереджає водія про автомобілі на сусідніх смугах.
Розробка нових вантажівок за участю водіїв та клієнтів
Унікальність розробки вантажних автомобілів MAN нового покоління полягає у тому, що з самого початку у цьому процесі брали участь клієнти компанії і водії автомобілів MAN. Під час пошуку нових ідей та оптимальних рішень для нових автомобілів, розробникам MAN було важливо спиратися на досвід тих, хто безпосередньо здійснює експлуатацію їх автомобілів.
Всі вантажівки були розроблені з урахуванням вимог і побажань водіїв, а також організацій, що експлуатують їх. Різні прототипні рішення були продемонстровані більше ніж 700 водіям. Представники 300 національних і міжнародних компаній-клієнтів з 16 країн були запрошені до Мюнхену, щоб визначити разом з розробниками MAN найважливіші вимоги для нових автомобілів.
Для нового покоління вантажівок, MAN пропонує вісім варіантів різних кабін. Кожна з кабін призначена для певної області застосування транспортного засобу. Найбільші з пропонованих варіантів — три кабіни GX, GM і GN, призначені для дальніх міжнародних перевезень.
Ще один новий варіант – кабіна FM – має таку ж довжину і таку ж висоту даху, як і кабіна GM, але при цьому відповідає високим вимогам комфорту відпочинку і сну.
Нова кабіна FN з більш низьким дахом пропонує водієві комфортні умови, багато місця для зберігання. Кабіна оснащена зручним спальним місцем з високоякісним рейковим дном, щоб водій міг переночувати у разі потреби.
Передбачається, що модернізована кабіна NN, як і раніше, буде вибором номер один для нового MAN TGS. Типові області застосування цього вантажного автомобіля у будівництві — це самоскиди та автобетонозмішувачі.
Для нових вантажівок серії TGL і TGM передбачена кабіна CC. Зовнішня ширина кабіни становить 2,24 метра, а зовнішня довжина – 1,62 метра.
Найдовша кабіна в вантажних автомобілях нового покоління — це кабіна для екіпажу. Ця кабіна пропонує досить місця для додаткових пасажирів, що робить її ідеальною для торгівлі, постачальників муніципальних послуг і для екстрених служб.
Джерело: www.thetruckexpert.co.uk
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0