На думку представника Volvo CE, дорожня галузь впевнено відновлює свої позиції

Галузi Стaттi

24 Сер 2021, 09:01

eye-icon

50

comment-icon

0

Після більш ніж одного року невизначеності життя дорожньої галузі повертається в колишнє русло. При цьому, завдяки новим методам організації робіт і збільшеному обсягу інвестицій, галузь нарощує свій потенціал як ніколи раніше. Відновлювальне будівництво нових об’єктів інфраструктури закладає основу для більш стійкого і більш сильного в економічному відношенні світу.

На думку представника Volvo CE, дорожня галузь впевнено відновлює свої позиції

Після того, як пандемія торкнулася навіть того, як ми пересуваємося по наших містах, і те, як ми перевозимо вантажі, приємно бачити, як сфера будівництва доріг і об’єктів інфраструктури повертається до свого звичайного рівня продуктивності. З усім тим, шлях до цього був нелегким. Керівник відділу продуктів для управління дорожнім будівництвом компанії Volvo Construction Equipment (Volvo CE) в ЄС і на міжнародних ринках Пол Джонсон (Paul Johnson) сказав: “Пандемія Covid-19 торкнулася дорожньо-будівельної галузі так само, як і всі інші галузі. Ми не очікували, що вплив буде настільки драматичним, але наша галузь виявилася неймовірно стійкою “.

наша галузь виявилася неймовірно стійкою

Причина такої стійкості в тому, що в багатьох країнах світу транспортна інфраструктура визнана однією з ключових галузей економіки, яку не можна зупиняти. У короткостроковій перспективі для підрядників і їх команд це означало, що пріоритет необхідно віддати пошуку більш безпечних методів організації роботи, щоб завершити поточні проекти та підтримувати інфраструктуру в робочому стані, забезпечуючи безперебійну роботу транспортних мереж і безперебійність постачання. З одного боку, це призвело до зниження інтенсивності дорожнього руху на дорогах, і, відповідно, до зменшення ризиків і навіть більш швидкого завершення проектів. А з іншого боку, щоб знизити ризик зараження коронавірусом не тільки на робочому місці, але і при постачанні та техобслуговуванні обладнання, що використовується на будмайданчику, змінилися методи організації робіт, і це призвело до деяких затримок.

“У середньостроковому плані ми абсолютно позитивно оцінюємо наші перспективи, почасти завдяки кількості проектів, які були узгоджені та профінансовані ще до початку пандемії, — говорить Пол Джонсон. – Пандемія змусила багатьох підрядників звернути пильну увагу на чинні на ринку технології, що дозволяють робітникам на будмайданчику по можливості дотримуватися дистанції та уникати контактів один з одним, а машинам і програмним продуктам – “взяти за себе” частину робіт “.

Volvo Co-Pilot і, зокрема, додаток Pave As

Наприклад, Volvo Co-Pilot і, зокрема, додаток Pave As як і раніше є дуже корисним інструментом. Система здатна фіксувати без участі оператора довжину і ширину ділянки, укладеної за допомогою асфальтоукладача, а також кількість витраченого матеріалу. “Система Volvo Co-Pilot – це частина зростаючого числа розроблюваних компанією програмних засобів, що забезпечують мережеві можливості та дозволяють здійснювати цифрову трансформацію операцій на будівельному майданчику. Сенсорні мережі стають все більш інтегрованими, а обробка великих потоків даних — все більш керованою, тому ми очікуємо, що в найближчі роки системи між машинної комунікації стануть більш інтелектуальними та, відповідно, зроблять більш інтелектуальними будмайданчики.

“Ми вважаємо, що в майбутньому буде спостерігатися наступна тенденція: завдяки можливому зростанню мобільності без автомобіля, чому також сприяла пандемія Covid-19, зменшуються розміри техніки, що використовується в будівельних або ремонтних роботах в межах міста, — говорить Пол Джонсон. “В цей час все більше і більше людей у разі поїздки на невелику відстань воліють йти пішки або пересуватися на самокаті або велосипеді та не користуватися власним автомобілем, а транспортні маршрути, швидше за все, будуть перепрофільовані, щоб забезпечити більш безпечний і легкий проїзд по них. Що стосується перспектив, ми зберігаємо оптимізм, тому що транспортна інфраструктура залишається пріоритетом для багатьох країн, особливо тих, чиї дорожні мережі потребують обслуговування і ремонту, який не можна відкладати на невизначений термін. Крім того, модернізація інфраструктури — відмінний спосіб перезапустити економіку, інвестуючи у щось, що буде приносити вигоди протягом багатьох років “.

Точність означає досконалість

Будівництво майбутнього вимагає правильного інструментарію для роботи. Завдяки інноваційному бортовому комп’ютеру і дисплею, що дозволяє працювати з додатком Pave Assist, оператори можуть легко впоратися з важкою роботою. Надаючи повний доступ до потужного набору інструментів, що підвищують ефективність, додаток Pave Assist на базі системи Volvo Co-Pilot не тільки дозволяє заощадити час і гроші, але і дає операторам ключ до досягнення першокласних результатів укладання дорожнього покриття.

Комп’ютер і дисплей власної розробки Volvo встановлюються на заводі-виробнику. Ці прилади призначені для використання на різних машинах Volvo, від екскаваторів до асфальтоукладачів. Завдяки цим приладам користувач отримує доступ до новітніх інтелектуальних сервісів і рішень, що дозволяють оптимізувати ефективність в будь-якій області застосування та отримати якісні результати за менший час і з меншими витратами.

Завдяки отриманню інформації в режимі реального часу та автоматичному формуванню звітів за допомогою функції Material Manager оператори можуть попрощатися з замірами, на які йшло багато годин робочого часу, і можуть не оформляти документацію вручну. Система виконає корисні розрахунки, наприклад, визначить відстань, кількість укладеної асфальтобетонної маси, площу нового дорожнього покриття та обсяги викидів CO2. Система зафіксує обсяг доставленої асфальтової суміші та площу асфальтованої дороги, допомагаючи операторам визначити продуктивність машини та створити базу даних для майбутніх проектів.

Температурний контроль при укладанні асфальту Thermal Profiling допомагає отримати високоякісний поверхневий захисний шар, забезпечуючи рівномірне ущільнення покриття і тривалий термін служби дороги. Додаток Thermal Profiling стежить за температурою асфальту, що укладається, і фіксує відхилення температури, допомагаючи забезпечити температурну однорідність укладається матеріалу протягом усього укладання. Завдяки запобіжному контролю дотримання температурних вимог технологічні проблеми можна швидко виявити та виправити на місці.

Оператори можуть заздалегідь підготуватися до зміни погодних умов

Оператори можуть заздалегідь підготуватися до зміни погодних умов завдяки сучасному додатку Weather View, підключеному до високоякісних погодних сервісів і зображає поточні погодні умови та прогноз погоди на певний майбутній період по годинах. Маючи під рукою найсвіжішу інформацію, оператори можуть краще спланувати свою роботу і в дощ, і в сонячну погоду.

Розроблений компанією Volvo CE додаток Pave Assist – це зручне в обігу рішення, яке значно полегшує процес укладання дорожнього покриття, підвищує рентабельність процесу, надає цінну інформацію про параметри процесу в режимі реального часу, забезпечуючи можливість самостійно контролювати хід робіт і отримані результати. Крім того, дані можна зберегти в хмарі та до них буде можливий віддалений доступ, дозволяючи забезпечити комплексне управління процесом укладання.

Створені для широкої функціональності

Попри те, що зміни, що відчуває галузь на міцність протягом останніх декількох місяців, виявилися складним завданням, техніка на місцях повинна забезпечувати надійність і гнучкість, щоб пристосуватися до мінливих умов на дорожньо-будівельному майданчику.

Призначені для використання в межах міста, асфальтоукладачі P2820D ABG і P2870D ABG є найкомпактнішими машинами в лінійці асфальтоукладачів машин Volvo і відмінними «напарниками» при укладанні дорожнього покриття в невеликих і середньомасштабних проектах Оснащені функціями, які зазвичай можна знайти у великих асфальтоукладачах, ці машини обіцяють високу якість покриття і високий рівень безпеки та ефективності, а також комфорт оператора.

На відміну від інших асфальтоукладачів у цьому модельному ряду, асфальтоукладачі P2820D ABG і P2870D ABG генерують низький рівень шуму, що робить їх відповідними для реалізації проектів благоустрою міст, наприклад, влаштування велосипедних доріжок, автомобільних стоянок і пішохідних зон. Високопродуктивні машини мають низьку витрату палива і низький рівень викидів CO2. Завдяки двигуну Volvo потужністю 55 кВт і гідравлічній системі з ідеально узгодженою роботою компонентів, приводна система цих компактних машин порівнянна за своїми характеристиками з приводними системами великих моделей.

Компактна конструкція асфальтоукладачів P2820D ABG і P2870D ABG

Компактна конструкція асфальтоукладачів P2820D ABG і P2870D ABG перетворює їх на дуже гнучке рішення. Ці машини досить сильні, щоб під час руху штовхати перед собою перевантажувач, їх також можна легко завантажувати за допомогою іншої техніки, наприклад фронтального навантажувача або екскаватора. Клієнти можуть вибирати між версією асфальтоукладача з більш поширеним подвійним конвеєром або з фірмовим одинарним конвеєром Volvo – останній є унікальною розробкою компанії Volvo в цьому розмірному класі, що забезпечує високу продуктивність на годину. Асфальтоукладач P2870D ABG має характерний тільки для цієї асфальтоукладальник машини малий радіус повороту (2 м), можливий завдяки кермовому керуванню з підсилювачем.

Їх висока універсальність досягається завдяки безлічі додаткових конфігурацій, які дозволяють як колісним, так і гусеничним моделям виконувати широкий спектр завдань. Широкі функціональні можливості машин забезпечують індивідуально регульовані крила бункера, що дозволяє укладати дорожнє покриття на близькій відстані від перешкод. Дах, який можна скласти за допомогою електрогідравлічного приводу, дозволяє дістатися до місць з мінімальним висотним кліренсом.

Розміри моделей P2820D ABG і P2870D ABG досить малі, і їх можна транспортувати на одній платформі разом з дорожнім котком.

Ефективні вигладжувальні плити

Модель P2820D ABG поставляється з комбінованої вигладжувальною плитою Volvo Variomatic VB30, в якій використовуються трамбують бруси та вібрація. Вигладжувальна плита оснащена системою міцних скерованих механізмів розсування і механізмом поперечного зламу плити з гідроприводом. Базову ширину плити можна збільшити у два рази (з 1,5 м до 3,0 м). Ширину плити можна збільшити додатково, максимум до 4,0 м, шляхом установки механічних розширювачів. Укомплектований новою вигладжувальною плитою VB40, асфальтоукладальник P2870D ABG здатний забезпечити виключно високу якість укладання навіть при більшій ширині, що досягає 4,5 м. Для вигладжувальної плити передбачені два можливих розширювачів: на 525 мм і на 275 мм, причому останній дозволяє транспортувати машину без демонтажу розширювача та бічних щитів.

Швидкість нагріву вигладжувальних плит VB30 і VB40 досягає 3°C у хвилину

Швидкість нагріву вигладжувальних плит VB30 і VB40 досягає 3°C у хвилину. Плити не вимагають щоденного техобслуговування, а в трамбуючи брусах і вібромеханізмом використовуються підшипники, змащені на весь термін служби. Вигладжують плита VB40 також оснащена перекидаються ходовими містками.

Оскільки час безвідмовної роботи в наш час має першорядне значення, завдяки зливним шлангам для рідин, легкому доступу до батареї з зовнішньої панелі для запуску від зовнішнього джерела і всього трьом точкам мастила забезпечується скорочення часу, необхідного для планового техобслуговування, а тривалість простоїв зводиться до мінімуму. Конвеєр також оснащений підшипниками, що не вимагають обслуговування і змазаними на весь термін служби.

Система очищення вихлопних газів складається тільки з дизельного фільтра сажі. Це означає відсутність необхідності в вибіркової каталітичної нейтралізації ОГ і в рідини AdBlue. Як наслідок, відсутня необхідність в заміні реагенту-відновлювача або проведенні техобслуговування системи вибіркової каталітичної нейтралізації ОГ. В результаті час безвідмовної роботи збільшується до максимуму, а експлуатаційні витрати машини знижуються до мінімуму.

Компанія Volvo CE продовжує розробляти рішення, які дозволять значно знизити енергоспоживання, зменшити викиди та, звичайно ж, знизити рівень шуму, що особливо важливо для невеликих міських асфальтоукладальників. Клієнти можуть очікувати появи на ринку нових інноваційних продуктів компанії вже в найближчому майбутньому.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

77

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

33

comment-icon

0

Advertisement