П’ять причин, через які зчленовані самоскиди Terex Trucks можна вважати відмінним вибором для складних проектів будівництва тунелів

Будiвництво Стaттi

15 Вер 2021, 08:53

eye-icon

42

comment-icon

0

Важкі умови для виробництва робіт всередині тунелів вимагають використання міцної та високопродуктивної техніки.
Важкі умови для виробництва робіт всередині тунелів вимагають використання міцної та високопродуктивної техніки.

У Європі є безліч залізничних, автомобільних і судноплавних тунелів. Оскільки залізничний транспорт є найбільш екологічним видом транспорту, в найближчі кілька років на території Європи буде реалізовано безліч проектів, пов’язаних з будівництвом тунелів. Шотландський виробник самоскидів Terex Trucks пояснює, чому для таких проектів потрібно особливо міцне обладнання, і як зчленовані самоскиди виробника справляються з цим завданням у складних робочих умовах.

В цей час по всій Європі вже реалізується чимало цікавих проектів з прокладання тунелів. Зараз, в рамках ініціативи ЄС щодо стійкої мобільності, Франція та Італія здійснюють прокладання залізничного тунелю крізь гірські масиви Альп між містами Турин і Ліон. Новий тунель протяжністю 57,5 км. Цей великий інфраструктурний проект є останньою ланкою Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Тунель з’єднає південно-західну Європу з країнами Центральної та Східної Європи, щоб скоротити обсяги вантажоперевезень по альпійських дорогах і перемикнути вантажопотоки на залізничний транспорт.

Ні для кого не секрет, що для будівництва такого тунелю підрядникам потрібна виключно міцна і високопродуктивна техніка. Полічені самоскиди Terex Trucks TA300 і TA400 довели свою ефективність у найважчих умовах експлуатації. Завдяки міцним і надійним самоскидам з шарнірно-зчленованою рамою Terex Trucks підрядники можуть братися за більш складні проекти з прокладання тунелів по всій Європі. Але що ж робить ці машини підхожими для таких складних проектів?

Максимальний час безвідмовної роботи для цілодобового робочого графіка

Для прокладання тунелів не підходить звичайний робочий графік з дев’яти до п’яти. Як правило, роботи за такими проектами ведуться за дуже щільним графіком. Це означає, що техніка, залучена для будівництва тунелю, працює цілодобово, сім днів на тиждень. Будь-яка незапланована зупинка може призвести до затримок і збільшення витрат, тому особливо важливими вимогами є надійність і висока експлуатаційна готовність машин.

Щоб забезпечити максимальний період роботи без зупинок, компанія Terex Trucks використовує в самоскидах довговічне трансмісійне мастило, що дозволяє збільшити інтервал між замінами олії. Інтервал між циклами ТО для самоскида TA300 становить 4000 годин. Інтервал між замінами олії в моделі TA400 становить 6000 годин. У зазначених моделях самоскидів також збільшено до 4000 годин інтервал між замінами робочої рідини гідросистеми. Завдяки цьому не тільки збільшується час безвідмовної роботи, – знижується витрата робочих рідин, а значить зменшується обсяг відпрацьованих рідин для утилізації, допомагаючи зменшити негативний вплив робіт з прокладання тунелів на навколишнє середовище.

Магнітні клапани на боці всмоктування додатково підвищують експлуатаційну готовність машин, знижуючи ризик потрапляння забруднюючих домішок у гідравлічну систему. Це допомагає зберегти чистоту гідравлічної олії та продовжити термін служби компонентів гідравлічної системи.

Безпека в експлуатації

Завдяки встановленому в моделях TA300 і TA400 моторному гальму водій може не використовувати основну систему гальмування під час спуску по схилах у тунелі. Щоб забезпечити високий рівень керованості та безпеку в експлуатації вантажівок, крім моторного гальма до складу допоміжної системи гальмування входить гальмо-уповільнювач або ретардер, що розсіює крутний момент валу трансмісії. У тягачах використовується багатодікові гальма з масляним охолодженням.

При роботі в тунелі першорядне значення має видимість працюючої техніки. З метою забезпечення безпеки операцій, самоскиди Terex Trucks укомплектовані ефективною системою зовнішніх світлових приладів, у тому числі світловими покажчиками повороту вправо і вліво, покажчиками напрямку руху, які часто дублюються додатковими світловими покажчиками. Проблисковий маячок, встановлений на даху кабіни, забезпечує яскравий світловий сигнал навіть в умовах поганої видимості. При русі вантажівки заднім ходом звуковий і світловий сигнал, попередить персонал, який знаходиться на шляху проходження вантажівки, про небезпеку.

Компанія Terex Trucks має більш ніж 70-річний досвід створення міцних і надійних самоскидів з шарнірно-зчленованою рамою. TA300 і TA400 - прості машини, які виконують свою роботу, незважаючи ні на що.
Компанія Terex Trucks має більш ніж 70-річний досвід створення міцних і надійних самоскидів з шарнірно-зчленованою рамою. TA300 і TA400 – прості машини, які виконують свою роботу, незважаючи ні на що.

Укомплектовані потужним двигуном з оптимальною витратою палива

При прокладанні тунелю виймають тонни ґрунту. Щоб вивезти видобуту породу з тунелю, самоскидам іноді доводиться долати багато кілометрів, спускаючись і піднімаючись по схилах з тоннами вантажу, поки вони не доберуться до виїзду з тунелю. Для машин це можна вважати серйозним випробуванням, і для забезпечення ефективної роботи ключовим фактором є потужний двигун.

Завдяки ідеальному поєднанню двигуна і технології трансмісії самоскиди Terex Trucks демонструють високу продуктивність і проявляють відмінні якості в складних умовах експлуатації. Моделі TA300 і TA400 оснащені двигуном Scania. Двигун Scania DC9 на моделі TA300 здатний розвивати потужність до 276 кВт. Максимальний крутячий момент двигуна становить 1880 Нм. На моделі TA400 встановлено двигун Scania DC13 потужністю 331 кВт, що забезпечує максимальний крутний момент 2255 Нм.

З недавнього часу моделі TA300 і TA400 почали оснащуватися новою модифікацією двигунів Scania, що відповідає вимогам екологічних стандартів ЄС Stage V. У порівнянні з двигунами екокласу Stage IV нова модифікація дозволяє знизити витрату палива на 7%. Це поліпшення досягається шляхом вдосконаленого регулювання роботи двигуна та ефективної системи вприскування палива. При модернізації самоскида TA300, оснащеного двигуном екокласу Stage V, шляхом установки високоефективної 8-ступінчастої коробки передач, економія палива може досягати 10%.

Самоскиди TA300 і TA400 оснащені триступеневою системою фільтрації повітря, яка забезпечує підвищений захист двигуна і забезпечує збільшення інтервалів між циклами ТО. Оптимальна питома потужність двигунів на одиницю маси самоскидів забезпечує максимально швидке транспортування вантажів.

Комфортне робоче місце водія

Через складні робочі умови робота всередині тунелів є справжнім випробуванням не тільки для техніки, але і для водіїв та операторів. Саме тому компанія Terex Trucks подбала про те, щоб робоче місце водія було максимально комфортним. Модернізована кабіна самоскидів TA300 і TA400 укомплектована високопродуктивною системою опалення та кондиціонування повітря. Ущільнювальні елементи забезпечують герметичність кабіни, дозволяючи підтримувати всередині кабіни стабільний температурний режим і звести до мінімуму потрапляння в кабіну частинок пилу і бруду.

Простота технічного обслуговування

Коли підрядники обирають самоскиди для проектів будівництва тунелів, особливо важливою якістю є простота технічного обслуговування. Щоб підвищити ступінь експлуатаційної готовності техніки, процедура сервісного обслуговування повинна бути максимально простою і безпечною. Моделі TA300 і TA400 мають кабіну, що повністю відкидається, і підійматися за допомогою електронної системи капот, забезпечуючи швидкий і зручний доступ до точок обслуговування і до двигуна. Крім того, велика частина операцій з техобслуговування може бути виконана з рівня землі, і для цього не потрібно демонтувати велику кількість деталей.

Завдяки телематичній системі Haul Track Telematics компанії Terex Trucks клієнти завжди знають, наскільки ефективно працюють їхні самоскиди. Це допомагає краще планувати технічне обслуговування. Завдяки системі клієнти завжди вчасно помітять, якщо робочі характеристики машин погіршилися. А це означає, що проблеми, які виникли, можуть бути оперативно виявлені та усунені.

В цей час п’ять самоскидів Terex Trucks демонструють свої видатні якості на найбільшому проекті будівництва тунелю по центральному маршруту Коулун в Гонконзі. Компанія Bouygues Travaux Publics, що є відомим французьким підрядником, вибрала для цієї відповідальної роботи дванадцять самоскидів TA400 і була вражена ефективністю цих машин.

“У нас понад 80 років досвіду в створенні міцних і надійних позашляхових самоскидів, – говорить Пол Дуглас (Paul Douglas), керуючий директор компанії Terex Trucks. – Успішна спадщина в області створення цього виду вантажних автомобілів знаходить своє зображення в наших сьогоднішніх продуктах. Самоскиди TA300 і TA400 – це прості машини, які справляються зі своєю роботою, незважаючи ні на що “.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Екзоскелети в будівництві

Екзоскелети в будівництві

Метью Марино (Matthew Marino), директор напрямку ергономіки та людських факторів в компанії HeroWear, яка є розробником і постачальником роботизованих технологій, зокрема, екзоскелетів, розповідає про те, як і для чого ця технологія може використовуватися на будівельних майданчиках.

23 Лют 2022, 16:59

eye-icon

33

comment-icon

0

Практичний приклад використання технологій Topcon при ремонті гоночної траси

Практичний приклад використання технологій Topcon при ремонті гоночної траси

Завдяки сучасним технологіям укладання нового покриття гоночної траси Autodromo di Franciacorta в Італії виконано з високою точністю і в рекордно короткі терміни.

15 Лют 2022, 10:00

eye-icon

76

comment-icon

0

7 потужних трендів, які очікуються в будівельній галузі у 2022 році

7 потужних трендів, які очікуються в будівельній галузі у 2022 році

У цій статті йтиметься про найпомітніші на сьогодні тенденції в будівельній галузі.

8 Лют 2022, 10:00

eye-icon

88

comment-icon

0

Advertisement