ТОП-3 нових екскаватори середнього класу з низькою витратою пального
Великі екскаватори – це потужні машини, які виконують широкий спектр будівельних робіт. Кожен великий виробник спецтехніки має лінійку екскаваторів у своєму портфелі.
Екскаватори не просто відрізняються за розміром. Вони оснащені функціями, які оптимізують їх для конкретних застосувань. У наші дні вже недостатньо вибрати екскаватор, виходячи з обсягу ковша і потужності. Ви повинні розуміти, як набір функцій машини, включаючи сучасні технології, вплине на вашу роботу.
Ефективність в умовах обмеженого простору
Компанія Caterpillar представила на виставці ConExpo нову модель екскаватора середнього розміру Cat 325 з малим радіусом повороту. Він ідеально підходить для виконання робіт в умовах обмеженого простору, наприклад з однією смугою дорожнього руху, поблизу бар’єрних огороджень і будівель.
Cat 325 був розроблений, щоб замінити модель 325F. Нова модель у базовій комплектації поставляється з пакетом технологій, які, поряд зі стандартними технологіями, включають системи Cat Grade з Assist, Cat Payload, Cat Grade 2D і функцію забезпечення безпеки екскаватора Cat E-Fence. Крім наявності сучасних технологій, компанія Caterpillar заявляє про 20-відсоткове зниження витрат на технічне обслуговування.
- Вантажопідйомність, опціонний відвал для зворотної засипки і універсальність при експлуатації в умовах обмеженого простору.
- Наявність в базовій комплектації системи Cat Grade допомагає оператору прискорити профілювання і підвищити ефективність роботи.
Екскаватор поставляється з Cat Product Link, системою віддаленого моніторингу обладнання Caterpillar. Нещодавно компанією була представлена нова система Cat Productivity – веб-інструмент управління продуктивністю, який надає доступ до інформації про машини і робочі майданчики з Cat Product Link. Система дозволяє підрядникам порівнювати фактичну продуктивність машини з нормативними показниками, усувати фактори неефективності і забезпечити максимальне використання обладнання для збільшення прибутку.
– розповів фахівець із застосування продукції Caterpillar Райан Ніл (Ryan Neal).
По шоссе, залізничним коліям і бездоріжжю
Компанія Liebherr представили на виставці моделі R 926 і R 938 з нової серії гусеничних екскаваторів Generation 8, колісний екскаватор A 920 Litronic і залізничний екскаватор A-922 Rail Litronic.
Нові гусеничні екскаватори забезпечують оптимальну продуктивність, а також додатковий комфорт і безпеку оператора. У нових моделях виконана модифікація стріли, що поліпшує продуктивність і потужність обладнання. Завдяки оптимізованій кривій навантаження екскаваторів нового покоління, вдалося знизити витрату палива. Більш потужний двигун у поєднанні з більш важкою противагою дозволяє використовувати ківш більшої місткості.
Колісний екскаватор Liebherr A 920 Litronic ідеально підходить для будівництва доріг, каналів і прокладки трубопроводів, а також для класичних земляних робіт. Нова модель відрізняється високою мобільністю і універсальністю. Експлуатаційна маса становить від 18,3 до 21,3 тонни. Екскаватор оснащений двигуном потужністю 175 к.с., має міцну ходову і додаткові опори спереду і ззаду машини для забезпечення стійкості і безпеки.
Залізничний екскаватор A 922 Rail Litronic може використовуватися як машина подвійного призначення. Екскаватор здатний пересуватися як по шосе, так і залізничними коліями. На кожній стороні ходової частини машини встановлений привід для переміщення по коліям, який піднімає шини до рівня рейок. В машині використовуються здвоєні колеса для переміщення по рейках. Кілька опцій дозволяють оптимізувати сфери застосування екскаватора.
Значна економія пального завдяки новій гібридній технології
Компанія Volvo Construction Equipment представила гібридну технологію для екскаватора у класі 30-тонників. Хоча взагалі гібридна технологія не є новою для великих екскаваторів, гібридна технологія в Volvo EC300E Hybrid – нова.
Як правило, інші виробники гібридних екскаваторів використовують акумулятори, що накопичують енергію гальмування поворотної платформи екскаватора, яка потім перетворюється в енергію, яку можна використовувати для роботи екскаватора.
В екскаваторі EC300E з гібридним приводом використовується енергія, що виробляється при русі стріли екскаватора вниз.
Точніше, енергія, яка виробляється при русі стріли вниз, заряджає кілька гідроакумуляторів ємністю 23 л. Гідроакумулятори забезпечують енергію для приводу додаткових гідромоторів, які живлять гідронасос.
Компанія повідомляє, що при роботі з високою продуктивністю при екскавації і навантаженні у самоскиди, економія пального дозволить окупити вартість екскаватора приблизно за два роки.
Вражає не тільки простота ідеї рекуперації енергії таким способом, але і простота використовуваних компонентів. Крім того, екскаватор забезпечує той же рівень керованості і продуктивності, що і стандартна модель EC300E, включаючи можливість працювати в режимі “ECO” та “Hybrid” одночасно.
Джерело: www.conexpoconagg.com
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0