ТОП перевантажувачів асфальтобетонної суміші

Обладнання Стaттi

18 груд. 2019, 13:34

eye-icon

860

comment-icon

0

Під час Другої світової війни, технології асфальту вдосконалювалися швидкими темпами. Тоді вони були частково спричинені потребою військових літаків у поверхнях, які могли б витримати більш значні навантаження. Після закінчення війни та переїзду сімей до передмістя, будівництво доріг стало величезною галуззю промисловості. У 1956 р. Конгрес США, прийняв Закон про федеральне фінансування будівництва автомобільних доріг, виділивши 51 млрд доларів всім штатам на будівництво доріг.

Зі зростанням галузі підрядники потребували більшого та кращого обладнання. У 1950-х роках, асфальтоукладачі почали комплектуватися системами автоматики нівелювання, а на початку 1960-х автоматичним керуванням вигладжувальної плити. Надзвичайно широкі асфальтоукладачі, які були здатні прокласти відразу дві смуги руху, дебютували у 1968 році.

Колісний антисегрегаційний перевантажувач асфальтобетонної суміші Roadtec SB-2500 e/ex Shuttle Buggy. Транспортна вага – 35,4 т, пропускна здатність проміжного бункера – 22,7 т.

Ще дві інновації, також допомогли збільшити продуктивність асфальтоукладача. Самоскиди з розвантаженням через дно, дозволяли укладати матеріал у валок уздовж дороги, перед асфальтоукладачем, щоб він міг працювати безперервно. Перевантажувач, у тому вигляді, як ми знаємо його зараз, був представлений у 1987 році, він отримує суміш з вантажівок і в міру необхідності, подає її на асфальтоукладач.

В Україні перевантажувачі почали використовувати під час будівництва траси М-05 Київ-Одеса. Роботи виконувала компанія ФПГ “Альтком”, яка у 2004 році купила перевантажувач Vogele MT 1000. Як розповів головний механік компанії, Руслан Гостєв, вони поставили перед собою задачу – досягти максимальної рівності при укладанні асфальтобетонного покриття:

“Тоді в Україні використання перевантажувачів не було обов’язковою умовою. Проте ми прагнули прибрати людський фактор, та досягти максимальної рівності. Адже, коли укладається верхній шар покриття, кожне зіткнення  вантажівки з асфальтоукладачем, впливає на рівність. Тобто задачею перевантажувача було приймати на себе удари від коливання вантажівок, та завантажувати асфальтоукладач”, 

– розповів Руслан Гостєв.

Завдяки спецтехніці, дорожникам вдалося досягти цієї мети. Потім перевантажувач використовували під час будівництві доріг у Донецькій, Полтавській областях. Усі зроблені в той час дороги, в експлуатації показали себе добре.

У 2019 році, компаніяАвтомагістраль-Південь”, впровадила технологію використання перевантажувача під час будівництва траси Н-31 – “Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка”, на Дніпропетровщині. На ринку зараз представлені всі провідні виробники цієї техніки – американські ROADTEC і WEILER, європейські BOMAG, DYNAPAC, та VÖGELE.

У змінах до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво», міститься обов’язкова вимога: на міжнародних автомобільних дорогах першої категорії, використовувати спеціальні перевантажувачі при укладанні асфальтобетонного покриття, які вирівнюють температуру і склад асфальтобетонної суміші. Використання перевантажувачів, забезпечує показник рівномірності температури суміші, та безупинний процес укладання асфальтобетону, це сприятиме підвищенню якості дорожнього покриття, продовжить термін експлуатації таких доріг та мінімізує появу вибоїн, тріщин і викришування.
Гусеничний перевантажувач асфальтобетонної суміші серії PowerFeeder, Vögele MT 3000-2 Offset. Транспортна вага – 23,8 т, місткість бункера – 16,4 т.

Перевантажувачі асфальту: не розкіш, а необхідність 

Чому виникає нерівномірність температур під час доставки асфальтобетонної суміші? Справа в тому, що самоскид, навантажений цією сумішшю, як правило, дуже нескоро добирається від асфальтобетонного заводу до місця безпосереднього укладання асфальту, долаючи чималі відстані, або пробиваючись через автомобільні пробки, чи бездоріжжя. Чим довше це триває, тим більше охолоджується асфальтобетонна суміш. І біда не тільки в тому, що суміш стає холодною, а в тому, що вона охолоджується нерівномірно: біля стінок кузова самоскиду і зверху – швидше, в глибині маси суміші – повільніше. Таким чином, настає температурна нерівномірність суміші, яку називають сегрегацією або розшаруванням. 

Це загрожує тим, що, коли нерівномірна за температурою суміш потрапляє в приймальний бункер асфальтоукладача, холодні її частини укладаються недостатньо щільно, на відміну від гарячих. В результаті подальшого укладання, на готовому покритті утворюються пухкі зони, в які при подальшій експлуатації дорожнього полотна проникає вода. Це досить швидко призводить до утворення в цих місцях ділянок швидкого руйнування.

Крім температурної сегрегації під час руху самоскида відбувається перерозподіл великих і дрібних фракцій в обсязі асфальтобетонув цьому випадку настає фракційна сегрегація. Більш дрібні частинки просочуються крізь великі і зміщуються вниз. Тож в бункер асфальтоукладача вивантажується зовсім не та суміш, яка була ретельно перемішана на асфальтобетонній установці, перед завантаженням в самоскид. З такою сегрегацією доводиться боротися за рахунок механічного перемішування суміші в бункері перевантажувача. Чим інтенсивніше відбувається перемішування, тим вище цінується перевантажувач у сенсі боротьби з сегрегацією. Найбільш якісно це роблять важкі перевантажувачі, оснащені великим бункером-накопичувачем, з потужним шнеком. Але це зовсім не означає, що компактні машини не придатні для цього.

Гусеничний антисегрегаційний перевантажувач асфальтобетонної суміші Roadtec MTV-1105e. Транспортна вага – 24,3 т.

Антисегрегаційні властивості будь-якого перевантажувача, на 100% забезпечують захист від так званого поперечного зсуву покриття, оскільки одним фактом наявності проміжної ланки виключається контакт між самоскидом та асфальтоукладачем.

Завжди, як тільки самоскид підходить до асфальтоукладача і вивантажує суміш в приймальний бункер, цей процес супроводжується ударним навантаженням. Удар передається на плиту укладача, в результаті чого на формованому покритті утворюється поперечний зсув. У цій зоні, зі зміненою щільністю, при подальшій експлуатації дорожнього покриття буде з’являтися поперечна тріщина.

Ще однією 100% перевагою будь-якого перевантажувача є забезпечення безперервності укладання. Кожен раз, коли асфальтоукладач зупиняється, в покритті також настає поперечний зсув, з тими ж наслідками зародження тріщини в асфальті. Зупинятися доводиться, наприклад, в разі, коли суміш закінчується, а нову порцію самоскид з якихось причин вчасно не підвіз. А перевантажувач, що завантажується самоскидом, продовжує рухатися з тією ж швидкістю, що і асфальтоукладач, але на безпечній дистанції від нього. При цьому в бункер укладача продовжує засипатися асфальтобетонна суміш з довгого конвеєра перевантажувача. В цьому випадку, самоскиди можуть в будь-який час під’їжджати до перевантажувача і завантажувати в його бункер-накопичувач асфальтобетонну суміш з запасом. Тут, до речі, потрібно ще раз звернути увагу на важкі перевантажувачі – чим більше розміри бункера-накопичувача, тим краще умови для проведення безперервної укладки.

Колісний антисегрегаційний перевантажувач асфальтобетонної суміші Weiler E1250А. Транспортна вага – 24,22 т.

Безперервність, автоматично означає і більш високу швидкість укладання – час скорочується рівно на ті проміжки простоїв, при яких за традиційною схемою самоскид розвантажується в бункер укладача. До речі, як тільки в США з’явилися перевантажувачі, мова в першу чергу йшла саме про прискорення укладання. Тому в Європі, до заокеанського нововведення перший час тільки придивлялися. На відміну від США, укладання асфальту в Старому Світі зазвичай ведеться з невеликою швидкістю, яка приблизно в чотири рази менше, ніж у американців. У США, під час ремонту доріг, перекривають великі траси: йде фреза, і тут же за нею рухається асфальтоукладач – за ніч таким чином укладається відразу багато кілометрів смуги, на ранок – рух відкрито.

В Європі так не працюють – інші масштаби. До того ж, в повільному укладанні є свої плюси: асфальтоукладач встигає максимально ущільнити покриття вигладжувальною плитою, після чого потрібна мінімальна кількість проходів котками. Тому європейці спочатку і не бачили сенсу змінювати відпрацьовані роками методи укладання, заради прискорення процесу. Якби не одне «але» – серйозне поліпшення якості покриття від застосування перевантажувача! Почали з’являтися дослідження про те, що термін служби асфальтобетонного покриття, одержуваного з використанням перевантажувача, виявляється у півтора-два рази вище – тільки за рахунок усунення температурної та фракційної сегрегації. Це змусило європейців освоювати нову технологію і, більш того, налагоджувати власний випуск перевантажувачів.

ROADTEC

Американська компанія Roadtec, що входить до складу корпорації Astec Industries, є родоначальником технології укладання асфальтобетону з використанням перевантажувача. Перші в світі антисегрегаційні перевантажувачі почали виготовлятися під цією маркою в 1988 р. В даний момент компанія постачає на ринок три моделі колісних перевантажувачів – MTV-1000e/ex, SB-1500e/ex Shuttle Buggy, SB-2500 e/ex Shuttle Buggy і одну гусеничну модель MTV-1105e.

Колісний антисегрегаційний перевантажувач асфальтобетонної суміші Roadtec SB-2500 e/ex Shuttle Buggy. Транспортна вага – 35,4 т, пропускна здатність проміжного бункера – 22,7 т.

Перевантажувачі асфальтобетонної суміші призначені для переміщення гарячої асфальтобетонної суміші з самоскида в асфальтоукладач. Машини мають однотипну конструкцію. У моделей SB-1500e/ex Shuttle Buggy і SB-2500 e/ex Shuttle Buggy суміш з кузова самоскида розвантажується у приймальне вікно переднього бункера. З нього по конвеєру розвантаження самоскидів надходить у проміжний бункер, де перемішується за допомогою шнека з потрійним кроком. І по конвеєру завантаження асфальтоукладача транспортується безпосередньо в бункер укладача. У моделей MTV-1000e/ex і MTV-1105e проміжного бункера немає – суміш з завантажувального бункера транспортується безпосередньо на конвеєр завантаження асфальтоукладача. 

Моделі SB-1500e/ex Shuttle Buggy і SB-2500 e/ex Shuttle Buggy оснащені 6-циліндровим турбодизелем Cummins QSL9 потужністю 300 к.с., а MTV-1000e/ex і MTV-1105e – 6-циліндровим турбодизелем Cummins QSL9 потужністю 250 к.с. Двигуни відповідають стандартам щодо обмеження викидів Tier 4F. У всіх моделей місце оператора розташовано по обидва боки машини. Панель управління може повертатися для використання її з кожного положення, дозволяючи управляти роботою на тій же або суміжній смузі. 

У антисегрегаційних перевантажувачах Roadtec використовуються запатентовані шнеки з потрійним кроком для забезпечення рівномірного потоку по всій ширині бункера. Такі шнеки рівномірно забирають матеріал по всій площі бункера, тому матеріал ретельно перемішується. Тоді як шнеки з одинарним кроком переміщують матеріал, в основному, від бічних стінок бункера. Зазори між витками заповнюються матеріалом, і шнек просто прокладає тунель. Вміст бункера не перемішується, і проблема поділу зберігається. Саме тому спеціалісти звертають увагу, що для повторного змішування гарячої асфальтової суміші, шнеки з потрійним кроком найбільш ефективні.

Колісний антисегрегаційний перевантажувач асфальтобетонної суміші Roadtec SB-1500e/ex Shuttle Buggy. Транспортна вага – 30,5 т, пропускна здатність проміжного бункера – 13,6 т.

У моделей MTV-1000e/ex і MTV-1105e продуктивність завантаження асфальтоукладача становить 544 т суміші на годину. Перевантажувачі обладнано в стандартній комплектації поворотним конвеєром завантаження укладача, який може відхилятися від поздовжньої осі на 55° в обидві сторони. Максимальна висота підйому конвеєра дорівнює 3,7 м.

Перевантажувач SB-1500e/ex Shuttle Buggy обладнано бункером, який вміщує до 13,6 т асфальтової суміші. Продуктивність завантаження асфальтоукладача, така ж як у моделей MTV-1000e/ex і MTV-1105e. Конвеєр завантаження укладача відхиляється від поздовжньої осі на 55° в обидві сторони, максимальна висота підйому конвеєра – 3,5 м. 

Об’єм бункера SB-2500 e/ex Shuttle Buggy становить 22,7 т. Продуктивність конвеєра розвантаження самоскидів дорівнює 907 т суміші на годину, конвеєра завантаження проміжного бункера і завантаження укладача – 544 т/год. Шнек, що перемішує суміш має діаметр 737 мм (у моделі SB-1500e/ex Shuttle Buggy – 599 мм). Конвеєр завантаження асфальтоукладача може відхилятися від поздовжньої осі на 55° в обидві сторони, його максимальна висота підйому дорівнює 3,8 м. Всього випущено понад тисячу перевантажувачів SB-2500 e/ex Shuttle Buggy – з 1989 року, коли почалося виробництво машини. Це найпопулярніший в перевантажувач світі.

WEILER 

У 2005 році компанія Weiler придбала цей структурний підрозділ у Caterpillar, яка в свою чергу на початку 1990 років придбала цей напрямок у Barber Greene. До речі, саме фірмою Barber Greene (США) була розроблена конструкція асфальтоукладача, на яку було подано патент 20 серпня 1932 року. Сьогодні це досить потужний виробник перевантажувачів, виробничі потужності, розташовані у Ноксвіллі, штат Айова, складають 32 тис. м2. На українському ринку пропонуються колісні антисегрегаційні перевантажувачі моделей E1250B і E2850.

Колісний антисегрегаційний перевантажувач асфальтобетонної суміші Weiler E2850. Транспортна вага – 34 т, місткість бункера – 23 т.

Модель E1250B призначена для переміщення гарячої асфальтобетонної суміші з самоскида в асфальтоукладач для забезпечення безперервного укладання, при цьому у машини немає бункера для зберігання матеріалу – він пересипається з конвеєра розвантаження самоскидів в конвеєр завантаження асфальтоукладача. Але це відбувається не безпосередньо, як у тих же моделей MTV-1000e/ex і MTV-1105e, а через так званий бункер повторного перемішування. Він розташований під конвеєром розвантаження. У цьому бункері є подвійний шнек, з витками які переплітаються, він перемішує розшаровані як за розміром, так за температурою частинки і звужує потік матеріалу для надходження на конвеєр завантаження – тобто суміш проходить через шнек в процесі падіння. Інженери компанії Weiler вважають, що інші змішувальні системи, в яких шнеки заповнюються матеріалом, роблять їх перемішуючу здатність менш ефективною.

У моделі E2850 є власний вбудований бункер для зберігання матеріалу масою до 22,7 т. Сегрегація асфальтобетонної суміші усувається за рахунок роботи шнеків, що перемішують в бункері матеріал безпосередньо перед його завантаженням в асфальтоукладач.

Колісний антисегрегаційний перевантажувач асфальтобетонної суміші Weiler E1250B. Транспортна вага – 24,22 т, місткість бункера – 11,8 т.

Конвеєр завантаження асфальтоукладача у моделі E1250B може підніматися на висоту до 3,5 м, у E2850 – до 4,88 м. Модель E1250B оснащено турбодизелем Cat C7.1, Tier 4 потужністю 250 к.с., модель E2850 – мотором Cat С9, Tier III потужністю 300 к.с. Привід ходової системи у машин гідростатичний, на чотири колеса, з двошвидкісними двигунами і планетарними приводами.

Продуктивність конвеєра розвантаження самоскидів у моделі E2850 дорівнює 907 т суміші на годину, конвеєра завантаження проміжного бункера і завантаження укладача – 544 т/год. У моделі E1250B продуктивність завантаження асфальтоукладача становить також 544 т суміші на годину. Перевантажувач обладнано поворотним конвеєром завантаження укладача, який може відхилятися від поздовжньої осі на 55°.

DYNAPAC

Шведський виробник дорожньо-будівельної техніки, заснований в 1934 році, який з 2017 року є частиною всесвітньо відомого концерну Fayat Group, випускає гусеничні перевантажувачі серії MF2500 у різному виконанні. Перевагою цих машин є висока продуктивність – 4000 т/год при компактних розмірах. Ця серія представлена трьома моделями перевантажувачів, MF2500CS, MF2500CM, і MF2500CL. Модель Dynapac MF2500CS додатково може бути оснащеною поворотним конвеєром завантаження асфальтоукладача, який може відхилятися від поздовжньої осі на 55°. У цій моделі використовується дизельний двигун Cummins QSB 6.7-C220 Tier 3 потужністю 220 к.с., що забезпечує робочу швидкість понад 24 м за хвилину і транспортну швидкість близько 4 км/год. 

Гусеничний перевантажувач асфальтобетонної суміші Dynapac MF2500CS. Транспортна вага – 20 т, місткість бункера – 12 т.

За словами Dynapac, MF2500CS оснащений системою конвеєрної стрічки, яка може розвантажити 35 тонний самоскид всього за 35 секунд. Конвеєрна стрічка з шириною 1200 мм, має металевий каркас, який оберігає її від розтягування і пошкодження при контакті з гарячою асфальтовою сумішшю. Транспортна ширина перевантажувача становить 2,55 м, а максимальна транспортна вага – 20 тон.

У виконанні MF2500CS з коротким конвеєром загальна транспортна довжина дорівнює всього 9,2 м, у MF2500CL – 13,4 м. Модель MF2500CL відрізняється дуже великою висотою підйому конвеєра завантаження укладача – до 5,29 м. Стандартний об’єм приймального бункера дорівнює 6 м3, що відповідає масі асфальтобетонної суміші 12 т. В якості силового агрегату використовується дизельний двигун Cummins QSB 6.7-C260 Tier 3/4f потужністю 260 к.с. 

Ергономічні функції, інтегровані в новий MF2500CS, включають робочу площадку Clearview, яка може підніматися майже на 1 м одним натисканням кнопки на екрані, покращуючи огляд. Сидіння оператора може повертатися на кут до 90°, що забезпечує оператору відмінний огляд зон спереду і ззаду перевантажувача. Нові моделі повністю автоматизовані за рахунок датчиків контролю відстані та подачі, а багатофункціональний джойстик об’єднує функції головного приводу та поворотного конвеєру. Великий LCD монітор показує всю необхідну інформацію про роботу машини та діагностичні дані, разом з камерами в зоні завантаження.

BOMAG

ТОВ АСБУД-Україна на вітчизняному ринку представляє перевантажувач компанії Bomag. Застосування перевантажувача дозволяє забезпечити безперервну (без зупинок) і безконтактну з транспортом роботу асфальтоукладача. Це істотно підвищує якість укладання асфальтобетонних шарів автомобільних доріг. Перевантажувач є важливим елементом у технології безперервної укладки асфальту.

Перевантажувач Bomag BMF 2500 відрізняється високою продуктивністю при невеликих розмірах, що дозволяє застосовувати його в умовах обмеженого простору. При досить компактних розмірах він показує високу продуктивність, яка складає 4000 т/год, що дозволяє здійснювати розвантаження 27-тонного самоскида всього за 35 секунд. Габаритна ширина машини становить 2,55 м і не вимагає спеціальних дозволів на перевезення.

BMF 2500 оснащений великим бункером. Щоб прискорити вивантаження матеріалу, положення кожної стінки бункера може регулюватися незалежно від іншої. Є відбійні ролики, що оберігають бункер від пошкодження розвантажувати самоскидом.

Перевантажувач Bomag BMF 2500 оснащений електронною системою управління дизельним двигуном, яка забезпечує можливість вибору економічного режиму роботи Eco Mode, при якому оберти двигуна зменшуються в залежності від навантаження, завдяки чому знижується витрата палива до 15-30%.

Ключові показники перевантажувача Bomag:

  • Можливість завантаження декількох асфальтоукладачів, одночасно йдуть у режимі укладання “гарячий стик”.
  • Посилена металевими ланцюгами конвеєрна стрічка дозволяє досягати продуктивності 4000 т/год.
  • Датчик відстані дає можливість автоматично синхронізувати швидкість перевантажувача і асфальтоукладача.
  • Транспортні габарити (ширина 2,55 м) дозволяють транспортувати перевантажувач без спеціальних дозволів.
  • Кабіна перевантажувача піднімається для досягнення максимального огляду робочої зони.

Інформація підготовлена за матеріалами журналу БЕТОН&АСФАЛЬТ 4 (63)’2019. 

VÖGELE

Німецька компанія Joseph Vögele AG, що входить до складу Wirtgen Group, на українському ринку пропонує перевантажувачі асфальтобетонної суміші серії PowerFeeder. Vögele постачає PowerFeeder у двох варіантах: MT 3000-2 Offset відрізняється від MT 3000-2 Standard наявністю поворотного конвеєра, який може відхилятися на 23° вгору і повертатися на 55° вправо і вліво. Можливість завантаження на сторону – вельми корисна конструктивна особливість

Гусеничний перевантажувач асфальтобетонної суміші серії PowerFeeder, Vögele MT 3000-2 Standard. Транспортна вага – 19,2 т, місткість бункера – 16,4 т.

Машина в процесі завантаження асфальтобетону в укладач може рухатися по окремій смузі – це важливо в тих випадках, коли, наприклад, на смузі, що укладається, вже розлита бітумна емульсія. Перевантажувач має бункер місткістю 16,4 т суміші. Подача суміші становить 1200 т/год. Завдяки сучасній концепції транспортування матеріалу перевантажувач забезпечує розвантаження великого самоскида всього за 60 с.

На перевантажувачі встановлено дизельний двигун Deutz TCD 2012 L06 2V потужністю 193 к.с., що забезпечує машині досить економічну роботу – мінімальна витрата палива при роботі в режимі ECO, коли автоматично регулюються оберти двигуна в залежності від навантаження виконуваних машиною операцій, становить 17 л/год.

Застосування гусеничної бази дає перевантажувачу певні переваги: ​​така машина може рухатися по будь-якому виду поверхні, чи то асфальтобетон або якась укріплена основа, або неукріплене узбіччя, або поверхня, відсипана щебнем. Гусеничний хід – це відсутність пробуксовок, сталість і плавність ходу. Додатковою перевагою є те, що перевантажувач може спокійно працювати на схилах і на покриттях з ухилом більше 20°. Гідно оцінити гусеничний хід можна і при роботі в обмежених умовах – розворот машини можливий на місці.

Для продуктивного безконтактного завантаження суміші в укладач перевантажувач оснащений автоматичною системою регулювання відстані між цими машинами. Це дозволяє оператору сконцентруватися тільки на процесі перевантаження матеріалу. Ще один важливий момент роботи автоматики: на розвантажувальному конвеєрі перевантажувача є ультразвуковий датчик рівня наповнення бункера укладача: знизився рівень матеріалу в бункері – датчик це визначив і включив подачу з перевантажувача, заповнився бункер до певного рівня – подача відключилася. Оператору за цим стежити також не потрібно.

Гусеничний перевантажувач асфальтобетонної суміші серії PowerFeeder, Vögele MT 3000-2 Offset під час будівництва траси Н-31 – «Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка» на Дніпропетровщині.

Усунення температурної і фракційної сегрегації асфальтобетонної суміші в перевантажувачі досягається за рахунок роботи шнеків, встановлених в приймальному бункері. У машині застосовуються конічні шнеки з різним діаметром лопатей – вони захоплюють, наприклад, холодну суміш у стінок бункера і переміщають її до центру, постійно перемішуючи з гарячим матеріалом, тим самим вирівнюючи температуру всієї суміші в бункері.

Замість конічних на перевантажувач можна встановлювати шнеки, які мають рівний діаметр лопатей, для одержання більш високої продуктивності. Після того, як матеріал пройде крізь шнеки, реалізується принцип компактного транспортування, коли рух матеріалу йде двома конвеєрними стрічками у формі жолоба, що має перешкоджати механічному розшаруванню матеріалу. Обидві стрічки для запобігання температурного розшарування підігріваються інфрачервоними випромінювачами. Підігрів дає дві важливі переваги: ​​асфальт не віддає свою температуру і не налипає на стрічку.

Конвеєрна система перевантажувача розрахована не тільки на транспортування бітумних сумішей, але і щебню, ґрунту або матеріалів, отриманих в результаті ресайклінгу. Машина, таким чином, може працювати з будь-якими інертними матеріалами, виконуючи, наприклад, за допомогою поворотного конвеєра відсипання узбіччя крихтою, щебнем або ґрунтом. Така особлива перевага машини, що бере на борт різні матеріали і суміші, стала можлива завдяки тому, що в конструкції виконана пряма подача – немає додаткових ланок типу мішалки, в якій, скажімо, щебінь став би просто застрявати і вона б швидко вийшла з ладу. Крім того, в перевантажувачі використовуються гумові стрічкові конвеєри, в результаті вони можуть спокійно контактувати з тим же цементобетоном, в той час як конвеєрна стрічка з застосуванням металевих елементів на інших перевантажувачах буде схильна до абразивного зншування. 

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Мобільні грохоти: як виробники обладнання задовольняють потреби щебеневих кар'єрів

Мобільні грохоти: як виробники обладнання задовольняють потреби щебеневих кар'єрів

Основні виробники дробарно-сортувальних комплексів для гірночодобувної галузі розповіли, на чому зосереджуються при розробці мобільних грохотів, щоб робити їх максимально ефективними та високопродуктивними, задовольняти потреби замовників - виробників щебеню.

6 лип. 2020, 15:50

eye-icon

138

comment-icon

0

Як досягти зниження собівартості продукції та вартості володіння обладнання? Рішення від Metso та СВ

Як досягти зниження собівартості продукції та вартості володіння обладнання? Рішення від Metso та СВ "ТЕК"

Продуктивне обладнання, яке виробляє якісну продукцію, та швидкий сервіс - це те, що надають своїм клієнтам компанія Metso та СВ "ТЕК". 

19 черв. 2020, 14:16

eye-icon

103

comment-icon

0

У Hitachi розповіли про переваги нового фронтального навантажувача

У Hitachi розповіли про переваги нового фронтального навантажувача

Пропозиція від Hitachi: фронтальний навантажувач ZW 370-6 з оглядовістю 360 градусів і системою ConSite для генерації звітів про роботу техніки.

26 трав. 2020, 15:28

eye-icon

87

comment-icon

0

Advertisement