Ямкові ремонти з машиною PotholePro від JCB – в чотири рази швидше і майже у два рази дешевше

Будiвництво Стaттi

6 Січ 2022, 09:20

eye-icon

48

comment-icon

0

Британська автомобільна асоціація AA опублікувала приголомшливі цифри – тільки на ямковий ремонт доріг по всій території Великобританії необхідно близько 11 мільярдів фунтів стерлінгів. Щоб допомогти розв’язувати цю проблему, британська компанія-виробник екскаваторів JCB створила спеціальну машину для ямкового ремонту.

Ямкові ремонти з машиною PotholePro від JCB - в чотири рази швидше і майже у два рази дешевше

Машина PotholePro, створена компанією JCB на базі колісного екскаватора Hydradig і випущена раніше в цьому році, дозволяє виконати підготовку основи для заливки асфальтобетонної суміші менш ніж за вісім хвилин, що в чотири рази швидше і майже у два рази дешевше, ніж це дозволяють зробити стандартні методи та чинні рішення.

До появи машини для ямкового ремонту PotholePro, на усунення дефекту на покритті у вигляді ями, вибоїни або тріщини у підрядника могло йти більше як добу. Спочатку потрібно визначити межі пошкодження, розділити та видалити залишки дорожнього покриття з ями. Цю роботу зазвичай виконують робітники, озброєні відбійними молотками. Або для цього використовують дорожню фрезу, за допомогою якої вирізають прямокутник по периметру ями. Потім слідує підмітально-збиральна машина, за допомогою якої прибирають залишки дорожнього покриття і сміття, щоб залишилася неглибока і чиста яма з прямокутними краями. Потім бригада дорожників обробляє яму рідким розігрітим бітумом і заливає в яму асфальтобетонну суміш, яка потім утрамбовується за допомогою спецтехніки. Тобто для ремонту однієї вибоїни залучені три різні бригади з різним обладнанням.

Нова машина компанії JCB – це універсальний інструмент, що дозволяє підряднику відокремити ділянку з порушеним дорожнім покриттям, вирубати яму та очистити робочу зону від сміття за допомогою всього лише однієї машини. Нове рішення дозволяє скоротити щоденні витрати майже на 50%. Вартість ямкового ремонту знижується з 60 фунтів стерлінгів за 1 м2 до менш ніж 30 фунтів стерлінгів, при цьому нове рішення дозволяє усунути дефект дорожнього покриття раз і назавжди. Машина здатна пересуватися між ремонтованими об’єктами самостійно. У режимі руху шосе машина PotholePro може пересуватися до місця призначення зі швидкістю до 40 км на годину.

Нове рішення «три в одному» було спеціально розроблено для ефективного та економічного виконання як ямкових ремонтів, так великомасштабних робіт з відновлення дорожнього покриття.

Як працює машина

Як працює машина

ВИКРИТТЯ ДОРОЖНОГО ПОКРИТТЯ – Машина оснащена швидкознімною навісною фрезою і вбудованою системою пилоподавлення. Навісна фреза переміщується вправо і вліво по всій ширині машини та дозволяє обробляти ями шириною до 600 мм. Оператор може легко регулювати глибину різа фрези, не виходячи з кабіни. З PotholePro можна здійснювати розтин ділянок дорожнього покриття по всій ширині дорожньої смуги від самого бордюру, не змінюючи положення самого екскаватора. Фреза може використовуватися для розтину різних видів дорожніх покриттів, у тому числі виконаних з гарячого асфальту. Максимальна глибина різа фрези становить 170 мм.

ВИРУБКА ЯМИ – Машина також оснащена щіткою-ковшем і гідравлічним різаком, що дозволяють оператору машини, не виходячи з кабіни, підготувати яму, щоб вона мала рівну глибину і рівні краї. Завдяки цим навісним інструментам усувається необхідність у відбійних молотках або дискових пилках, і, відповідно, підвищується безпека і досягається максимальна продуктивність.

ОЧИЩЕННЯ РОБОЧОЇ ЗОНИ – Щітка-ківш завширшки 1200 мм із системою пилоподавлення дозволяє оператору очистити робочу зону від сміття за лічені хвилини. Подрібнене дорожнє покриття можна занурити у вантажівку і направити на вторинне перероблення.

Покращення умов праці та підвищення рівня безпеки

Серед найважливіших чеснот машини PotholePro – можливість усунення ручної праці, пов’язаної з використанням ручних відбійних молотків. Таким чином знижується ймовірність несприятливої дії локальної вібрації, яка призводить до розвитку вібраційної хвороби у робітників.

Вібраційна хвороба – це незворотний і хворобливий стан, викликаний надмірним впливом локальних вібрацій ручних механізованих інструментів, наприклад, пневматичних дрилів, відбійних молотків і гідромолотів.

За деякими оцінками, у Великобританії ризику розвитку цього захворювання схильні до двох мільйонів робітників, в той час, як у 300 000 осіб це захворювання досягло пізньої стадії.

Оскільки машина PotholePro здатна замінити кілька одиниць обладнання, скорочується кількість робітників, які перебувають на проїжджій частині, що додатково знижує ризики травматизму і нещасних випадків.

Чому раз і назавжди?

Чому раз і назавжди?

У Великобританії кожні 46 секунд органи місцевого самоврядування по всій країні отримують один запит на ремонт вибоїни. У 2020 році водіям було виплачено понад 8,1 мільйона фунтів стерлінгів як компенсацію за шкоду, завдану транспортним засобам через вибоїни. Ямковий ремонт – це як пломба для зуба. Перед тим, як поставити пломбу, стоматолог повинен видалити весь зіпсований дентин, щоб пломба трималася якомога довше. Так і з вибоїною. Перед тим, як залити в яму асфальтобетонну суміш, яму необхідно належним чином підготувати, щоб латка не зруйнувалася вже через кілька тижнів. Саме для цього і створена машина PotholePro компанії JCB.

З машиною PotholePro на підготовку основи для заливки суміші йде менш ніж вісім хвилин. Машина здатна забезпечити продуктивність до 250 квадратних метрів дефектів на день і до 700 вибоїн на місяць.

Більш того, машина здатна пересуватися між ремонтованими об’єктами самостійно зі швидкістю до 40 км на годину, без додаткових транспортних витрат.

Доказ ефективності та продуктивності

Доказ ефективності та продуктивності

З моменту випуску машини PotholePro фахівці компанії JCB подорожують по країні разом з машиною, щоб продемонструвати її потенціал у співпраці з місцевою владою.

За більш ніж 50 демонстрацій машини була підготовлена поверхня дорожнього покриття, еквівалентна 16 500 вибоїнам, що дорівнює площі трьох футбольних полів.

Муніципальний радник Деніел Джелліман (Daniel Jellyman), член міської ради міста Сток-он-Трент з питань відновлення та розвитку інфраструктури, а також охорони об’єктів культурної спадщини, сказав, що він був дуже вражений результатами випробувань. В цей час муніципальна влада постійно залучає машину PotholePro для ремонту міських доріг.

“Ми дуже раді, що у нас є власна машина JCB PotholePro. Нам дуже пощастило. Ми допомагали компанії JCB в розробці цієї машини, тому ми вже змогли всебічно протестувати її на наших дорогах, і ми залишаємося в центрі розробок нових технологій і способів роботи для розв’язання проблеми, з якою часто-густо стикаються автомобілісти в країні “.

“За цей час ми змогли поставити 7000 квадратних метрів латок, що еквівалентно футбольному полю стадіону” Уемблі “. Ми зробили це всього за 80 днів. При використанні традиційних методів це зайняло б 758 днів, тому продуктивність і успіх цієї машини говорять самі за себе “.

Трохи теорії

Як утворюється яма або вибоїна на дорозі? Більшість ям або вибоїн виникає через воду, яка проникає вглиб дорожнього одягу через невеликі тріщини в дорожньому покритті, що виникли в результаті впливу транспортних засобів і погіршення властивостей дорожнього покриття з часом.

Вода, що потрапила в тріщини, взимку замерзає і розширюватися, потім відстоює в теплу пору року. В результаті тріщини розширюються, що призводить до подальшого руйнування дорожнього одягу під дією навантаження від автомобілів.

Набагато більше, ніж ямковий ремонт

Попри те, що машина JCB PotholePro була створена для підготовчих робіт для проведення ямкового ремонту доріг, вона здатна виконувати більш широке коло завдань, що робить його ідеальною машиною для комунальних служб. Завдяки широкому асортименту навісного обладнання, пропонованого компанією JCB, машина може переносити в ковші вантаж масою до однієї тонни, подрібнювати пні, косити траву, обрізати живу огорожу і дерева, переміщувати піддони, прибирати сніг за допомогою снігомета, а також рити траншеї та виконувати знесення

Технічні характеристики

Технічні характеристики

Машина для ямкового ремонту PotholePro оснащена двигуном JCB EcoMAX 448, що забезпечує вихідну потужність 81 кВт.

З міркувань безпеки машина оснащена роз’єднувачем акумуляторної батареї, камерою заднього виду, вогнегасником, сигналізацією заднього ходу, задніми протитуманними фарами, жовтим маячком і противагою, пофарбованою в червоно-білий колір для кращої видимості.

Кабіна оператора з відмінною звукоізоляцією встановлена на чотирьох амортизаторах, забезпечуючи комфорт і зручність оператора.

У кабіні встановлено зручне сидіння з тканинною оббивкою і з високою спинкою на пневматичній підвісці. Передбачено підігрів сидіння. Важелі управління регулюються по висоті. У кабіні розсувне вікно, встановлено мобілізатор, 7-дюймовий кольоровий дисплей, медіапорт для підключення електронних пристроїв. Передбачено козирок на вітровому склі, комплект радіостанції, блокування стоянкового гальма і 3-дюймовий сигнальний ремінь безпеки.

Кабіна також оснащена клімат-контролем, стоянковим гальмом для миттєвого блокування задніх коліс і блокувальною гальмівною педаллю, спідометром і функцією перемикання між режимом руху по шосе і режимом руху по будмайданчику, склоочисником для заднього вікна і внутрішнім контейнером для зберігання, а також удосконаленими елементами

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Екзоскелети в будівництві

Екзоскелети в будівництві

Метью Марино (Matthew Marino), директор напрямку ергономіки та людських факторів в компанії HeroWear, яка є розробником і постачальником роботизованих технологій, зокрема, екзоскелетів, розповідає про те, як і для чого ця технологія може використовуватися на будівельних майданчиках.

23 Лют 2022, 16:59

eye-icon

35

comment-icon

0

Практичний приклад використання технологій Topcon при ремонті гоночної траси

Практичний приклад використання технологій Topcon при ремонті гоночної траси

Завдяки сучасним технологіям укладання нового покриття гоночної траси Autodromo di Franciacorta в Італії виконано з високою точністю і в рекордно короткі терміни.

15 Лют 2022, 10:00

eye-icon

78

comment-icon

0

7 потужних трендів, які очікуються в будівельній галузі у 2022 році

7 потужних трендів, які очікуються в будівельній галузі у 2022 році

У цій статті йтиметься про найпомітніші на сьогодні тенденції в будівельній галузі.

8 Лют 2022, 10:00

eye-icon

90

comment-icon

0

Advertisement