Цифрові технології, що забезпечують точність виконання дорожньо-будівельних робіт

Будiвництво Стaттi

21 Гру 2021, 17:00

eye-icon

35

comment-icon

0

Завдяки застосуванню цифрових вимірювальних технологій дороги, які будують сьогодні будівельні фірми, відрізняються більш тривалим терміном служби та високою якістю поверхні. Саме цифрові технології допомагають втілити проєкти дорожнього будівництва в реальність з високою точністю.

Використання програмного комплексу від Leica Geosystems допомогло німецькій компанії LEONARD WEISS якісно виконати підрядні роботи
Використання програмного комплексу від Leica Geosystems допомогло німецькій компанії LEONARD WEISS якісно виконати підрядні роботи

В ході ремонту дорожнього покриття німецького автобану A70 підрядна організація LEONHARD WEISS, що базується в Німеччині, вирішила скористатися сучасними технологіями та використовувала для виконання робіт з фрезерування старого дорожнього покриття цифрове рішення від швейцарської компанії Leica Geosystems.

Керівник геодезичного відділу компанії LEONHARD WEISS пан Шталь вирішив використовувати цю технологію, щоб прискорити роботи та забезпечити точність їх виконання. Замовлення не ремонт автобану A70 будівельна компанія отримала від уряду федеральної землі Баварія (ФРН). Урядом були надані основні вимоги до проєкту, включаючи проєктні параметри. При ремонті дороги важливе значення має якість і точність зняття старого дорожнього полотна, оскільки це забезпечує основу для нової поверхні. Точне фрезерування старого полотна допомагає отримати якісну основу для нового шару асфальтобетону, а також зменшити витрати на матеріали. Крім цього, якісна підстава дозволяє підряднику забезпечити досягнення проєктних параметрів і точність поздовжніх і поперечних ухилів дороги.

“Ми вирішили використовувати 3D-рішення для фрезерування, щоб отримати підставу з точно заданим поздовжнім профілем, на якому потім можна було якісно укласти асфальтобетон, – пояснив пан Шталь. Нам потрібна була система, яку можна було б швидко підготувати до використання, щоб не затягувати роботи “.

Система автоматичного управління дорожньою фрезою на базі ДНСС компанії Leica Geosystems в мінімальній конфігурації відповідала ключовим вимогам підрядника, який хотів отримати просту у використанні систему, що легко встановлюється на обладнання. У компанії LEONHARD WEISS вже був досвід роботи з системами цього постачальника, тому LEONHARD WEISS зупинила свій вибір базовому рішенні для дорожньої фрези Leica iCON site Milling Pilot.

Компанія LEONHARD WEISS вже використовувала ДНСС-приймачі Leica iCON iCG70 і iCG60 для будівництва, польовий контролер CC80 і програмне забезпечення iCON, тому впровадження системи управління дорожньою фрезою Milling Pilot не було складним завданням. Особливо корисним виявилося ПЗ iCON для будівництва, розроблене спеціально для завдань позиціювання в дорожньому будівництві та працює на всіх ДПСС-пристроях Leica iCON.

“Наша команда підтвердила, що працювати з системою управління дорожньою фрезою Milling Pilot легко. Процес фрезерування зображатися на графічному дисплеї, тому ми могли точно визначати глибину фрезерування “, – підкреслив пан Шталь. – Все що було потрібно для її використання – це коротко пояснити операторам дорожніх фрез на місці, як вона працює “.

Система автоматичного управління дорожньою фрезою на базі ДНСС

При використанні системи Milling Pilot після зняття старого асфальтобетону виходить рівна поверхня, дотримуються допуски по глибині. Система допомагає забезпечити високу якість фрезерування і зменшити витрату матеріалів.

Геодезичні дослідження на ділянці дороги, що підлягає ремонту, були виконані інженерною фірмою з використанням цифрових інструментів. Потім в програмне забезпечення iCON були перенесені отримані в результаті вишукувань дані та завантажені проєктні параметри. Була розрахована дельта – визначено ділянку, на якій потрібно було зняти старе покриття. Двоетапна перевірка проєктних параметрів і значень поперечного ухилу в головних заданих точках дороги дозволила забезпечити рівномірне фрезерування без нерівностей

ПО має функцію візуалізації, яка усуває необхідність нанесення розмітки методом розпилення, при якому не виключається ймовірність помилок. У порівнянні з підготовчими роботами, що виконуються вручну, ПЗ iCON економить час і гроші. Висока точність, яку забезпечує система, також дозволяє уникнути додаткових витрат внаслідок того, що старе покриття не знімається більше, ніж потрібно.

Для роботи системи управління дорожніми фрезами iCON site Milling Pilot необхідна смартантена iCON GNSS, польовий контролер CC80 і відповідне програмне забезпечення. Всі компоненти системи легко встановлюються. Антена iCON gps 70 T встановлюється нагорі фрези. За допомогою ДНСС-антени поправочні дані передаються на контролер. Потім ці дані зображатися на графічному дисплеї.

Спочатку компанія LEONHARD WEISS орендувала систему, щоб оцінити її продуктивність і визначити, чи відповідає вона її потребам. Система переконливо довела свою корисність, і підрядник вирішив її придбати. Німецький підрядник також заявив, що послуги та підтримка, надані їй фахівцями компанії Leica Geosystems, дуже допомогли компанії на початковому етапі.

За словами пана Шталя, спеціально для компанії фахівці Leica Geosystems удосконалили систему. Система отримувала харчування безпосередньо від фрези, тому не було необхідності заряджати акумулятори.

За короткий час з роботою системи iCON site Milling Pilot ознайомилися всі оператори дорожніх фрез компанії LEONHARD WEISS.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Дорожній проєкт за шість місяців замість дев'яти завдяки командній роботі та технологіям Trimble

Дорожній проєкт за шість місяців замість дев'яти завдяки командній роботі та технологіям Trimble

Серед стратегічних автомобільних доріг особливе значення мають траси, що з'єднують міста та аеропорти. У Новій Зеландії Окленд, найбільше місто країни з населенням понад півтора мільйона осіб, з'єднує з іншою частиною країни та з міжнародним аеропортом державна автомагістраль 20B, одна з лише двох доріг, що ведуть в той бік.

3 дні.тому

eye-icon

13

comment-icon

0

Як технології для будівельної техніки допоможуть пережити сьогоднішні проблеми в ланцюжках постачання

Як технології для будівельної техніки допоможуть пережити сьогоднішні проблеми в ланцюжках постачання

Вирішуючи проблеми галузі, викликані пандемією коронавірусу, і закладаючи основи для короткострокового і довгострокового прогресу, є переконливі причини звернути більш пильну увагу на технології.

5 днів.тому

eye-icon

27

comment-icon

0

Цифрові технології в складному проєкті із заміни дорожнього покриття на автодромі Сільверстоун

Цифрові технології в складному проєкті із заміни дорожнього покриття на автодромі Сільверстоун

Заміну дорожнього покриття на трасі в Сільверстоуні виконували за допомогою дорожньо-будівельних машин і систем відомих брендів Wirtgen, Vögele, Hamm. Асфальтобетонну суміш для проєкту виробляли на асфальтобетонних заводах Benninghoven.

14 Січ 2022, 11:04

eye-icon

17

comment-icon

0

Advertisement