Види фронтальних навантажувачів

Спецтехнiка Стaттi

28 Лют 2020, 13:54

eye-icon

149

comment-icon

0

Комплекс основних і навісних механізмів дозволяє фронтальному навантажувачу ефективно справлятися з навантаженням і перевезенням матеріалів, виконувати роботу бульдозера, екскаватора, скрепера та інших будівельних машин.

Прототип навантажувача 1917 року від інженера Юджина Кларка.

Вже звична для багатьох машина створена трохи більше століття тому. Ще на початку 20-го століття американські фермери споруджували з опорних рам, кузовів і лебідок самохідні навантажувачі, якими переміщували з землі на скирту сіно або на віз гній. Як шасі для них зазвичай використовували трактор Fordson.

Перший агрегат, в якому механізми приводилися в дію двигуном внутрішнього згоряння, створив у 1917 році інженер із США Юджин Кларк. Агрегат використовувався на заводі, але серійно не випускався.

Землерийний підйомник з ковшем ємністю 0,5 м3, який приводився в дію тим же мотором, що і шасі, встановили на тракторі Fordson фахівці британської компанії “Muir-Hil, Ltd” в 1927 році. Така конструкція фронтального навантажувача збереглася і донині.

Що таке фронтальний навантажувач

Спочатку їх називали екскаватори-навантажувачі. Але через суттєву різницю у робочих операціях і конструкції, згодом знайшли іншу назву. Отже, що таке фронтальний навантажувач? Це різновид ковшового. Але на відміну від роторних, елеваторних, ківш у нього один, розташований перед шасі. Він захоплює вантажі, транспортує їх, вантажить на транспорт, у штабель або технологічне обладнання. Крім того, навантажувач одноківшевий фронтальний розробляє грунт – подібно бульдозеру або екскаватору риє котловани, планує майданчики, формує насипу, виконує кар’єрні роботи. Детальніше про ці операції ми розповіли в статті “Для чого потрібен фронтальний навантажувач”.

Навантажувач фронтальний ковшовий може в багатьох випадках замінити екскаватор, бульдозер, думпер. Він стане в нагоді на будь-якому будівельному майданчику.

Принцип роботи фронтального навантажувача

Отже, розглянемо принцип роботи фронтального навантажувача. Його основний робочий орган закріплений на міцній стрілі. За допомогою важільного механізму, який приводиться у рух гідравлікою, стріла з ковшем може опускатися або підніматися. Працюючи стрілою і важільним механізмом, оператор нахиляє ківш вперед, на себе, виконує інші операції. У даний час більш поширені навантажувачі з Z-образним важільним механізмом нахилу робочого органу. У цьому випадку опора важеля розташована між точками докладання зусиль. При цьому забезпечується високе відривне зусилля і не значне навантаження на конструкцію.

Загальне улаштування управління ковшем з Z-образним важільним механізмом показано на мал. 1.

Малюнок 1. Загальне улаштування робочих механізмів фронтального навантажувача з Z-образним важільним механізмом. 1 – ківш; 2 – важільний механізм; 3 – стріла; 4 – гідроциліндр нахилу ковша; 5 – гідроциліндр підйому і опускання стріли; 6 – опорний елемент рами навантажувача.

Найчастіше машина виконує роботу, від якої отримала назву. Під’їжджає до штабелю матеріалу, набирає його. Потім нахиляє ківш на себе, від’їжджає назад. Піднімає робочий орган у транспортне положення. Відвозить до місця розвантаження. Там піднімає або опускає і вивантажує вміст у бункер, вагон, кузов автомобіля, траншею.

Більшість цих агрегатів розвантажуються прямо. Деякі оснащені додатковими гідроциліндрами і можуть висипати матеріал і прямо, і в сторони. Комбіновані це можуть робити вперед і назад – через себе.

Основні види фронатльних навантажувачів: 1 – колісний міні-навантажувач з вертикальним підйомом стріли, 2 – на базі колісного трактора загального призначення; 3 – на базі колісного трактора промислового призначення; 4 – на колісному шасі з жорсткою рамою; 5 – на колісному шасі з шарнірно-зчленованою рамою; 6 – колісний з розвантаженням вперед і назад; 7 – колісний з полуповоротною стрілою; 8 – на гусеничному ходу з розвантаженням вперед; 9 – на гусеничному ходу з розвантаженням через себе.

Самохідні навантажувачі: продуктивні, надійні, легкі в управлінні 

Більшість фронтальних навантажувачів в Україні – на колісному шасі. Це забезпечує високу швидкість переміщення і достатню прохідність.

Фронтальні навантажувачі Dressta використовують у логістиці, будівництві, на промислових підприємствах, в кар’єрах. Вони оснащуються надійними двигунами Cummins. Мотори створюють сильний крутний момент і забезпечують високу продуктивність.

Колісний навантажувач Dressta 560.

Шарнірно-зчленована рама і рульове управління з гідропідсилювачами дають хорошу маневреність, керованість, зводять до мінімуму радіус повороту.

Для захисту оператора, компанія встановлює посилені кабіни з вбудованим каркасом захисту при перекиданні (ROPS) і від падаючих предметів (FOPS). Вони обладнані кондиціонерами та обігрівачами, працюють в різних кліматичних умовах – від арктичних до тропічних. Регульоване сидіння і ергономічні органи управління знижують втому. Велика площа скління дає хорошу оглядовість.

Найбільший колісний навантажувач Dressta 560 може оснащуватися ковшами об’ємом від 5,35 до 11,5 м3. Максимальна висота розвантаження 3,78 м, дальність розвантаження – до 1,8 м. Міцні осі тяг герметизовані, щоб всередину не потрапив абразивний пил. Машину масою 42,2 т пускає в хід 427-сильний мотор. Швидкість руху вперед досягає 32,5 км / год.

Фронтальний навантажувач Hyundai HL780.

Моделі навантажувачів

Звертає на себе увагу те, як виглядає фронтальний навантажувач Hyundai. Всі моделі нової, 9-ї серії мають стійку до зношування конструкцію. Все – повнопривідні, прості в обслуговуванні. Круговий скління двухдверной кабіни дає хорошу оглядовість, щаблі покриті протиковзким матеріалом.

HL780 має гарну проходимість. Дорожній просвіт – 495 мм. При експлуатаційній масі 29,5 т вантажопідйомність досягає 15,75 т. Ківш можна підібрати об’ємом від 4,3 до 6,8 м3. Максимальна висота розвантаження 3,30 м. Глибина різання грунту 95 мм. Повний робочий цикл підйому-опускання становить 11,6 сек. Зусилля відриву ковша – 24,82 т. HL780 оснащений 348-сильним мотором. Може рухатися вперед зі швидкістю 36,5 і назад – 25 км/год. Є обігрівач салону і кондиціонер, регульована рульова колонка, магнітола та ін.

Hyunday навантажувач фронтальний моделі HL760-9S належить до малого класу. Зручна система кріплення дозволяє швидко змінити робочий орган. Сучасний двигун Cummins забезпечує мінімальну витрату палива, при підвищеній потужності. Місце оператора захищено каркасом безпеки на випадок перекидання. При масі 17,6 т, обсяг ковша становить 3,2 м3. Навантажувач впевнено долає ухил до 20 °.

Фронтальні навантажувачі Shantui серії SL розміщені на колісному шасі. Їх вантажопідйомність 3-5 т, обсяг ковша від 1,7 до 3 м3. Експлуатаційна маса від 10,8 до 17 т. Для приводу використовуються двигуни Shangchai, Wuxi потужністю 125-220 к.с. Рама шарнірно-зчленована. Передній міст фіксований, задній – хитний. Повнопривідна схема з мостами Arvin Meritor і міжколісним диференціалом дозволяє працювати на пересіченій місцевості. Гідромеханічна трансмісія ZF забезпечує безступінчасте перемикання передач під навантаженням.

Герметичні кабіни мають гарну оглядовість. Сидіння має механізм поглинання вібрації. Управляти навантажувачем можна за допомогою джойстика. Весь модельний ряд випускається за старою технологією Komatsu.

На ринку України є також фронтальні навантажувачі фірм з Китаю – Everun, SEM, LiuGong, Lonking, Foton, LongGong, SDLG, XCMG, Японії – Hitachi, США – Caterpillar, Komatsu, Британії – JCB, європейські Liebherr, Atlas, Volvo CE, Case , Південної Кореї – Doosan та інші.

Основні переваги, якими володіє цей вид будівельних машин – самохідні навантажувачі фронтальні – висока вантажопідйомність і мобільність. Це робить їх ефективними при виконанні великого переліку робіт.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Бульдозери CAT, як і інші машини цієї компанії, відрізняються простотою, лаконічністю технічних рішень і досконалим інтелектуальним керуванням.

13 Тра 2020, 12:06

eye-icon

119

comment-icon

0

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Відкриті тисячі років тому принципи, досі найбільш ефективні при бурінні ґрунту і твердих порід. При цьому, автоматизація бурової техніки, застосування сучасних матеріалів, вдосконалення приводу і конструкції підвищує продуктивність і знижує енергоспоживання.

8 Тра 2020, 12:22

eye-icon

183

comment-icon

0

За останній рік у ЄС виросла кількість електричних автобусів та вантажівок

За останній рік у ЄС виросла кількість електричних автобусів та вантажівок

Асоціація європейських автовиробників (ACEA) опублікувала дані про кількість автобусів, вантажних автомобілів (від 3,5 тонн) і автомобілів-фургонів, зареєстрованих у 2019 році в ЄС.

7 Тра 2020, 15:21

eye-icon

155

comment-icon

0

Advertisement