WAE працює над створенням найбільшого у світі гібридного самоскида

Новини Спецтехнiка

5 Бер 2020, 17:16

eye-icon

11

comment-icon

0

Глобальна гірничодобувна компанія Anglo American залучила, компанію  Williams Advanced Engineering (WAE), яка базується у Великобританії, для надання технічної підтримки у розробці нового електромобіля на паливних елементах (FCEV). А саме кар’єрного самоскида на електричній тязі в класі “ультра”, який буде найбільшим в світі кар’єрним самоскидом на водневому паливі.

Компанія Anglo American взяла на себе зобов’язання знизити на 30% рівень викидів парникових газів у атмосферу на своїх підприємствах по всьому світу до 2030 року.

Це зобов’язання компанія взяла на себе у рамках програми FutureSmart Mining, заснованої на використанні інноваційного мислення і досягнень в області технологій, призначених для вирішення завдань, пов’язаних з екологічно безпечним і раціональним природокористуванням в гірничодобувній промисловості. 

Одним із заходів, який допоможе компанії досягти амбітних цілей щодо декарбонізації, викладених в Плані раціонального розвитку гірничих робіт, є використання на шахтах електрифікованих транспортних засобів, від великих кар’єрних самоскидів до пасажирських автомобілів і автобусів для транспортування працівників шахт.

Самоскид FCEV працює від модуля водневих паливних елементів у комплекті з розширюваною модульною системою потужних літієво-іонних батарей WAE. Він буде першим кроком до революційних змін у парку гірничо-механічного обладнання.

Управління буде здійснюватися за допомогою високовольтного блоку розподілу живлення, що забезпечує акумулювання і зберігання енергії більш ніж на 1 тис кіловат-годин.

Батарейна система буде здатна забезпечити суттєву пікову потужність, а завдяки технології рекуперативного гальмування, система “отримуватиме” енергію назад, наприклад, під час руху машини по спуску. Надійність конструкції відповідатиме вимогам, що пред’являються до промислових дизельних двигунів, призначеним для експлуатації у важких умовах.

Проектування і виготовлення блоків живлення планується на заводі WAE, розташованому в Гров (графство Оксфордшир). Блоки будуть інтегровані в існуючий самоскид і випробувані в ПАР наприкінці цього року.

У даному проекті компанія WAE спирається на свій великий досвід, отриманий під час її співпраці з Міжнародною автомобільною федерацією (FIA) в якості єдиного постачальника акумуляторів для перших чотирьох сезонів міжнародної гоночної серії Формули Е. На даний момент WAE є єдиним постачальником акумуляторів для нової гоночної серії FIA Extreme E, яка почнеться в 2021 році.

Після перших випробувань нової системи харчування Anglo American планує провести ряд досліджень, щоб зрозуміти, чи можна дати використаним літієво-іонним батареям “друге життя”, тобто використовувати для накопичення і зберігання енергії.

“Ми дуже раді можливості внести свій вклад в цей інноваційний та захоплюючий проект, який демонструє можливість розширення області застосування акумуляторної технології від автомобільної техніки і автоспорту до промислових застосувань у важких умовах експлуатації. Ми, як єдиний постачальник акумуляторів для гоночної серії Extreme E, знаємо, що таке експлуатація у важких умовах. І ми зберігаємо прихильність підтримці довгострокових проектів, спрямованих на забезпечення екологічної стабільності та безпечного використання природних ресурсів”,

– зазначив генеральний директор компанії Williams Advanced Engineering Крейг Вілсон (Craig Wilson).

Голова відділу розробки технологій компанії Anglo American Джуліан Солес (Julian Soles) додав, що вони раді співпраці з Williams Advanced Engineering. Адже це дає можливість реалізувати, що передбачає кардинальні зміни технологію, для дійсно першого в світі транспортного засобу такого розміру і вантажопідйомності.

Маючи великий досвід в галузі, ми вважаємо, що Williams зможе допомогти нам реалізувати цей революційний проект, який є частиною нашого плану зі створення розумного енергетичного комплексу, що наближає нас до наших цілей по декарбонізації та енергоефективності, поставленим на 2030 рік, і, за великим рахунком, до нашого бачення роботи кар’єра з нульовим рівнем викидів вуглецю”, 

– відмітив голова відділу розробки технологій компанії Anglo American Джуліан Солес (Julian Soles).

Джерело: www.agg-net.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

В цьому році американська консалтингово-аналітична компанія EquipmentWatch відзначила гусеничні екскаватори Doosan Infracore Europe малого і середнього класів престижними нагородами «Equipment Lowest Cost of Ownership (LCO) Award» і «Highest Retained Value (HRV) Award».

30 Кві 2021, 10:13

eye-icon

42

comment-icon

0

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер Cat D9 гарантує зниження експлуатаційних витрат і скорочення витрати пального.

29 Січ 2021, 12:27

eye-icon

20

comment-icon

0

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Французька компанія Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів з усіма поворотними колесами і поворотною стрілою. Такі машини мають важливу перевагу там, де розміри робочого майданчика обмежені. 

23 Лис 2020, 12:26

eye-icon

18

comment-icon

0

Advertisement