5 правил для керівників: як пройти кризу без втрат

Інтерв'ю Стaттi

8 Кві 2020, 12:40

eye-icon

65

comment-icon

0

У нинішній ситуації складно усім: і великому бізнесу, і середньому, і малому. Керівники компаній мають шукати виходи з кризи і при цьому не втратити зв’язок з колективом, з людьми, за яких вони відповідають.

Пропонуємо 5 ключових правил для керівника від Зака ​​Хаттеріка (Zach Hetterick), засновника школи лідерства і підготовки керівних кадрів для сільського господарства, будівництва та автомобільної промисловості “Harvesting Potential”.

  1. Комунікувати, комунікувати і ще раз комунікувати

Перш ніж ви почнете думати про те, як ви будете взаємодіяти зі своїми клієнтами, і що ви будете повідомляти їм, ви повинні донести інформацію про те, що відбувається, до своїх співробітників.

При зборі необхідної інформації не покладайтеся на ЗМІ, які часто навмисно створюють емоційний резонанс і перебільшують реальні масштаби. Збирайте відомості з перевірених джерел і обов’язково надайте своїм співробітникам можливість отримувати об’єктивну інформацію. Використовуйте для цього кілька комунікаційних каналів, оскільки люди використовують для отримання інформації різні канали.

Через повідомлення у месенджерах чи електронною поштою, плітки та чутки (тобто неправдива інформація) розповсюджуються дуже швидко і охоплюють всю організацію. Пам’ятайте, що вони будуть рости як снігова куля і боротися з ними буде все складніше.

Ось чому для керівників критично важливо, щоб інформація, яку вони доносять до співробітників, була ясною, вичерпною, дохідливою, своєчасної і логічною. У цих ситуаціях вирішальне значення має ваша близькість і участь, незалежно від того, чи використовуєте ви письмову форму комунікації або користуєтеся смартфоном для запису щоденних коротких відео повідомлень.

Якщо ви не є для вашого колективу лідером думок, якщо ви не проводите комунікацію з вашою командою, я гарантую вам, що ваші співробітники отримають потрібну інформацію від когось іншого. І повірте, в основі такої інформації буде більше емоцій, ніж фактів.
  1. Самостійно визначайте реальний стан речей

Виникнення особливо важкої надзвичайної ситуації (наприклад, пандемії) вимагає від вас забезпечення максимальної інформаційної прозорості і оновлення інформації про те, що відбувається, у режимі реального часу.

Щоб утримувати компанію на плаву в цій ситуації, ви повинні взяти на себе прерогативу визначати реальний стан речей. Не йдіть на ризик і не допускайте ситуацію, коли співробітники отримують інформацію від когось ззовні або отримують її із запізненням.

Вашим першим інстинктивним бажанням може буде захист людей від неспокою і страху. Проте, правильним буде визначити реальний стан речей. Такий підхід допоможе вам побудувати місток довіри між вами і вашою командою. Це зміцнить віру співробітників і зацікавлених осіб у те, що ви дійсно знаєте реальний стан речей.

Авторитетний фахівець в питаннях лідерства Джон Максвелл (John Maxwell) говорив, що справжні лідери повинні бути завжди “вище натовпу”. Це означає, що ви повинні мати широкий погляд на речі. Тоді вас не зможуть приголомшити ні короткочасні події, ні важкі емоційні переживання. Оскільки негативні емоції — це складні емоції, чим більше ви обмінюєтеся негативними емоціями, тим більше вони посилюються і тим більший вплив вони надають на ставлення до вас і до вашої компанії.

Будьте чесними і не приховуйте, якщо щось залишається невідомим і невизначеним. 
  1. Дайте людям надію

Завдання лідера полягає у тому, щоб дати людям надію на майбутнє і нагадати, що пандемія рано чи пізно закінчиться. Звичайно, не мається на увазі, що ви повинні применшувати серйозність ситуації. Ви не повинні також давати людям привід думати, що ситуація пройде безболісно і що немає приводів для занепокоєння.

Ситуація торкнеться всіх нас тим або іншим чином. Важливим моментом тут є розуміння і прийняття того, що ці події змінять всіх нас, що ми пристосуємось і звернемо цю ситуацію на свою користь, щоб рости і вчитися на власному досвіді.

Багато керівників і компаній вже понесли величезні втрати. І попереду їх чекає нелегке завдання по відновленню діяльності, яка не буде швидкою. Однак якщо ви тільки передаєте свої переживання і розповідаєте про те, які наслідки пандемія має для вас, ви не зможете налагодити зв’язок зі своїм колективом або співпереживати свої людям.

Зрештою, більшість співробітників думають тільки про те, як ця ситуація позначиться на них та їх родинах. Це не прояв егоїзму, це людська природа. Страх змушує нас думати спочатку про себе, а потім про тих, хто нас оточує.

Чим раніше ви зможете запобігти втраті набраних темпів і погіршенню морального стану, тим швидше відновиться ваша команда і компанія. Іншими словами, якщо ви зможете запобігти повній зупинці “маховика” вашої компанії, тим простіше вам буде “запустити” компанію і досягти максимальної швидкості на шляху до повного відновлення. Для цього я рекомендую вам вже почати обговорювати можливості і перспективи для” одужання”.
  1. Залучайте колектив до пошуку рішень 

Одна з найбільш важливих речей, яку може зробити керівник, — це залучити свою команду до пошуку рішення. Зустрічайтеся з людьми й обмінюйтеся інформацією кожен день в один і той же час. Навіть спілкування через онлайнові платформи допоможе вам підтримувати відносини з колективом, а залучення команди до пошуку заходів у відповідь на виникаючі проблеми викличе у колективу почуття причетності. Чим більше вам вдасться стабілізувати роботу, тим стійкіше буде ваш “корабель”.

У зв’язку з цим, чим більше ви залучите думаючих голів у розв’язання загальної проблеми, тим більше у вас шансів прийти до загального рішення, яке може дати позитивний результат.

Згуртовуючи і ведучи за собою членів своєї команди, які, у свою чергу, поведуть за собою свої колективи, ви можете підвищити вашу ефективність і посилити канали поширення інформації. 
  1. Вже сьогодні почніть планувати заходи з відновлення діяльності

Під час кризи слова і дії керівника важливі як ніколи. І хоча нікому невідомо, коли закінчиться пандемія, ми повинні почати готуватися до “одужання” вже зараз. Фрази, на кшталт, “якщо нам вдасться зробити це” або “я не знаю, що ми будемо робити” не вселяють надію і не надихнуть на дії.

Безсумнівно, складно будувати плани на майбутнє в умовах, коли ми переживаємо про те, що відбувається зараз. Проте, вкрай важливо запитати команду, як ми будемо відновлювати роботу компанії і які ресурси будуть потрібні для цього. Це дасть заряд позитивної енергії. Люди будуть обговорювати й обмінюватися ідеями.

Чесно кажучи, я б не ставив це завдання так, як ніби співробітники повинні самостійно розробити план дій. Швидше, я б регулярно і послідовно обговорював зі співробітниками майбутнє компанії, щоб допомогти їм зосередитися на русі вперед.

Деяким компаніям пощастить, вони зможуть швидко відновитися і скористаються можливостями, про які інші навіть не думали сьогодні. Добре відомі слова легендарного американського баскетбольного тренера Джона Вудена (John Wooden) якнайкраще характеризують цей момент: “Коли приходить можливість, готуватися до неї вже занадто пізно”.

І найголовніше, пам’ятайте, ви не повинні шукати вихід з цієї кризи, ви зобов’язані вивести з цієї кризи.

 

Джерело: www.conexpoconagg.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Metso Outotec: процес об'єднання та робота під час пандемії - інтерв'ю з президентом компанії Пекка Ваурамо

Metso Outotec: процес об'єднання та робота під час пандемії - інтерв'ю з президентом компанії Пекка Ваурамо

Інтерв'ю з президентом і генеральним директором об'єднаної компанії Metso Outotec, паном Пекка Ваурамо (Pekka Vauramo). Нагадаємо, реорганізація Metso Corporation і об'єднання компаній Minerals і Outotec, що входять до складу корпорації, завершилася 30 червня 2020 року.

28 Січ 2021, 14:54

eye-icon

64

comment-icon

0

Topcon для дорожньої техніки: як придбати обладнання та отримати якісний сервіс в Україні

Topcon для дорожньої техніки: як придбати обладнання та отримати якісний сервіс в Україні

Системи для автоматичного нівелювання дорожньої техніки доступні в Україні. Виробник – компанія Topcon взяла на себе усі турботи з доставки, встановлення та технічного супроводу своєї продукції.

27 Сер 2020, 10:24

eye-icon

90

comment-icon

0

Зміни ConExpo-Con/Agg 2020

Зміни ConExpo-Con/Agg 2020

Мері Ергольц (Mary Erholtz), віце-президент з маркетингу Superior Industries, яка обіймає посаду голови ConExpo-Con/Agg 2020 в інтерв'ю журналу P&Q розповіла про зміни, на які відвідувачі можуть очікувати на виставці 10-14 березня 2020 року, а також про те, чого чекати на ConExpo-Con/Agg у 2023 році та пізніше.

5 Лют 2020, 10:21

eye-icon

87

comment-icon

0

Advertisement