“Автомагістраль-Південь” утримує дороги за допомогою передових технологій

Новини Технології

6 Лип 2020, 16:51

eye-icon

377

comment-icon

0

Для догляду за дорогами “Автомагістраль-Південь” почала використовувати передову технологію нанесення тонкошарового покриття із литих емульсійно-мінеральних сумішей (ЛЕМС). Технологію відновлення покриття уже використовується на автотрасі М-05 “Київ — Одеса”, де компанія виконує всесезонне експлуатаційне утримання.

Нове покриття влаштоване на площах понад 7 тис. кв. м на Митницькій розв’язці (км 44) та понад 25 тис. кв. м на Васильківській розв’язці (км 27).

Як зазначають у компанії, це своєрідна профілактика зносу дорожнього покриття, покликана попередити його істотне руйнування та подальші високі витрати на проведення ремонтів.

Світова практика дорожнього утримання рекомендує застосовувати технологію ЛЕМС на кожній дорозі вже через 3-4 роки її експлуатації, якщо за цей час на різних її ділянках під дією різнопланових навантажень з’являються мікропошкодження, які згодом переростають у сітку тріщин та вибоїни.

До складу ЛЕМС входять дрібні фракції щебеню, цемент, бітумна емульсія (виготовлена на основі спеціального дистиляційного бітуму, модифікованого синтетичним латексом), емульгатор Redicot 404.

Ця технологія застосовується при створенні захисного шару зносу для герметизації тріщин та лущень дорожнього покриття, забезпечуючи водонепроникнення, попередження подальших руйнувань. Це, у свою чергу, суттєво збільшує термін експлуатації дороги.

Технологія ЛЕМС дозволяє також швидко відновити рівність проїзної частини автомобільної дороги та експлуатаційні показники дорожнього покриття, покращуючи показник зчеплення з колесами автомобіля. А з цим також суттєво підвищується безпека дорожнього руху.

Перед застосуванням ЛЕМС працівники компанії очищують від пилу та бруду ділянку дорожнього покриття, ліквідовують локальні руйнування та дефекти покриття. Після цього виконують розлив емульсії з розрахунку 0,3 л на 1 кв. м.

Литі емульсійно-мінеральні суміші виробляються за допомогою спеціалізованої машини, яка також забезпечує процес їх укладання. Захисний шар зносу облаштовується послідовно в два шари товщиною 2 та 1 см з ущільненням котками. Уже через 4 години після цього ділянка дороги готова до безпечної експлуатації.

Надалі технологію ЛЕМС буде застосовано для продовження терміну служби дорожнього покриття автотраси М-03 “Київ-Харків-Довжанський”.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Чотириногий робот від Boston Dynamics отримав п'яту лапу Spot Arm

Чотириногий робот від Boston Dynamics отримав п'яту лапу Spot Arm

У лінійці чотириногих роботів Spot від Boston Dynamics з'явилася нова версія роботів з функцією автоматичної зарядки і роборукою Spot Arm.

12 Лют 2021, 12:38

eye-icon

19

comment-icon

0

Як модернізується дробильне обладнання ProSizer під потреби споживачів

Як модернізується дробильне обладнання ProSizer під потреби споживачів

Дробильні установки ProSizer залишаються основним дробильним обладнанням, яке вже майже 15 років використовується в кар'єрних роботах і в щебеневій промисловості в Австралії. Наразі, ці популярні дробильно-сортувальні установки недавно зазнали ряд змін для адаптації до умов експлуатації в Австралії.

1 Лют 2021, 11:05

eye-icon

28

comment-icon

0

Trimble і Deloitte співпрацюють над створенням інноваційних хмарних рішень для управління нерухомістю

Trimble і Deloitte співпрацюють над створенням інноваційних хмарних рішень для управління нерухомістю

Програмний пакет Trimble ManhattanONE ™ являє собою комплексну інтегровану систему управління робочим місцем (Integrated Workplace Management System (IWMS)).

30 Лис 2020, 10:49

eye-icon

32

comment-icon

0

Advertisement