“Автомагістраль-Південь” утримує дороги за допомогою передових технологій

Новини Технології

6 лип. 2020, 16:51

eye-icon

349

comment-icon

0

Для догляду за дорогами “Автомагістраль-Південь” почала використовувати передову технологію нанесення тонкошарового покриття із литих емульсійно-мінеральних сумішей (ЛЕМС). Технологію відновлення покриття уже використовується на автотрасі М-05 “Київ — Одеса”, де компанія виконує всесезонне експлуатаційне утримання.

Нове покриття влаштоване на площах понад 7 тис. кв. м на Митницькій розв’язці (км 44) та понад 25 тис. кв. м на Васильківській розв’язці (км 27).

Як зазначають у компанії, це своєрідна профілактика зносу дорожнього покриття, покликана попередити його істотне руйнування та подальші високі витрати на проведення ремонтів.

Світова практика дорожнього утримання рекомендує застосовувати технологію ЛЕМС на кожній дорозі вже через 3-4 роки її експлуатації, якщо за цей час на різних її ділянках під дією різнопланових навантажень з’являються мікропошкодження, які згодом переростають у сітку тріщин та вибоїни.

До складу ЛЕМС входять дрібні фракції щебеню, цемент, бітумна емульсія (виготовлена на основі спеціального дистиляційного бітуму, модифікованого синтетичним латексом), емульгатор Redicot 404.

Ця технологія застосовується при створенні захисного шару зносу для герметизації тріщин та лущень дорожнього покриття, забезпечуючи водонепроникнення, попередження подальших руйнувань. Це, у свою чергу, суттєво збільшує термін експлуатації дороги.

Технологія ЛЕМС дозволяє також швидко відновити рівність проїзної частини автомобільної дороги та експлуатаційні показники дорожнього покриття, покращуючи показник зчеплення з колесами автомобіля. А з цим також суттєво підвищується безпека дорожнього руху.

Перед застосуванням ЛЕМС працівники компанії очищують від пилу та бруду ділянку дорожнього покриття, ліквідовують локальні руйнування та дефекти покриття. Після цього виконують розлив емульсії з розрахунку 0,3 л на 1 кв. м.

Литі емульсійно-мінеральні суміші виробляються за допомогою спеціалізованої машини, яка також забезпечує процес їх укладання. Захисний шар зносу облаштовується послідовно в два шари товщиною 2 та 1 см з ущільненням котками. Уже через 4 години після цього ділянка дороги готова до безпечної експлуатації.

Надалі технологію ЛЕМС буде застосовано для продовження терміну служби дорожнього покриття автотраси М-03 “Київ-Харків-Довжанський”.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Sany з'єднала безпілотні кар'єрні самоскиди та екскаватор

Sany з'єднала безпілотні кар'єрні самоскиди та екскаватор

Компанія Sany з'єднала два безпілотніх електричних кар'єрних самоскиди SKT90E і екскаватор, керований дистанційно за допомогою технології 5G.

4 д.тому

eye-icon

32

comment-icon

0

Komatsu підсаджує спецтехніку на альтернативні види палива

Komatsu підсаджує спецтехніку на альтернативні види палива

Компанія Komatsu продовжує пошук альтернативних видів пального для своєї будівельної спецтехніки.

14 лип. 2020, 10:31

eye-icon

45

comment-icon

0

Sandvik представила Peak Screening - унікальне рішення для ефективного грохочення

Sandvik представила Peak Screening - унікальне рішення для ефективного грохочення

Peak Screening означає комплексне рішення для грохочення, яке включає правильно підібраний грохіт і просіваючі поверхні, гарантійну програму або програму післяпродажного обслуговування з урахуванням бюджету або потреб клієнта.

13 лип. 2020, 16:46

eye-icon

83

comment-icon

0

Advertisement