“Автомагістраль-Південь” утримує дороги за допомогою передових технологій

Новини Технології

6 Лип 2020, 16:51

eye-icon

100

comment-icon

0

Для догляду за дорогами “Автомагістраль-Південь” почала використовувати передову технологію нанесення тонкошарового покриття із литих емульсійно-мінеральних сумішей (ЛЕМС). Технологію відновлення покриття уже використовується на автотрасі М-05 “Київ — Одеса”, де компанія виконує всесезонне експлуатаційне утримання.

Нове покриття влаштоване на площах понад 7 тис. кв. м на Митницькій розв’язці (км 44) та понад 25 тис. кв. м на Васильківській розв’язці (км 27).

Як зазначають у компанії, це своєрідна профілактика зносу дорожнього покриття, покликана попередити його істотне руйнування та подальші високі витрати на проведення ремонтів.

Світова практика дорожнього утримання рекомендує застосовувати технологію ЛЕМС на кожній дорозі вже через 3-4 роки її експлуатації, якщо за цей час на різних її ділянках під дією різнопланових навантажень з’являються мікропошкодження, які згодом переростають у сітку тріщин та вибоїни.

До складу ЛЕМС входять дрібні фракції щебеню, цемент, бітумна емульсія (виготовлена на основі спеціального дистиляційного бітуму, модифікованого синтетичним латексом), емульгатор Redicot 404.

Ця технологія застосовується при створенні захисного шару зносу для герметизації тріщин та лущень дорожнього покриття, забезпечуючи водонепроникнення, попередження подальших руйнувань. Це, у свою чергу, суттєво збільшує термін експлуатації дороги.

Технологія ЛЕМС дозволяє також швидко відновити рівність проїзної частини автомобільної дороги та експлуатаційні показники дорожнього покриття, покращуючи показник зчеплення з колесами автомобіля. А з цим також суттєво підвищується безпека дорожнього руху.

Перед застосуванням ЛЕМС працівники компанії очищують від пилу та бруду ділянку дорожнього покриття, ліквідовують локальні руйнування та дефекти покриття. Після цього виконують розлив емульсії з розрахунку 0,3 л на 1 кв. м.

Литі емульсійно-мінеральні суміші виробляються за допомогою спеціалізованої машини, яка також забезпечує процес їх укладання. Захисний шар зносу облаштовується послідовно в два шари товщиною 2 та 1 см з ущільненням котками. Уже через 4 години після цього ділянка дороги готова до безпечної експлуатації.

Надалі технологію ЛЕМС буде застосовано для продовження терміну служби дорожнього покриття автотраси М-03 “Київ-Харків-Довжанський”.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Cat Command for Construction виграла золото на конкурсі Edison Awards 2021 року

Cat Command for Construction виграла золото на конкурсі Edison Awards 2021 року

Компанія Caterpillar отримала золото за свою систему Cat Command for Construction в рамках програми Edison Awards в цьому році.

4 Чер 2021, 10:28

eye-icon

117

comment-icon

0

'Скейтборд' Gaussin на якому можна побудувати цілу вантажівку

'Скейтборд' Gaussin на якому можна побудувати цілу вантажівку

Gaussin представила революційну систему, першу вантажівку "скейтборд" (тягач і шасі від 18 тонн до 44 тонн), живлення від водню або електрики від батареї. Це мобільна універсальна модульна платформа.

6 Тра 2021, 11:47

eye-icon

121

comment-icon

0

Trimble розширює можливості управління Earthworks 3D на ущільнювачі ґрунту

Trimble розширює можливості управління Earthworks 3D на ущільнювачі ґрунту

Компанія Trimble розширила свою платформу контролю ухилу Earthworks, щоб забезпечити тривимірний контроль ґрунтових ковзанок.

30 Кві 2021, 22:01

eye-icon

130

comment-icon

0

Advertisement