Фахівці британської компанії Roadmender Asphalt пропонують використовувати для ямкового ремонту доріг нову технологію
Генеральний директор компанії Roadmender Asphalt Гаррі Перл (Harry Pearl) вважає появу нової технології ямкового ремонту захоплюючою подією.
Враховуючи, що в поточному державному бюджеті Великобританії на ямковий ремонт доріг передбачена сума у 2,5 млрд фунтів стерлінгів, і той факт, що зараз багато муніципальних рад поставили мету досягти до 2030 року нейтрального рівня емісії вуглецю, британська компанія-виробник різноманітних матеріалів для ремонту доріг Roadmender Asphalt пропонує новий вид матеріалу для ямкового ремонту, який є більш екологічним і більш дешевим, ніж традиційний асфальт. Крім того, новий вид матеріалу легше укладати.
Традиційні методи ямкового ремонту передбачають обрізку кромок вибоїни, очищення вибоїни від бруду, заповнення асфальтом і ущільнення. За великим рахунком, такий ремонт є тимчасовим і при цьому дорогим варіантом. На відміну від традиційних методів, в методі ямкового ремонту, пропонованому компанією Roadmender Asphalt, використовується новий матеріал для ремонту, відомий як Elastomac. Рідкий матеріал у гарячому вигляді заливається у вибоїну, заповнюючи у вибоїні весь простір і міцно зварюючись з чинниv покриттям. Перевага цього процесу полягає в тому, що там, де традиційний ремонт часто дає збій, якщо в засипану асфальтом вибоїну потрапляє вода, яка потім замерзає, матеріал Elastomac, при виготовленні якого на кожну тонну продукту додається близько 7 розплавлених старих шин, заливається у вибоїну у вигляді розплавленої рідини, яка заповнює вибоїну та утворює гнучкий водонепроникний шар, що запечатує кромки вибоїни та блокує будь-яку можливість потрапляння води у вибоїну.
Нова технологія ямкового ремонту доріг
Розроблений компанією Roadmender Asphalt матеріал Elastomac є проміжним результатом інтенсивного пошуку нових рішень, поява якого призвела в кінцевому підсумку до створення нової системи ремонту доріг, більш швидкої, менш дорогої, в яке використовується на 90% менше первинного матеріалу, ніж у традиційних системах. Більш того, новий метод дозволяє переробляти сотні тисяч відпрацьованих свій ресурс шин на рік “.
Що стосується питань збереження здоров’я та працездатності працівників дорожньої галузі, використання цього нового рідинного матеріалу в ямковому ремонті попереджає проблеми, пов’язані з запиленістю повітря на будівельному майданчику і шкідливим впливом віброакустичних факторів при використанні пневматичних відбійних молотків для обробки вибоїн.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0