Спеціальний асфальт для продовження терміну служби пошкодженої бетонної основи автомагістралей

Будiвництво Стaттi

10 Гру 2021, 09:23

eye-icon

23

comment-icon

0

Для відновлення дорожнього покриття головної автомагістралі, що проходить поблизу англійського міста Норфолк, було використано рекордну кількість спеціального асфальту англійської компанії Tarmac. Цей асфальт призначений для ремонту доріг з пошкодженою бетонною основою.

Ця марка спеціального асфальту використовувалася для перекриття бетонної основи, що руйнується, на трасі A11 у Великобританії.
Ця марка спеціального асфальту використовувалася для перекриття бетонної основи, що руйнується, на трасі A11 у Великобританії.

Під час перевірки виконаного з чотирьох його бетону основи автомагістралі A11 поблизу Тетфорда було виявлено, що потрібен ремонт обох смуг 8-кілометрової ділянки траси. Перед британською компанією-виробником будівельних матеріалів Tarmac було поставлено завдання забезпечити матеріал, який би дав довговічну поверхню для зниження витрат на обслуговування автомагістралі протягом усього терміну служби.

При співпраці з британською державною компанією National Highways і британською консультаційною компанією Atkins, компанія Tarmac вивчила можливі шляхи вирішення поставленого завдання і запропонувала використовувати матеріал ULTILAYER SAMI повністю з регенерованого асфальту. Проаналізувавши передбачувані витрати протягом усього терміну служби дорожнього покриття з використанням даного матеріалу, компанія запропонувала використовувати цей матеріал в якості високоефективного проміжного шару, що поглинає напруги. В цілому. дорожні будівельники уклали близько 80 000 тонн матеріалу, в тому числі 7 000 тонн відновленого асфальту ULTILAYER SAMI. Це найбільша кількість асфальту, яку було поставлено коли-небудь для одного проєкту. Крім того, що цей матеріал отримано повністю з регенерованого старого асфальту, очікується, що він допоможе продовжити термін служби дорожнього покриття, що призведе до скорочення потреб в обслуговуванні траси.

“ULTILAYER SAMI – це перевірена технологія, яка була розроблена для розв’язання проблеми руйнування бетонних доріг, – сказав Філ Грінін (Phil Greenin), менеджер компанії Tarmac. – Попередні випадки використання цього матеріалу для ремонту мережі стратегічних автомагістралей, включаючи автомагістраль M25, показали, що більш високі експлуатаційні характеристики ULTILAYER SAMI протягом усього терміну служби можуть продовжити термін служби дорожнього покриття, забезпечити більш тривалі інтервали між роботами з відновлення покриття, і знизити потребу в обслуговуванні” Дорожнє покриття на дорогах з бетонною основою, виконане з традиційних марок асфальтобетону, часто схильне до відбитого тріщиноутворення, що викликається тепловим розширенням бетонної основи та навантаженнями від транспортних засобів. Це призводить до проникнення води та руйнування дорожнього підґрунтя, в результаті чого виникає необхідність його ремонту.

Матеріал ULTILAYER SAMI, призначений для укладання безпосередньо на бетон, являє собою дрібнозернистий асфальт з додаванням полімер-модифікованого в’яжучого (ПМВ). Цей матеріал використовується для влаштування довготривалого проміжного шару, що компенсує теплове розширення бетону і запобігає появі тріщин у вищележуючих шарах асфальтобетону. Для додаткового підвищення тріщиностійкості проїжджої частини на нього наноситься шар полімер-модифікованого в’яжучого і верхній шар дорожнього покриття.

Крім поліпшених показників довготривалості нового покриття, фахівці компанії Tarmac, що беруть участь в проєкті, гарантують перероблення 100% старого матеріалу дорожнього покриття. Крім того, фахівці компанії використовують «вуглецевий калькулятор», щоб точно визначити, де було досягнуто зниження викидів.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Дорожній проєкт за шість місяців замість дев'яти завдяки командній роботі та технологіям Trimble

Дорожній проєкт за шість місяців замість дев'яти завдяки командній роботі та технологіям Trimble

Серед стратегічних автомобільних доріг особливе значення мають траси, що з'єднують міста та аеропорти. У Новій Зеландії Окленд, найбільше місто країни з населенням понад півтора мільйона осіб, з'єднує з іншою частиною країни та з міжнародним аеропортом державна автомагістраль 20B, одна з лише двох доріг, що ведуть в той бік.

4 дні.тому

eye-icon

13

comment-icon

0

Як технології для будівельної техніки допоможуть пережити сьогоднішні проблеми в ланцюжках постачання

Як технології для будівельної техніки допоможуть пережити сьогоднішні проблеми в ланцюжках постачання

Вирішуючи проблеми галузі, викликані пандемією коронавірусу, і закладаючи основи для короткострокового і довгострокового прогресу, є переконливі причини звернути більш пильну увагу на технології.

6 днів.тому

eye-icon

27

comment-icon

0

Цифрові технології в складному проєкті із заміни дорожнього покриття на автодромі Сільверстоун

Цифрові технології в складному проєкті із заміни дорожнього покриття на автодромі Сільверстоун

Заміну дорожнього покриття на трасі в Сільверстоуні виконували за допомогою дорожньо-будівельних машин і систем відомих брендів Wirtgen, Vögele, Hamm. Асфальтобетонну суміш для проєкту виробляли на асфальтобетонних заводах Benninghoven.

14 Січ 2022, 11:04

eye-icon

17

comment-icon

0

Advertisement