Огляд нових фронтальних навантажувачів від Hyundai та Komatsu

Спецтехнiка Стaттi

8 трав. 2020, 15:38

eye-icon

30

comment-icon

0

Провідні виробники землерийної техніки безперервно працюють над розширенням асортименту, модернізуючи і поліпшуючи свою продукцію. Пропонуємо огляд нових фронтальних навантажувачів від Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) та Komatsu. 

Три нові моделі серії А від Hyundai

Компанія Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) випустила три нові моделі фронтальних навантажувачів серії А із загальним маркуванням HL900.

Нові моделі HL940A, HL955A і HL960A відповідають вимогам європейського екологічного стандарту Stage V. Машини мають ряд поліпшень, у тому числі таких, що стосуються безпеки, експлуатаційних характеристик і продуктивності.

Фронтальний навантажувач Hyundai HL940A

Виробник заявляє, що всі три моделі відрізняються паливною ефективністю, високим рівнем безпеки, високим напрацюванням на відмову. Навантажувачі оснащені новими функціями, які підвищують ефективність управління автопарком.

У навантажувачах передбачені: режим інтелектуального регулювання потужності, нова кабіна, опції дистанційного керування дверима, система кругового огляду AAVM і система активного виявлення в задній частині машини.

Також оновлення включають: нову конструкцію капота, що забезпечує кращий огляд, вдосконалену конструкцію мосту, шарнірного зчленування і регулюючого клапана.

Чим можуть “похвалитися” нові машини

Двигун із комплексною системою очищення. Нові навантажувачі приводяться в дію дизельним двигуном Cummins B6.7 із комплексною системою очищення вихлопних газів. Двигун легше обслуговувати завдяки підключеній до нього системі дистанційної діагностики HiMate. Він пропонує довгі сервісні інтервали і очищення фільтру сажі DPF. Примітно, що система доочистки вихлопних газів не потребує ручної регенерації DPF і EGR.

Режими роботи. Залежно від умов роботи, інтелектуальна система IWM дозволяє вибрати один з трьох режимів роботи двигуна: Power, Power Smart і Economy, для роботи машини на повну потужність або знижуючи витрату палива.

Оглядові камери для безпечного керування. У базовій комплектації фронтальні навантажувачі Hyundai серії A оснащені камерою заднього виду, розробленої власними силами компанії. Щоб додатково підвищити рівень безпеки на майданчику, в якості опції пропонується вдосконалена 4-х камерна система кругового огляду AAVM. Ця система попереджає оператора про небезпеку при виявленні людей або небезпечних предметів. З кожного боку навантажувача встановлено по одній камері. Система об’єднує сигнал із кожної з чотирьох камер, забезпечуючи повний круговий огляд на 360° навколо машини.

Виявлення рухомих об’єктів. Надзвичайно високий рівень безпеки забезпечує система розпізнавання рухомих об’єктів IMOD. На моніторі будь-який рухомий об’єкт потрапляє у рамку, або сторона, на якій виявлено об’єкт, що рухається, вказується стрілкою.

Посилені передній і задній мости. Щоб забезпечити довговічність навантажувачів HL955A і HL960A, конструктори збільшили несучу здатність заднього моста. Обидві машини можна замовити з опційним посиленням переднього моста. У моделях HL940A і HL955A використовується Z-подібний механізм важеля, що забезпечує паралельний підйом.

Новий високопродуктивний фронтальний навантажувач WA475-10 від Komatsu

Komatsu виводить на ринок новий високопродуктивний фронтальний навантажувач WA475-10, який замінить WA475 попереднього покоління. Прототип нового навантажувача дебютував весною 2019 року у Мюнхені, на міжнародній виставці Bauma.

Фронтальний навантажувач WA475-10 від Komatsu
Головною особливістю машини є використання інноваційної трансмісії, розробленої компанією Komatsu.

Дизельний двигун та зручна система керування. Новий навантажувач оснащений дизельним двигуном потужністю 219 кВт, стандарту Stage V і Tier 4 Final. Cистема K-HMT використовує комбінацію гідростатичного і механічного приводу для плавності та ефективності. Комбінована коробка передач із подвійним зчепленням і гідростатичною трансмісією з’єднані з двигуном системою електронного керування, забезпечуючи ефективний вибір передачі.

На низьких швидкостях гідростатична система забезпечує точне керування, а на високих швидкостях механічний привід забезпечує високий крутний момент. Система допомагає утримувати робочі обороти двигуна в оптимальному діапазоні. На низькій швидкості гідростатична система дозволяє виконувати плавні рухи, так зручніше працювати. 

“У наших навантажувачах використовуються двигуни зі змінною частотою обертів. На низьких обертах потужність не знижується”, 

– відмітив менеджер по продукції Komatsu Шаян Дадгар (Shayan Dadgar).

Економія пального. Завдяки ефективності вбудованої механічної і гідростатичної трансмісії, узгоджених з двигуном, вдається домогтися істотної економії пального. За п’ять років або 10 тис. робочих годин експлуатації сума економії може досягти 32 тис. євро (відповідно до середніх цін на паливо в Європі). 

Вдосконалена трансмісія сприяє високій продуктивності. Завдяки новій трансмісії, що дозволяє максимально ефективно використовувати потужність двигуна, досягається висока продуктивність. За заявою компанії, у порівнянні з попередньою моделлю, нова машина забезпечує економію пального до 30%, в основному, завдяки вдосконаленій трансмісії. Компанія впевнена у своїй новій технології, тож пропонує WA475-10 із п’ятирічною / 10 000-годинною гарантією на трансмісію.

Сам двигун отримує користь від зростання продуктивності на додаток до його низьких викидів, забезпечуючи збільшення крутного моменту на 15% за більш низьких обертів. Термін служби паливного фільтра тепер становить 1000 годин (замість 500 годин у попередній моделі). Інтервал заміни охолоджуючої рідини становить 6 тис. годин (замість 5 тис. годин у попередній моделі). Тим часом DPF досягає 98% пасивної регенерації.

Простора кабіна з гарним оглядом. Більш простора ніж в попередніх моделях кабіна забезпечує достатньо місця оператору, а великі вікна забезпечують винятковий круговий огляд. Це найбільша кабіна, яку компанія коли-небудь встановлювала на фронтальному навантажувачі.

Нові функції керування. Вони включають можливість швидкого підйому стріли, без збільшення обертів двигуна. Передбачена можливість, яка дозволяє оператору витрусити матеріал, який залишився у ковші. Є також функція швидкого опускання підіймального механізму, щоб повернути ківш у початкове положення для пересування навантажувача. Конфігурація ковша була покращена для оптимального наповнення при заглибленні у купу.

Система віддаленого моніторингу KomTrax. Остання версія, встановлена на новій моделі, забезпечує більш ефективне дистанційне керування парком техніки, дозволяючи відслідковувати робочі параметри і оповіщати про проблеми з обслуговуванням. Крім того, система може відстежувати ефективність роботи операторів, дозволяючи виділити проблеми, які потребують внесення змін до порядку виробництва або проведення додаткового навчання операторів.

Джерело: www.worldhighways.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Cat виводить на ринок шарнірно-зчленований самоскид нового покоління

Cat виводить на ринок шарнірно-зчленований самоскид нового покоління

Самоскид готовий забезпечити високу продуктивність для клієнтів, які виконують загальнобудівельні, гірничі та кар'єрні роботи; виробляють щебень; зайняті у важкій будівельній промисловості, а також у галузі переробки відходів і в багатьох інших промислових галузях.

5 д.тому

eye-icon

110

comment-icon

0

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Бульдозери CAT, як і інші машини цієї компанії, відрізняються простотою, лаконічністю технічних рішень і досконалим інтелектуальним керуванням.

13 трав. 2020, 12:06

eye-icon

7

comment-icon

0

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Відкриті тисячі років тому принципи, досі найбільш ефективні при бурінні ґрунту і твердих порід. При цьому, автоматизація бурової техніки, застосування сучасних матеріалів, вдосконалення приводу і конструкції підвищує продуктивність і знижує енергоспоживання.

8 трав. 2020, 12:22

eye-icon

23

comment-icon

0

Advertisement