Огляд нових фронтальних навантажувачів від Hyundai та Komatsu

Огляди техніки Стaттi

8 Тра 2020, 15:38

eye-icon

102

comment-icon

0

Провідні виробники землерийної техніки безперервно працюють над розширенням асортименту, модернізуючи і поліпшуючи свою продукцію. Пропонуємо огляд нових фронтальних навантажувачів від Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) та Komatsu. 

Три нові моделі серії А від Hyundai

Компанія Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) випустила три нові моделі фронтальних навантажувачів серії А із загальним маркуванням HL900.

Нові моделі HL940A, HL955A і HL960A відповідають вимогам європейського екологічного стандарту Stage V. Машини мають ряд поліпшень, у тому числі таких, що стосуються безпеки, експлуатаційних характеристик і продуктивності.

Фронтальний навантажувач Hyundai HL940A

Виробник заявляє, що всі три моделі відрізняються паливною ефективністю, високим рівнем безпеки, високим напрацюванням на відмову. Навантажувачі оснащені новими функціями, які підвищують ефективність управління автопарком.

У навантажувачах передбачені: режим інтелектуального регулювання потужності, нова кабіна, опції дистанційного керування дверима, система кругового огляду AAVM і система активного виявлення в задній частині машини.

Також оновлення включають: нову конструкцію капота, що забезпечує кращий огляд, вдосконалену конструкцію мосту, шарнірного зчленування і регулюючого клапана.

Чим можуть “похвалитися” нові машини

Двигун із комплексною системою очищення. Нові навантажувачі приводяться в дію дизельним двигуном Cummins B6.7 із комплексною системою очищення вихлопних газів. Двигун легше обслуговувати завдяки підключеній до нього системі дистанційної діагностики HiMate. Він пропонує довгі сервісні інтервали і очищення фільтру сажі DPF. Примітно, що система доочистки вихлопних газів не потребує ручної регенерації DPF і EGR.

Режими роботи. Залежно від умов роботи, інтелектуальна система IWM дозволяє вибрати один з трьох режимів роботи двигуна: Power, Power Smart і Economy, для роботи машини на повну потужність або знижуючи витрату палива.

Оглядові камери для безпечного керування. У базовій комплектації фронтальні навантажувачі Hyundai серії A оснащені камерою заднього виду, розробленої власними силами компанії. Щоб додатково підвищити рівень безпеки на майданчику, в якості опції пропонується вдосконалена 4-х камерна система кругового огляду AAVM. Ця система попереджає оператора про небезпеку при виявленні людей або небезпечних предметів. З кожного боку навантажувача встановлено по одній камері. Система об’єднує сигнал із кожної з чотирьох камер, забезпечуючи повний круговий огляд на 360° навколо машини.

Виявлення рухомих об’єктів. Надзвичайно високий рівень безпеки забезпечує система розпізнавання рухомих об’єктів IMOD. На моніторі будь-який рухомий об’єкт потрапляє у рамку, або сторона, на якій виявлено об’єкт, що рухається, вказується стрілкою.

Посилені передній і задній мости. Щоб забезпечити довговічність навантажувачів HL955A і HL960A, конструктори збільшили несучу здатність заднього моста. Обидві машини можна замовити з опційним посиленням переднього моста. У моделях HL940A і HL955A використовується Z-подібний механізм важеля, що забезпечує паралельний підйом.

Новий високопродуктивний фронтальний навантажувач WA475-10 від Komatsu

Komatsu виводить на ринок новий високопродуктивний фронтальний навантажувач WA475-10, який замінить WA475 попереднього покоління. Прототип нового навантажувача дебютував весною 2019 року у Мюнхені, на міжнародній виставці Bauma.

Фронтальний навантажувач WA475-10 від Komatsu
Головною особливістю машини є використання інноваційної трансмісії, розробленої компанією Komatsu.

Дизельний двигун та зручна система керування. Новий навантажувач оснащений дизельним двигуном потужністю 219 кВт, стандарту Stage V і Tier 4 Final. Cистема K-HMT використовує комбінацію гідростатичного і механічного приводу для плавності та ефективності. Комбінована коробка передач із подвійним зчепленням і гідростатичною трансмісією з’єднані з двигуном системою електронного керування, забезпечуючи ефективний вибір передачі.

На низьких швидкостях гідростатична система забезпечує точне керування, а на високих швидкостях механічний привід забезпечує високий крутний момент. Система допомагає утримувати робочі обороти двигуна в оптимальному діапазоні. На низькій швидкості гідростатична система дозволяє виконувати плавні рухи, так зручніше працювати. 

“У наших навантажувачах використовуються двигуни зі змінною частотою обертів. На низьких обертах потужність не знижується”, 

– відмітив менеджер по продукції Komatsu Шаян Дадгар (Shayan Dadgar).

Економія пального. Завдяки ефективності вбудованої механічної і гідростатичної трансмісії, узгоджених з двигуном, вдається домогтися істотної економії пального. За п’ять років або 10 тис. робочих годин експлуатації сума економії може досягти 32 тис. євро (відповідно до середніх цін на паливо в Європі). 

Вдосконалена трансмісія сприяє високій продуктивності. Завдяки новій трансмісії, що дозволяє максимально ефективно використовувати потужність двигуна, досягається висока продуктивність. За заявою компанії, у порівнянні з попередньою моделлю, нова машина забезпечує економію пального до 30%, в основному, завдяки вдосконаленій трансмісії. Компанія впевнена у своїй новій технології, тож пропонує WA475-10 із п’ятирічною / 10 000-годинною гарантією на трансмісію.

Сам двигун отримує користь від зростання продуктивності на додаток до його низьких викидів, забезпечуючи збільшення крутного моменту на 15% за більш низьких обертів. Термін служби паливного фільтра тепер становить 1000 годин (замість 500 годин у попередній моделі). Інтервал заміни охолоджуючої рідини становить 6 тис. годин (замість 5 тис. годин у попередній моделі). Тим часом DPF досягає 98% пасивної регенерації.

Простора кабіна з гарним оглядом. Більш простора ніж в попередніх моделях кабіна забезпечує достатньо місця оператору, а великі вікна забезпечують винятковий круговий огляд. Це найбільша кабіна, яку компанія коли-небудь встановлювала на фронтальному навантажувачі.

Нові функції керування. Вони включають можливість швидкого підйому стріли, без збільшення обертів двигуна. Передбачена можливість, яка дозволяє оператору витрусити матеріал, який залишився у ковші. Є також функція швидкого опускання підіймального механізму, щоб повернути ківш у початкове положення для пересування навантажувача. Конфігурація ковша була покращена для оптимального наповнення при заглибленні у купу.

Система віддаленого моніторингу KomTrax. Остання версія, встановлена на новій моделі, забезпечує більш ефективне дистанційне керування парком техніки, дозволяючи відслідковувати робочі параметри і оповіщати про проблеми з обслуговуванням. Крім того, система може відстежувати ефективність роботи операторів, дозволяючи виділити проблеми, які потребують внесення змін до порядку виробництва або проведення додаткового навчання операторів.

Джерело: www.worldhighways.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Огляд 600-тонного кар'єрного екскаватора Cat 6060

Огляд 600-тонного кар'єрного екскаватора Cat 6060

Cat пропонує гідравлічний кар'єрний екскаватор, який відрізняється високом корисним навантаженням ковша і великою довговічністю елементів.

3 Чер 2020, 11:05

eye-icon

194

comment-icon

0

У Hitachi розповіли про переваги нового фронтального навантажувача

У Hitachi розповіли про переваги нового фронтального навантажувача

Пропозиція від Hitachi: фронтальний навантажувач ZW 370-6 з оглядовістю 360 градусів і системою ConSite для генерації звітів про роботу техніки.

26 Тра 2020, 15:28

eye-icon

106

comment-icon

0

Sandvik представила

Sandvik представила "інтелектуальний" буровий станок

Нова бурова установка із занурювальним пневмоударником Leopard DI650i компанії Sandvik оснащена компресором високого тиску, призначена для поверхневого буріння свердловин великого діаметру.

22 Тра 2020, 14:35

eye-icon

103

comment-icon

0

Advertisement