Scania проводить дорожні випробування самокерованого вантажного автомобіля

Новини Спецтехнiка

12 Бер 2020, 09:54

eye-icon

116

comment-icon

0

Scania проводить випробування, в яких автомобіль-робот виконує складний маневр на дорозі з відносно інтенсивним рухом.

Для надійного та безпечного функціонування для самокерованих транспортних засобів і сучасних систем сприяння управління автомобілем (ADAS) необхідне стабільне і точне визначення місця розташування. Це особливо важливо на ранньому, перехідному етапі технології, коли інші транспортні засоби навколо автомобіля-робота не автоматизовані.

Рішення головоломки з визначенням точного місця розташування автомобіля слід шукати у використанні глобальної супутникової системи Galileo у комбінації з іншими технологіями визначення координат місця розташування і сенсорної техніки.

Інноваційне рішення було розроблене у рамках європейського проекту PRoPART, повна назва якого “Точне і надійне позиціонування для автоматизованих автомобільних перевезень”. У проекті беруть участь компанія Scania і ще шість партнерів. 

Позиціонування за точністю до кількох сантиметрів

Рішення було нещодавно продемонстровано на випробувальному полігоні AstaZero у Швеції. На автомагістралі полігону була відтворена дорожньо-транспортна ситуація, в якій брав участь самокерований вантажний автомобіль з мережевими можливостями і два автомобіля без мережевих можливостей, керовані людьми. 

В рамках випробування самокерований вантажний автомобіль Scania безпечно і ефективно виконав зміну ряду під час руху по автомагістралі. Маневром керувала нова система, використовуючи дані місця розташування з точністю до декількох сантиметрів і інформацію від датчиків узгодженого сприйняття.

Проект показав, що визначити положення можна з точністю до десяти сантиметрів. Вантажівка змогла виконати маневр завдяки точному визначенню положення і точному сприйняттю навколишнього середовища в цілому. Такий результат був досягнутий завдяки об’єднанню даних з камери вантажівки і передніх і бічних радарів, а також даних з радарів, встановлених на придорожніх блоках.

Обмін даними між об’єктами інфраструктури та транспортними засобами

“Крім визначення місця розташування, ми також додали обмін даними між об’єктами інфраструктури та транспортними засобами”, – повідомив координатор проекту  співробітник науково-дослідного інституту RISE (Швеція) Стефан Норд (Stefan Nord).

Як правило, для обробки та інтерпретації даних про зовнішнє середовище самокеровані транспортні засоби використовують свої власні датчики.

Як повідомив пан Норд, якщо транспортні засоби будуть обмінюватися інформацією, можна розширити горизонт і скористатися даними іншого транспортного засобу, щоб заглянути за кут. Таким чином можна зібрати більше даних, які будуть використовуватися для прийняття рішень при здійсненні того чи іншого маневру. 

“У проекті ми сконцентрували свої зусилля на те, щоб досягти похибки при визначенні місця розташування, що не перевищує 20 сантиметрів. Звичайно, існував ризик недосягнення цієї амбітної мети, іншими словами, була ймовірність, що ми отримаємо похибку, яка перевищить граничне значення, до якого ми прагнули. Але тим не менше, для розгортання технології в реальних дорожньо-транспортних умовах, які часто набагато більш динамічні і несистемні, існує набагато більше характеристик транспортних засобів і систем і можливих джерел помилок, які необхідно враховувати”,

– каже інженер-розробник Scania Intelligent Transport  Хокселл (Fredrik Hoxell).

В даний час, як додав пан Хокселл, Scania займається дослідженням декількох рішень визначення місця розташування. При роботі автомобілів-роботів у неконтролюємих умовах необхядна надійна навігація з високим рівнем інтеграції.

“Ці випробування пропонують один з можливих аспектів загального, реально складного завдання, пов’язаного з навігаційної підтримкою, на шляху до створення безпечного і екоефективного автономного транспорту”,

– зазначив Фредерік Хокселл.

Джерело: www.roboticsandautomationnews.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Французька компанія Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів з усіма поворотними колесами і поворотною стрілою. Такі машини мають важливу перевагу там, де розміри робочого майданчика обмежені. 

3 дні.тому

eye-icon

14

comment-icon

0

Bobcat повертається у сегмент тракторів із новою лінійкою компактних моделей

Bobcat повертається у сегмент тракторів із новою лінійкою компактних моделей

Компанія Bobcat оголосила про своє рішення повернутися до "витоків" і знову вийти на ринок тракторів. Новий модельний ряд тракторів Bobcat включає 15 моделей потужністю від 21 до 58 кінських сил.

28 Жов 2020, 15:38

eye-icon

14

comment-icon

0

Час напрацювання моделі фронтального навантажувача John Deere 944K Hybrid досяг 1 мільйона мотогодин

Час напрацювання моделі фронтального навантажувача John Deere 944K Hybrid досяг 1 мільйона мотогодин

Як зазначають у компанії, це є свідченням високої надійності їх машин.

26 Жов 2020, 11:25

eye-icon

24

comment-icon

0

Advertisement