Scania проводить дорожні випробування самокерованого вантажного автомобіля
Scania проводить випробування, в яких автомобіль-робот виконує складний маневр на дорозі з відносно інтенсивним рухом.
Для надійного та безпечного функціонування для самокерованих транспортних засобів і сучасних систем сприяння управління автомобілем (ADAS) необхідне стабільне і точне визначення місця розташування. Це особливо важливо на ранньому, перехідному етапі технології, коли інші транспортні засоби навколо автомобіля-робота не автоматизовані.
Рішення головоломки з визначенням точного місця розташування автомобіля слід шукати у використанні глобальної супутникової системи Galileo у комбінації з іншими технологіями визначення координат місця розташування і сенсорної техніки.
Інноваційне рішення було розроблене у рамках європейського проекту PRoPART, повна назва якого “Точне і надійне позиціонування для автоматизованих автомобільних перевезень”. У проекті беруть участь компанія Scania і ще шість партнерів.
Позиціонування за точністю до кількох сантиметрів
Рішення було нещодавно продемонстровано на випробувальному полігоні AstaZero у Швеції. На автомагістралі полігону була відтворена дорожньо-транспортна ситуація, в якій брав участь самокерований вантажний автомобіль з мережевими можливостями і два автомобіля без мережевих можливостей, керовані людьми.
В рамках випробування самокерований вантажний автомобіль Scania безпечно і ефективно виконав зміну ряду під час руху по автомагістралі. Маневром керувала нова система, використовуючи дані місця розташування з точністю до декількох сантиметрів і інформацію від датчиків узгодженого сприйняття.
Проект показав, що визначити положення можна з точністю до десяти сантиметрів. Вантажівка змогла виконати маневр завдяки точному визначенню положення і точному сприйняттю навколишнього середовища в цілому. Такий результат був досягнутий завдяки об’єднанню даних з камери вантажівки і передніх і бічних радарів, а також даних з радарів, встановлених на придорожніх блоках.
Обмін даними між об’єктами інфраструктури та транспортними засобами
Як правило, для обробки та інтерпретації даних про зовнішнє середовище самокеровані транспортні засоби використовують свої власні датчики.
Як повідомив пан Норд, якщо транспортні засоби будуть обмінюватися інформацією, можна розширити горизонт і скористатися даними іншого транспортного засобу, щоб заглянути за кут. Таким чином можна зібрати більше даних, які будуть використовуватися для прийняття рішень при здійсненні того чи іншого маневру.
– каже інженер-розробник Scania Intelligent Transport Хокселл (Fredrik Hoxell).
В даний час, як додав пан Хокселл, Scania займається дослідженням декількох рішень визначення місця розташування. При роботі автомобілів-роботів у неконтролюємих умовах необхядна надійна навігація з високим рівнем інтеграції.
– зазначив Фредерік Хокселл.
Джерело: www.roboticsandautomationnews.com
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0