У Великобританії досліджують перспективи використання сталеплавильних шлаків в дорожньому будівництві

Новини Технології

20 Сер 2020, 11:09

eye-icon

114

comment-icon

0

Уряд Великобританії виділяє кошти на фінансування дослідницького проєкту з вивчення можливостей і перспектив використання сталеплавильних шлаків, в якості матеріалу для дорожнього будівництва. 

На меті — збільшення обсягів використання шлаку при будівництві доріг.
Фінансування проєкту складе 118 тис. фунтів стерлінгів (близько 130 тис. євро). Строк реалізації — 12 місяців.

Проводити дослідження буде Інститут переробки матеріалів Великобританії (Materials Processing Institute). Це некомерційний дослідницький та інноваційний центр, який має за плечима 75-річний досвід розробки нових матеріалів, процесів і технологій.

Результатом має стати:

  • розширення можливостей ефективного використання шлаку і відходів скляної промисловості,
  • допомога у вирішенні проблем використання побічних продуктів металургії,
  • скорочення обсягів споживання високоякісного щебеню,
  • зменшення несприятливого впливу на навколишнє середовище,
  • отримання високоякісних заповнювачів за нижчою вартістю.

Щорічно сталеливарна промисловість Великобританії виробляє близько 550 тис. тонн крупнозернистого сталеплавильного шлаку. При цьому обсяги використання шлаку на дорогах Великобританії в якості заповнювача невеликі. Причина — офіційно затверджені вимоги до заповнювачів, в тому числі до коефіцієнта опору ковзанню дорожнього покриття (PSV, Polished Stone Value), величина якого повинна бути не менше 60.

Основним завданням проєкту — є пошук можливостей щодо збільшення вмісту кислотного оксиду SiO2 в шлаку киснево-конвертерного виробництва. Кінцева мета полягатиме в підвищенні якості та однорідності шлаку і отриманні більш високого показника PSV. Це дозволить більш широко використовувати конвертерний шлак на дорогах Великобританії, та зменшити відходи шляхом повторного використання очищеного шлаку.

Проєкт передбачає вивчення інших видів шлаку, які утворюються в різних процесах металургійного виробництва. В тому числі десульфураціонного шлаку, який важко утилізувати.

У ході дослідження також будуть вивчені відходи, що утворюються в скляній промисловості, які не піддаються повторній переробці.

Проєктом також передбачається розробка кількох нових видів шлаку, модифікованих шляхом додавання відходів з високим вмістом кремнезему. Випробування нових видів шлаків на опір ковзанню проведе компанія Tarmac. Потім для найбільш перспективних видів шлаку будуть організовані повномасштабні промислові випробування.

В реалізації проєкту буде задіяно відразу декілька організацій, кожна з них виконуватиме свою функцію:

  • Інститут переробки матеріалів займеться проєктуванням, виготовленням й випробуванням модифікованих шлаків в необхідній кількості.
  • British Steel надасть модифіковані матеріали у відповідному дробленому вигляді.
  • Tarmac проведе попереднє тестування і повномасштабні випробування.
  • Glass Futures виконає оцінку обсягів і вартості відходів, які практично неможливо використовувати повторно в скляній промисловості.
  • PWS Road Building Services керуватиме програмою випробувань і забезпечить визнання результатів в секторі дорожнього будівництва.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

У Великобританії уклали ЛЕМС за технологією

У Великобританії уклали ЛЕМС за технологією "мікросюрфейсінг" на рекордні 115 тис м²

У Великобританії завершені роботи з укладання рекордної за величиною площі захисного шару зносу за технологією "мікросюрфейсінг".

7 днів.тому

eye-icon

60

comment-icon

0

Компанія VWS анонсувала систему зважування і контролю осьових навантажень з функцією WiFi

Компанія VWS анонсувала систему зважування і контролю осьових навантажень з функцією WiFi

Компанія VWS анонсувала нову систему зважування і контролю осьових навантажень з функцією WiFi для вантажних автомобілів.

7 Вер 2020, 11:17

eye-icon

236

comment-icon

0

Doosan Infracore запустила хмарну платформу XiteCloud — компонент системи керування будмайданчиком

Doosan Infracore запустила хмарну платформу XiteCloud — компонент системи керування будмайданчиком

Виробник спецтехніки Doosan Infracore запустив хмарну платформу XiteCloud, яка є важливим компонентом інноваційної системи керування будмайданчиками.

11 Сер 2020, 16:01

eye-icon

139

comment-icon

0

Advertisement