У Великобританії уклали ЛЕМС за технологією “мікросюрфейсінг” на рекордні 115 тис м²
Британська підрядна компанія EST завершила найбільший проєкт по поверхневій обробці автомобільного дорожнього покриття стратегічної дорожньої мережі Великобританії. Компанія виконала укладання в цілому 115 тис кв. м швидкоформуючої холодної суміші ЛЕМС за технологією “мікросюрфейсінг”.
На укладання ЛЕМС-суміші пішло два тижні. Роботи виконувалися на проїжджій частині кругової розв’язки A1/A421 Black Cat. Для створення захисного шару зносу використовувався фірмовий продукт GripFibre компанії Eurovia, призначений для холодної укладки за технологією “мікросюрфейсінг”. Запатентована система мікросюрфейсінга GripFibre має сертифікат BBA HAPAS.
У GripFibre використовується модифікована бітумна емульсія Eurovia Emulvia Grip P. Продукт запатентований власним центром досліджень і розробок матеріалів JLUK. Він виробляється на підприємстві компанії Eurovia PolyBitumens, яка виготовляє емульсії.
Модифікована бітумна емульсія Emulvia Grip P була розроблена з метою:
▪️зниження ризику сегрегації заповнювачів;
▪️поліпшення текстури дорожньої поверхні;
▪️підвищення опору ковзанню для забезпечення міцного дорожнього покриття.
Директор з виробництва компанії Eurovia Пол Гузі (Paul Goosey) зазначив, що в ході укладання ЛЕМС виділяється значно менше вуглецю, завдяки холодному способу укладання. Не має потреби нагріву компонентів, температура суміші, яка укладається, не перевищує 30° C.
Ця технологія також дає величезну економію часу. З традиційними технологіями на укладку захисного шару зносу треба було б не менше шести вихідних. Укладання ЛЕМС підрядник EST здійснював силами чотирьох бригад. Весь обсяг робіт вдалося виконати за два вихідні. Це приблизно на 66% швидше, ніж у випадку традиційних сумішей.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0