У Великобританії уклали ЛЕМС за технологією “мікросюрфейсінг” на рекордні 115 тис м²

Новини Технології

23 Вер 2020, 10:07

eye-icon

75

comment-icon

0

Британська підрядна компанія EST завершила найбільший проєкт по поверхневій обробці автомобільного дорожнього покриття стратегічної дорожньої мережі Великобританії. Компанія виконала укладання в цілому 115 тис кв. м швидкоформуючої холодної суміші ЛЕМС за технологією “мікросюрфейсінг”.

Британський підрядник EST виконав укладку близько 115 тис кв м литої емульсійно-мінеральної суміші (ЛЕМС) за технологією “мікросюрфейсінг”.

На укладання ЛЕМС-суміші пішло два тижні. Роботи виконувалися на проїжджій частині кругової розв’язки A1/A421 Black Cat. Для створення захисного шару зносу використовувався фірмовий продукт GripFibre компанії Eurovia, призначений для холодної укладки за технологією “мікросюрфейсінг”. Запатентована система мікросюрфейсінга GripFibre має сертифікат BBA HAPAS.

У GripFibre використовується модифікована бітумна емульсія Eurovia Emulvia Grip P. Продукт запатентований власним центром досліджень і розробок матеріалів JLUK. Він виробляється на підприємстві компанії Eurovia PolyBitumens, яка виготовляє емульсії.

Модифікована бітумна емульсія Emulvia Grip P була розроблена з метою:

▪️зниження ризику сегрегації заповнювачів;

▪️поліпшення текстури дорожньої поверхні;

▪️підвищення опору ковзанню для забезпечення міцного дорожнього покриття.

Компанія Eurovia стверджує, що в порівнянні зі звичайною обробкою гарячим асфальтобетоном, використання холодної литої емульсійно-мінеральної суміші типу “мікросюрфейсінг” дозволяє знизити витрати приблизно на 65%.

Директор з виробництва компанії Eurovia Пол Гузі (Paul Goosey) зазначив, що в ході укладання ЛЕМС виділяється значно менше вуглецю, завдяки холодному способу укладання. Не має потреби нагріву компонентів, температура суміші, яка укладається, не перевищує 30° C.

Ця технологія також дає величезну економію часу. З традиційними технологіями на укладку захисного шару зносу треба було б не менше шести вихідних. Укладання ЛЕМС підрядник EST здійснював силами чотирьох бригад. Весь обсяг робіт вдалося виконати за два вихідні. Це приблизно на 66% швидше, ніж у випадку традиційних сумішей.

Довідка. Компанія Eurovia UK є дочірнім підприємством, яке повністю належить французькій компанії транспортних і інфраструктурних послуг Eurovia, що входить до складу концерну VINCI.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Komatsu анонсувала нову цифрову платформу, що забезпечує віддалену підтримку операторів

Komatsu анонсувала нову цифрову платформу, що забезпечує віддалену підтримку операторів

У керівників великих будівельних проєктів з'явилася можливість поповнити свій арсенал засобів управління проєктами новим технологічним інструментом, який допомагає досягти високих результатів і працювати економічно більш ефективно.

21 годину.тому

eye-icon

11

comment-icon

0

Donaldson представила бездротову систему моніторингу фільтрів Filter Minder для двигунів важкої спецтехніки

Donaldson представила бездротову систему моніторингу фільтрів Filter Minder для двигунів важкої спецтехніки

Перш ніж запропонувати систему дистанційного моніторингу фільтрів Filter Minder свої клієнтам, компанія тестувала її в умовах експлуатації протягом 18 місяців.

2 дні.тому

eye-icon

12

comment-icon

0

Leica Geosystems представила систему iCON pave для укладання бетонної основи

Leica Geosystems представила систему iCON pave для укладання бетонної основи

Новий пакет технологій від компанії Leica Geosystems може використовуватися у різних областях застосування: від укладання дорожнього покриття до облаштування водостоків, дорожніх огороджень і бордюрів.

3 дні.тому

eye-icon

10

comment-icon

0

Advertisement