В італійському міжнародному аеропорту Рим-Фьюмічіно проводять випробування нової полімерної присадки Gipave, здатної збільшити термін служби дорожнього покриття практично в два рази

Будiвництво Стaттi

5 Лис 2020, 11:48

eye-icon

20

comment-icon

0

Роботи з відновлення руліжної доріжки в аеропорту Риму дозволили провести випробування нової італійської технології.

У міжнародному аеропорту Рим-Фьюмічіно, на відновлюваній ділянці руліжної доріжки, тестують нову присадку для асфальтобетонної суміші
У міжнародному аеропорту Рим-Фьюмічіно, на відновлюваній ділянці руліжної доріжки, тестують нову присадку для асфальтобетонної суміші

Під час робіт з відновлювального ремонту руліжної доріжки в найбільшому міжнародному аеропорту Італії Рим-Фьюмічіно проводять випробування нової присадки для асфальтобетонної суміші. Для гарантованого продовження терміну служби покриття при відновленні руліжної доріжки використовувалася передова італійська технологія. За словами розробників нової технології, полімерна присадка Gipave підвищить довговічність покриття руліжної доріжки та допоможе запобігти його деформації.

Це перший випадок, коли для відновлення покриття руліжної доріжки аеропорту використовується асфальтобетонна суміш, що містить нову присадку Gipave. Нова присадка містить графен – найміцніший і найлегший варіант вуглецевого з’єднання, і перероблені відходи певного виду пластику. Слід зазначити, що даний час відходи даного виду пластику не переробляються, а піддаються утилізації на електростанціях, що працюють на відходах.

Мета цього випробування полягає в підтвердженні результатів, вже досягнутих на дорожніх покриттях з графеном, що демонструють підвищені експлуатаційні якості навіть в умовах високих навантажень.

На сьогодні результати дорожніх випробувань, проведених в Італії та Великобританії, показали, що цей продукт покращує експлуатаційні якості асфальтобетону, роблячи його більш стійким до втомленої деформації та коливань температур. Застосування присадки потенційно може збільшити термін служби дорожнього покриття вдвічі.

Присадка Gipave була розроблена італійською фірмою Iterchimica в партнерському співробітництві з фірмами Directa Plus і G.Eco S.r.l., яка є підрозділом групи компаній A2A Group, і Міланським університетом Бікокка. Графен, який використовується у складі нової модифікуючої присадки, виробляє фірма Directa Plus. Фірма G.Eco надала в рамках співробітництва перероблені відходи твердого пластику. Міланський університет Бікокка провів повний аналіз впливу нової технології на навколишнє середовище. Нова технологія була успішно запатентована в Італії. Заявка на отримання Європейського патенту знаходиться на розгляді.

Для перевірки довгострокових характеристик нової присадки, її використовували для модифікації асфальтобетонної суміші для відновного ремонту руліжної доріжки в аеропорту Рим-Фьюмічіно.
Для перевірки довгострокових характеристик нової присадки, її використовували для модифікації асфальтобетонної суміші для відновного ремонту руліжної доріжки в аеропорту Рим-Фьюмічіно.

Тестування проводиться в рамках системи контролю за станом дорожнього покриття, впровадженої компанією Aeroporti di Roma S.p.A. (ADR), і полягають у використанні нової присадки при заміні покриття на ділянці руліжної доріжки А (Альфа) довжиною 100 м і шириною 8 м. Руліжна доріжка А призначена для рулення і буксирування міжконтинентальних повітряних суден. Для цілей експерименту одна половина ділянки була вимощена із застосуванням нової графенової технології PmA. На цій ділянці довжиною 50 метрів був покладений шар основи товщиною 150 мм, шар в’яжучого матеріалу товщиною 100 мм і верхній захисний шар товщиною 50 мм. Інша 50-метрова ділянка була вимощена з використанням у складі асфальтобетонної суміші традиційного ПМБ. Товщина шарів традиційного покриття була такою ж, як і на ділянці з графеном. Для укладання покриття на всій 100-метровій ділянці використовувалася технологія RAP. Роботи з відновлювального ремонту виконувалися італійською фірмою Pavimental S.p.A., яка вирішила використовувати для укладання покриття обидві технології на наступних один за одним ділянках, щоб мати можливість відстежити різницю в експлуатаційних якостях покриттів.

Випробування матиме особливе значення, оскільки на цій руліжній доріжці відбувається інтенсивний рух повітряних суден, що здійснюють польоти в повітряному просторі класу E і F (Boeing 777, Airbus A380), що дозволяє випробувати новий матеріал в критичних умовах експлуатації.

“Ми пишаємося тим, що міжнародний аеропорт Рим-Фьюмічіно люб’язно погодився провести цей експеримент, який дозволить нам оцінити ефективність дорожнього покриття з графеном, – заявила Федеріка Джаннаттасіо (Federica Giannattasio), виконавчий директор фірми Iterchimica. – Gipave – остання розробка із серії інновацій, розроблених і запатентованих нами у співпраці з фірмою G.Eco, Міланським університетом Бікокка і фірмою Directa Plus. Ця технологія повністю розроблена в Італії та дозволяє створювати екологічні – завдяки використанню переробленого пластику і технології RAP – і високоміцні дорожні покриття з використанням сучасних технологій – завдяки використанню графену. На додаток, ми впевнені, що цей експеримент покладе початок технологічному прориву в технології будівництва та обслуговування асфальтобетонних покриттів в аеропортах “.

“У своїй діяльності, в проєктування, будівництві та експлуатації інфраструктури аеропорту, ми приділяємо особливу увагу безпеці, – сказав керуючий директор компанії Aeroporti di Roma S.p.A. Уго де Кароліс (Ugo de Carolis). – Використання найсучасніших матеріалів, таких як Gipave, допоможе нам додатково поліпшити експлуатаційні якості покриття руліжної доріжки аеропорту, а також внести свій внесок в екологічно сталий розвиток завдяки новій можливості використання переробленого пластику “.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Екзоскелети в будівництві

Екзоскелети в будівництві

Метью Марино (Matthew Marino), директор напрямку ергономіки та людських факторів в компанії HeroWear, яка є розробником і постачальником роботизованих технологій, зокрема, екзоскелетів, розповідає про те, як і для чого ця технологія може використовуватися на будівельних майданчиках.

23 Лют 2022, 16:59

eye-icon

35

comment-icon

0

Практичний приклад використання технологій Topcon при ремонті гоночної траси

Практичний приклад використання технологій Topcon при ремонті гоночної траси

Завдяки сучасним технологіям укладання нового покриття гоночної траси Autodromo di Franciacorta в Італії виконано з високою точністю і в рекордно короткі терміни.

15 Лют 2022, 10:00

eye-icon

81

comment-icon

0

7 потужних трендів, які очікуються в будівельній галузі у 2022 році

7 потужних трендів, які очікуються в будівельній галузі у 2022 році

У цій статті йтиметься про найпомітніші на сьогодні тенденції в будівельній галузі.

8 Лют 2022, 10:00

eye-icon

91

comment-icon

0

Advertisement