Холодний ресайклінг: Сучасна технологія відновлення дорожнього покриття

Стaттi Технології

10 Бер 2020, 11:30

eye-icon

280

comment-icon

0

Дороги, які відчувають постійні навантаження в умовах інтенсивного руху транспортних засобів, найчастіше виявляють ознаки пошкодження аж до основи. Для усунення таких пошкоджень необхідний ремонт всієї конструкції дорожнього одягу.

Повторне використання подрібненого дорожнього матеріалу в повному обсязі і його малозатратна підготовка, роблять холодний ресайклінг зі спіненим бітумом екологічною і економічною технологією. Вперше вона була розроблена компанією WIRTGEN і протягом останніх 30 років доведена нею до досконалості.

Технологія холодного ресайклінгу

Холодний ресайклінг зі спіненим бітумом, який використовується у якості сполучної речовини – визнана у всьому світі технологія. Вона привертає до себе все більшу цікавість дорожньо-будівельних компаній, що займаються ремонтом доріг з асфальтовим покриттям. 

Технологія дозволяє отримати гнучкі і довговічні базові шари дорожнього одягу. Будучи частиною конструкції дорожнього покриття, вони формують відмінну основу для укладання верхнього асфальтового покриття зі зменшеною товщиною. Для отримання спіненого бітуму зі звичайного бітуму, використовується сучасне обладнання. Бітум у звичайному стані нагрівається до температури приблизно 175 градусів Цельсія. 

В холодному ресайклері Wirtgen 2200 CR, 3800 CR або у стабілізаторах грунту серії WR, точно відведена кількість сполучної речовини додається у мінеральний заповнювач прямим методом. Подача сполучної речовини виконується за допомогою систем впорскування з мікропроцесорним управлінням. Таке рішення може бути реалізовано у вигляді пересувної дорожньої ділянки.

На практиці розрізняють два методи відновлення дорожнього покриття: “польовий” – за допомогою установок холодного ресайклінгу WIRTGEN на колісному або гусеничному ходу; і “заводський” – за допомогою мобільної змішувальної установки для холодного ресайклінгу WIRTGEN KMA 220i.

Дані методи дозволяють переробляти велику кількість дорожніх матеріалів, у тому числі асфальтову крихту, подрібнений асфальт або новий матеріал. Спінений бітум знайшов застосування у різних галузях, при цьому він має здатність витримувати максимальні навантаження від транспорту, що рухається, про що свідчать два приклади з Бразилії і Греції.

По шосе Айртона Сенни в Сан-Паулу щодня проїжджають понад 250 тис. автомобілів, 15% з яких – вантажівки. Під час ремонту траси у 2011 році асфальтове покриття було знято, перероблене у крихту і оброблене спіненим бітумом у змішувальній установці холодного ресайклінгу WIRTGEN. Потім оброблений таким чином матеріал знову поклали у два шари (20 + 10 см) за допомогою асфальтоукладача. На цей шар було укладено фінішне асфальтове покриття товщиною 5 см.

У 2003-2004 рр., на автотрасах, що з’єднують Іліки, Коринф і Афіни у Греції, були реалізовані проекти по холодному ресайклінгу з спіненим бітумом. Отримане дорожнє покриття вже більше десяти років демонструє чудову міцність, витримуючи навантаження 40 тис транспортних засобів на день, при цьому частка вантажних автомобілів в потоці автомобілів становить 25%.

Для досягнення таких результатів потрібні комплексні попередні випробування всієї конструкції дорожнього одягу, а суміш дорожнього матеріалу на вспіненому бітумі повинна пройти суворі випробування з підбору складу.

Тому компанія Wirtgen поставляє не тільки необхідне обладнання для роботи. Клієнти в усьому світі також можуть скористатися широким спектром консультаційних послуг. Фахівці та будівельні інженери компанії Wirtgen нададуть клієнтам технічну підтримку та консультаційний супровід проектів на місцях. Програма навчання Wirtgen також пропонує можливість отримати всеосяжні знання про застосування технології холодного ресайклінгу.

Допоміжне обладнання для холодного ресайклінгу від Wirtgen

Новий лабораторний ущільнювач WLV 1: Для виготовлення випробувальних зразків компанія Wirtgen розробила новий лабораторний ущільнювач WLV 1. Технологія ущільнення, спеціально створена для холодного ресайклінгу, дозволяє виготовляти зразки великого розміру для проведення випробувань на тривісне стискання, а також зразки малого розміру для визначення межі міцності при розтягуванні.

Лабораторний змішувач WLM 30: Лабораторний змішувач WLM 30 дозволяє в найкоротші терміни підібрати найбільш оптимальний склад сумішей і приготувати задані склади асфальтобетонних сумішей. Обсяг змішувача становить близько 30 кг матеріалу. Частота обертання і час змішування регулюються.

Лабораторна установка для спіненого бітуму WLB 10 S: Необхідну якість спіненого бітуму можна отримати ще до початку дорожніх робіт шляхом попередніх випробувань на мобільного лабораторній установці WLB 10 S. Установка відрізняється простотою в експлуатації і дозволяє регулювати такі параметри, як обсяг води, тиск і температура.

Що таке спінений бітум, і як його виготовляють?

Спінений бітум отримують додаванням до гарячого бітуму невеликої кількості води і повітря під високим тиском. Вода випаровується і швидко спінює бітумну піну, в 15-20 разів перевищуючи її первинний об’єм. Новоутворена піна подається через розпилюючу форсунку в змішувач і змішується оптимальним чином з холодними і зволоженими дорожніми матеріалами. Якість спіненого бітуму переважно характеризується такими параметрами, як відносне розширення і стабільність. Чим вище показник відносного розширення, і чим довше піна зберігає стабільність, тим краще спінений бітум піддається переробці.

Джерело: www.heavyequipmentguide.ca

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Нові технології і матеріали, які застосовуються у дорожньому будівництві в Україні

Нові технології і матеріали, які застосовуються у дорожньому будівництві в Україні

У 2020 році на українських дорогах застосовують безліч нових технологій і методів. Деякі з них - вперше. Майданчиком для впровадження інновацій стало виконання програми "Велике будівництво". Віброрезонансна деструктурізація, укочюваний бетон, використання шлаків, ущільнення бетону віброрейкою - розповідаємо про технології, які застосовують на дорогах України.

8 Лис 2020, 21:27

eye-icon

86

comment-icon

0

Trimble та Boston Dynamics вчать робопеса працювати на будмайданчиках

Trimble та Boston Dynamics вчать робопеса працювати на будмайданчиках

Спільна команда фахівців Trimble і Boston Dynamics працює над створенням рішення, яке дозволить використовувати робопеса Spot на будівельних майданчиках.

23 Жов 2020, 10:08

eye-icon

45

comment-icon

0

Roxi: як працюють технології штучного інтелекту у цементно-бетонній галузі

Roxi: як працюють технології штучного інтелекту у цементно-бетонній галузі

Інтелектуальна програма Roxi підключається до датчиків зрілості бетону Giatec SmartRock і направляє сигнал тривоги, якщо при застиганні спроєктованої бетонної суміші відбувається відхилення від графіку набору міцності. Програма допомагає скоротити час, необхідний для випробування бетонної суміші, і своєчасно попереджає про будь-які зміни в ній.

15 Жов 2020, 13:43

eye-icon

105

comment-icon

0

Advertisement